Gå til innhold

Ionaa`s bollebakeri


Ionaa

Anbefalte innlegg

Da var nok en helg overstått. Fredag gikk min mann og jeg på kino og så Finding Nemo. Kjempegøy film, med en helt genial forfilm. Pixar KAN animasjon. Lørdag tusla vi litt i sentrum, så på pepperkakebyen på Galleriet (mmmm for en deilig duft) og kjøpte et par DVD`er. Da jeg plutselig har gått over til det veldig romantiske hjørnet ble det til at vi kjøpte og så En offiser og en gentleman. :wink: Og så spiste vi deilig pizza. Søndag laga vi ferdig julekalendre til hverandre (i hvert vårt rom) og på kvelden var vi hos svigers for å se på film (blei mange filmer i helgen gett...fler på en helg enn på mange uker). Da så vi sjokolade...følte på meg at svigers ville like den, de har ikke akkurat sett mange filmer i sitt liv men denne falt i smak. Fikk kvelds hos de også. Når vi omsider kom oss hjem lukta det så rart i gangen. Så at katta til naboen lå og sov på en dørmatte i etg under og da vi runda hjørnet så vi hva som lukta. Tror den katta hadde magesyke for den hadde lagt igjen den værste, tyntflytende haugen på dørmatta til de vedsidenav. Og det lukta sååå horribelt...resten av veien opp til døra vår var et eneste langt brekningsmaraton. Syns litt synd på katten da, og på de som hadde fått hilsnen på dørmatta si. Men den lukta....åfyy

Idag åpna jeg den førte luka på kalenderen(e) min(e). Svigersøster har bakt en pepperkakekalender til oss (m masse deilig pynt) og min mann har laga pakkekalender. I stua vår går det meste i beige/brun toner, mens gardinene er oransje/oker. Så har vi en del oransje/oker andre ting også for å ta igjen fargene. Men siden vi får julegardiner av mamma så matcher det store kulelyset vårt heller dårlig, så jeg fikk et kulelys i samme rødfargen som stripene i julegardinene våre i luke nr. 1

Han er nå skjønn...visste ikke at han så sånt jeg...at ting matcher/ikke matcher i forhold til gardiner...hehe

Mayamor: Innspurt og innspurt fru Blom, er bare så vidt passert halvveis. Er 23 uker på vei imorgen :hoppe: Godt at Andreas er en snill gutt. Synes alle har fått snille barn jeg....så det må vel bety at jeg får det værste kaprylet tenker jeg :ler:

Naboen vår har pynta til jul igjen...det er ikke så veeeldig fint. De har en merkelig smak (vet ikke hvor mye jeg har klaga over de tidligere i forumet...men det er litt av noen naboer vi har :hår: ...de samme som eier katta) Ifjor lo vi litt av julepynten deres...iår tror jeg det blir værre. De har allerede fylt balkongen med en sånn lysslange med mange, blinkende farger...utenpå persiennene så vi har ikke sett hva de har pynta resten av balkongen med enda. Men ifjor hadde de i allefall en snømann som var full av blinkende, fargede lys (snømannen var gjennomsiktig med disse lysa inni seg) og et juletre (også på balkongen) med...gjett...blinkende, fargede lys....de har dilla tror jeg. Godt at ungen deres har rullegardin for ho har soveromsvinduet sitt ved siden av balkongen.

Nok klaging fra meg....gleder meg ille til jul og nå skal jeg lage noen julekort, hvis jeg finner Stanly-kniven min :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var det klart for natterangling igjen :roll: jeg har så psycho-kraftig-halsbrann :roll: at det ikke er noen vits i å legge seg i sengen. Tenkte at lyset fra pc`n kanskje vil gjøre meg så trøtt at jeg plutselig stuper i søvn uten å merke halsbrannen

Til alle jeg traff igår på Friday`s: Takk for sist. Det var kjempekos!!! Det var flere med barn i magen enn utenpå da og jeg ser med gru på rekrutteringen....om 4uker er vi bare to igjen i den gjengen med baby i magen. Prøver å reklamere litt inne på SM, men skjønner at jeg må nok slå på stortromme eller noe :ler: Syns litt synd på ho som satt til venstre for meg da.....jeg er nemlig døv på venstre øre så jeg fikk ikke snakka med ho...for jeg ville nemlig ikke hørt hva ho sa...håper ho ikke trodde jeg ikke ville snakke med ho...ører kan være kjipe å ha når de ikke funker helt :roll: Men alt i alt:Vannvittig kos å treffe dere alle!!! Gleder meg til flere treff :hoppe:

Så hva har så jeg gjort i det siste da?? Jeg har visst fått korttidsminne som den blå fisken i Finding Nemo...men men...noe husker jeg da. Julekalenderen min på tirsdag inneholdt noen moccabønner (namnam) og på onsdag en mascara (en sånn dyr, god en som jeg ikke hadde hatt samvittighet til å kjøpe selv....mannen min er såååå skjønn). Han har visstnok lagt inn en litt finere pakke hver onsdag fordi mine gravid-uker begynner hver onsdag (altså var jeg 23 uker på vei igår, onsdag). Idag fikk jeg to små skumnisser...mmm

Mandag fiksa vi flybilletter hjem til mine foreldre i romjula. Godt å være ferdig med det...ville helst tatt nattog begge veier jeg da...men det er dårlig med grønne plasser i jula så da sparte vi 1000kr på å fly..så da ble det fly. Håper det går bedre enn sist.

Onsdag var egentlig en veldig dårlig dag. Stod opp tidlig for å kunne ta en ettermiddagslur så jeg ikke skulle sovne på SnartMamma-treffet. Og så var jeg såååå kvalm. Lenge siden jeg har vært så kvalm...hadde nesten glemt hvor fælt det føles :sjokk: Så dagen ble tilbragt stort sett på sofaen og littebitt foran dataen (og på den lille dataturen fikk jeg snakka med BÅDE Mayamor og Magnhild :klem2: ) Kjempekos. Når jeg blei sulten fant jeg ut at jeg skulle lage kålrabistappe (potetstappe pleier å gå bra når jeg er kvalm og så er det snar jul så da blei det kålrabi) Vel...jeg måtte spraymale doen to ganger i løpet av 30min etterpå så det var en dårlig idè. Og mannen satt med eksamen så jeg vaska etter meg :cry: Så egentlig leita jeg på telefonkatalogen.no etter mobilnummeret til Mayamor for å si ifra at jeg ikke orka komme på treff...man jammen hadde ikke ho lurt meg på navnet (Det som vi har pleid å bruke til reservasjon på Friday`s) :lol: Og da mannen kom hjem og trøsta litt, laga litt muffins og sa han gjerne ville være med på treff så han kunne kjøre meg hjem igjen med en gang jeg følte for det så bestemte jeg meg for å dra likevel. Og jeg angrer ikke!!! Sleit litt med maten, men i så godt selskap gjør det ingenting. :P Var utrolig trøtt og sliten...men det var kjempekos likevel

Idag sov jeg leeenge :oops: Men du verden så deilig. Traff min svigersøster i byen og gikk på Dromedar. Der satt vi leeenge og prata og kosa oss, før vi gikk litt rundt i butikker og titta. Fikk litt panikk da jeg ikke fant igjen det jeg planlegger å gi mannen i julegave så jeg lurer på om jeg skal leite litt rundt imorgen for å se om andre har det.

Og så fikk jeg så ille lyst på farsekaker...men fant ikke farsedeig(medisterdeig) hverken hos slakteren på bystasjonen eller på Baunen på Åsane :o Spiser man ikke sånt i Bergen??? Skal innom kjøttbasaren imorgen tenker jeg å titte...ellers får jeg panikk!!! :sjokkert: Hvor finner man god farsedeig i Bergen?????

Jeg vil soooooove :Gjesp: har drukket nyco(ikke på øyet idag) og milkshake uten de store forbedringene...hjeeelp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en omtenksom mann du har Ionaa!

Men hvordan i huleste skjønner han hvilken mascara som er best!? Du har vel fortalt det da, men hvordan i huleste klarer han å holde på informasjonen! :ler: Min mann ville synes det var så uinteressant at det hadde gått rett ut det andre øret! :roll:

Neste år vil jeg også ha kjæreste-kalender!

For en mann! For ikke å snakke om matchingen med gardinene og lys da! :o Ser menn sånt asså??

(apropos matching; mamma har oker-orange vegger i stua, og jeg har kjøpt et helt herlig pledd i ca samme farge i julegave til henne. Kjøpte det på Jysk, og det er så deilig å ta på at jeg blir helt svimmel! Det er bomull og akryl, og kostet 298. Måtte bare si det, for fargen er sjelden på pledd!)

:wink:

Hyggelig å høre at treffet var vellykket. Og enda et tilfelle av en omtenksom mann... :P

Jeg hører heller ikke på venstre øret! :o Og jeg vet hvor irriterende det er å sitte på feil side av noen... Ender med at jeg må snu det høyre øret til, og det forstår sidemannen ingenting av, og fortsetter å snakke i mitt venstre...og det gjør faktisk forferdelig vondt å høre lyd rett inn i det øret (vet ikke hvorfor).

Jeg går alltid på venstre side av folk også jeg!

Jeg og venninne slåss om denne plassen, da hun ikke kan se med venstre øye... :ler:

Så farse og medister er altså det samme?? Har lurt på det der...

Ha en fin helg, Ionaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Takk for sist!

Det var nok en gang utrolig koselig!

Så deilig at Erik sov gjennom hele kvelden sånn at jeg fikk slappet av.

Tror nok Bee ikke trodde du ikke ville snakke med henne. Hun er jo en oppegående person.

Og ang mannen din så er han jo kjempeskjønn. Og kjekk ikke minst. Morsomt å se på gutta på guttebordet. De var jo helt i hundre med babyene rundt seg. Jeg er personlig ganske gald for at Bjørn ikke er min mann, men det er vel individuelt tenker jeg. Han er jo hyggelig og morsom da!!

Og ang farsedeig så tror jeg at vi finner det på meny på oasen. Kan sjekke det ut for deg om du ikke har funnet allerede!!

Nå skal jeg snart på julekonsert med Mannen min og alle vennene mine, så det gleder jeg meg til!Mange klemmer Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier som Lillen..

For en omtenksom mann du har :P

Litt missunnelig på den kalenderen ja..

Og på mannen kanskje ??

GOD HELG !!!

:kysse: Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å oppdatere litt om hvor langt jeg var kommet jeg og klippet litt fra BiM:

Babyen er nå ca 30cm lang og veier ca 650g. Cellene i hjernen modnes og det har negler på fingre og tær. Øynene kan se litt utstående ut fordi fettlaget i ansiktet er ikke bygget opp ennå.

Hele babyen er fortsatt skrukkete og tynn fordi fettlagene nå skal bygges opp. Man kan se blodårene ganske godt under den tynne huden.

Nå kan du kjenner livmoren et par centimeter over navlen når du ligger på ryggen. Her går også cirka grensen for om barnet ditt kan overleve en fødsel eller ikke. Det vil si at hvis barnet ditt blir født nå vil man sette alle mulige ressurser inn for at det skal overleve.

magnhild: thihi...mannen min ER skjønn ja :hjerte: syns jeg har vært heldig der. Og ikke mindre heldig siden han er flink med barn og glad i barn (jeg er jo som sagt helt utrolig grønn) og knallkjekk!! Syns typen din virker morsom jeg. Sånn morsom som er morsom å leve med og ikke slitsom (jeg tror Bjørn hadde blitt for slitsom for meg...men veldig morsom å kjenne)...og sønnen din var ikke så reint lite lik mannen din. Hva slags julekonsert var det dere var på??

Tror nok ikke Bee er fornærma jeg heller...men den følelsen av å sitte på feil side av en person er litt ekkel og da tenker man gjerne at nabopersonen merker veldig godt at man ikke snakker med den...eller noe...

lillen: Han har ikke spurt meg om mascara for jeg vet ikke hvilke som er best selv. Han går og spør de i butikken han. Jeg har fått mascara av han en gang før også som var sinnsykt god. De to beste mascaraene jeg har hatt har jeg fått av han. Han har også kjøpt annen sminke til meg tidligere...øyeskygge to ganger og leppestift-ting en gang (en rund boks med pensel...blanding av gloss og ikke-gloss). Tror han liker det....jeg får så dårlig samvittighet om jeg kjøper dyre-sminke-ting så han handler litt innimellom :P Gleder meg til onsdagene fremover for å se hva de litt større pakkene er :hoppe:

Han er flink med farger og sånn. De første årene lærte han en del av meg, de siste 2årene har han jobba (ved sidenav studiene) på en dyr og fin herreklesbutikk og der har han lært masse. Jeg aaante ikke at det fantes egene motemagasiner for menn, men det abonnerer butikken på, så han er mye mer oppdatert på moter enn meg (hva som kommer i fremtiden og sånn). Ganske kjekt i grunn.

Pledd er deilig..pledd er kos...tror vi har pledd i alle rom (nesten)

Kjekt å høre at flere har øreproblemer (ikke kjekt eeegentlig...men ålreit å høre med andre med samme problemer...). Jeg går også alltid på venstre side av folk. Husker en gang jeg om min manns mormor skulle på visning på leilighet. Ho kjørte bil, altså var ho på feil side av meg...ho hører ikke på høyre altså var jeg på feil side for ho...blei en samtale veldig full av misforståelser ja :ler:

Jeg tror farse og medister er det samme...spurte mamma og ho var enig. Egentlig tror jeg farse er en fellesbetegnelse på malt kjøtt...syns det høres logisk ut....ikke sikker da

Idag har jeg tenkt meg en tur på Ikea å kjøpe kakebokser for jeg skal bake pepperkaker ikveld :hoppe: Har juksa litt og kjøpt ferdig deig hos bakeren...som er sinnsykt god..mmmmm. Og så må jeg tegne et pepperkakehus jeg kan lage...og kjøpe pyntesnop...gleeder meg

God helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest en lang og koselig dagbok.

Håper at du er litt bedre av kvalmen nå og at det avtar med tiden.

Og må si meg enig med resten her at jeg VIL også ha en sånn omtenksom og snill mann som du har.Adventskalendergavene dine høres spennende ut.

Ha ei fin helg

kos fra

Koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at alt står bra til :hjerte:

Kjøttdeig er storfekjøtt og medister er av svin. Farse er rett og slett malt kjøtt. Altså: kjøttfarse - medisterfarse er akkurat det samme som kjøttdeig - medisterdeig. Bare min lille refleksjon av temaet kjøtt her :lol:

God søndag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med en liten, kjapp oppdatering av dagboka mi nå. Jeg er så sløv atte...leser og leser på dagbøker og SM men flink til å skrive litt ofte...næææ. Jaja...er nå sånn jeg er for tiden..ganske så sløv. Ikveld er det busselalle veldig tidlig...ingen bønn. Sov nesten ikke i natt. Var så trøtt at øynene randt...men sove, det klarte jeg ikke. :roll: Leste i "Mamma for første gang" og satte meg inn i ammingens gleder...spilte spill på mobilen, så på tv...aalt for å slite ut øynene totalt. Men sovna ikke før nærmere 5, og da sov jeg i korte økter...arrg. Etter turen jeg hadde i sentrum igår fikk jeg sinnsykt vondt når jeg gikk og var ikke spesielt fornøyd n`te gang jeg måtte ut av sengen og på do. Mannen min hadde veldig vondt av meg men klarte ikke å la være å le av gangen min :kgblunk:

Blei ikke pepperkakebaking på lørdag. For jeg fant ut det at om vi skulle ha julebakst måtte kjøkkenet være i tipp topp stand. Så jeg, med hjelp fra mann, gikk gjennom heeeele kjøkkenet. Vaska i alle hyller, skuffer og skap, kasta alt som var gått ut på dato og det var mye mer enn jeg trodde :o Har aldri tenkt på at mel går ut på dato jeg vel. Alle skap og skuffer ble omarrangert og hvem som helt ville blitt imponert over hvilken orden vi nå har på kjøkkenet. Stolt ja :rosasmil: tok sin tid, men det ble så bra!! :tommelsmil:

Søndag blei det pepperkaker. Mmmmmm!!! Og så laga vi pepperkakehundehus. Jeg har en hådfull hundebamser (savner hund..hulk) så en av de ble den heldige som fikk flytte inn. Vi hadde kjøpt en liten overdose med pyntesnop og jeg hadde blanda sinnsykt mye mer melis enn nødvendig...menmen...mer å kose seg med.

Igår randt det virkelig over...og dermed var min ukentlige doskålinspeksjon overstått for denne gang.

Småen er til tider hyperaktiv. Sparker og slår...noen ganger føles det nesten som om han stanger i magen, mens andre ganger lurer jeg på om han bruker urinblæra mi til madrass og skviser den såååå liten.

Har sett litt på Operah og Dr.Phil om barneoppdragelse og gruer meg litt. Jeg vet at jeg er en liiiten smule hissig av meg. (Har det etter min mor....oioioi som vi krangla før jeg flytta hjemmefra...vi er like sta og hissige begge to. Dårlig kombinasjon. Nå er vi kjempegode venner). :P Så min vidunderliga mann :hjerte: kom med den ideen at jeg skal få meg min egen boksesekk :hoppe: Har hatt sååå lyst på det så lenge. Nå gleder jeg meg, om mulig, nesten enda mer til småen kommer. Jeg har sagt at jeg må ha en svær en så jeg kan trene alle typer slag og spark på den....hehe. Nå kan de begynne å grue seg, mine gamle sparringspartnere, for når jeg får egen boksesekk DA kommer jeg til å trene mye da :sjarmor: *rå latter* Jeg syns det var en strålende idè...et fint sted å få ut aggresjon. Pga rør så hører vi litt for mye av naboens versjon av barneoppdragelse...der står de kun å skriker til hverandre. Jeg vil helst ikke skrike til ungen min. Spesielt ikke sånn...kan umulig føre noe bra med seg. Så boksesekk :tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil:

Takker og bukker for alle hilsner :kyss: har fortsatt ikke funnet noe medisterkakefarsedeig (tok med alt for å være sikker)....må nok lage selv. Altså spe ut og tilsette krydder + + Er vokst opp med at slakteren der jeg kommer fra har en fantastisk jule-medister-kake-farse-deig......ååå som jeg savner DE medisterkakene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden så glad jeg er for KG idag :D Var en veldig god idè av meg å lese i andres dagboker før jeg skrev i min egen idag. Har lest at Havsulen har testa positivt :hoppe: og at Lillen har en "nydelig liten livmor" :ler:

Før dette var jeg hyperdeprimert idag. Vel egentlig mer utslitt som fører med seg en del depping. For jeg fikk ikke sove inatt heller. Prøvde alt mulig...fikk lest en del da...gikk tur på balkongen for å kjøle ned mine brennende føtter...gikk x ganger på do...og kl. 04.45 bgynte jeg å hylgrine for da var jeg så utslitt og trøtt og frustrert :grine: Så min mann, med det store sovehjertet våknet til og med. Klarte ikke å stoppe å hulke heller...strigrein i minst en time (blir ikke mindre sliten av det heller). Og min stakkars mann som skulle ha eksamen idag prøvde som best han kunne å trøste (eksamen gikk vist ganske så bra likevel :tommel: )

Fikk sove litt i 9 tiden...men da med et grusomt mareritt (bombeeksplosjoner i en lang tunnel både foran og bak bilen min. Masse blod og gørr og døde mennesker og jeg var innestengt der. En av de jeg var innestengt med var en av bombemennene og ganske farlig...og myndighetene regnet med at alle i tunnellen var døde så de gadd ikke lete etter folk). Så jeg sov ikke så lenge. Dagen idag har stort sett bestått av store, røde, hovne øyne og masse grining. Vært så sliten at jeg har grini av absolutt alt....huff. Skal ta meg en snakk med jordmor på tirsdag når jeg har time hos henne...for jeg vil så gjerne sove. Har sovet dårlig lenge...men det blir jo bare værre og værre.

Nå er mannen på jobb og jeg gleder meg masse til han kommer hjem igjen. Krysser fingrene for at jeg sover bedre i natt. (Jeg MÅ det). Og så takker jeg graviditetsdagbøkene på KG som fikk meg i et bedre humør enn det jeg har vært i idag :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre at du ble i bedre humør av å høre min gladnyhet. Jeg blir faktisk rørt når jeg tenker at det kan bety noe for andre! Håper du er i godt humør i dag også!

Synes du fortjener en boksesak! Ser deg for meg der du hopper opp og ned og får ut all aggresjon. Skjønner godt at det er mye å tenke på når man forestiller seg hvordan det skal bli å oppdra et barn - det er et enormt ansvar! Men vet du hva? Jeg har sett så mange av de jeg kjenner, som med et magisk trylleslag bli pedagoger når de får barn. Merkelig, men sant! Kanskje det er lettere med sine egne!

Håper du får sove bedre framover! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Ser deg for meg:

Du hamrer løs på sekken mens gutten din heller mel utover alt ol... :ler:

Men da sa du iallefall ikke noe slemt til han... :ler:

Men helt ærlig: jeg kan ikke se for meg deg som hissig... :o

Du er jo kjempesøt jo... :klem:

Er ikke her like mye som tidligere, men tenker masse på deg.

Kommer nok ikke til å slutte å følge med her inne.

For mange koselige jenter til det... :wink:

Dessuten kan det jo være at jeg kan bli gravid

- og da er det jo en reell dagbok igjen... :ler:

Fredagsklem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at livmoren min får deg i bedre humør, Ionaa! :ler:

Håper for all del at du har sovet siden sist du skrev her inne! :o

Jordmor må da kunne gi deg noen gode råd imorgen!? Du kan ikke gå slik og bli utslitt heller! :Gjesp:

Høres ikke bra ut...

Kanskje småen får sparka fra seg litt inni magen, så han blir en snill og rolig gutt her ute!? :wink:

Håper alt er bra!

Lillen-klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den alltid så hyppig-oppdaterende Ionaa er tilbake :D Har blitt litt mye playstation den siste tiden :oops: Det dumme er at vi gjerne har sånne spill som tar litt lang tid å spille...så blir jeg sittende lenge, og så blir det sååå vondt å reise seg. Straff som fortjent :ler:

Jeg har sovet litt ja. Etter fire netter på rad der jeg tidligst sovna 9 på morran og ca til 12 fikk jeg igjen sove. Da sov jeg som en stein tre netter på rad, og så sov jeg kjempedårlig inatt. Men i det minste sovna jeg i 5-tiden og ikke i 9-tiden. Så jeg var litt trøtt hos jordmor...veldig faktisk...så jeg fikk klaga på trøtthet men spurte ikke etter noen råd eller no :roll: Jeg hadde noe høyere blodtrykk, men ho regna med at det var pga søvnmangel...og så var det innenfor det normale, bare litt høyt til å være meg. Så da er det bra :D Alle prøvene som ble tatt idag var fine. Småen hadde puls på 144 og jeg hadde gått opp nesten 5kg siden sist :o :o Fikk litt sjokk jeg. Gått opp 2kg fra uke 6 til uke 20 og så 5kg nå på 4 uker. Mannen trøsta meg med at forrige gang hadde jeg nettop begynt å spise mat igjen og den siste måneden har ikke mat vært noe stort problem..hehe. Jeg er veldig klar over at jeg skal opp en del i vekt. Men det er like stort sjokk hver gang jeg veier meg...jeg er håpløs sånn. Jordmor synes det var på tide at jeg gikk til lege med bekkenet nå som jeg sliter litt med gangen....hulk..men så anbefalte ho en av de andre legene på legekontoret fremfor min fastlege (som vissnok ikke har noe særlig med gravide å gjøre). Så jeg kunne bare ringe opp å få time hos en av de to kvinnelige legene hun nevnte (ho ene var jeg hos da fastlegen min var på ferie og ho var utrolig grei)...og da blei jeg kjempeglad. Så kanskje jeg ringer snart da

Mannen min var så søt etter jordmortimen. I etg under legekontoret ligger det en skobutikk. Vi gikk inn for at jeg skulle kjøpe sånne brodder til å ha under skoa, siden det snør i Bergen :hoppe: og siden jeg har lett for å gå på tryne synes jeg brodder var lurt med tanke på småen i magen. På en av hyllene stod noen gavepakninger med barnesko. I en av de var det noen stilige minimini nike sko og en liten stoff-fotball. Han hadde lyst til å kjøpe sånn til junior. (Mannen min er veldig glad i fotball og de skoa og ballen var jo så skjønne). Så på vei ut i bilen, bråsnudde han og sa "Nei, jeg MÅ ha de" og så gikk han inn å kjøpte de. :lol:

Jeg har gjort annet enn PS2 og jordmor også da. Har faktisk bakt lussekatter..namnam...samme dag bakte jeg også julemenn(kakemenn)..mmmm. Jeg har laget litt julekort, kjøpt presanger. Bada og kost meg på Vannkanten (ååå de har så deilig badetemperatur). Jeg har bada i badekaret til mine svigerforeldre (hva skal jeg gjøre når de pusser opp badet og hiver ut karet :forvirra:), gått turer + + Føler jeg har fått gjort en del og ikke bare vært i sengekoma. OK, noen dager i sengekoma, men da var jeg ikke-sovende om natta.

Nok en gang, Tuuusen takk for alle hilsener. Er kjempekoselig. Lillen: Håper nesten han får sparka seg ferdig ja (bortsett fra de som han peiler inn på blæra mi da..hehe). Og ja, jeg har sovet. Takk og priiiiiiis. Mayamor: Er nok en liten hissigpropp jo. Mamma sa alltid da jeg var liten at jeg skulle være glad jeg ikke var et lemen...for da hadde jeg sprukket...Men jeg er ikke fullt så hissig nå lenger. Jeg er flinkere til å holde eder og galle inni meg (sånn når villt fremmende irriterer meg), men har desto styggere tanker... :sjarmor: Kanskje du blir gravid igjen ja...skal krysse fingrene for ei lita tulle nå..så kanskje min lille og din lille kan bli schjærster :D

Nei nå er det CSI...skal oppdatere meg i flere dagbøker etterpå.:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay - da skal jeg endre inntrykk av deg og være glad du ikke er en lemen... :ler:

Synes fortsatt du virker som en positiv jente jeg... :kysse:

En førjulesklem fra Mayamor :kyss::nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...