Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv


MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Carleigh-Ann

Nå er det lagt ut ny visning på torsdag kveld! *krysser fingerne*

Håper det kommer noen bud nå da.. bare jobb denne uken eller gjør du noe gøy? Jeg har spist altfor mye pizza i kveld, var ute og spiste med en venninne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer et skikkelig syte innlegg:

JEG ER SÅ UTROLIG LEI!!! JEG ER LEI AV Å VASKE, RYDDE OG ORDNE OPP MED LEILIGHETEN!! JEG VIL BARE BLI FERDIG MED ALT SAMMEN NÅ. JEG VIL HA BARE HA DET OVERSTÅTT NÅ!! JEG VIL IKKE BO HER LENGRE!

Beklager store bokstaver!! Men jeg orker ikke mer!!

Jeg vil bare få unna dette salget, se på nye leiligheter og kunne pakke sammen alt. Fordi jeg er lei av å bo sånn som jeg gjør nå. Halvparten av tingene mine ligger i alle skap, fordelt over 2 boder og hos foreldrene mine.

Jeg vil ikke mer!!

Nå syter jeg fælt!! Jeg skulle ønske jeg bare kunne reist bort en uke nå. Føler at det hadde vært godt. En uke med sol og varme!

æææææææææææææææææææææææææææææ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Næmen, stakar deg da. Skjønner godt det er slitsomt. Du har kanskje ikke noe særlig fri før du reiser til N.Y? Jeg er og lei. Vi skulle dratt til sol og varme ja, langt vekk fra stress og mas! Får satse på at du får solgt snart og kommet i orden. Er noe mas å ha ting her og der og styre med meglere og drit. Trust me, I know!

Bra du kan syte på KG da, få det ut!

Natta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næmen, stakar deg da. Skjønner godt det er slitsomt. Du har kanskje ikke noe særlig fri før du reiser til N.Y? Jeg er og lei. Vi skulle dratt til sol og varme ja, langt vekk fra stress og mas! Får satse på at du får solgt snart og kommet i orden. Er noe mas å ha ting her og der og styre med meglere og drit. Trust me, I know!

Bra du kan syte på KG da, få det ut!

Natta!!

Nei, null fri før jul. Jeg har liksom ikke råd til å ta ut noe ferie før det heller. Siden jeg ikke har jobbet der 1 år enda, så.... Men nå skal jeg i hvert fall ha fri de neste 2 helgene. Det hjelper litt. Men å bare flykte til sol og varme, hadde ikke gjort meg noe.

Igår og på mandag kom de første regningene som har med leiligheten å gjøre.

TAKSTMANNEN: 3500KR

FOTOGRAFEN: 2300KR

Det er mye penger!! Blir deppa av å bare se de tallene. Spesielt når jeg ikke har solgt enda. Håper virkelig at det blir salg før uka er omme. Sånn at jeg kan ta helg med et SMIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt at du ikke fikk solgt! MEN - du hadde kun visninger i helga forrige gang? (Eller husker jeg feil?) Krysser fingrene for at det går bedre i morgen, og at du kan ta helg med et stort smil :)

Skjønner at du synes regningene blir høye. Inkluderer man meglerhonorar (heldigvis slipper en å betale det før man får solgt, da) blir det jo en del.

En tur til frisøren høres ikke ut som en dum idè. Som de sier; forandring fryder :)

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Jeg har lyst til å farge håret! En liten forandring hadde gjort godt, føler jeg!!

Skjønner jeg godt! Forandring fryder når man har mye stress. Hva skal du gjør da, hvilken farge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg i sofaen og ser... Hm.. Burde rydde..IGJEN.. Men har ikke lyst.. Gjort litt nå. Tar resten av oppvasken før jeg legger meg. Og mer får jeg ikke gjort idag. Rekker heldigvis å støvsuge etter jobb og før visningen.

Jeg tenker jeg stikker på noen visninger selv og. Jeg må jo slo i hjel en time mens megleren er her og har visning. Ikke snakket med han siden mandag så vet ikke hva som skjer. En dame som var interessert men hadde ikke papirene med banken i orden. Megleren håper at en visning til hjelper med å finne en interessert til. Sånn at det FORHÅPENTLIGVIS blir budrunde på fredag! *krysser fingerne*

*prøver å være positiv*

ikke lett............

Jeg tenker noe rødt. Når det gjelder farging av håret. Også må det være billig. Siden jeg har 3 store regninger liggende her. Regninga fra rørleggeren forrige måned kom idag. Sjefen snakket om at datteren hennes tar praksis et sted, som frisørlæring. Kanskje få billig der?! Har dere tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eksen min fått unge. Jeg har venta på det. Han legger jo ikke ut noe på fb om det men dama hans gjør det. Nå lå det bilde av dem 3 der.

Har skrevet om det før. At jeg fant ut av det selv, mens jeg prata med han. Ser ingen grunn til å gratulere han. Vi har ikke prata siden da. Kan fortsatt ikke se for meg han som far. Jeg er over han! Men... allikevel.. man tenker!! Jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt er fint1 Jeg vurderte røde striper, men kjedelig som jeg er, valgte jeg brune. Synes det er utrolig kult iallfall;)

Han eksen din høres ikke helt bra ut. Gahhh, det er SÅÅÅÅ typisk mannfolk. Snakke i vei som om ingenting har skjedd. Ingen av eksene mine har funnet seg noen nye ennå (sier kanskje sitt om hvor sære de er, ha ha!), men jeg skal vedde på at jeg hadde vært den siste som fikk vite det.

Håper visninga i dag gikk bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 på visning men ingen av dem skrev seg på lista. Nå avhenger det hele av hun ene som er interessert fra visningen i helgen. Megleren sa at han skulle få beskjed fra henne imorgen eller mandag. Håper og krysser fingerne!! Jeg vil få solgt nå!!

Jeg var på 2 visninger i samme borettslag på Tveita. 2 helt ulike leiligheter. Skikkelig rart! Skulle gjerne hatt soverommet og badet fra den ene også kjøkkenet og stua fra den andre. Skrev meg på lista til den ene men nei.. Ikke et 100% ja om at det er meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 på visning men ingen av dem skrev seg på lista. Nå avhenger det hele av hun ene som er interessert fra visningen i helgen. Megleren sa at han skulle få beskjed fra henne imorgen eller mandag. Håper og krysser fingerne!! Jeg vil få solgt nå!!

Jeg var på 2 visninger i samme borettslag på Tveita. 2 helt ulike leiligheter. Skikkelig rart! Skulle gjerne hatt soverommet og badet fra den ene også kjøkkenet og stua fra den andre. Skrev meg på lista til den ene men nei.. Ikke et 100% ja om at det er meg!

Så kjipt, sa de noe om årsaken?

Hva skjer hvis hun ikke viser interesse? Blir det nye visninger, eller avventer du litt?

Haha, kjenner til det. Jeg synes badet i leiligheten min er litt lite, men msn kan ikke få alt perfekt. Bare nesten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt, sa de noe om årsaken?

Hva skjer hvis hun ikke viser interesse? Blir det nye visninger, eller avventer du litt?

Haha, kjenner til det. Jeg synes badet i leiligheten min er litt lite, men msn kan ikke få alt perfekt. Bare nesten ;)

Snakket ikke med megleren. Han bare sendte mld etter visningen. Ringer han idag, regner jeg med. Bare for å høre hva han tenker. Håper jeg får en tlf fra han idag uansett. Med et bud fra hun som er interessert.

Det blir nok nye visninger men jeg tenker selv at kanskje vente litt. Eneste ulempen er jo at annonsen min på finn.no flyttes jo lengre og lengre bak for hver uke som går. Det liker jeg ikke. Så derfor håper jeg bare at hun som er interessert kan legge inn et bud. Og jeg er fornøyd om hun gir for det taksten ligger på.

Jeg får liksom ikke lagt inn bud på noen leiligheter selv før jeg har fått solgt.

Megleren min skal ha visning på en leilighet som jeg er litt interessert i. Jeg fikk litt info og tips om den leiligheten igår. Se om jeg får sett på den på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle egentlig vært ferdig på jobb nå men jobber 2 timer overtid.

Skal ta en tur med danskebåten idag til imorgen. For å feire bursdagen til ei venninne. Ikke min greie. Men blir sikkert hyggelig. Spise god mat, drikke, skravle, danse og ha det gøy. merker at det skal bli godt å komme seg bort en dag!

God helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Skulle egentlig vært ferdig på jobb nå men jobber 2 timer overtid.

Skal ta en tur med danskebåten idag til imorgen. For å feire bursdagen til ei venninne. Ikke min greie. Men blir sikkert hyggelig. Spise god mat, drikke, skravle, danse og ha det gøy. merker at det skal bli godt å komme seg bort en dag!

God helg alle sammen!!

Å, men danskebåten kan bli skøy det :) Er uansett mange rare mennesker der, så underholdning har du hvertfall!

Håper det ordner seg med budgiving og sånt, så du får ordna opp i det.

Ha det gøy på vannet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake. Sykt sliten og trøtt! Om det var gøy? Tja, det var en merkelig tur. Kan fortelle mer senere. Må lage noe mat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake. Sykt sliten og trøtt! Om det var gøy? Tja, det var en merkelig tur. Kan fortelle mer senere. Må lage noe mat nå.

Rar? Hmmh, dette høres spennende ut :) Håper du hadde det litt gøy iallfall, og at du får slappet av.

Selv har jeg funnet ut at jeg er fantastisk uproduktiv i dag. Dagens minst viljesterke-person-prisen hadde passet meg bra. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...