Gå til innhold

Ionaa`s bollebakeri


Ionaa

Anbefalte innlegg

Gjest Mayamor

Klovneføtter - ja det ser faktisk slik ut... :lol:

Morsomt med naboer som uavhengig av dere kikker på samme prosjekt...

Og dette er jo virkelig på hin siden av byn... :o

Godt å høre om blodtrykk som går ned igjen.

La det holde seg nede også da...

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:o Koselig med "nye" naboer da! :ler2:

Når er det klart for å flytte inn??

Og når skal dere selge?

Det er vel gratis taksering, er det ikke?

Den eneste gangen jeg har vært hos legevakt her i byen,

traff vi naboparet (bor veggivegg med oss :o ), som vi ikke kjenner.

Var litt spesielt det... :Nikke:

Håper at blodtrykket kanskje har fått en ny vending! :P

Det må være slitsomt å dra til legekontor hele tiden! :roll:

Men likevel leser jeg bare positive vibber mellom linjene... :P

Ha en fin helg, Ionaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Ny dag og jeg lurer på et lite formiddagstreff...

Hadde du også hatt lyst å være med?

Ta bussen til byen og gå på cafe...?

Vi snakkes, vennen... :kyss:

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Jippii!! Idag kommer vogna vår :hoppe: Pluss mine foreldre og min storebror. Mamma fikk kontakt med ei dame hvis mann driver med import av tyske biler og som titt og ofte tok med seg barnevogner også. Han leverte vogna til mine foreldre på søndag og idag tar de turen over fjellet for å besøke oss og levere vogna (De blir til mandag). Det er en 2004-modell, mørkeblå Teutonia y2k. Knallfin. Så vi har rydda plass til den her hjemme...og plass til den kofferten mamma har fylt med klær til småen ol :lol:

Lillen: Ikke helt sikker på når vi kan flytte inn i leiligheten enda. I utgangspunktet er det 4.kvartal iår. Men så har salget gått så bra unna at de har begynt med arbeidet tidligere. De regna med å bli en del tidligere ferdig, vi får beskjed når tømmerarbeidet begynner i allefall. Og ca. dato. Vi selger vel vår enten før sommeren (mai) eller tidlig høst. Min termindato er 1.April (31.mars ifølge UL, hvilket betyr 54 dager igjen)

Gjerne Maya gjerne. Takk for koselig telefon :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Jeg og vil jeg og vil jeg og vil :hoppe:

*henger meg på etter eksamen jeg*

KJempekoselig å prate på msn vennen!

Må gjøre det oftere og kanskje litt tidligere på kvelden?? :blunke:

Ha en riktig fin helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en flott Helg.

Spennende med ny leilighet snart da.Og gratulerer med vogna. :)

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Hva sier du til et treff neste tirsdag?

Da er Magnhild ferdig med eksamen?

På TGI-Friday kl. 18.00. ?

Sender samme melding til:

* Iona

* Magnhild

* Ny dag

* Meta

* bizzy (som jeg aldri har vært inne hos - men har registrert er fra Bergen)

Er det flere Kgére som bor i Bergen og har lyst å være med

- er jeg lei meg for at jeg har glemt dem... :oops:

Men - alltids plass til flere... :wink:

Så da altså:

Treff tirsdag 17.02.2004 Kl. 18.00. på TGI-Fridag.

Jeg bestiller bord mandag 16 og sender PM til de som vil være med...

Klem fra Mayamor :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med å ha fått vogna i hus! Vi har såvidt begynt å se på vogner, og jeg blir så ...forvirret! Det finnes jo tusen varianter å velge mellom, og jeg vet ikke hva som er lurest. Må forske... :D

Så koselig kjærestekvelden deres hørtes ut! Viktig med slike pusterom hvor det bare er dere to, altås! Særlig når han er så opptatt som han er. Håper dere får mer tid sammen snart! Det fortjener dere!

Håper kroppen din er snill mot deg i dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ioona

Håper virkelig du kan være med på kg-treff tirsdag kveld. Hadde vært veldig koselig å treffe deg. Vi har jo omtrent termin samtidig. :wink:

Håper formen din er bedre og er i bedring.

Må være slitsomt å gå så ofte til legen og opp på KK.

Jeg var jo selv to ganger på KK nettopp, og på mandag skal jeg til legen. Om ikke hjerterytmen til mirakel i magen er bra da skal jeg opp igjen på KK for ny sjekk. Så jeg vet litt om at ikke alt er som det skal. Men det virker veldig slitsomt slik du har hatt det den siste tiden.

Håper du og mannen din kan få enda mer tid sammen fremover.

Ellers gratulerer med leilighetskjøp og ny flott vogn :wink:

Klem NyDag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner i dagboka mi. Er jeg i dårlig humør er det bare å titte på innlegget til Magnhild :) Og jeg er absolutt med på treffet (om ikke noe skulle fysisk hindre meg da). Gleder meg til å treffe alle kjente igjen og til å lære å kjenne nye fjes ny dag :P

Det var knallkoselig å ha besøk av mine foreldre og storebror i helgen. (De bor på østlandet). Og forferdelig trist da de reiste. Begynte å grine med èn gang de lukket døra...har aldri reagert sånn tidligere..men på mandag var det plutselig så innmari trist å bli værende alene igjen etter en helg med masse oppmerksomhet, besøk, sosial kontakt + + (blir litt for lite vanlig sosial kontakt når jeg stort sett ikke orker å komme meg ut av leiligheten en gang og alle jeg snakker med ellers går i hvite frakker). Endelig er vogna i hus..den er kjempefin og sååå grei å trille og demontere (vi har så ille liten bil). Både jeg og mannen har hatt noen trilleturer frem og tilbake i stua med småens bamser liggende i vogna :lol:

Mamma hadde med en svær koffert full av klær og diverse til det kommende barnebarnet. Så vi dro ut på Ikea og kjøpte stellekommode (veldig grei kommode som både kan være vanlig kommode og slås ut til stellebord...syns den er genial). Stellekommoden er nå allerede nesten full...hehe. Vi var på besøk hos mannens foreldre på morsdagen (både jeg og svigermor hadde bakt kake...min forsvant med èn gang *stolt*). På veien dro vi innom byggeplassen for å vise min familie hvor vi skal flytte. De var imponert over området...men det var litt for kaldt til å titte ordentlig.

Pappa gikk rundt i leiligheten vår med notatblokk for å finne ut hva som trengs å fikses neste gang han kommer. Han blir så rastløs om han ikke får noe å gjøre. Så han fiksa noe småtteri på badet, hang opp lampe på balkongen, satte sammen kommoden, laga mat, vaska leiligheten grundig + + Han er ikke på ferie før han får en jobb å gjøre. Vi har noen små planer for omgjøring av kontoret...men pappa vil helst være med så vi skal vente til neste gang de kommer. Hehe...han er nå så skjønn. Arbeidsnarkoman...han gleder seg over at min bror har kjøpt seg leilighet i Oslo som virkelig trenger oppussing.

Mamma tok meg med på bytur. Kjempekoselig. Jeg var usannsynlig treig...selv med støttestrømper. Vi var innom på Ting, garnbutikker for å finne knapper til alt ho strikker til junior, på Baker Bruun å slappa av og på Pinocchio for å se på "årdentlige" leker og bamser. Min bror er dataingeniør og fiksa pc`en vår så vi nå har trådløst nettverk. Når han oppgradere sine ting får vi gjerne det "gamle". Luksus. Han var også så skjønn da han oppdaget den ene bamsen min...en liten hund jeg kjøpte da jeg fikk vite at hunden vår måtte avlives...bamsen var så lik den hunden da han var hvalp. Så min bror satt med den på fanget hele fredags kvelden.

Det har vært en deilig helg...med en familie som virkelig er glad i å hjelpe meg. Rørende. Men litt trist at de bor så langt unna. Mannen har heldigvis fått vært mere hjemme, men det er takket være at han nå sier mer ifra...for fy søren som de roter i den butikken. Arrrgh!!!

Idag skulle jeg vært på SM treff for de med termin i Mars/April...men har vært ille dårlig i hele dag. Først nå har noe av maten holdt seg i magen. Så jeg torde rett og slett ikke gå ut å spise når kroppen oppførte seg slik.

Ny legetime på fredag. Tror legen min syns det er litt morro òg. Han har ikke vært overbegeistret for å ha gravide tidligere...han sender de helst til jordmor (egen jordmor på legesenteret) og det er helt greit. Så etter de første timene sjekka han alltid om det var ledige timer hos henne før han satte opp ny time til meg. Nå får jeg ikke spørsmålet en gang...det er mer.."da sees vi på fredag da" feks. Sist hadde han med seg en student også (jente) og han gikk gjennom helsekortet, alle turene til KK, hva de sier der + + ALT som har skjedd de siste ukene...(jeg sa det var greit da og studenten var kjempekoselig). Han har lært seg å finne hjertelyden til fosteret fortere og fortere. Så jeg tror han har gått fra å føle seg usikker på gravide til å se på meg som en mulighet til å lære masse. Han er mye hyggeliger enn før også..spøker til og med. Men så er jeg der hele tiden også da :wink:

Nei nå jeg legge meg ned igjen.....kjedelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei litt sjokkert her om dagen. Min kjære og jeg dro innom en baby-utstyr-butikk etter legen og kjøpte en bæresele. (Den Baby Björn Active som er mye bedre i ryggen enn den vanlige). Vi dro innom hans foreldre på veien hjem og da løp svigersøster opp på loftet og fant frem sin gamle babydukke så min kjære skulle få prøve bæreselen med "baby". Det var nå så søtt å se på. Men så kom jeg på at vi skulle måle denna dukken. Den var 49 cm...og jeg fikk mildt sagt sjokk over at den inne i magen skulle være minst så stor når den skal presses ut. :o Faktisk så var dukken bare ca 7 cm lenger enn småen i magen min er nå :o òg krabaten i magen veier allerede 1,5kg mer en den dukken :o

Oioioi...da kom det en bitte smule fødselsangst og en stor porsjon av "åssen-i-alle-dager-er-det-fysisk-mulig-og-plass"

Klemmer fra en sjokkert Ionaa :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Takk for hilsen i dagboka mi! Det er så gøy å få hilsner der.

Det spørs vel om jeg klaere å holde meg til jeg er 12 uker på med å si det til noen. Vi får se.

Nå får jeg bare vente til mandagen er overstått, og alt er bra.

Prøver å ikke tenke altfor mye på det, men det er ikke lett.

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har en god lørdag, Ionaa! :klem2:

Det er så koselig å lese om forberedelser til vidunderet som skal komme ut. Skjønner godt at du er sjokkert over størrelse på dukken :ler2: men bare tenk på tiden etter :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Det er noe som skjer når babyen er født og ligger der i full lengde:

Hvordan i huleste fikk den plass...? :o

Men den gjør det... :hjerte:

Fantastiske kroppen vår som er såååååå fleksibel eller hva...?

Håper formen bedrer seg og at vi sees på tirsdag. :sjenert:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann - håper formen din er god.

Gleder meg masse til å møte deg i morgen. Du mååå bare komme.

Tusen takk for veldig hyggelig melding fra deg inne hos meg. Veldig koselig :klem2:

Sees i morgen,

klem nydag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:kyss: Takk for i går vennen!!

Det var koselig. Vi må treffes igjen snart synes jeg!

Det blir alt for sjeldent spør du meg!!!

:Nikke: For det bestemmer jeg! :tunge1:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Det er så kjekt å se hvordan magen vokser og blir større for hver gang...

Nå har vi truffet hverandre noen ganger vi.

Du er en koselig jente... :klem:

Gleder meg til gutten din ser dagens lys... :hjerte:

Ikke lenge igjen nå hvis familien skal få viljen sin... :klø:

Men han kan nå godt holde seg inni magen din litt lenger da...

Gleder meg til neste gang vi sees...

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...