Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv


MissStiles

Anbefalte innlegg

Nå gidder jeg ikke å pakke mer. I hvert fall ikke idag.

Idag skal jeg først på en eller to visninger. Også bli med foreldrene mine for å besøke farmor og farfar. Lenge siden jeg har sett dem. Ikveld skal jeg møte jentegjengen. Vi skal bowle og spise pizza. Tror det blir en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carleigh-Ann

Høres ut som en bra søndag! Bowling er kjempegøy, jeg pleide gjøre det med de jeg jobbet med i Irland. Er dere en stor jentegjeng?

Anyways, ha en fin kveld, lykke til med bowling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 6 jenter. Vi gikk på skolen sammen. Men det ble ikke en gjeng av oss før for ca 1 1/2år siden. Selvom vi ikke i samme klasse i 3 år. Hehe! Men vi prøver å holde kontakten alle sammen. Ikke alltid like lett men... Idag var det bare 4 av oss som møttes. Men det var hyggelig. Gøy å bowle igjen. Også godt med Peppes Pizza. Nam!

Også var jeg på visning. Leiligheten var fin og større enn min. Også nytt kjøkken og bad. Masse pluss med den leiligheten. Mye mer enn jeg hadde håpet. Så jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg skal legge inn bud eller ikke. Jeg må sove på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Vi er 6 jenter. Vi gikk på skolen sammen. Men det ble ikke en gjeng av oss før for ca 1 1/2år siden. Selvom vi ikke i samme klasse i 3 år. Hehe! Men vi prøver å holde kontakten alle sammen. Ikke alltid like lett men... Idag var det bare 4 av oss som møttes. Men det var hyggelig. Gøy å bowle igjen. Også godt med Peppes Pizza. Nam!

Også var jeg på visning. Leiligheten var fin og større enn min. Også nytt kjøkken og bad. Masse pluss med den leiligheten. Mye mer enn jeg hadde håpet. Så jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg skal legge inn bud eller ikke. Jeg må sove på det!

Var det dyr leilighet eller? Håper du får den :)

Husker jeg drev og flyttet igjor høst. Veldig kjedelig å pakke og styre altså. Men man blir veldig fornøyd når man er ferdig.

Ha en fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg hatt litt av en dag.

Det begynte med at rørleggeren kom kl 8. Han var ferdig på ca 15min. Veldig greit. Sykt at det skal koste så mye for en så liten jobb. Men da vet jeg i hvert fall at det er i orden.

Også var det dette med leiligheten. Megleren ringte allerede før kl 10 og lurte på om jeg var interessert. Da hadde jeg fortsatt ikke fått tak i banken. Papirene mine manglet å få orden på. Dette fortalte jeg til megler. Men han kunne fortelle meg at jeg foreløpig var den eneste interesserte. Veldig bra. Bank-dama var ikke helt positiv til at jeg skulle kjøpe før jeg hadde solgt siden hun ikke visste hvor mye EK jeg ville sitte igjen med. Så da var det bare å få tak i megleren min men det var ikke enkelt. Etter et par timer kom det første budet inn. Da ble jeg stresset (eller mer stresset). Men de blir stående til kl 16 imorgen. Så innen da må jeg evt komme med et bud. Nå gjelder det å mase på megleren min imorgen tidlig, også håper jeg bank-dama sier OK. Jeg har veldig lyst på leiligheten.

Bare vente og se hva som skjer imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carleigh-Ann

Det ble ikke noe leilighet på meg :sukk:

Ånei! Var det noen som bydde over deg eller? Får trøste deg med at det fins mange andre leiligheter til salgs. Hvordan gikk det på daten din forresten? *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, nå ser det ut som at leiligheten ikke har blitt solgt allikevel. Megleren ringte meg idag. Han skal ringe meg senere og oppdatere meg. Jeg skal ta en prat med banken og faren min en gang til. Høre om det er noe som kan gjøre. Jeg har veldig lyst på den leiligheten men banken vil ikke la meg legge inn et bud før jeg har solgt leiligheten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei! Var det noen som bydde over deg eller? Får trøste deg med at det fins mange andre leiligheter til salgs. Hvordan gikk det på daten din forresten? *nysgjerrig*

Det kom inn et bud på mandag. Men vet ikke hva som skjedde med det. Sikkert selgeren som ikke godtok det. Men jeg kan ikke by mye mer enn det selv så.. Får se hva som skjer imorgen.

Daten min? Hm.. Tja, det blir ingen flere dater. Han er ikke min type. Han var hyggelig og samtalen gikk greit. Men nei.. Det eneste er at jeg tror han er interessert. Håper bare han ikke maser for mye. Sånt orker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende fremover mht å kjøpe seg ny kåk ;) Blir det ikke litt plundrende å selge først og så kjøpe nytt? Du bør jo i såfall ha en slags "mellomstasjon" mellom salg og kjøp mener jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen takstmann som kom idag. Så megleren skal purre på han. Hadde håpet å få det ene tingen gjort før uka er omme.

Idag skal jeg handle et par ting til visningen. Bare et par nye håndkleer (som ikke ser slitt ut) og duftlys. Se om jeg finner noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende fremover mht å kjøpe seg ny kåk ;) Blir det ikke litt plundrende å selge først og så kjøpe nytt? Du bør jo i såfall ha en slags "mellomstasjon" mellom salg og kjøp mener jeg...

Om man selger eller kjøper først, så blir det alltid en risiko. Jeg vil helst selge først. Men finner jeg en leilighet som jeg har lyst på, så vil jeg gjerne ha muligheten til å legge inn bud. Bare at det er lettere sagt enn gjort. Dessverre!

Tiden vil vise hva som skjer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Det kom inn et bud på mandag. Men vet ikke hva som skjedde med det. Sikkert selgeren som ikke godtok det. Men jeg kan ikke by mye mer enn det selv så.. Får se hva som skjer imorgen.

Daten min? Hm.. Tja, det blir ingen flere dater. Han er ikke min type. Han var hyggelig og samtalen gikk greit. Men nei.. Det eneste er at jeg tror han er interessert. Håper bare han ikke maser for mye. Sånt orker jeg ikke.

Hvor møtte du denne daten hen da? Gøy med visning, men skjønner det er mye å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor møtte du denne daten hen da? Gøy med visning, men skjønner det er mye å gjøre.

Via nettet. Vi har prata sammen i noen uker på msn. Han er hyggelig og kunne sikkert vært venner med han, men ikke noe mer enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å like fredager!!!

Forrige fredag fikk jeg og kollega 2 vinflasker hver av sjefen og idag fikk vi et gavekort på en gratis overnatting. Hyggelig å få oppmerksomhet for at man har gjort en god jobb! Da tror jeg det blir overnatting på et SPA hotel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått en liten oppdatering fra megleren. Takstmannen skulle egentlig ha kommet igår. Men verken jeg eller megleren hadde hørt noe fra han. Men min leilighet skal jo ikke legges ut før fredag neste uke. Så fortsatt god tid. Fotografering blir fortsatt på onsdag også kommer takstmannen på torsdag. Så vi ligger fortsatt i rute. Godt det da! I helga skal pappa hjelpe meg med å kaste ut sofaen (den er slitt og skal kastes) og flytte en hylle ned i kjelleren. Sånn at jeg får vasket og ryddet ferdig leiligheten mandag/tirsdag. Så neste uke kan bli litt stress! Men gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uhh...ikke no er så kjedelig som jobbhelg hæ? Nå har ikke jeg hatt jobbhelger på den tid jeg kan minnes, men når jeg jobba turnus va jobbhelger til tider sååå uartige atte fyhh!!

Næh, vi skulle heller ha møttes på Egon for en kjeft kaffe og kake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Bare jobbing og rydding på deg i helga Miss S? Da slipper du hvertfall å være uggen og dårlig form som jeg er i dag. Håper alt går greit så du får solgt da! Denne helga gikk så fort. Gleder meg til å bare slappe av neste helg, kose meg inne. Ha en fin søndagskveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utrolig rolig på jobb. Tiden gikk veldig sakte men jeg kom meg gjennom. 2 uker til neste gang!

Tro du jeg slappet av i 2 sekunder når jeg kom hjem?? NEI!!

Begynte å rydde med en gang jeg kom hjem mens jeg lagde mat. Også spiste jeg middag på gulvet. Utrolig uvant. Leiligheten føles veldig tom. Det føles som om jeg har en haug igjen å gjøre.

Nå koser jeg meg med en film mens jeg tar en liten pause. Og en kopp te!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...