Gå til innhold

Vesla har snudd vår verden på hodet! :D


Gjest Ruccola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fant ut at en liten oppdatering var på sin plass...og ikke minst var det vel på tide å legge igjen noen spor hos deg :klemmer:

Husk å slappe av litt innimellom slaga nå da...stress og slit gagner jo ingen :lur:

Og mens jeg er innom sender jeg litt babystøv og krysser alt som finnes for at det nå må være deres tur

:strix: :strix: :strix:

Håper du har hatt en fin dag :klemmer:

ÅÅÅååå så koselig å få babystøv! :rødme:

Tuuusen takk! Så får vi håpe det var nok til å hjelpe et lite frø til å eventuellt grave seg godt ned!!!

Innom med et ønske om en flott tirsdag :klemmer:

Takk Småkjekset :klemmer:

Tirsdagen var ok den, men laaaang! Overtidsjobbing....

Men til helgen skal jeg endelig ha fri, og det skal nyyytes!

Skal vaske litt klær, men det tror jeg jammen er det eneste jeg skal gjøre også! :nigo:

Skal se film, vere med venner og familie, spise godteri til det tyter ut ørene!!!! Og vere leeeeeeenge oppe! :fnise::ler:

Nei nå må jeg løpe på jobb, vi snakkes damer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende!! :popcorn:

Har du pleid å være sånn før mensen ellers, eller er dette nytt for deg?

Jer er laaangt ifra før mensen jeg da... er en 8-9 dager til den skal dukke opp...

En og annen liten rosa prikk har der vel vert, men ikke her i syklusen tror jeg, utenom den gangen jeg var gravid... Skal lese gjennom filofaxen min og sjekke ;)

Og de murringene jeg hadde i dag var litt sånn "Åj, nå kommer mensen" før det da slo meg at den er jo laaangt unna!

Men har jobbet mye, og bært endel tunge kasser - så mulig det bare var litt overbelastning/gangsperre eller noe? :klø:

Krysser fingrene for deg! :klemmer:

Det må du bare gjøre, men jeg syns du kan sende over litt babystøv før du krysser....hehehe... :gjeiper:

Hadde vert så deilig om det nå endelig klaffet!

Er faktisk litt sliten etter et år som prøver.

En prøver liksom så godt en kan å planlegge på alle måter.

Har faktisk en venninne som ville ha meg med på birkebeiner-rennet i mars!

Og jeg som ikke trener i det hele tatt!

Da tenkte jeg først at det hadde vert skikkelig morro å vere med på, men så har jo jeg et håp om å vere gravid i mars, så jeg klarte ikke å involvere meg i tanken i det hele tatt :sjenert:

Hun trener nå for fult med gode mål, mens jeg sitter nå her og råtner bort og bare veeeenter.... :sjenert:

Føler liksom at tiden renner bort. Vi vil jo ha mer enn ett barn, og jeg er fast bestemt på å ikke få barn noe særlig over 35, så da minker det på tid gitt... :sukk:

Men,men.. Vi får takke for at vi er friske og raske, har gode jobber, gode venner og gode familier.

Så får vi ta resten som det kommer - selv om det såklart er tungt å svelge om det ikke kommer...

Sånn er det når ens største frykt her i livet er å aldri skulle få egne barn..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende! Krysser både fingre og tær for deg :klemmer:

OG:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Hold oss oppdatert på hvordan det går!

Endret av Sushi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Krysser både fingre og tær for deg :klemmer:

OG:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Hold oss oppdatert på hvordan det går!

:klemmer: Koselig :)

Er litt spent jeg også, men det har jeg nå vert hver eneste mnd omtrent, så ikke noe uvanlig det :fnise:

Skal prøve å holde dere oppdatert. er ofte innom her på morningen, så om jeg har tid legger jeg igjen spor innimellom :)

Noen ganger har jeg tilogmed tid når jeg kommer hjem fra jobb også :jepp:

PS: Det er visst bare dem som er gravide som har "lov" å levere ut babystøv om jeg har skjønt det riktig..... :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare titter innom jeg :hallo:

Er visst lenge siden jeg har skrevet her, selv om jeg snikleser hele tiden :ler:

Syns dette høres veldig lovende ut jeg altså! :jepp:

Blir spennende om noen dager ;)

Uansett, slenger ut litt babystøv i farta :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Og håper virkelig at det klaffer for dere snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare titter innom jeg :hallo:

Er visst lenge siden jeg har skrevet her, selv om jeg snikleser hele tiden :ler:

ns dette høres veldig lovende ut jeg altså! :jepp:

Blir spennende om noen dager ;)

Uansett, slenger ut litt babystøv i farta :strix:

Og håper virkelig at det klaffer for dere snart :klemmer:

Tusen takk for babystøøøøv! Håper det er et ekstra effektivt et :fnise:

Ja, er ikke alltid man husker på å skrive i andres bøker, men leser gjør jeg også :)

Sender over alt jeg har, vet du!

:strix:

Tuuuuusen takk gode Iril :klemmer:

:nigo:

Dette høres veldig lovende ut. Sender over masse babystøv jeg og:

:strix:

Taker og bukker og ruller meg rundt i det! :pasha:

Så spennende det var her :jepp:

Det syns jeg også det er :)

Blir like skuffet hver gang siden jeg klarer å bli så spent, men det får vi heller bare tåle! :nigo:

Er usikker på IKM, for jeg hadde lengre syklus forrige gang. og så aner jeg jo ikke EL heller, så må nok bare veeeente og se :jepp:

Nå har jeg vert på butikken og handlet.

Sulten var jeg, og med en innstilling om at jeg virkelig skal kose meg i helgen.......

Noen som vil tippe på om jeg kom hjem med mest sunn eller mest usunn mat i posene.......? :sjenert:

Ikke akkurat beste grunnlaget for en eventuell liten spire for å si det sånn! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er med på alt du skriver Ruccula, om venting, tro og håp :roll: Syns det bør bli full klaff for oss begge nå. Vi har ventet lenge nok! Tror vi er ganske på likt, jeg er kanskje et par dager foran deg eller noe.

Kos deg på torsdagskvelden! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er så spent! :hoppe:

Er så mange dager til jeg kan være spent for min egen del, så jeg overfører all forventingen til dere andre :fnise:

Unner deg på alle måter å få klaff nå, altså :klem: Heia Ruccola-spiren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi her begynner det å bli spennende :popcorn:

:popcorn::klemmer:

Oi, her blir det spennende fremover :hoppe: Lykke til :nigo:

:klemmer::popcorn:

Er med på alt du skriver Ruccula, om venting, tro og håp :roll: Syns det bør bli full klaff for oss begge nå. Vi har ventet lenge nok! Tror vi er ganske på likt, jeg er kanskje et par dager foran deg eller noe.

Kos deg på torsdagskvelden! :ler:

Ja det syns jammen jeg også!

En Ruccoliten og en minigourmet hadde ikke vert så vert nei! :nigo:

Jeg er så spent! :hoppe:

Er så mange dager til jeg kan være spent for min egen del, så jeg overfører all forventingen til dere andre :fnise:

Unner deg på alle måter å få klaff nå, altså :klem: Heia Ruccola-spiren!

Er nok mange dager til jeg kan vere spent og kjære Sushi :)

Som du ser på tickeren min :fnise:

Men den gangen jeg ble uplanlagt gravid for lenge sidan, kjente jeg kvalme så tidlig som DPO 5, så jeg tror nok at jeg da kanskje er en av de som kjenner ting veldig tidlig.

Testet positivt på 11 DPO, og da var jeg helt sikker på at jeg var gravid. Hadde såre nippler, ømme bryster og tisset i ett! :)

Mistet dessverre etter 7 uker, akkurat når vi var begynt å komme over det verste sjokket og begynt å glede oss. :sukk:

Så da tok vi en laaaang pause for å komme ovenpå igjen, og siden det har vi vert prøvere i over ett år.

Men nå er det på høy tid at Ruccoliten melder sin ankomst, så babystøv mottas med takk fra både nygravide, høygravide og de som nettop har født! (Ingenting kan vel vere mer babystøv, enn nyfødt babystøv...? :nigo:

Nei, nå skal jeg benke meg foran tv'n med kakao og godis, og se på Aamodt og Kjus i premieren på tv norge :)

Sikker morsomt, for jeg har sansen for de to! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...