Gjest ~Milla~ Skrevet 19. august 2010 #121 Del Skrevet 19. august 2010 Kanskje vi møtes på Ullevål du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 20. august 2010 #122 Del Skrevet 20. august 2010 Åh, nå fikk jeg skikkelig lyst på ferske muffins. Men en liten skorpe på toppen. Mmmmmm :dåne: . Har vært så flink til å holde meg unna søtt i det siste, men ender bare med at jeg går sulten. Er akkurat som jeg trenger litt sukker for å bli mett. Herlighet, for en lege :dåne: . Fastlege? Har fprstått det sånn at barnet ditt automatisk får samme fastlege som deg. Ønsker du ikke å "utsette" barnet ditt for Dr. Stress, kan du jo bare bytte. Da slipper du henne og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 21. august 2010 #123 Del Skrevet 21. august 2010 Fy deg også Lillefot - jeg tenkte ikke over at jeg hadde lyst på muffins før du poengterte det! Unnskyld Hvis det er noen trøst, så har ikke mannen laget muffins til meg enda... (han lager veldig gode, nemlig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. august 2010 #124 Del Skrevet 21. august 2010 Mann som er flink å lage muffins, hørtes spennende ut Synes han kunne lagd det til kos på lørdagskvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 21. august 2010 #125 Del Skrevet 21. august 2010 Mann som er flink å lage muffins, hørtes spennende ut Synes han kunne lagd det til kos på lørdagskvelden *Kremt* Jeg viste dette til mannen, og vips, så begynte han å romestere på kjøkkenet. Plutselig kommer han ut til meg på stua, og gir meg en bolle med muffinsdeig (jeg ELSKER muffinsdeig). MMMMmmmmm Så nå sitter jeg og spiser nystekte muffins og ser Illusjonisten på tvNorge. Skal jeg spare noen til dere, jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. august 2010 #126 Del Skrevet 21. august 2010 Da synes jeg du skal vise denne til mannen også Flinke mannen til Vingle !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 21. august 2010 #127 Del Skrevet 21. august 2010 guri meg, jeg tenker fortsatt på muffins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 22. august 2010 Forfatter #128 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Kanskje vi møtes på Ullevål du Ja, kanskje det! Hvis jeg får plass da... Åh, nå fikk jeg skikkelig lyst på ferske muffins. Men en liten skorpe på toppen. Mmmmmm :dåne: . Har vært så flink til å holde meg unna søtt i det siste, men ender bare med at jeg går sulten. Er akkurat som jeg trenger litt sukker for å bli mett. Herlighet, for en lege :dåne: . Fastlege? Har fprstått det sånn at barnet ditt automatisk får samme fastlege som deg. Ønsker du ikke å "utsette" barnet ditt for Dr. Stress, kan du jo bare bytte. Da slipper du henne og. Mmmm, akkurat sånn liker jeg muffins også... Men jeg burde ikke tenke for mye på det, jeg sitter og skal skrive oppgave nå, men hjernen er bare full av sirup i dag (og hele forrige måned...). Fristen nærmer seg faretruende og jeg har MYE igjen. Muffinsmekking kan fort bli en utmerket unngåelsesstrategi er jeg redd! Ja du sier noe ang. den legen. Jeg har litt lyst til å bytte. Men siden jeg er student får man refundert nesten hele egenandelen på legetimer fra studentsamskipnaden når man velger lege hos dem, og det vil jeg gjerne benytte meg av siden vi ikke akkurat har alt for god råd. Så da er det ikke bare å bytte til hvem som helst, og legesenteret der har såkalt fellespraksis. Så når jeg har valgt henne får jeg som regel henne, men jeg kan også komme til en annen på senteret. Dette vil selvfølgelig gjelde andre veien også om jeg bytter til en av de andre der, og jeg ser for meg at det kan bli ganske kleint hvis hun finner ut at jeg bare bytta henne bort... Og jeg vet heller ikke hvordan de andre legene der er - kanskje de er enda verre? Æææ... *Kremt* Jeg viste dette til mannen, og vips, så begynte han å romestere på kjøkkenet. Plutselig kommer han ut til meg på stua, og gir meg en bolle med muffinsdeig (jeg ELSKER muffinsdeig). MMMMmmmmm Så nå sitter jeg og spiser nystekte muffins og ser Illusjonisten på tvNorge. Skal jeg spare noen til dere, jenter? Heldiggris! Så Illusjonisten jeg også Jeg synes den var bra, men jeg skjønte plottet når hertuginnen døde... Så det hadde vært moro å få vite litt mer om hvordan de faktisk gjennomførte det (ja, jeg er veldig fan av skikkelig opprulling på slutten). Hva syntes du? Da synes jeg du skal vise denne til mannen også Flinke mannen til Vingle !!! Mannen til Lillefot mener du vel...? Er ikke mye matlaging på mannen her i huset nei... Men han kommer seg - på fredag kom jeg for første gang hjem til ferdig biffmiddag etter jobb! Da hadde han vært flink. :happy: Noen som har gode konsentrasjonstips? Nå bare gjør jeg alt annet enn jeg skal... Endret 22. august 2010 av vingle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. august 2010 #129 Del Skrevet 22. august 2010 Kan jeg skylde på gravidkommendeammetåken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 22. august 2010 #130 Del Skrevet 22. august 2010 Pre-ammetåke. Heftige greier, altså.. Babyen deres har rett til å få mannen din sin fastlege også, vingle. Hvis du ikke vil bytte bort din, men mannen har en som dere liker bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 22. august 2010 Forfatter #131 Del Skrevet 22. august 2010 Jamen så flott! Det lager jo fullstendig mening, egentlig. Tusen takk Iril, det er godt vi har deg som har styr på det meste Jeg vet ikke Milla, men det er uansett greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 22. august 2010 #132 Del Skrevet 22. august 2010 Heldiggris! Så Illusjonisten jeg også Jeg synes den var bra, men jeg skjønte plottet når hertuginnen døde... Så det hadde vært moro å få vite litt mer om hvordan de faktisk gjennomførte det (ja, jeg er veldig fan av skikkelig opprulling på slutten). Hva syntes du? Ja, føler meg ganske heldig. Har en mann som er veldig flink til å lage fancy middager bl.a. Jeg er ikke fullt så flink på kjøkkenet; jeg lager bare vanlig, enkle, norske middagsretter som fiskeboller, kjøttkaker ol. Ilusjonisten, ja...Jeg skjønte ikke hvor det skulle ende da hertuginnen døde. Jeg trodde faktisk på at han kunne "hente" de døde fra den andre siden, og at hertuginnen da skulle fortelle hvem som hadde drept henne. Men jeg synes filmen var veldig bra, med en slutt som jeg liker veldig godt (hater det hvis slutten er slik at seeren enten sitter igjen som et spørsmålstegn, eller må velge mellom flere mulige endinger). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 22. august 2010 Forfatter #133 Del Skrevet 22. august 2010 Men jeg synes filmen var veldig bra, med en slutt som jeg liker veldig godt (hater det hvis slutten er slik at seeren enten sitter igjen som et spørsmålstegn, eller må velge mellom flere mulige endinger). Er så enig! Særlig hvis filmen er preget av mye løse tråder. Da vil jeg ha SVAR, ikke flere spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 22. august 2010 #134 Del Skrevet 22. august 2010 Konsentrasjonstips: Sett deg kjempesmå mål. Hvis du skal skrive, ha som mål å skrive tre setninger. Skal du lese, les et avsnitt. Si til deg selv at du er fornøyd med det. Får du det til, kan det hende at du blir motivert til å gjøre mer. Blir du ikke det, har du ihvertfall fått gjort noe og du kan skrive tre nye setninger om en time eller to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 22. august 2010 Forfatter #135 Del Skrevet 22. august 2010 Takk Becky Jeg har skrevet tre setninger og lest noen avsnitt, men det monner liksom ikke. Klarer ikke sette meg så små mål, for deretter å være fornøyd når jeg vet at jeg har flere sider igjen til jeg er ferdig... Huff, er så lite motivert. Er såå lei akademisk skriving! Glad jeg har bestemt meg for ikke å skrive master med det første. Føler alt blir bare teori og teori. Teori er bare gøy når man vet at det har en betydning for praksis, ikke når man føler man bare svever i en teoriørken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 22. august 2010 #136 Del Skrevet 22. august 2010 Alle monner drar Tre setninger til? + les et par avsnitt? Plutselig har du skrevet en halv side og har lest noen sider. Ikke verst til å egentlig ikke orke gjøre noen ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 22. august 2010 Forfatter #137 Del Skrevet 22. august 2010 Du er streng altså. Det trenger jeg! Føler selvdisiplinen bare har sunket omvendt proposjonalt med årene på skolebenken. Ironisk. Jeg skal skrive tre til. Etter middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 22. august 2010 #138 Del Skrevet 22. august 2010 Vi spilte den inn, så vi så den i dag. Jeg ante ingenting før han inspektøren stod på perrongen og lo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 22. august 2010 #139 Del Skrevet 22. august 2010 Du er streng altså. Det trenger jeg! Føler selvdisiplinen bare har sunket omvendt proposjonalt med årene på skolebenken. Ironisk. Jeg skal skrive tre til. Etter middag Hehehe, er ikke lærer for ingenting . Kjenner meg veldig igjen i det å miste mer motivasjon for hvert år. Må vente i mange år før jeg begynner på videreutdanning. Du venter med masteren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 22. august 2010 Forfatter #140 Del Skrevet 22. august 2010 Ja, jeg venter. Var veldig deilig "å lande" på det. Kjente en del stress tok kvelden i samme slengen. Selv om jeg må si det skremmer meg litt at det da blir så kort tid før jeg trolig er ute i jobb, men jeg skal jo tross alt ha baby og permisjon først, så det er ikke SÅ nært forestående heller! Ser for meg at jeg kommer til å ha litt mer selvtillit som lærer når jeg vet hvordan det er å være mamma Så kan ikke alle de skumle foreldrene komme og si at jeg "ikke skjønner hvordan det er". Må innrømme at jeg ikke har skrevet noe mer... Lagde pannekaker til middag og etter det har jeg bare sittet og lest om tøybleier på nett. Myyye mer interessant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå