Kipa Skrevet 20. desember 2003 #101 Del Skrevet 20. desember 2003 Ønsker deg en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 20. desember 2003 #102 Del Skrevet 20. desember 2003 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 21. desember 2003 #103 Del Skrevet 21. desember 2003 Hei! :D Tusen takk for hilsen i dagboka mi for en liten stund siden! Nå har jeg smugtittet litt i din dagbok. Kan det stemme at du er litt over 20 uke på vei? Ønsker deg ei riktig God Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 21. desember 2003 Forfatter #104 Del Skrevet 21. desember 2003 En liten oppdatering er vel på sin plass: I dag er det søndag 21. desember. Du går nå i 26. svangerskapsuke og har 101 dager (14 uker) til termin onsdag 31. mars 2004. Måtte le av overskriften på BIM for uke 26: UKE 26: Knip igjen, jenter! - Positivt for seksuallivet, forhindrer søl, forebygger hemorider og fjerting. Er vel ikke annet å gjøre da...enn å knipe. Det er en ting jeg brå-kommer-på, gjerne midt på natta og da er det duket for en intens knipetreningsøkt...hehe. Og så har han blitt såååå stor Babyen er nå ca 32 cm lang og veier ca 850 gram Nesten skummelt! Takker og bukker for alle hilsener og julehilsener. Det er så vannvittig koselig. :kyss: Må understreke at jeg er ganske snill også da...bare litt hissig og aldri langsint :D (det var nok at mamma så på meg så begynte jeg å le...desverre har mannen min også lært den teknikken...så da er ikke jeg så slagkraftig lenger) Hissigheten min syns vel best for de som evt sitter på med meg når jeg kjører bil Prøver å bite det i meg så junior ikke lærer av meg Nå er det aller meste av julegaver på plass. Har noen jeg må lage til, men det kan ikke lages heeelt enda så det får vente. Min stakkars mann er på jobb nå...tenkt å jobbe på Lagunen en søndag rett før jul :o er gjerne ille kaos da...men butikken hans har stort sett bare koselige kunder. Og så smører de barna til kundene med å ha sjokoladefigurer hengende på juletreet...hehe. Igår var vi på familiebesøk hos svigerforeldra mine. Min svigersøster hadde bursdag på fredag, så alle var samlet der for å feire henne. Fikk masse koselige kommentarer om magen, klærne mine, at jeg så så bra ut + + (mange av de har sett meg veldig blågrønn i huden, rød i øynene + + etter all den spyinga)....blei nesten litt flau jeg (rødmer ille fort...). Jeg og mannen sitter fortsatt på "barnebordet" i den familien (det er en stooor familie) og det er jeg glad for. Det er kjempemorsomt...og siden jeg var ganske sliten så fikk jeg stadig vekk latterkrampe. Svigersøster ville så gjerne kjenne sparkene til junior...men det ville ikke han...så han var heeeelt rolig når ho hadde hendene på magen. Selv om jeg drakk brus, spiste klementiner + + Når vi kom hjem og la oss, DA var han hyper da...og sparka så hardt som bare det...jaja...ho får nok kjenne en gang. Ikveld skal jeg og mannen min se "Ringenes Herre" :hoppe: Det var nemlig det jeg fikk i julekalenderen min...jippiii!!! Blir bra...gruer meg litt siden jeg har så ille liten blære og en lite samarbeidsvillig rumpe...men det går nok bra. Da skal det bli popcorn i allefall (viktig med popcorn på kino). Jeg har kjøpt meg ny piercing :D :D Det syns egentlig ikke, for jeg har bare kjøpt nytt smykke...men det føles så bra. Den gamle var jo gjengene så slitte på at jeg nå fant ut at det var best å kjøpe ny. Jeg har hatt skremmende flaks med å finne igjen den savnede kula...så nå vil jeg bruke den flaksen på noe annet. Den er så blank å fin atte...den gamle var jo 6 1/2 år gammel...så den fortjente å blir pensjonert. Husker den gang at jeg stadig vekk ble stoppa på gata av folk som ville kommentere og skryte av piercingen min. Villt fremmede...kjempegøy. (Er en sånn stang gjennom øverste del av venstre øret) GOD JUL ALLE SAMMEN :kyss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 22. desember 2003 #105 Del Skrevet 22. desember 2003 Hei, Ionaa! Jeg håper dere hadde det fint på kino igår, og at kroppen din var samarbeidsvillig! Og filmen var vel verdt det...!? Vil ønske deg en god jul, og alt som hører med! Skal dere virkelig stå for maten i år? Jeg er vanvittig imponert! Håper det blir en suxess! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 22. desember 2003 #106 Del Skrevet 22. desember 2003 Nå ble jeg såklart nyskjerrig på hvor du har piercing..?? Trodde det bare var meg som hadde det synlig nå om dagen jeg...den blir liksom til en del av deg, ikke sant?! Vi skal prøve å se ringenes herre i løpet av romjulen vi også...og her i byen er det gudskjelov så gode seter på kino, tilogmed så man kan lene seg bakover..og good plass til bena, passer meg ypperlig om dagen, da kan jeg ligge å se på da.. Håper du fikk en piositiv kino- opplevelse også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 22. desember 2003 #107 Del Skrevet 22. desember 2003 (Er en sånn stang gjennom øverste del av venstre øret) Måtte bare... By the way; jeg har alltid 1 synlig piercing, og noen ganger 2... Er ikke bare Kipa nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 22. desember 2003 #108 Del Skrevet 22. desember 2003 :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 23. desember 2003 Forfatter #109 Del Skrevet 23. desember 2003 Hehe..føler nesten at jeg må rette opp i en misforståelse her Lillen selv om det frister å la være (digg å få skryt). Mamma sier hun gleder seg til den gangen ho kan komme til oss å feire jul og slippe å lage julematen...altså en gang i fremtiden...når vi får større bopel og jeg blir bedre på å lage mat :ler: Er ikke alltid jeg er like tydelig i språket kanskje...men jeg håper også det blir en suksess den gangen jeg skal lage julemat...i fremtiden. Mannen hadde forresten bestilt ganske gravid-vennlige seter. Ute på siden et sted det var noen meters glippe frem til seteraden foran. Så jeg kunne strekke så mye jeg ville på bena og snike meg ut på do uten å presse meg forbi noen...godt. Og filmen hadde vært verdt det uansett om det hadde vært trangt eller ikke. Stor film!!! Men nå skal jeg pynte juletre GOD JUL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 23. desember 2003 #110 Del Skrevet 23. desember 2003 Ønsker deg en god jul og et riktig godt nytt år! Klem ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 3. januar 2004 #111 Del Skrevet 3. januar 2004 Ønsker deg og din kjære et riktig godt nyttår... :kysse: Måtte året bli slik dere drømmer om. Gleder meg til å se deg igjen - og se hvor mye magen din har vokst... Lenge siden du har vært innom nå... Regner med at det bare er julen som har skyld i det... Jeg er offisielt prøver igjen... :o TTT= Ting Tar Tid... Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 3. januar 2004 #112 Del Skrevet 3. januar 2004 Ok, jeg misforsto nok litt... :oops: Godt nyttår, Ionaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 3. januar 2004 #113 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg vil også ha nye smykker til piercingene mine *sutre* Jeg kommer bare aldri på det når jeg har penger Også er jeg redd jeg må ha sånn spesialtang til å få løs/på plass den ene, og da tør jeg ikke gjøre det selv. Nå må du komme tilbake og oppdatere litt igjen! :D Kan ikke være så lenge borte om gangen vettu :fy: God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 4. januar 2004 #114 Del Skrevet 4. januar 2004 Godt Nytt ÅR Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 4. januar 2004 Forfatter #115 Del Skrevet 4. januar 2004 Godt nytt år alle En liten kjapp oppdatering fra meg. Jeg er nå hjemme i Bergen igjen etter en lang og deilig juleferie på Østlandet. Vi blei litt lenger enn planlagt...men det var bare bra. Da rakk jeg nesten alt jeg hadde tenkt å gjøre. Det er godt å komme hjem igjen...men også litt stusselig for nå er liksom jula over Etter mye kaos på Gardermoen så er jeg ufattelig sliten og trøtt nå Det kreves mer nå enn før å løpe etter menn i uniform, med bagasje og mage for å rekke et fly som likevel blei forsinka. (Mye kø i innsjekkinga pga div trøbbel bla med transportbåndene. Så hang dataen seg opp i dèt vi sjekka inn...så hadde plutselig bagasjen gått...så måtte han avbryte hele innsjekkinga for da måtte vi løpe...oioi..styyyr) Har lest litt i andres dagbøker nå..oppdatere meg litt..koselig. Skal skrive mer pluss hilsner imorra tenker jeg (Da skal vi kjøpe ny seng...jippiiiii!!!!!!) :hoppe: Har jo skjedd litt i jula som jeg må fortelle om...ille lenge siden sist nå Nattaklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 4. januar 2004 #116 Del Skrevet 4. januar 2004 Velkommen tilbake... :kysse: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 5. januar 2004 #117 Del Skrevet 5. januar 2004 Godt nyttår! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 5. januar 2004 Forfatter #118 Del Skrevet 5. januar 2004 Tusen takk for alle hilsner jeg har fått mens jeg var borte :D Jolie: Da jeg kjøpte nytt smykke tok ho som jobba der å skiftet den for meg. Så jeg slapp å gjøre noe selv...og da slipper å tørre å "gå løs" på piercingen din selv Idag har vi vært på Ikea å kjøpt ny seng. Mine foreldre ga oss gavekort på 5000 :o for å kjøpe seng for til jul....så gjett om vi lånte oss stor bil og kjørte på Ikea i det samme vi våknet. Min stakkars mann har til nå sovet på en madrass omtrent like tykk som overmadrassen vi nå har. Så vi har kjøpt rammemadrass, med en mellom-madrass og overmadrass...og hele senga er ikke mindre enn 30cm bredere enn den gamle. Gjett hvem som gleder seg til å legge seg ikveld Idag er jeg 27+5 og har eksplodert i størrelsen...kan nok hende at jula har hatt litt å si også :oops: Men man skal kose seg i jula. Babyen har nå blitt ca 35cm og veier ca en kilo Det kan til tider gjøre vannvittig vondt å bevege seg, spesielt i trapper og i senga. Småen kan være riktig så turbo inne i magen. Vannvittig morsomt å se på Hele magen rister og beveger seg. Referat fra jula: Lillejulaften satt jeg og mannen min i armkroken til hverandre i sofaen, hørte på the Real Groups jule-cd og nøyt at vi hadde pynta så fint til jul. Det var utrolig deilig og koselig. Blei skikkelig nyforelska igjen....noen ganger er det så deilig å bare sitte å nyte hverandre. Julaften feiret vi hos foreldrene til mannen min. Dagen startet med frokost hos tanten hans, lunsj hos besteforeldrene, kirkebesøk, middag og resten av kvelden hos hans foreldre. Jeg gikk i julekjole nr 1 som mamma hadde sydd. Følte meg ordentlig fin og fikk masse skryt. Av min mann fikk jeg fotmassasjebad...mmmmmm!!!!! Jeg blei temmelig sliten i løpet av kvelden og sov over frokosten 1.juledag :oops: 2.juledag dro vi til mine foreldre. Jeg hadde grua meg litt til å fly (blei så dårlig sist)...men det gikk over all forventning. Vi rakk ikke "rock `n roll wolf" men min bror var grei og tok den opp på video. Jippi! Mannen min og jeg fikk bla hver vår "memory stick" (heter det det?? sånn til USB-porten) av broren min. Vannvittig kjekt...jeg har nemlig krangla fælt med diskettstasjonene på skolen..dessuten har de MYE plass. Og så hadde han lagt inn små "gaver" på de allerede. Noe Disney tegnefilmer og hele Kardemommeby og Hakkebakkeskogen til meg. Så vi hørte på Hakkebakkeskogen mens vi monterte seng. Gode minner. Jeg fikk besøkt masse venninner og fikk masse besøk. Kjempekoselig. De aller fleste prøver å overtale meg til å flytte hjem igjen da (ikke de som har flytta derfra selv). De forsøkte først å overtale mannen min, men han fortalte at det var nok jeg som minst ville flytte tilbake...så da begynte de å bearbeide meg Vi var i badeland, jeg fikk klippet og farget håret så jeg skulle være klar til bryllup på nyttårsaften Bryllup er den mest geniale måten jeg har feiret nyttår på. Sinnsykt koselig og så hadde jeg i tillegg en kjempefin kjole (julekjole nr 2). Som mamma også hadde sydd...så jeg må jammen bli gravid igjen for å bruke den flere ganger. Det var et kjempekoselig bryllup, masse deilig mat og hyggelige folk. Og en annen fetter av mannen min måtte forsikre seg om at vi visste at vi kom til å bli invitert i bryllupet hans til sommeren og da MÅTTE vi ta med junior. Utrolig mange som var opptatt av magen min og han inni. Følte det nesten som om det var jeg som var bruden...tom bruden var veldig opptatt av magen min. Når middagen var ferdig var vi ute å så på fyrverkeri før vi gikk inn til brudevals og kaker osv. Var ikke hjemme igjen før i 4-tiden...så jeg var bra i koma 1.nyttårsdag. Mayamor: Stilig at du prøver igjen allerede. Det var nok bare fordi du ikke klarer å holde deg unna dagboka Har lest i dagboka di så siden du tror det kommet til å ta lang tid så var det ikke så brått på`n igjen. Blir spennende å følge med (og da er jeg veteranen...hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 7. januar 2004 #119 Del Skrevet 7. januar 2004 Pst: nytt treff: http://www.snartmamma.com/plassen/showthre...&threadid=63881 "Regner" med deg... Kommer litt senere - men kjenner jeg alle sammen rett: har ingen gått enda... Du har vel rett: Jeg koser meg slik her på disse sidene - så jeg blir vel en evig prøver jeg da. Som i hemmelighet spiser p-piller og er "skuffet" hver gang mensen kommer... Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 9. januar 2004 #120 Del Skrevet 9. januar 2004 Så koselig du har hatt det i jula! Er det østlandet de maser om at du skal flytte "hjem" til...? Eller spør jeg for mye nå... Takk for fine forhåpninger om graviditet i boka mi! Det hjelper vettu... Jeg kan godt ringe lege på en hverdag, hvis jeg er plaget noen dager (kommer ann på hva det gjelder; gidder ikke med min uskyldige uvi nei, men kanskje hvis nyre...), men nå når det er helg (er det ikke typisk?), så har jeg for det første ikke peiling på hvordan man går frem for å komme seg til lege, hvor alvorlig det bør være før man gjør det og orker rett og slett ikke å styre før jeg evt føler jeg må... Så var det sagt! Er det bekkenplager du har nå? Eller er du bare babyn tung å bære? God bedring med det ihvertfall... Lillen-fredagsklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå