Gå til innhold

vingle har blitt mamma


vingle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hjerte:

O, lykke! I dag våknet jeg uten å være kvalm :danse:

Har sovet godt og føler meg uthvilt og opplagt. I går natt sov jeg dårlig og var kvalm fra jeg våknet til klokka var over 12, så dette var en deilig forandring :nigo:

Og puppene mine har blitt enorme!! Eller...egentlig ikke, for de har alltid vært ganske små, men de har blitt større og tyngre og jeg merker forskjell. Synes det er ganske moro :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! :nigo::strix:

Også har jeg akkurat fått vite at jeg har fått en liten fetter! :hjerte:

Nå kjente jeg en liten lykkekiling i magen fordi jeg er så glad :hoppe:

Endret av vingle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Ingen kvalme her og tyngre og større pupper kan det meldes om her også :fnise:

Samboern synes det er veldig stas ;) Eneste er at de er ømme itillegg, så klarer nesten ikke ligge på magen.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette med puppene er en stor fasinasjon her i huset også. Det er nesten så jeg tror at jeg merkelig nok er mer fasinert enn samboeren, for de er virkelig svææære asså. Ække vant til sånt jeg :fnise: Men jeg leste ett eller annet sted at de kommer til å bli enda større i takt med svangerskapet og ammingen som kommer, så det er vel bare å gå til innkjøp av nytt undertøy skjønner jeg. Men en god unnskyldning for shopping tar man da alltid i mot :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men en god unnskyldning for shopping tar man da alltid i mot :lur:

Hehe, helt klart Ava Mae! ;)

Jeg tror faktisk det sånn at det er meg som er mest fascinert her også. Har liksom alltid synes at de har vært litt i minste laget, men nå er jeg veldig fornøyd :ler:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Lillefot, jeg har hatt en strålende helg! :sol:

Langt fra så effektiv som jeg hadde ønsket meg (skulle helst ha skrevet litt på minst en av de tre sekssiders oppgavene jeg skal levere snart...), men veldig flott! Jeg er mye sliten om dagen - går fort tom for krefter. Men været har vært topp, og M har vært supersnill og ordna masse for meg når det har sagt litt "stopp", så humøret har vært bra :)

Var en tur ute på Gressholmen for første gang i dag, jeg og M tok ferga ut og bada og solte oss litt. Gøy med ny utflukt :) Var redd vi ikke skulle få noe mer sommer, men så ble det jaggu varmt og godt igjen!

Til uka skal jeg jobbe hver dag i idrettsforeningen min, gleder med masse til å komme i gang igjen, men gruer meg litt siden jeg har så lite krefter om dagen. Men heldigvis er det lite kvalme her nå, så da skal det nok gå greit. Man får jo så mye energi av barna i hallen også.

Er nok verre når jeg kommer hjem på ettermiddagen, er redd jeg bare vil punktere på sofaen! Men har advart M, så han er innstilt på å trå til litt ekstra :) Snille, gode M :rødme:

Så det blir kanskje litt stille fra meg fremover, men jeg forsvinner nok ikke helt ;)

Endret av vingle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk at det går bedre med kvalmen :hoppe: . Merker stor bedring jeg og :5::jepp: . Sliiiten jeg og. Var ikke en energibunt før heller, men nå må jeg ha mye hvile.

Er ikke så glad for åfå større pupper jeg. Tenker bare at nå strekkes huden, så det blir hengepupper senere :klaske: . Huff, bør vel nyte det bedre :)

Gratulerer med fetter :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fryd når kvalmen avtar, merker det selv også nå :jepp: Energien kommer sakte, men sikkert tilbake også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke så glad for åfå større pupper jeg. Tenker bare at nå strekkes huden, så det blir hengepupper senere :klaske: . Huff, bør vel nyte det bedre :)

Du får håpe du er en av dem som får permanent større pupper. Det fikk søsteren min, så jeg satser på det jeg også. Mine var ganske små fra før av, er gått fra B til D-cup.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får håpe du er en av dem som får permanent større pupper. Det fikk søsteren min, så jeg satser på det jeg også. Mine var ganske små fra før av, er gått fra B til D-cup.. :sjenert:

Whaaaat!? Går det an? :hakeslepp::hoppe: Er det bare puppene som er større, ikke resten av kroppen?

Selv er jeg bare en fullere C-cup, men trives godt med litt større pupper :) . Kos deg med D-cupen din :fnise::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hatt en lang og slitsom uke i hallen, men det har også vært mye moro! Er glad det er ferdig, men kjenner jeg savner noen av de søte og snille barna allerede :hjerte: .

Til uka begynner studiene igjen, og jeg må si jeg grugleder meg. Gleder meg til å se igjen kjente fjes, gå på forelesninger og være på Blindern, men gruer meg til all oppgaveskrivingen og stressa, fullpakkede dager.

Egentlig er det det jeg skulle gjort nå - skrevet på en av disse oppgavene altså - men jeg har bomull i hodet og null konsentrasjon. Aner ikke hvor jeg skal begynne, alt virker uoverkommelig og hver gang jeg prøver blir alt bare feil. Sånn har det vært en god stund nå, så jeg begynner å bli veldig redd for hvordan det her skal gå... Og fristen nærmer seg! Vi fikk litt veiledning på dem før sommeren, men jeg føler ikke at det hjelper meg noe videre nå.

Det er nok av andre ting som trengs å gjøres her i heimen også, men får meg liksom ikke til å begynne med det heller, siden oppgavene er det viktigste å få unnagjort... Vicious circle!

Hater sånne ueffektive, meningsløse dager som bare forsvinner ut i intet! Skulle ønske jeg var flinkere til å ta meg selv i nakken og bare gjøre ting altså. *oppgitt over meg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater sånne ueffektive, meningsløse dager som bare forsvinner ut i intet! Skulle ønske jeg var flinkere til å ta meg selv i nakken og bare gjøre ting altså. *oppgitt over meg selv*

Gi deg selv litt slack nå, kroppen din bruker tross alt det meste av energien og kreftene til å skape en liten baby på innsiden av deg. Jeg er imponert over alt du faktisk orker jeg. Tro meg, det hadde ikke funket med denne kroppen og den manglende energien jeg har :forvirret:

Et par dager til nå så er du 10 uker på vei :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Ava Mae :klem:

Joda, men jeg føler meg tross alt ikke sååå sliten om dagen, så det nytter liksom ikke å skylde på graviditeten hele tiden heller. Hadde jeg vært like gåen som jeg var for noen uker siden ville jeg ikke klart å gjøre noenting og ei heller ha dårlig samvittighet for det, men nå... Disse oppgavene må jo gjøres til fristen uansett. Og dette med å være ueffektiv er ikke noe nytt fenomen i vingleverden akkurat, er verdensmester i å utsette alt til siste sekund og lage masse stress for meg selv (og ikke minst M stakkar, som alltid må redde meg når jeg får minisammenbrudd og tror at allting går på dunken...). :sjenert:

Men i dag har jeg vært litt flink i hvert fall, har lest (forberedt meg) til ett fag i morgen (har ett igjen) :nigo: Blir nok ikke noe oppgave i dag heller... satser på at inspirasjonen kommer når jeg har kommet inn i studierytmen og -hverdagen igjen.

Tenker at jeg skal gå og bake meg sjokoladekake nå, og lese resten mens den står i ovnen. Så kan jeg overraske studieveninnene mine med kake og babynyhet i lunsjen i morgen! :strix:

Endret av vingle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam nam, sjokoladekake.

Tenker studievenninnene dine får seg litt av en overraskelse :Nikke:

Kos dere masse i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...