Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv


MissStiles

Anbefalte innlegg

Huff da. Jeg har hatt det på samme måte i dag. Jeg våknet med feber, og var såpass dårlig at jeg ikke klarte å gå på jobb. Det er kjipt.

Lykke til med pensumlesinga forresten. Har du mye igjen?

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da. Jeg har hatt det på samme måte i dag. Jeg våknet med feber, og var såpass dårlig at jeg ikke klarte å gå på jobb. Det er kjipt.

Lykke til med pensumlesinga forresten. Har du mye igjen?

Mvh Yvonne :heiajente:

Håper du føler deg bedre idag. Formen er litt bedre hos meg. Håper jeg får lest hele dagen idag. Sånn at jeg blir ferdig med det.

Men ja, jeg har fortsatt en del igjen å lese. Så det kan bli en LANG dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en LANG uke. Lesing, regne oppgaver og pugging hver dag! Siste økt med lesing ikveld. Imorgen er det eksamen. Gleder meg virkelig til å bli ferdig med denne #¤%&/)(*" eksamen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carleigh-Ann

Hvordan gikk examen? Hva var det du hadde examen i? Du skal vel feire i helga da..

Examen er bare stress, og det føles såå bra når man er ferdig! God helg!

Endret av Carleigh-Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen var vanskelig! Verre enn vi trodde. Jeg er redd for å stryke igjen. Men men.. Ikke tenke på det nå.

Idag skal jeg i et bryllup til et vennepar av meg. Sammen med eksen. Han skal være daten min. Spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var bryllupet?

Bryllupet var fint. Vi koste oss begge to. Fin vielse. Brudekjolen var kjempefin. God middag og masse alkohol. Mange fine taler. Også ble det litt dansing. Det ble seint. Igår var jeg sliten.

Nå er det ny uke og nye muligheter. Tilbake på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og denne uka, bare jobb? Ferdig med alle examener nå eller?

Jepp, bare jobb nå. Hatt fri i 2 uker. Blir bare halv lønn på meg i august. Så kommer til å si ja til overtid og kveldsjobbing. Da får jeg mer penger. Så tror det blir 2-3 lange uker.

Ferdig med skole nå ja.. Bare vente 2-3 uker på resultatet.

Til helga har jeg dobbeltbooket meg. Usikker på hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Halv lønn er kjipt. Men da blir det vel ekstra gjevt neste måned hvis du jobber masse nå!! Ha en fin helg, hva enn du nå finner på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halv lønn er kjipt. Men jeg bytta til en del senvakter neste uke. Da blir det mer penger. Også har jeg fått meg ekstra jobb. Da blir det enda mer penger.

Uka har vært slitsom. Men også litt bra. På onsdag fikk jeg skryt av sjefen 3 ganger. Jeg blir så flau over sånt. Fordi jeg gjør bare jobben min og vil ikke at de andre skal tro jeg smisker eller noe.

Er så glad det er helg. Bare trist at det regner hele tiden. Jeg vil ha SOL!!

Idag reiser jeg til Hadeland for å besøke venner. Tror det blir bra! God mat, drikke og selskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Halv lønn er kjipt. Men jeg bytta til en del senvakter neste uke. Da blir det mer penger. Også har jeg fått meg ekstra jobb. Da blir det enda mer penger.

Uka har vært slitsom. Men også litt bra. På onsdag fikk jeg skryt av sjefen 3 ganger. Jeg blir så flau over sånt. Fordi jeg gjør bare jobben min og vil ikke at de andre skal tro jeg smisker eller noe.

Er så glad det er helg. Bare trist at det regner hele tiden. Jeg vil ha SOL!!

Idag reiser jeg til Hadeland for å besøke venner. Tror det blir bra! God mat, drikke og selskap!

Så hyggelig med ros!! Er vel bedre det enn å få bare skjenn... Tyder på at du er flink i jobben din :)

Høres ut som en koselig helg, venner er gode å ha. Jeg orker ikke være så sosial nå, men skal kanskje ut og spise med en venninne i morgen. Får se det an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med ros!! Er vel bedre det enn å få bare skjenn... Tyder på at du er flink i jobben din :)

Høres ut som en koselig helg, venner er gode å ha. Jeg orker ikke være så sosial nå, men skal kanskje ut og spise med en venninne i morgen. Får se det an.

Fy søren, jeg er sliten og trøtt. Veldig hyggelig igår kveld. Vi grillet, prata, sang osv. Også holdt været seg innmari bra. Det var sånn millitærtreff så vi kjørte gamle millitærbiler. Utrolig kult!

Også klarte jeg å kline med kameraten til mannen til venninna mi. Han har prøvd seg på meg lenge. Igår tenkte jeg bare OK. Han var faktisk flink til å kysse.

Men nå er det fast food til middag og en eller annen dårlig film. Også natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Carleigh-Ann

Fy søren, jeg er sliten og trøtt. Veldig hyggelig igår kveld. Vi grillet, prata, sang osv. Også holdt været seg innmari bra. Det var sånn millitærtreff så vi kjørte gamle millitærbiler. Utrolig kult!

Også klarte jeg å kline med kameraten til mannen til venninna mi. Han har prøvd seg på meg lenge. Igår tenkte jeg bare OK. Han var faktisk flink til å kysse.

Men nå er det fast food til middag og en eller annen dårlig film. Også natta!

Woohoo grattis med singelaction!! Så bra at han var flink til å kysse, det er jo en bonus. Er han kjekk da? Liker du han?

Jeg var på cafe med en venninne i dag. Ble litt vin. Kjenner meg litt surrete i hodet nå så derfor prøver jeg å drikke masse vann! Blir film her og... The Abandoned med Brittany Murphy.

Ha en fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woohoo grattis med singelaction!! Så bra at han var flink til å kysse, det er jo en bonus. Er han kjekk da? Liker du han?

Jeg var på cafe med en venninne i dag. Ble litt vin. Kjenner meg litt surrete i hodet nå så derfor prøver jeg å drikke masse vann! Blir film her og... The Abandoned med Brittany Murphy.

Ha en fin uke :)

Drikker vann og cola her. Har egentlig bare lyst til å gå og legge meg. Men tror jeg venter til kl er 22. Glad jeg begynner sent imorgen.

Nei, han er egentlig ikke så kjekk. Men han er hyggelig. Greia er at han ga et dårlig første inntrykk men det forandret seg sist gang jeg så han. Igår trodde jeg først at han ikke var interessert i å prate. Tok lang tid før han kom bort. Ingen så at vi kysset. Litt usikker på om jeg skal si det til venninna mi. Eller om han forteller det til mannen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!!!!!

:kjefte::kjefte::kjefte::kjefte::kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!!!!!

:kjefte::kjefte::kjefte::kjefte::kjefte:

Hva har skjedd? Dårlig dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...