Gå til innhold

vingle har blitt mamma


vingle

Anbefalte innlegg

Heisann :goodbye: . Takk for hilsen i boka mi :)

Fin måte dere fortalte den store nyheten på :jepp: . Jeg må finne på noe liknende. Kan gjerne gide noe, så slipper man å fortelle selv. Jeg liker på en måte ikke oppstyr, så gruer meg egentlig litt. Dette er noe av grunnen til at mamma og søstra mi er de eneste som foreløpig vet det ( i tilegg til mannen da :fnise:) . Mamma lager ikke oppstyr og søstra mi har fått innstrukser om å ikke lage det. Vi er så like, så hun skjønner, og lager inget oppstyr. Er nok sikkert lett rar der men... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen: til boka mi Becky!

Nå har jeg begynt å bli litt kvalm... Er heldigvis ikke skikkelig ille (enda(?)), men er ikke stas! :(

Virker som det kommer spesielt når jeg er sulten og/eller sliten.

Håper bare ikke det blir noe værre enn det er nå...jeg blir ikke akkurat særlig hyggelig eller tålmodig når jeg er skikkelig kvalm (faktisk en grunn til at jeg stort sett aldri drikker mye ellers - orker bare ikke fyllesyke-dagen jeg alltid har derpå)! :sjenert:

Ha en god helg alle sammen! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAA! Jeg er også glad for at det går litt fort :nigo:

Men nå er jeg lille frk. Utålmodig også da... :sjenert:

Ja, jeg holder til i Oslo :)

Aner ikke jeg, men akkurat nå heller jeg mot et sykehus i alle fall! Ser for meg at det er tryggest hvis det skulle oppstå komplikasjoner... :sjenert: Hva har du tenkt?

Endret av vingle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~

Helt klart sykehus. Har tenkt på Ullevål. Først og fremst fordi de har pasienthotell, slik at mannen kan få være med meg og den nyfødte hele tiden. Det er jo en viktig del for han også..

Skal til legen på torsdag så får forhøre meg litt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hvordan går det med deg og spiren, Vingle? :) Håper alt er bra. Synes du hadde en utrolig koselig måte å fortelle nyheten til familien på.

Ha en fortsatt fin sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og gratulerer med spiren! :vinke: Vi har havnet i samme terminklubb! Håper å bli bedre kjent med deg etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart sykehus. Har tenkt på Ullevål. Først og fremst fordi de har pasienthotell, slik at mannen kan få være med meg og den nyfødte hele tiden. Det er jo en viktig del for han også..

Skal til legen på torsdag så får forhøre meg litt da.

Jepp, det har jeg også tenkt! :jepp: Gi meg en liten rapport om hva du finner ut a ;) Jeg vet ikke noe om hvordan man går frem for å velge jeg. Lurer litt på dette med hvor jeg skal gå til kontroller også. Jeg har bestilt den første hos fastlegen, men er ikke superfan av henne, så tenker på å kanskje gå et annet sted, men jeg vet ikke hvor eller hvordan man ordner det heller.

Hei, hvordan går det med deg og spiren, Vingle? :) Håper alt er bra. Synes du hadde en utrolig koselig måte å fortelle nyheten til familien på.

Ha en fortsatt fin sommer!

Så hyggelig å høre! :) Tja, spiren går det så vidt jeg vet bare bra med, men jeg er derimot mye uggen, svimmel og småkvalm, og til tider helt utrolig sliten! Så føler meg ganske ubrukelig til det meste om dagen... Skifta nettopp på senga, og nå måtte jeg legge meg nedpå litt :sukk:

I natt drømte jeg at jeg hadde fått babyen, og det var veldig fint :rødme: Styra litt med ammingen og greier, men det gikk seg til! :ler:

Hei, og gratulerer med spiren! :vinke: Vi har havnet i samme terminklubb! Håper å bli bedre kjent med deg etterhvert!

Tusen takk Joyce, og i like måte! Så moro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Jeg er også innmari uggen og sliten om dagen. Har alltid hørt at man kan bli det, og at noen sliter, men hadde aldri sett for meg at det var såpass... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Innom og sniker litt ;)

Så gøy at det klaffet så fort for dere! Ingenting er bedre enn det ;)

Får håpe du slipper unna den aller værste kvalmen, for den er ikke noe morro.. Men dog, det er verdt det da ;)

Skal forresten også føde på Ullevål, tenkte også på det med pasienthotellet, at det var veldig greit å kunne ha mannen der hele tiden :sjenert:

:strix:

Endret av Jesse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 uker og superkvalm... :tristbla:

Er nesten så jeg håper at jeg kaster opp snart, i håp om at det hjelper... :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk milla :hjerte: I like måte :klem:

Ja, det er så absolutt verdt det! Jeg bare skjønner ikke hvordan jeg skal få gjort alt jeg må gjøre fremover hvis det skal være sånn her hele tiden... :overrasket:

Håper vi blir fort ferdig med dette, så vi kan nyte graviditeten! :tommelsmil: Det er jo tross alt en helt vidunderlig ting - det bare føles ikke akkurat sånn nå :sjenert:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Ja det er en helt fantastisk tanke. Tenk det vokser en liten baby i magene våres :hjerte:

De sier det pleier å bedre seg utover, jo lengre tid som går, så vi krysser fingrene for det :jepp:

Jeg er forsåvidt glad for at jeg ikke er i jobb fortiden, det hadde ikke vært fysisk mulig slik jeg har det nå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er heldigvis ikke i jobb akkurat nå jeg heller, kjenner kvalmen forsterkes bare ved tanken! :sukk: Jeg er student, og valgte å ikke ta meg noe særlig sommerjobb i år. Selv om det ikke er heelt riktig da, for jeg og samboeren min har egentlig jobbet i nesten hele sommer i hagen til svigers: bygd, støpt og snekra mot kost og losji, så vi slapp å tilbringe hele sommeren i den klamme studentleiligheten i byen :) God deal egentlig! :tommelsmil: Og da har jeg kunnet ta pauser og ta det helt med ro når jeg har trengt det. :sove:

Og uken før jeg begynner på universitetet igjen skal det være aktivitetsuke i idrettsklubben min, så da skal jeg jobbe som trener der hver dag. Håper virkelig formen er bedre til da, for hvis jeg er sånn som jeg er nå tror jeg neppe jeg kommer til å klare å være en entusiastisk og inspirerende trener - noe som er det verste jeg vet! :( Barna fortjener jo å møte en trener som er opplagt og motiverende. Så det gruer jeg meg til... Gjelder vel å grave frem et smil og litt energi fra en dyp krok et sted, og gjøre det beste ut av det :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har snille kjæresten min laget toast til meg, og det smakte helt nydelig! :hjerte:

Litt dumt at det som hjelper best mot kvalmen er å spise, men vi får rusle oss en tur etterpå så ikke alt setter seg rett på rumpa ;)

Ser ut som om det sprekker litt i de grå skyene, så kanskje vi får et solglimt også! :sol:

I kveld skal vi ut og spise og så på kino sammen med broren min og den ene broren hans - gleder meg (og krysser fingrene for at jeg er ferdig med å være uggen for i dag!) :nigo:

Endret av vingle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Å være trener er ikke bare bare, håper formen blir stigende :)

Det er såvidt solen kommer frem idag, hadde ikke trodd det da jeg så de tunge skyene imorges.

Veldig så variabelt vær det har vært i sommer, iforhold til ifjor... etter det jeg kan huske iallefall ;)

Toast, hørtes igrunnen godt ut. Her er det bare å spise det en kan få i seg. Kvalmen setter en stor begrensning. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...