Gå til innhold

*lilly*

*lilly*

Anbefalte innlegg

Takk :klemmer: Jeg tok en strips og, streken er omtrent lik den jeg tok i går ettermiddag. Kommer vel til å ta en til i dag tenker jeg :sjenert: CB tar jeg ikke igjen før streken forhåpentligvis blir sterkere. Jeg tenkte hcg skulle øke ganske raskt :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk falsk strek en gang, men det var som sagt bare èn gang, ikke flere. Nå har du fått flere positive tester, så jeg har veldig stor tro på at du har en liten en i magen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sjekke ut denne linken, her står det om HCG og økning.. http://www.advancedfertility.com/earlypre.htm

Spennende å følge med her :popcorn:

Takk :klemmer: Skriver mer senere :)

Jeg fikk falsk strek en gang, men det var som sagt bare èn gang, ikke flere. Nå har du fått flere positive tester, så jeg har veldig stor tro på at du har en liten en i magen :jepp:

Huff, falsk sterk høres ikke gøy ut. Jeg har heldigvis strek hver gang, så da håper jeg det er en liten der :)

Lykke til! Har trua på en spire i magen ;)

Tusen takk og velkommen :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :vinke:

Da tror jeg at jeg tar sjangsen på å kalle meg (KG-)offisielt gravid :hjerte:

Jeg får strek på alle testene jeg har tatt (og det er ikke få..), selv om streken ikke er så sterk ennå så blir den gradvis sterkere. Til og med CB testen som var negativ hadde tydelig strek (jeg demonterte :sjenert: ). Det går bare ikke så raskt som jeg helst vil ;) Etter å ha lest litt rundt omkring på internett så ser det ut som at det ikke er så uvanlig, det er store individuelle forskjeller mht hvor raskt kroppen produserer hcg. Det er jo også mange som ikke får noen strek før flere dager etter IKM. Som en jordmor skrev; det viktigste med en test er om det er en strek eller ikke, hvor sterk streken er er ikke så nøye siden det betyr at man er befruktet og gravid. Så da håper jeg bare at alt går bra, og at jeg får være gravid helt til april 2011 :nigo: Jeg prøver å senke skuldrene og ikke tenke på alt som kan gå galt :filer:

For å berolige meg selv litt, her er symptomene så langt:

- Følelse av å være fyllesyk, dvs. svimmel og småkvalm.

- Begynte allerede forrige helg, og nå syns jeg kvalmen har blitt sterkere.

- Hovne og vonde bryst med mange "nye" blodårer! De har vokst (jeg har målt ) :overrasket:

- Murringer i korsryggen og stikk i magen, ikke helt som menssmerter heller

- Og ikke minst, ingen mens :nigo:

Sambo er veldig søt, leser masse og er bekymret for alt mulig rart, bla for at jeg ikke spiser nok :ler:

Håperhåperhåper at dette går bra :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får stille meg i gratullasjonskø!

Håper testene du har tatt stemmer og at dere blir tre sånn ca medio april neste år!

Blir en spennende tid dette!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Gratulerer så mye vennen :klemmer:

Må høre på meg vettu.... eggløsningstest som ikke gav noe særlig resultat ;)

Når er termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye vennen :klemmer:

Må høre på meg vettu.... eggløsningstest som ikke gav noe særlig resultat ;)

Når er termin?

Tusen takk :klemmer: Veldig rart at det skulle klaffe akkurat denne mnd, du hadde rett :ler:

Termin blir ca 22. april (midt i påsken tror jeg). Akkurat nå er jeg litt misunnelig på dere som har kommet så langt, håper bare alt går bra. Man blir jo veldig redd for MA og sånt.. men jeg får bare prøve å koble ut, det er ikke noe jeg kan gjøre fra eller til uansett nå. I dag kom kvalmen for fullt også, før har det bare vært i bølger, spesielt hvis jeg har vært sulten. I dag har jeg vært mer eller mindre kvalm hele dagen, men jeg klager ikke altså, er nesten bare glad til :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:strix: Gratulerer :strix:

Hurra for deg!!! :blomst:

:danse: :danse: :danse: :danse:

Tusen takk begge to :klemmer: Nå krysser jeg fingerene for dere, slik at det blir et skikkelig babyboom våren 2011 :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, påskebarn passer vel fint :ler:

Søren også, jeg burde jo hatt en liten påskehare på tickern min! Det tenkte jeg ikke på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk begge to :klemmer: Nå krysser jeg fingerene for dere, slik at det blir et skikkelig babyboom våren 2011 :strix:

Vi får håpe at vi kommer etter om ikke så lenge :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...