Gå til innhold

Vesla har snudd vår verden på hodet! :D


Gjest Ruccola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sender over babystøv i massevis :strix: Men må ha bittelitt igjen til meg selv altså :fnise:

Takk Virre :klemmer:

...men som jeg skrev en gang tidligere så har jeg skjønt det slik at det kun er dem som er gravide som har lov til å dele ut babystøv... :opplyser:

Stemmer ikke det damer? Eller har jeg bare lest feil?

Hvordan står det til med deg i helga da? Er så stille i dagboka di :lete:

Her har det gått i besøk, tur og total avslaping da jeg endelig har hatt en hel helg fri! :nigo:

HUSKER ikke sist jeg var oppe til 04.00 og sov til 13 etterpå!!!!!!

*luksus å kunne rangle litt*

Hvordan går det? :klemmer:

Tok en test i dag tidlig...bare fordi jeg var så nyskjerrig på de nye stavtestene jeg har kjøpt... :sjenert:

Er sikkert ikke mange nok DPO til å kunne fått noe positivt uansett, men klarte ikke la vere :fnise:

Veldig greie tester, så kommer nok til å fortsette med dem isteden for stripsene. koster litt mer, men er så praktisk å kunne tisse rett på pinnen så jeg syns det er verdt det :)

Nå skal jeg gå og lage god (og sen!) frokost til kjære med egg og nystekte rundstykker :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var tidlig ute med testing, men det er jo greit å se hvordan det fungerer ;) Høres ut som dere har hatt en veldig fin helg :klemmer:

Du har nok rett ang. babystøv, det er bare gravide som "har" det etter hva jeg har skjønt! Kanskje Virre gir videre noe av det hun har fått selv? Da går det kanskje :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var tidlig ute med testing, men det er jo greit å se hvordan det fungerer ;) Høres ut som dere har hatt en veldig fin helg :klemmer:

Du har nok rett ang. babystøv, det er bare gravide som "har" det etter hva jeg har skjønt! Kanskje Virre gir videre noe av det hun har fått selv? Da går det kanskje :fnise:

Ja jeg vet :fnise: Måtte bare rett og slett, selv om jeg ikke vet når EL var, så vet jeg at det er aaalt for tidlig å teste :gjeiper:

Ja, vi har kost oss :) Nå har vi spist seeeen frokost, så tenker jeg det blir taco som sen middag/kvelds senere :)

Kjære må jobbe litt nå, så da kan jeg gjøre unna litt husarbeid og gjøre det koselig til kvelden istedet :)

Jeg har litt murringer i magen må jeg bare si.... tar med selv i å bli veldig spent, og liker det egentlig ikke!

Fallhøyden blir jo så stor når en har så store foråpninger.

Men jeg kan ikke gjøre noe annet enn å ta en dag av gangen og bare håpe på det beste, men forvente det verste :sjenert:

Satt nettop og gråt når jeg bladde gjennom søskenbarnet mitt sine bilder på FB av sin nyfødte jente :sukk:

Er såååå vondt å ha lyst på noe så indelig mye! :trist:

Ellers har jeg surfet litt på barnevogner og vugger i dag... :sjenert:

Like greit å holde seg littegranne oppdatert, for det er litt av en jungel å velge i! :hakeslepp:

Pr. i dag tenker jeg at jeg ønsker en sånn bedside crib lignende seng, med vuggefunksjon og nedfellbar vegg så en kan sette den inntil sin egen seng.

Noen som har sånn og vil anbefale eller ikke?

Med det dovendyret jeg har til mann, tenker jeg at nattevåking blir mitt ansvar, så da kan man like godt ha en seng som kanskje gjør ting litt enklere :)

Sprinkelseng ser jeg for meg at vi går over til etter noen mnd. når babyen (forhåpentligvis) sover hele natten.

Gleder meg veldig til vi skal begynne å se på sånne ting på ordentlig :rødme:

Vi har pr i dag et gjesterom som kommer til å bli pusset opp som barnerom. Jeg har et håp om å klare å ha barnet på eget rom så tidlig som mulig.

Syns det ser så koselig ut med sånne Amerikanske barnerom der de har gyngestol på barnerommet, så det kommer nok vi til å gå for :rødme:

Ha en gammel gyngestol som vi nok kommer til å pusse opp :)

Nei, nå roper husarbeidet og vekker meg fra dagdømmene! :filer:

Snakkes damer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er trist for deg :klem: Men din tid kommer den også, det er jeg helt sikker på :)

Tror det er veldig lurt med en sånn bedside crib! :jepp: De er ganske dyre, tror jeg. Men veldig praktisk. Skulle gjerne hatt en sånn, men vi arvet en 50 år gammel babykurv fra mannens familie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er trist for deg :klem: Men din tid kommer den også, det er jeg helt sikker på :)

Det må den bare gjøre, for ellers aner jeg ikke hvordan jeg skal kunne overleve for å vere helt ærlig.... :sukk:

All ære til de som adopterer, men jeg vil så inderlig gjerne få lov til å oppleve å vere gravid!

Veninnen min har faktisk en sånn bedside crib - sak, som jeg har fått lovnader om å kjøpe når den tid kommer... Problemet er bare at jeg ikke vil at hun skal måtte sitte å holde på den i evigheter når det drøyer sånn med oss :(

Minstejenta hennes er 4 år nå....

Og jeg vil ikke kjøpe den før vi er gravide heller, det syns jeg ikke er riktig.

Hun fikk aldri til ammingen, så der ble den brukt som vugge i stua.

Nei, da piper klesvasken om å bli hengt opp.....

Tilbake til virkeligheten igjen...

*Er så godt å drømme seg bort på KG innimellom* :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå Ruccula :klemmer: Jeg håper virkelig det har klaffet for dere denne gangen, eller i det minste at det gjør det snart..

Og apropo babystøv, så har jeg også hørt at kun gravide kan kaste det. For meg høres det logisk ut, for ikke-gravide har jo ikke noe.. :fnise: Men vi kan Xe fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke kimse av finger X-ing :opplyser:

Skjønner godt at det ikke er lett for deg, men det blir din tur snart, det er jeg helt sikker på :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå Ruccula :klemmer: Jeg håper virkelig det har klaffet for dere denne gangen, eller i det minste at det gjør det snart..

Og apropo babystøv, så har jeg også hørt at kun gravide kan kaste det. For meg høres det logisk ut, for ikke-gravide har jo ikke noe.. :fnise: Men vi kan Xe fingrene :)

Man skal ikke kimse av finger X-ing :opplyser:

Skjønner godt at det ikke er lett for deg, men det blir din tur snart, det er jeg helt sikker på :klem:

*krysser, krysser, krysser* Og heier litt :duskedame::nigo:

Jeg stemmer i! :duskedame: Får vi med en til nå så kan vi lage tårn og ta salto og greier! :nigo:

Ååå, så gode dere er damer! :klemmer::klem:

Bare kjapt innom før jobb for å fortelle at jeg er veldig i tvil her altså....

Har vert kvalm siden jeg sto opp, og har hatt flere kvalmebyer i løpet av helgen......

Tenker jo alltid at det er fordi....

-jeg spiste for mye godteri

-for lenge siden jeg har spist

-spist for mye

-trett

....men nå har jeg ikke noen unnskyldning her jeg sitter.... :vetikke:

Har sovet godt, spiste god kvelds i gårkveld, ikke spiste jeg junk i går heller :klø:

....Er det lov å håpe littegranne alikevel da....?

Syns jeg aaaaaner litt ømme pupper også, men det er nok HELT sikkert fantasien min som løper løpsk igjen! :fnise:

Har også hatt flere murringer i magen i helgen forresten... Litt sån mensen feeling, men samtidig ikke... :klø:

Åååååå tenk om jeg bare nå hadde vist når EL var så jeg viste hvor mange DPO jeg var!!!!!! :bond:

Kommer definnitivt til å teste i morgen! Nå klarer jeg ikke vente kjenner jeg!

Om syklusen er tilbake til 28 dager, er IKM på torsdag. er den 31 som den var nå sist, er ikke IKM før søndag....................... :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Finnes det bedside cribber som man kan gjynge altså?? : Har bare sett sånne små sprinkelsenger jeg...

Hm, mulig jeg blander nå, har jo ikke sett den på 4 år.... :vetikke: Uansett bedside-funksjonen jeg tror jeg kommer til å verdsette :)

Oi spennende! Håper murringene tyder på at noe stort er på gang!!

Lykke til!!

Krysser fingrene for deg Ruccola!!!

Og sender med en dæsj babystøv: :strix:

Oioi, dette er spennende :popcorn: Krysser fingre og tær, og slenger ut litt babystøv :strix:

:hoppe: Håper kvalmen er et tegn på spire! Krysser alt jeg har. Dette er nesten FOR spennende, altså :popcorn:

Ja, klart det er lov å håpe! Jeg krysser fingre, tenker gode tanker og gjør alt som gjøres kan. Nå er det deres tur, synes jeg! :jepp:

Her var det spennende :hoppe:

:popcorn:

Oi, så spennende! :hoppe: Dette høres veldig lovende ut :popcorn:

Krysser fingrene for at det er noe på gang :lur:

Takker damer!!!! :klemmer: Kjempespent jeg også!!!

Nå tror jeg kanskje ikke det er innbildning det med ømme bryster altså....! NESTEN helt sikker på at de er litt ømme nå!

Og i tillegg er jeg veldig varm, uten å ha feber. :jepp:

Ååååå nå håper jeg såååå inderlig!!!!!

Lurer faktisk på å fortelle sambo at jeg lurer! Han vil egentlig ikke vite noe før der er noe å vite om, men jeg tror jeg bare må fortelle ham at jeg har en god følelse altså! :rødme:

Så får vi heller bli skuffet sammen om tanta kommer, for denne gangen kommer det til å knekke meg veldig... :sukk:

Så fortsett å sende babystøv og krysse fingrer damer!!!!! :klemmer:

Nå skal jeg slappe av med en stor varm kopp kakao, og snuggle under teppet og slå på TV'n etter gammelt :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...