Gå til innhold

Vesla har snudd vår verden på hodet! :D


Gjest Ruccola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må ikke slite deg helt ut på jobb da! Håper du i alle fall har fått hvilt ut og kost deg i helgen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

HÅepr du sover godt i natt og våkner uthvilt og opplagt i morgen :klemmer:

Må ikke slite deg helt ut på jobb da! Håper du i alle fall har fått hvilt ut og kost deg i helgen :jepp:

Føler meg bedre nå, så tenker det var bare lite søbn som gjorde meg litt pjusk :)

Deilig vær og deilig helg hjelper også på! :)

...og EL og :humpe: er aldri en dårlig ting heller.... :lur:

:nigo:

GOD HELG ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Jøss, hvor ble helgen av da? :klø:

Hadde knapt kommet hjem fra jobb, for jeg følte jeg stod der igjen gitt!

Menker det er mye mer jobbing enn jeg er vant med ja!

Men, men, vi er flinke til å kose oss på kveldene, så det går ganske greit :)

Tror EL er her i dag eller i morgen. Testet i går og den var ikke positiv. skal gå å teste igjen nå etterpå.

Stikker litt i magen, så tror nok den er på vei :jepp:

Nei, nå må jeg gå å få gjort litt husarbeide. Der og merker jeg at jeg jobber mye gitt... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Håper EL er rett rundt hjørnet! Denne syklusen SKAL det klaffe for deg :klemmer: Og så kommer jeg rett etter om en drøy måned :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke positiv i går, men så og si positiv i dag :D

Så spennende :hoppe: . Håper virkelig det klaffer for dere nå :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Så spennende :hoppe: . Håper virkelig det klaffer for dere nå :strix: :strix: :strix:

Ja, det håper jammen jeg også!

Er faktisk inne på tanken å snart ta en tur til legen for å førhøre meg litt om alt og ingenting og veien videre om det ikke klaffer snart...

Føler liksom ikke at vi har allverdens med tid, da vi ønsker en to-tre barn da... Ønsker egentlig ikke å vere spebansmamma når jeg nærmer meg 40 jeg altså... :sjenert:

Håper på klaff klaff klaff :hoppe:

:klemmer: Håper du har rett, det hadde virkelig vert noe det! :klemmer:

Nå skal jeg og kjære slappe av i sofaen med en film. Vi er gode på det med å slappe av :fnise:

Men har nå fått gjort mye i huset i dag, så da er det liksom greit :)

Får overnattingsgjester til helgen, så greit å få unna litt rydding og vasking før de kommer.

Men rett etter filmen er det marsj i seng med oss! Har da tenkt å snike meg til litt i dag også så vi er sikre på å ha krigere klare..... :lur::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skader ikke å forhøre seg med legen. Om ikke annet så føler man at gjør noe aktivt, noe som hjelper på motivasjonen. Tror du slipper legebesøket, siden det er denne mnd det gjelder for deg og Zia :jepp:

Mer babystøv: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

:fnise: Plutselig føltes det ut som jeg leste i min egen bok for en liten stund siden...jeg hadde også i tankene på å dra meg til legen å starte å sjekke ting og tang...men, vips så trengte jeg ikke det :lur:

Holder også med Becky...denne gang er det din og Zia sin tur :jepp:

:strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ruccola

Ja, det skader ikke å forhøre seg med legen. Om ikke annet så føler man at gjør noe aktivt, noe som hjelper på motivasjonen. Tror du slipper legebesøket, siden det er denne mnd det gjelder for deg og Zia

Mer babystøv: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Jeg holder med Becky - denne gangen skal vi få det til begge to!

Plutselig føltes det ut som jeg leste i min egen bok for en liten stund siden...jeg hadde også i tankene på å dra meg til legen å starte å sjekke ting og tang...men, vips så trengte jeg ikke det

Holder også med Becky...denne gang er det din og Zia sin tur

:strix: :strix: :strix:

Jepp, plutselig sitter'n!! :jepp:

Heia Ruccola og Zia denne måneden!!

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Hei hei :vinke: Hatt en fin helg?

JIPPI Babystøøøøv! :pasha::nigo:

ENIG med dere alle at denne mnd er min og Zia sin!

Sitter med en forholdsvis god følelse, men det har jeg jo gjort før også, så vi får bare vente og se når helgen kommer :)

Om FF har rett er jeg 6 DPO i dag. Usikker selv, for tempingen har vert litt ujevn, men det kan stemme.

Så da er vel søndag IKM tror jeg.

Har faktisk litt småømme brystvorter i dag, men det KAN vere viss EL var senere enn FF tror da... så tror jeg bare avventer og ser mot helgen :)

Har vert en travel helg med mye jobb, familie, venner og ellers mye hendelser, men nå begynner hverdagen igjen, og det er nå litt godt det også :)

Ønsker alle som er innom en god uke - og håper alle får sooooool! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, det er jo ikke lenge til testing her jo!! :hoppe:

Har du en god følelse har jeg det og (for deg da, jeg har jo ikke begynt syklusen min en gang :fnise:)

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

:klemmer:

:klemmer::klemmer:

Oi, det er jo ikke lenge til testing her jo!! :hoppe:

Har du en god følelse har jeg det og (for deg da, jeg har jo ikke begynt syklusen min en gang :fnise:)

:popcorn:

Ja, må si jeg er litt spent selv også nå!

Er trett, småkvalm og småsvimmel innimellom og har småkramper i magen i dag. i går hadde jeg ømme brystvorter.

Så om det nå kommer flere symptomer, så tror jeg jammen jeg tester tidlig! Mulig EL var tidligere enn antatt..? :klø:

Viss ikke tror jeg at det blir testing til helgen.

Skal i begravelse på fredag, så da blir det vel lørdag tenker jeg.

Her var det spennende! Krysser fingerene for full klaff :strix:

Det gjør jammen jeg også!

Så håper jeg bare at spiren sitter i 38-40 uker når den endelig kommer!

Tror jeg trenger mer babystøv damer...... :lur:

:klemmer::klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...