Gå til innhold

Vesla har snudd vår verden på hodet! :D


Gjest Ruccola

Anbefalte innlegg

Gjest Ruccola

Fortsatt ingen tante :lur:

Men hun kan lure seg inn i løpet av dagen da, selv om jeg som regel får besøk når jeg står opp.....

Hun kan strengt tatt også komme i morgen når jeg tenker meg om, så hååååper testene kommer i posten i dag eller i morgen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ruccola

krysser alt jeg har :klemmer:

takk :)

Spennende, skjønner nesten ikke at du klarer å vente. Jeg hadde løpt til apoteket.. :fnise:

Er ikke hjelpi det når jeg jobber hele åpningstiden til apoteket :gjeiper:

Nå? Har du fått testene? :popcorn:

Nope, ingenting i dag :(

Spennende :nigo: Krysser fingrene her!!!!

takk :)

Men tror jeg så en rosa dråpe i sted, så nå er håpet mitt heilt borte dessverre.... tror nok tanta er på vei :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ruccola

:popcorn: Håper det er en festeblødning, men kanskje litt seint for det?

Håper fortsatt litt jeg også, for det er bare såvidt litt spotting sålangt, men håpet henger i en tynn, tynn trår da.... :sjenert:

*spent*

Det er egentlig ikke jeg da... :sjenert:

snakk om å være treig til å koble da :flau: velkommen tilbake :klem:

Krysser fingrene for dere.

Nå skjønte jeg ikke helt hva du mente Pusilus...?

Hva er du flau over?

Testene kom forresten i posten i dag, men jeg kommer jo ikke tilå teste.

Slo til med stav-tester denne gangen!

Tenkte jeg skulle prøve dem også, jeg har alltid brukt stripsene.

Stripsene fungerer helt fint de, er bare litt mer praktisk å kunne tisse rett på oppsugerdelen, enn å måtte holde på med oppsamler og greier :)

Har jo et bittelite håp om å måtte teste om en dag eller to fordi det ikke kommer noe mer en spotting, men tror nok det er tanta som er på vei ja... :sukk:

Laaange dager på jobb fortiden, vi er så få, og da hoper alt seg opp. Kjedelig å se på ting som må gjøres, men ikke rekke over.

Blir vel litt overtidsjobbing denne uka her vil jeg tro.

Passer finfint sammen med rykende fersk tante... :sukk:

Får bare håpe på hun ikke blir like vond som sist, da kommer jeg til å slite på jobb!

Åj, nå merker jeg at jeg er fryktelig negativ her jeg sitter.... :lete:

Kan ikke noe for det, er lei nå...fryktelig lei... Alle andre rundt meg har barn eller er gravide. Kan det ikke få lov å bli vår tur også snart da?

Vi er velig klare for det, og ville helt garantert blitt supre foreldre :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en liten oppmuntrings :klemmer:

Dere kommer til å bli perfekte foreldre, det er det ingen tvil om - og jeg håper så inderlig at en liten spire vil gro fast (evt har grodd fast) og ikke kommer ut før om ca 8 måneder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, nå merker jeg at jeg er fryktelig negativ her jeg sitter.... :lete:

Kan ikke noe for det, er lei nå...fryktelig lei... Alle andre rundt meg har barn eller er gravide. Kan det ikke få lov å bli vår tur også snart da?

:frown: Før eller senere Ruccula :)

Jeg pleier å trøste meg med at det blir bedre på dag 2 ;) Da er liksom skuffelsen over at det ikke var klaff denne gangen heller, og ny PP er i gang liksom... :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Innom med en liten oppmuntrings :klemmer:

Dere kommer til å bli perfekte foreldre, det er det ingen tvil om - og jeg håper så inderlig at en liten spire vil gro fast (evt har grodd fast) og ikke kommer ut før om ca 8 måneder ;)

:klemmer:

:frown: Før eller senere Ruccula :)

Jeg pleier å trøste meg med at det blir bedre på dag 2 ;) Da er liksom skuffelsen over at det ikke var klaff denne gangen heller, og ny PP er i gang liksom... :glare:

Ja, du har vel rett i at det er verste dagen...

Tanta har faktisk ikke kommet enda, men jeg ser jeg har regnet feil. Har lagt på 28 dager de siste suklusene, og i dag er 29, så det stemmer jo fint med at dagen i dag blir gjort om til dag 1 når tanta kommer.

Så det så.

Trist er jeg, og i tillegg er jeg overarbeidet og sliten, så akkurat nå hadde det egentlig vert godt med litt fri.... husker ikke sist jag hadde fri en hel helg foreksempel....

Og søndagene flyr så kjapt avgårda, at man liksom ikke får kjenne på at enhar fri engang.

Men,men, som Line sier så er det nok bedre allerede i morgen :)

:klemmer:

Endret av Ruccola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer:

For hver gang du ikke får klaff, så er du et skritt nærmere å få full klaff! Det er jo en trøst når man kommer over den værste skuffelsen :Nikke: Oddsene dine øker for hver eneste syklus, og neste syklus blir lykke-syklusen! :strix: :strix: :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vetikke: surrer bare litt om dagen :sjenert:

Hvordan er humøret og formen i dag da?

Det blir vår tur en dag også Ruccola :Nikke: håper av hele mitt hjerte at det ikke er så lenge til :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Bare kjapt innom før leggetid og forteller at tanta er fortsatt ikke kommet her.....

Har da aldri spottet så lite så lenge før.....? :klø:

Begynte mandag med en dråpe rosa på papiret. tirsdag, onsdag og i dag har det vert ørsmå mengder brunt som jeg pleier å ha dagen før tanta kommer(Vi snakker dråper her altså, har gått med bind i vente på flommen, men hadde knapt trengt inlegg engang........Det har jeg altså hatt nå i tre dager!

Nesten sånn at jeg lurer på om jeg burde teste i morgen, men tror jeg drøyer det til i morgen etter jobb og ser, for da skal vi i bursdagsfest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, kanskje det er en god nyhet på gang her?? Man blir alltid litt usikker når syklusen ikke oppfører seg som normalt. Skjønner godt at du lurer på hva som skjer!!

Ta en test!!! :duskedame:

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...