Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Idag hadde vi konkurranse på jobb. Også jeg var en av de som vant. Alle som vant skulle få en vinflaske. Liker det!

Ikveld tar jeg det helt med ro. Ser på X factor. Også blir det vel tidlig i seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med vinflaska! Hatt en bra helg?

Fredag slappet jeg bare av hjemme etter jobb.

Igår og idag har jeg jobbet. Eller jobber fortsatt. Jobbhelg på extra jobben min. Helt utslitt. Og jeg har fortsatt under 2 timer igjen.

Skal en kjapp tur innom en visning på vei hjem. Håper den er noe. Jeg vil finne noe som jeg liker snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme!!

Nå skal det lages middag. Bare slappe av resten av kvelden. Imorgen begynner en ny uke.

Ikveld skal jeg se på Åndenes makt. Dagens episode er fra et av de hotellene jeg har jobbet på. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Overtid er kjipt, og veldig slitsomt! Men du får tenke på pængan da :)

Jeg så også på Åndenes Makt, moren min erter meg for det for hun syns det er så teit. Syns det er spennende jeg! Merket du noen ånder da du jobbet på det hotellet da?

Jeg så Charterfeber istad, lo godt av Svein som sa han skulle ut på byen, men han måtte vaske tissen først... Mannen er gal! Og ble litt sjokkert over to eldre damer som begge klinte med han. Ikke så veldig sjarmerende..

Natta, nå er det läggdags!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt utslitt igår. Så det holdt med en dag med overtid.

Idag hadde vi konkurranse igjen. Det ble ikke noe vinflaske på meg. Buhu!

Lurer på om jeg begynner å bli forkjølet. Det er vel et tegn på at jeg bør ta det med ro. Spesielt ikke jobbe så mye. Nå har jeg jobbet 9 dager uten fri. 3 dager igjen. Gleder meg til frihelg!

Nei, jeg merket ikke noe på det hotellet. Heldigvis. Men hørt om de fleste historiene som ble fortalt på TV. Fikk faktisk litt gåsehud av å se på det.

Elsker tirsdager!!! GREYS & MEDIUM!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Har dere også konkurranse på å selge mest hotellrom etc? Vi har leverandører som gir oss vinflasker ved salg av rom på visse hoteller. Er noen hoteller som er veldig vanskelige å selge (fordi de er veldig dyre!)

Jeg fikk sett litt på CSI, men nå skal jeg lese krimboka mi i senga. Kos deg med tv-en!

Natti natti :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere også konkurranse på å selge mest hotellrom etc? Vi har leverandører som gir oss vinflasker ved salg av rom på visse hoteller. Er noen hoteller som er veldig vanskelige å selge (fordi de er veldig dyre!)

Jupp! Visse dager er vanskeligere enn andre til å selge hotelrom. Pga arrangementer i byen osv. Det virker som om Bergen og Stavanger er fullbooket hver eneste uke. Men det er gøy å ha konkurranse. Da blir man litt gira for å ha et godt salg!

Idag fikk jeg bra tall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag hadde jeg planer men igår fikk jeg vite at hun venninna jeg skulle møte, ikke hadde tid allikevel. Så da la jeg andre planer. Men de gikk også i vasken. Så nå er jeg uten planer. Litt kjedelig. Jeg hadde faktisk lyst til å komme meg ut av leiligheten en dag! Gå tur eller gå på kino. Men fortsatt tidlig.

Jeg må ha en rørlegger i leiligheten. Vasken er så tett på kjøkkenet nå. Men det ser ikke billig ut. Jeg må ha noen til å se og fikse på det NÅ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Idag hadde jeg planer men igår fikk jeg vite at hun venninna jeg skulle møte, ikke hadde tid allikevel. Så da la jeg andre planer. Men de gikk også i vasken. Så nå er jeg uten planer. Litt kjedelig. Jeg hadde faktisk lyst til å komme meg ut av leiligheten en dag! Gå tur eller gå på kino. Men fortsatt tidlig.

Jeg må ha en rørlegger i leiligheten. Vasken er så tett på kjøkkenet nå. Men det ser ikke billig ut. Jeg må ha noen til å se og fikse på det NÅ!!!

Usj da, funker det ikke med Plumbo? Rørlegger kan bli sabla dyrt. Jeg klarte å tette doen min ifjor med kattesand. Heldigvis klarte jeg å stake den opp så jeg slapp 3000 spenn på rørlegger.

Aah, er trøtt. Tenker at det er mindre enn 48 timer til helg.. Da inntar jeg sofaen!! Første helg jeg er hjemme på mange uker. Kino høres koselig ut, er mange bra filmer ute nå tror jeg. Har du hørt om den nye med Drew Barrymore, Going the distance? Ser veldig bra ut hvis du liker romcoms :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj da, funker det ikke med Plumbo? Rørlegger kan bli sabla dyrt. Jeg klarte å tette doen min ifjor med kattesand. Heldigvis klarte jeg å stake den opp så jeg slapp 3000 spenn på rørlegger.

Aah, er trøtt. Tenker at det er mindre enn 48 timer til helg.. Da inntar jeg sofaen!! Første helg jeg er hjemme på mange uker. Kino høres koselig ut, er mange bra filmer ute nå tror jeg. Har du hørt om den nye med Drew Barrymore, Going the distance? Ser veldig bra ut hvis du liker romcoms :)

Jeg har prøvd litt forskjellig. Ingenting funker. Når vannet bruker nesten 2 dager på å gå ned, så er det ikke noe mer jeg kan gjøre tror jeg. Og siden jeg skal selge leiligheten, så bør alt være i orden før det kommer en takstmann.

Ja, så reklamen fra den filmen i London. Men tror ikke den kommer på kino før i oktober her. Så får se hvilken film som skal sees til helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg skrevet under kontrakt med megleren og jeg har fått datoer for når ting skjer med leiligheten:

- neste uke kommer takstmann

- uken etter komm fotograf og tar bilder. Annonsen for leiligheten min legges ut på finn.no før helgen

- visning uken etter

Dvs at jeg har 1-2 uker på å rydde, vaske og få ut møbler. Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carleigh-Ann

Endelig helg og fri!! Etter 12 dager med jobbing!! JUHU!!!

Yey endelig helg! Og du har jobba mye! Hva er planen nå da?

Jeg koser meg inne i kveld med chips og pepsi max'n, ordentlig herlig :)

Happy weekend!! Kos deg masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yey endelig helg! Og du har jobba mye! Hva er planen nå da?

Jeg koser meg inne i kveld med chips og pepsi max'n, ordentlig herlig :)

Happy weekend!! Kos deg masse!!

Igår gjorde jeg veldig lite. Koste med meg X-factor og chips & brus! Veldig avslappende!!

Begynte å pakke litt igår. Fortsetter idag. Pakke ned ting jeg absolutt ikke trenger. Lagre det hos foreldrene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg litt hjelp til å kaste og bære ned ting i kjelleren. Veldig bra! Kommet godt i gang men fortsatt litt igjen. Det ser ikke ut i leiligheten nå men sånn er det. Når jeg først begynner å rydde og vaske, så gjør jeg det skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Flink du er! Vasking og rydding er kjedelig. Jeg måtte gjøre det samme selv ikveld. Er enda mer slit å pakke vekk ting, tar så lang tid. Har du bestemt deg for hva du gjør, skal du kjøpe deg ny leilighet?

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir å selge først. For å se hvor mye jeg tjener på salget. Men jeg går på visninger hele tiden. For å se om jeg finner noe jeg liker. Ikke hatt flaks enda. Men bare vært på 4 visninger hittil. Skal se på 2 imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...