Gå til innhold

vingle har blitt mamma


vingle

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vært superkvalm etter at jeg tok de på, men jeg har generelt følt meg dårlig i dag (pga været?), så har ligget mye i senga og slumret og tatt det veeldig med ro.

Så jeg tenker at det kan bety to ting:

:arrow: enten så hjelper de ved å fjerne den verste kvalmen,

:arrow: eller så har jeg bare vært litt kvalm siden jeg tok de på, og de har ikke endret noe på det.

Skal fortsette å bruke dem i dagene fremover, så får vi se hva som skjer videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

111,- for en pakke med to armbånd. Skal bruke dem på begge armene for å få mest effekt. Det er jo også individuelt hvor god effekt man får da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleLovely

:hallo:

Gratulerer med baby i magen! Er et par uker etter deg, har ikke blitt kvalm enda men venter på det... pleier å bli kvalm av alt så jeg har hørt at for sånne som meg blir det ille.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på :vinke:

Sånne bånd har jeg ikke forsøkt, tror jammen jeg skal prøve. Min redning har vært pulverpadder, men nå takler jeg ikke tanken på de lenger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Gratulerer med baby i magen! Er et par uker etter deg, har ikke blitt kvalm enda men venter på det... pleier å bli kvalm av alt så jeg har hørt at for sånne som meg blir det ille.. :sukk:

Hei, :velkommen: hit!

Takk for det og i like måte :rødme:

Fra før av har jeg lett for å bli kvalm av for lite søvn og/eller et glass for mye med alkohol, men jeg vet ikke om det er noe sammenheng...? Mamma var ikke kvalm med meg, så jeg satset ganske mye på å slippe unna, men dengang ei! Så nå håper jeg bare på at det ikke har tenkt å være sånn lenge, for jeg takler det så himla dårlig - får jo ikke gjort noenting nesten. Du kan jo håpe at du er innenfor de prosentene som ikke blir kvalme da ;)

Innom og hilser på :vinke:

Sånne bånd har jeg ikke forsøkt, tror jammen jeg skal prøve. Min redning har vært pulverpadder, men nå takler jeg ikke tanken på de lenger :ler:

:velkommen: til deg også Tusle!

Nå går jeg med mine kontinuerlig, og jeg synes de hjelper mot de verste kvalmetoppene (for det har jeg ikke hatt siden jeg tok de på), men det er ikke mye kvalmefri heller. Går konstant og føler meg uggen og utafor, enda jeg hviler MASSE og prøver å spise ofte. Pulverpadder har jeg ikke prøvd, kanskje det må testes ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en kvalm dag...blæh! Kaster riktignok ikke opp, meg går og smågulper sure oppstøt med jevne mellomrom :spy:

Nesten så jeg skulle ønske at jeg heller kastet opp skikkelig og ble ferdig med det for en stund! Sånn som det er nå har jeg konstant en kvalm klump i svelget, er sur i magen og oppblåst med luftsmerter. Føler meg som en vond ballong!

Prøver å spise lite og med jevne mellomrom, men veldig lite frister :tristbla:

Gikk meg en liten luftetur med M :hjerte: i sted, ellers ligger jeg stort sett i senga hele tiden. Har null krefter.

Hvorfor i all verden skal det være så ubehagelig å være gravid? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å sniker og gratulerer så masse med spiren :blomst:

Sånn armbånd funket ikke i det hele tatt på meg... ingenting funket faktisk :fnise: IFA kunne jeg suge på for det holdte kvalmen i sjakk akkurat der og da, men skulle jeg klare å fungere sånn nogenlunde måtte jeg ty til Postafen reisesyketabletter..

Det skal jo ikke være ubehagelig, men du verden så dårlig og syk man kan bli altså.. jeg hadde et dritt svangerskap.. Fødselen var vond og alt det der, men jeg skulle heller ha født hver dag i noen uker enn å gått gravid igjen :spy:

Lykke til vidre :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dinedama :)

Hyggelig at du stikker innom! IFA hørtes i grunnen godt ut, kanskje jeg må sende M ut på et lite tokt for meg etter middagen :lur:

Uff, nå aner ikke jeg hva jeg går til mtp fødsel, men det svangerskapet hørtes ikke ut som var mye å stå etter! Jeg håper på at dette gir seg snart, for dette kommer jeg til å bli smågal av i lengden tror jeg... :sjenert: Eller kanskje jeg endelig lærer å være litt mer tålmodig og utholdende...?

Jeg googlet litt om mat som skulle hjelpe - ett av tipsene var syrlig mat, men så sur jeg er i magen tror jeg ikke det er noe triks gitt. I kveld blir det indrefilet, brokkoli og ovnsstekt pommes frites - det frister i alle fall! Håper det smaker også :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er middagen inntatt, og formen er myye bedre :nigo: Har faktisk vært litt sånn de siste dagene, elendig form frem til middag, også bedre etterpå. Kanskje jeg må begynne å spise middag tidligere...? :gjeiper:

Har fremdeles mye luft og føler meg småuggen (reagerer veldig på lukter!), men den kvalme klumpen i halsen og den sure følelsen i magen har tatt pause. Føles nesten himmelsk i forhold! :ler: Og humøret blir ti hakk bedre også :)

God lørdagskveld :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Her er også lørdagskvelden, ikke så værst ;) Så det er deilig med et lite avbrekk fra uggenheten :jepp:

Kos dere videre ikveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde jeg et vanskelig svangerskap og med diabetes oppå det hele som jeg skulle passe veldig på, så jeg er vel et dårlig eksempel ;)

Middagen din hørtes ikek vondt ut :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er formen utrolig mye bedre! :hoppe:

Har tatt det veldig pent og rolig fra morgenen av, fikk knekkebrød og te servert på senga av søte M, og ble liggende en stund før jeg sto opp :nigo:

Etterhvert spiste jeg litt igjen, før vi ruslet en tur ned til vannet. Har ikke følt meg så energisk på lenge!

Hjelper litt å kunne sitte ute i bikini nå også :happy:

Håper det er flere der ute som nyter søndagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var en super søndag Milla ;)

8 uker i dag! :rødme:

Og formen er veldig lik som i går, altså veldig bra :hoppe: Jeg er så utrolig glad for det. Kjenner at jeg er veeldig vár for lukter fremdeles (brekker meg hver gang jeg åpner kjøleskapet, så den "jobben" har jeg overlatt til M ;) ), men går ikke rundt og er konstant uggen nå :)

Sola skinner, tenker å ta meg en tur ned til vannet og bade litt etterpå, så skal vi pakke sammen og dra hjem til leiligheten i byen etter det. Blir nok litt fint å komme hjem til vårt eget også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med 8 uker!!

Så bra at formen har vært bedre de siste dagene! Man lærer seg kanskje noen triks etter hvert, som kan holde kvalmen litt i sjakk i det minste. For min del er det aller, aller viktigste at jeg spiser regelmessig. Alle gangene jeg har kastet opp er det fordi jeg har gått for lenge uten mat, så magesekken har vært helt tom. Det har altså ikke vært noe særlig å kaste opp... Ganske ubehagelig i grunn!! Håper du er over det verste da!!

Kos deg i solen!!! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha! :hjerte:

Ja, jeg har også funnet ut at det beste er å spise ofte, cypress :) Er ikke alltid det frister, men det har stort sett hjulpet hver gang jeg har begynt å tygge i meg noe ;) Jeg har heldigvis ikke kastet opp, er veldig glad for det.

Nå har vi snart fått ryddet oss på plass hjemme igjen, og det føles veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...