Gå til innhold

*lilly*

*lilly*

Anbefalte innlegg

Våknet ikke før klokken var nesten halv to i dag :hakeslepp: Ble litt tulledag når man står så sent opp, men vi har da vært på trening i det minste :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, halv to ja :sjokk: Endte du på rangel i natt eller? :fnise:

:tommelopp: for :trene:

Tja, jeg endte opp med et lite Sex & Singelliv maraton mens jeg ventet på at sambo skulle komme hjem ;) Men det ble ikke så sent akkurat, så halv to var litt sent å stå opp. Men det var jammen deilig også :nigo:

- - - -

Negativ EL test i dag og :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow, kan ikke huske sist jeg sov til halv to!!! Det må være maaange år siden. ;) Det hørtes fantastisk deilig ut! :)

Lykke til med neste EL test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg klarte å sove skikkelig lenge innimellom :jepp: Kunne det før, men nå synes jeg at jeg har sovet kjempelenge hvis jeg ligger til ti liksom :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Nyt tiden fremover med sene kvelder og lange morgener, før du vet ordet av det har du en liten en som krever mammaen sin hele døgnet :)

Jeg nyter tiden nå, slapper av, koser meg med sene filmkvelder, sover leeeeenge om morgenen osv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir et annet liv ja :rødme: Jeg nyter tiden som barnløs og u-gravid, med sene morgener og så mye brie jeg overhodet klarer :ler: Det er nam altså! Neida, jeg håper jo det skjer noe snart, jeg er litt sær og vil helst ha en baby som er født på våren. Syns det høres litt trist ut å ha bursdag midt i sommerferien :filer:

- - - - -

Tempen steg ganske mye i dag, men jeg har litt vondt i halsen så da er det vel en forkjølelse på gang. Kommer til å ødelegge hele tempe-prosjektet mitt :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Neg EL test i dag og, nesten en uke forsinka nå :tristbla:

Men har du testa hver dag? Du har ikke hatt EL tidligere enn vanlig da? Jeg bomma en gang og testa for seint. Hadde en syklus på 22 dager plutselig, mens jeg pleide å ha 28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du testa hver dag? Du har ikke hatt EL tidligere enn vanlig da? Jeg bomma en gang og testa for seint. Hadde en syklus på 22 dager plutselig, mens jeg pleide å ha 28.

Jeg har tempa i snart to uker, og testa etter EL i en uke. Så jeg skjønner ikke at EL har vært, det er nesten umulig :klø: Dessuten er det ingenting ved tempen som tyder på EL. Jeg skjønner virkelig ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Jeg søkte litt på nettet, og fikk opp en god del om forsinket og rotete EL gangen etter en SA.. så det er visst veldig vanlig at den kan tulle seg, dessverre.

Noe positivt er det, om man kan se det fra den siden, nå vet du for sikkert at du faktisk KAN bli gravid. Jeg tenkte veldig i de baner, kan jeg virkelig bli gravid, tenk om det er noe annet galt med meg.... men nå viser det seg at jeg faktisk kan det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg søkte litt på nettet, og fikk opp en god del om forsinket og rotete EL gangen etter en SA.. så det er visst veldig vanlig at den kan tulle seg, dessverre.

Noe positivt er det, om man kan se det fra den siden, nå vet du for sikkert at du faktisk KAN bli gravid. Jeg tenkte veldig i de baner, kan jeg virkelig bli gravid, tenk om det er noe annet galt med meg.... men nå viser det seg at jeg faktisk kan det :fnise:

Jaja, den kommer vel etterhvert, syns bare det er rart den skal være så sen. Streken har ikke blitt noe sterkere heller, så det er ingenting som tyder på at den er like rundt hjørnet heller :glare: Joda, det er godt å vite at jeg kan blir gravid, men det gjør meg ikke mindre utolmodig akkurat :sjenert: Skulle helst vært gravid NÅ :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Det er klart jeg forstår godt det, veldig leit med det som skjedde... så nå sender jeg deg alt jeg har av babyvibber, så håper vi det hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, den kommer vel etterhvert, syns bare det er rart den skal være så sen. Streken har ikke blitt noe sterkere heller, så det er ingenting som tyder på at den er like rundt hjørnet heller :glare: Joda, det er godt å vite at jeg kan blir gravid, men det gjør meg ikke mindre utolmodig akkurat :sjenert: Skulle helst vært gravid NÅ :roll:

Jeg vil gjerne minne om forrige PP hvor du heller ikke fikk noen positiv el-test - og vi vet jo alle at du hadde EL da :lur:

Jeg blir ikke forundret om vi får en reprise nå, denne gangen en som sitter som den skal :)

Forresten, gikk nesten ut av mitt gode skinn for fant ikke dagboken din med en gang.. :bond::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er klart jeg forstår godt det, veldig leit med det som skjedde... så nå sender jeg deg alt jeg har av babyvibber, så håper vi det hjelper :)

Takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne minne om forrige PP hvor du heller ikke fikk noen positiv el-test - og vi vet jo alle at du hadde EL da :lur:

Jeg blir ikke forundret om vi får en reprise nå, denne gangen en som sitter som den skal :)

Forresten, gikk nesten ut av mitt gode skinn for fant ikke dagboken din med en gang.. :bond::fnise:

Tja, sist PP testet jeg ikke etter EL før samme dag som jeg vanligvis får positiv test, denne gangen har jeg testet helt siden jeg sluttet å blø. Det pluss tempingen gjør vel at jeg ikke er så optimistisk, tempen er fremdeles lav, og så vidt jeg vet tyder det på hverken EL eller graviditet :sjenert: Dumt jeg ikke har noen "normalkurve" å sammenligne med.

Men, men. Jeg får ikke sammenbrudd helt ennå, EL kan fremdeles dukke opp (kanskje?). Det er vel ikke alt man skal forstå seg på når det gjelder kroppen, så jeg får bare vente og se hva som skjer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg har skjønt er at jeg ikke skjønner alt som skjer med kroppen min :fnise: Forrige mnd var den jo helt rar, så håper den oppfører seg ordentlig denne pp :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dårlig dag :roll: Prøver å la være å tenke så mye på alt som har med EL, prøving og graviditet å gjøre, men det er ikke så enkelt. Noen som så Puls i går? Kjente meg veldig igjen i det som ble sagt. Jeg er en av de som vil ha ting på plass før jeg får barn (det gjelder sambo også) og som er vant til å ha kontroll over alt som skjer. Nå kommer hverken babyer eller EL på bestilling tydligvis :ler: , så det hjelper ikke å bli sint. Men jeg er litt irritert kjenner jeg. Ingen tegn på EL heller, og nå er jeg tom for tester :sinna: Har bestilt nye, men de kommer nok ikke før tidligst i morgen. Vet ikke om det vits å teste mer heller, nå er jo El over en uke for sen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...