Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv


MissStiles

Anbefalte innlegg

Gjest Carleigh-Ann

Forresten, jeg fikk svar på eksamen. Jeg fikk B!!! Så nå har jeg offisielt en bachelorgrad. På fredag får jeg vitnemålet.

Gratulerer! Så B er bra karakter? Jeg har ikke studert i Norge så jeg kan ikke disse karakterene. Men en bachelorgrad er kjekt å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Så B er bra karakter? Jeg har ikke studert i Norge så jeg kan ikke disse karakterene. Men en bachelorgrad er kjekt å ha.

På høyskolen hadde vi A-F. A er best og F er stryk. Så ja, B er bra. I hvert fall for meg. For meg er det like bra som en A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Hva skjer? Hatt en bra uke så langt? Jeg har forspist meg på god mat i kveld. Sitter her ganske god og rund hehe :) Litt gøy å se på fotballkampen. Han ene med krøller som spiller for Portugal var litt søt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer? Hatt en bra uke så langt? Jeg har forspist meg på god mat i kveld. Sitter her ganske god og rund hehe :) Litt gøy å se på fotballkampen. Han ene med krøller som spiller for Portugal var litt søt..

2 både hektiske og rolige dager på jobb. Gleder meg allerede til helg. Selvom jeg ikke vet om det skjer så mye. Er så blakk etter London turen. Men jeg har meg selv å skylde. Så tror det blir nok en billig helg.

Jeg hater at det går fotballkamp idag. JEG VIL SE GREY`s!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Grey's? Hvorfor ser alle på det? Jeg har tydeligvis gått glipp av noe. Liker ikke amerikanske serier, bortsett fra CSI. Jeg liker engelske serier som Hollyoaks og Eastenders men det går på morgenen når jeg er på jobb..

Jeg leste et sted at det er turn on med jenter som liker South Park. Jeg liker faktisk South Park, humoren er drøy men jeg ler godt :)

Hvordan går det med salg av leilighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grey's? Hvorfor ser alle på det? Jeg har tydeligvis gått glipp av noe. Liker ikke amerikanske serier, bortsett fra CSI. Jeg liker engelske serier som Hollyoaks og Eastenders men det går på morgenen når jeg er på jobb..

Jeg leste et sted at det er turn on med jenter som liker South Park. Jeg liker faktisk South Park, humoren er drøy men jeg ler godt :)

Hvordan går det med salg av leilighet?

Jeg har sett på Grey`s siden dag 1. Elsker den serien!! Jeg er litt for glad i amerikanske serier!! Likte South Park før men klarer ikke se på det nå lengre.

Tja, igår skulle det egentlig komme en megler til men han kom ikke. Vi hadde vist misforstått hverandre på dag. Så han kommer imorgen etter jobb. Får se hva han sier. Jeg har 3 meglere som venter på å få et JA fra meg. Jeg må tenke mer over saken. Vurderer å snakke litt med foreldrene mine om det. Også må jeg ha en plan B om jeg får solgt leiligheten fort og ikke har fått kjøpt noe nytt. Flytte hjem? Leie korttidsleilighet? Flytte fra venn til venn? Men jeg er veldig gira på å selge. NÅ!

Ikveld har jeg hatt besøk av ei venninne. Hyggelig! Lagde enkel middag. Også jenteprat! Trengte det. Snakke om gutter, London, bryllup osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har megler nr 4 vært her. Vanskelig å velge. Men jeg skal se litt på prisen til alle sammen ikveld. Også vurderer jeg å snakke med foreldrene mine om dette. Jeg har ei venninne som har megler. Tenkte jeg skulle sende mld til henne ikveld. Få litt innside tips!

Tenkte jeg skulle gå innom en visning oppi gata her senere ikveld. Den er dyr men det er bare for å se.....

Jeg er såååååååååååååååå blakk!! Tror jeg må be om forskudd på lønna mi. Angrer ikke på at jeg brukte mye penger i London. Men allikevel, kjipt å være fattig de neste 3 ukene.

Bare 1 dag igjen til helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Jeg er og blakk!! Lærer aldri. Får ikke lønn før om over 1 uke, så jeg lever på kredittkort om dagen... Men jeg får låne av mamma så da ordner det seg. Foreldre er gode å ha :)Får håpe du får forskudd på jobben da..

Hva er grunnen til at du vil selge, er det fordi du vil ha noe større? Det er noe mas å styre med salg av bolig. Så mye man må tenke på.

Gleder meg til harrytur til Sverige om noe uker. Da skal jeg sannelig hamstre inn bacon og masse godt! Lenge siden jeg har vært der. Også må jeg alltid innom sibylla og kjøpe meg burger, det er fast tradisjon.

Lykke til med valg av megler. Blir det en rolig helg, siden du er blakk? Du kan jo dra på et posh utested og finne deg en sugar daddy hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt besøk av pappa`n min. For å få gode råd og tips. Ikke minst, hans ærlige mening om alt sammen. Han var imponert over at jeg hadde snakket og forhandlet med melgere. Vi var enige om masse. Han var overrasket over hvor dyr en megler er. Ikke jeg! Så det gikk bra. Han var positiv og synes det var bare å kjøre på. Veldig glad og fornøyd nå! Jeg skal sende en mail til meglerne imorgen om et par spm vi kom på sammen. Også ringe banken.

Også se om jeg får gått på noen visninger i helgen. For å se litt hva jeg har lyst på selv. Gleder meg til å gå på visninger. Bare for å se først.

Jeg har bodd her i 7år. Liten leilighet, så jeg er VELDIG klar for noe større!

Helgen er litt uklar. Imorgen er det vitnemålsseremoni på skolen. Der er det middag og underholdning. Varer sikkert hele kvelden. Jeg må pynte meg. Fant en kjole hvor prislappen fortsatt hang på. Den kjøpte jeg for over 1 år siden. Nå passer den! JIPPI!!

Også tror jeg det blir rolig lørdag. Tenkte jeg skulle rydde skikkelig i skuffer og alt. Se om det er ting jeg kan kvitte meg med hvis/når jeg flytter.

Søndag er det kino med venninner. Søndag er en perfekt kinodag synes jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår fikk jeg vitnemålet! Da har jeg endelig fått beviset på at jeg har en bachelorgrad og at jeg har fullført 3 år med skole. Glad og fornøyd!

Seremonien på skolen var helt grei! Han som var veilederen min var konferansier (om man skal kalle det for det). Likte ikke det. En gruppe fra klassen min vant årets bachelor oppgave. Da jublet jeg. De fortjente det. Eller 2 av 3 på den gruppa fortjente det. En gratis passasjer på den gruppa. Det var skikkelig rart å gå opp på scenen og få vitnemålet. Klassen var først ute, og det var faktisk flere som kom fra den klassen enn jeg trodde. Veldig hyggelig. Jeg hadde meldt meg på middagen. God mat og drikke. Men jeg stakk etter det. Lang dag! Siden jeg hadde vært på jobb også rett dit. Men en bra avslutning på 3 år!!

Foreldrene mine var med. Det gikk faktisk bra. Jeg fikk gave av dem. De skal betale deler av New York turen. Mamma hadde nemlig spurt for noen dager siden om hva flybilletten kostet. Husker ikke, svarte jeg bare. Nå skjønner jeg hvorfor. Så jeg fortalte henne idag hvor mye hotellet og flybilletten koster. Så kan de velge hva de vil betale. Setter uansett stor pris på gaven. Forventa liksom ikke så mye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Gratulerer med vel overstått seremoni :danse: Kan tenke meg det føles bra du er ferdig ja. Så fin gave du fikk av foreldrene dine, det var jo snilt av de!

Ellers gjort noe gøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått seremoni :danse: Kan tenke meg det føles bra du er ferdig ja. Så fin gave du fikk av foreldrene dine, det var jo snilt av de!

Ellers gjort noe gøy?

Takk skal du ha!!

Vet du hva?! Jeg har gjort innmari lite denne helgen. Det var akkurat det jeg ville. Igår var jeg bare ute av leiligheten når jeg handlet mat. Resten av dagen regnet det jo.

Idag var jeg på visning oppi gata her. Fin leilighet men teit megler. Han kunne ikke svare på spm mine. "vet ikke" - svar er ikke bra for en megler altså.. En sånn megler skal jeg ikke ha. Megleren som skal selge min leilighet, SKAL kunne ALT om min leilighet.

Kom akkurat hjem fra cafè og kino tur med 2 venninner. Ikke sett dem siden eksamen. 1 mnd siden allerede. Savnet dem. Så vi ble enig om at det ikke må gå like lang tid til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Hvilken film så dere? Jeg liker også å gå på kino. Men er ikke så ofte det er filmer jeg bare MÅ se.

Teit av mgleren at han ikke kunne svare deg, det er jo liksom jobben hans.. moren min holder også på å selge en leilighet og megleren er ikke akkurat den flinkeste. Kjedelig med sånt!

Planer for mandagskvelden? Blir sofa + bok + soving her.. Og Hotel Cæsar må jeg jo få med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag jobber jeg overtid! 11 timer!

JEG VIL HJEM!!!!!!!!!!!!!!!!!

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken film så dere? Jeg liker også å gå på kino. Men er ikke så ofte det er filmer jeg bare MÅ se.

Teit av mgleren at han ikke kunne svare deg, det er jo liksom jobben hans.. moren min holder også på å selge en leilighet og megleren er ikke akkurat den flinkeste. Kjedelig med sånt!

Planer for mandagskvelden? Blir sofa + bok + soving her.. Og Hotel Cæsar må jeg jo få med meg :)

Letters for juliet så vi! Søt og koselig film!

Tja, igår gjorde jeg ikke mye gitt. Lagde litt mat etter at jeg kom hjem fra jobb. Også lå jeg dø på sofaen til jeg gikk og la meg.

Nå har megler nr 5 vært innom. Hun kom for seint også var hun ferdig etter 10min. Det ga meg ikke noe godt inntrykk. Hun skulle gi meg et tilbud på mail. Får se på det.. Men jeg tror egentlig jeg har bestemt meg. Jeg har egentlig et møte imorgen og. Men tror jeg bare avlyser det. Ikke noen vits å lete lengre.

Nå får jeg komme meg ut i regnværet og på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

åå, den filmen ser søt ut! håper det ordner seg med megler da. jeg har 0 energi om dagen, er helt dau. hjelper ikke med det regnværet i dag heller, jeg satt i 8 timer med våte sokker på jobben, æsj! Da var det herlig å komme hjem til joggebukse og tørre sokker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ble overtid på meg idag og. Men ikke like mye som igår! Helt sykt hvor mye det er å gjøre på jobb om dagen. Men det er en bra ting. Da kjeder man seg ikke.

Megleren klarte ikke å sende tilbud og pris til meg idag. OBOS har fått mange minus poeng fra meg altså.. Det bør komme imorgen. Jeg har 2 meglere som venter på svar fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Er det reisebyrå du jobber på? Vi har sånn passe å gjøre om dagen. Det verste er de som ringer 5 min før jeg skal gå og skal reise jorda rundt. Syns det er litt frekt. Heldigvis ikke så mye overtid på meg om dagen.

Jeg tar psykologi i år, skal ta en examen i desember. Er veldig interessant men mye å lese. Og litt slitsomt i tillegg til fulltidsjobb.

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg jobber på hotel. Faktisk en hel hotelkjede. Kanskje vi har snakket på tlf. Flere reisebyråer som ringer til oss hver dag.

Neimen, så spennende med psykologi. Søsteren min studerer det.

Ikveld var jeg på Latter. Det gjorde godt å le litt. Føler av og til at alt er så seriøst for tiden. Jobben tar mye tid. Også salget av leiligheten. Men sånn kommer det til å være hele høsten tror jeg..

Nå skal jeg se litt på TV før jeg legger meg.

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg valgt megler. Det ble IHUS.

Idag skal jeg på 2 visninger. 2 helt forskjellige leiligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...