Gå til innhold

vingle har blitt mamma


vingle

Anbefalte innlegg

Vingle er gravid! :danse::gravid:

Var heldig - det klaffet fort, allerede på andre forsøket :) Så nå krysser jeg fingre for at den lille krabaten karrer seg godt fast og vokser seg stor, sterk og frisk fremover!

Har fortalt den store nyheten til en venninne, og til mamma, pappa og lillebror.

De ble veldig glade! :hjerte:

Til helgen skal foreldrene og brødrene til samboeren min også få vite det. Det er tidlig, men jeg er nødt til å kunne snakke med de nærmeste om dette, jeg klarer rett og slett ikke å holde noe sånt for meg selv! :skravle:

Så får jeg se an litt når jeg forteller det til "alle andre", i mellomtiden er det veldig godt å kunne skrive her.

Formen er foreløpig helt upåklagelig, så jeg satser virkelig på at det fortsetter sånn! Jeg har litt problemer med ryggen fra før, men jeg går til kiropraktor og trener den jevnlig, så jeg håper på å holde den noenlunde i sjakk :nigo:

Her er forresten en link til prøverboka mi hvis noen vil titte.

Endret av vingle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

I kveld kommer foreldrene til samboer hjem fra ferie, så da skal de og brødrene hans også få vite om "bolla". Gleder meg sånn til å fortelle det, det kiler i magen når jeg tenker på det! :ler:

Men nå pøsregner det ute og jeg er alene hjemme...lurer på hva for noen fantestreker jeg kan finne på frem til da? :lur:

Blir vel bare å ligge og dra seg litt vel, har vært en effektiv formiddag med klesvask, rydding og bygging av stenbed i hagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, ligge og dra seg ble fort kjedelig gitt!

Er hjemme hos "svigers" i ferien, så er ikke allverdens å finne på inne i et hus som ikke er ens eget... Og småbrødrene til samboer er hjemme, og gjør ikke stort annet enn å spille pc-spill, stappe i seg potetgull og brus, grise til og rote her. Og nei, de er ikke 5 og 7 år! Den yngste er snart 18 og den andre er godt over, og selvfølgelig er det eldstemann som er verst! :kjefte:

Han er ikke så lett å si noe til heller, han er jo tross alt en voksen mann. Og jeg som prøver å gjøre litt fint i stand til de som kommer hjem i kveld... Guri, som jeg kjenner det koke! :sinna:

Kjenner at jeg overreagerer, men det er så jeg mister litt lysten til å fortelle i kveld, nå er jeg bare sur og lei av de bortskjemte rotekoppene... BLÆ.

Phu, det var dagens utblåsning! Håper det hjalp sånn at det blir en fin kveld likevel :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

Gratulerer så masse og lykke til på ferden, de neste ukene kommer til å fyke avgårde :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye :strix:

Så flott at det klaffet så fort for dere! Håper jeg kommer etter om ikke så altfor lenge :jepp:

Ble det til at dere fortalte svigers det i kveld eller?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse og lykke til på ferden, de neste ukene kommer til å fyke avgårde :nigo:

Tusen takk! Jeg håper litt det - er så spent på hvordan dette her blir! :hoppe:

Så spennende å skulle fortelle det... du må gi en lyd å fortelle hvordan det gikk :)

Det gikk veldig bra...når vi først fikk sagt det!

Jeg tåler virkelig ikke å ikke si spennede ting til folk med en gang, så jeg var helt dårlig av spenning når de kom hjem. Men vi ville jo la dem "komme innafor døra" før vi kom med en sånn nyhet, så vi lata først som ingen ting, fortsatte bare med å lage middag og spurte hvordan de hadde hatt det osv. Men da de endelig hadde kommet inn og begynt å sette seg ned, så ser jeg at bikkja hadde klart å komme seg ut, og det betyr et rent h*****, for han er umulig å få fatt på. Så da ble jo all fokus på å få tak i dyret, og maten begynte å bli klar...

Vi hadde pakket inn en ramme sammen med et hjemmelaget kort hvor det sto: "Kjære bestemor og bestefar. I denne rammen kan dere putte et bilde av meg, om ca. 8 måneder. Jeg må bare vokse meg stor og sterk i magen til mamma først! Hilsen "bolla"".

Jeg ville ikke gi dem den mens vi satt og spiste, men jeg hadde heller ikke lyst til å vente heeelt til vi var ferdige med å spise med å gi det heller. Det skal sies at rett før mat er ikke vingle den med lengst lunte heller akkurat, så jeg begynte på dette tidspunktet å bli ganske stressa og irritert!

Men de fikk nå fatt i kjøteren på et vis, og vi rakk akkurat å gi pakken før maten (og før alle spørsmålene om hvorfor i all verden jeg ikke skulle ha rødvin...), alle var samlet og de ble veldig overrasket og glade, til og med et par gledestårer :rødme:

Alt i alt var reaksjonen som forventet og veldig lik mine foreldres (som fikk beskjeden på samme måte) :happy:

Endret av vingle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye :strix:

Så flott at det klaffet så fort for dere! Håper jeg kommer etter om ikke så altfor lenge :jepp:

Tusen takk Småkjekset :hjerte: - det håper jeg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Det var en fin måte å fortelle det på :)

Vi har tenkt blomster som en hilsen til kommende besteforeldre.

:strix: 5uker :strix:

Endret av ~Milla~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en fin måte å fortelle det på :)

Vi har tenkt blomster som en hilsen til kommende besteforeldre.

Takk! :) Blomster er veldig koselig det også :jepp:

:strix: 5uker :strix:

Ja, JIPPI! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...