Gå til innhold

dreias nye liv

dreia

Anbefalte innlegg

Her har vi ikke fått svar på barnehagesøknaden enda, men fikk beskjed fra ene barnehagelederen at jeg måtte forberede meg på å gå hjemme ett år til... Frøkna havner jo utenfor barnehagegarantien, etter hva jeg har skjønt. Og, jeg er ikke gira på å sende henne avgårde allerede i august...

:sukk:

Men, ingen sorger må tas på forskudd!

Så supert at det ordnet seg for dere, og flinke gutten som står! :hoppendeglad:

Håpar det ordnar seg for deg også. :kose:

Pjokken er såååå stolt når han står. Han ser seg rundt for å sjå at me følger med, og når me ser på han eller kommenterer det, glisar han kjempebreidt og ler. :nigo:

Gratulerer med barnehageplass på førsteønske!

Er visst evigheter siden jeg skrev her inne, så du har falt ut av mine innlegg.

Jeg klarer ikke å selge så mye tøybleier... Har funnet fram noen som ikke passer mine gutter i det hele tatt, som jeg tenkte å selge... Men de som passer bra håper jeg liksom vi får brukt litt.

Jeg foretrekker egentlig tøy, men mannen er hjemme nå, og han foretrekker plast. Så da blir det plast...

Takk! *fornøyd*

Eg er ikkje akkurat så flink til å oppdatera dagboka heller. :sjenert:

Godt at dere fikk plass i barnehagen som var 1.ønske deres. :)

Det var utrulig godt å få plass i den barnehagen. :Nikke:

Så bra at dere fikk plass i barnehage på førsteønsket! :strix: Det blir sikkert veldig bra når de først har begynt, men jeg merker at jeg absolutt ikke er klar for det jeg heller i høst... :sjenert:

Vår lillegutt fikk også plass på sitt 1.ønske forresten :nigo:

Hurra for plass på førsteønsket. Og det sjølv om han egentlig ikkje har rett på plass. :tommelsmil:

Det blir skikkelig rart å senda dei små av gårde i barnehagen. Tida går jo så utrulig fort, og dei skal bli meir og meir sjølvstendige. Eg veit nesten ikkje om eg er klar for det, eg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter årsmøte i velforeninga her er eg gift med sekretæren i styret. Eg er godt fornøyd med at eg ikkje er den av oss som kjenner han eine i valgkomitéen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke ble valgkomitéen, det kan vise seg å bli den tøffeste jobben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for barnehageplass, og for at veslegutten din har lært å reisa seg opp og stå! :hoppe: Tida går jammen fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke ble valgkomitéen, det kan vise seg å bli den tøffeste jobben...

Valgkomitéen må nok vera det verste vervet, ja. Eller leiar. Noko han for øvrig var foreslått til, ifølge innkallinga. Sjølv om han hadde sagt at det ikkje var aktuelt. :roll:

Det er godt å slippe unna å være med i styret på sånne ting ja :fnise:

Veldig greit å sleppa å bruka kveldane på slike ting. Sjølv om det berre er nokre få møte i året, då. :gjeiper:

Hurra for barnehageplass, og for at veslegutten din har lært å reisa seg opp og stå! :hoppe: Tida går jammen fort.

Tida flyyyyyg! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynner det endelig å vårast her også. Herlig å kunna gå i vårsko igjen! :strix: Nå er det berre i hagar og grøfter det ligg snø igjen. Så sjølv om det har regna i bøtter og spann mange av dei siste dagane, har eg nytt at det har vore snøfrie vegar. Og til veka skal visst sola kikka fram mykje også. *glede seg* :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våååååååååååååååååååår! :hoppendeglad:

Det er utrulig kjekt å sjå litt grønt ute, ikkje berre kvitt i kvitt. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har me hatt deilig dessert: Lekker mango og vafler med jordbærsyltetøy. Kan anbefalast! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sååå deilig med bare veier og vårsko :strix: Håper på masse :sol: i dagene fremover nå :)

Masse :sol: er så absolutt velkommen! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er også nesten alle snøen borte nå, og det er så deilig. Tusler rundt i vårsko og koser meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig dessert! Elsker mango :sikle:

Det er din feil at eg har blitt hekta på vafler. :fy-fy:

Mango er veldig godt. Mannen fann eit par lekre på butikken på fredag, og klarte ikkje la vera å kjøpa, så det blei mango på både oss to og pjokken (i mosa form, vel å merka ;) ). :sikle:

Her er også nesten alle snøen borte nå, og det er så deilig. Tusler rundt i vårsko og koser meg. :)

Vår er herlig! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, for en deilig dessert!! Det fikk jeg også lyst på ;)

Utrolig deilig med vår ja :sol: Den var etterlengta, men veldig god når den endelig kom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er utrulig kjekt å sjå litt grønt ute, ikkje berre kvitt i kvitt. :nigo:

:jepp:

Bare litt panser-is igjen på korte strekninger av sideveiene på arbeidsveien min nå, den forsvinner til uken :tommel:

Mango er bare så nydelig :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, for en deilig dessert!! Det fikk jeg også lyst på ;)

Utrolig deilig med vår ja :sol: Den var etterlengta, men veldig god når den endelig kom! :)

Herlig med vår, ja. Håper berre den er kommen for å bli. :sol:

:jepp:

Bare litt panser-is igjen på korte strekninger av sideveiene på arbeidsveien min nå, den forsvinner til uken :tommel:

Mango er bare så nydelig :sikle:

Det er så godt når vegane omtrent er heilt snøfrie. :tommelsmil:

Det blei jammen eit par mango i handlekorga i dag også... :sjenert::sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kan anbefala ei middagsoppskrift frå Remas meksikanske kampanje: Laks med mangosalsa, ris og guacamole. Me har hatt det ein gong tidligare også, men eg hadde allerede gløymt kor godt det var. :spise:

*hekta på mat* :fnise:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kan anbefala ei middagsoppskrift frå Remas meksikanske kampanje: Laks med mangosalsa, ris og guacamole. Me har hatt det ein gong tidligare også, men eg hadde allerede gløymt kor godt det var. :spise:

*hekta på mat* :fnise:

:sikle:

Jeg må virkelig få i meg noe mat nå, her ikke spist siden kl to.. Ikke rart jeg surrer i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...