Gå til innhold

Ionaa`s bollebakeri


Ionaa

Anbefalte innlegg

Åh Ionaa, tusen takk for fine ord i boka mi - du aner ikke hvor mye det betyr for meg akkurat nå. :klem:

Gratulerer med firemånedersKonrad OG to års bryllupsdag!

Hørtes ut som en nydelig dåpsdag. Fikk tårer i øynene da jeg så deg for meg mens du leste Lyckans minut! Hvordan klarte du å lese det diktet uten å begynne å gråte? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse :D

Det var veldig koselig å hjelpe vet du.. Liker kaker vi :sikle:

Og Konrad blir bare søtere og søtere :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dåpen hørtes proff ut!!! Så mye godt, og så hyggelig å starte med et dikt, nå kjenner ikke jeg det diktet, men jeg er sikker på at jeg hadde blitt rørt av det alikevel!! :hjerter2:

Vil du lage Lukas' sitt konfimasjons selskap... :ler:

Konrad er en heldig liten gutt som har så flinke og snille foreldre som lagde så flott dag for han, og så så mye fine gaver..en sånn sekk ønsket jeg til Lukas også...

Håper dagen i dag er en fin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dåpen hørtes proff ut!!! Så mye godt, og så hyggelig å starte med et dikt, nå kjenner ikke jeg det diktet, men jeg er sikker på at jeg hadde blitt rørt av det alikevel!! :hjerter2:

Vil du lage Lukas' sitt konfimasjons selskap... :ler:

:ler::ler::ler:

Hadde masse hjelp altså, spesielt med matlagingen. Hadde det ikke vært to sett med besteforeldre der tror jeg ikke det hadde blitt rare maten. Var mer å lage enn jeg trodde. Men jeg har nå ganske så god tid til komfirmasjonen til Lukas da :ler:

Her er forresten diktet:

Lyckans minut

Havsulen: Selv takk for gode ord. Jeg følger med vettu. Diktlesingen gikk nok litt fortere enn planlagt....begynte å bli litt småskjelven så da leste jeg fortere og fortere. Men jeg fikk da en del skryt av at jeg hadde lest et vakkert dikt. Og det er det.

Men nå er det sommer og ferietid. Imorgen tidlig tar vi den stooore bilen til svigers på tur. Skal i bryllup i mannens egentlige fødeby før vi reiser over til østlandet. Blir nok værende mest på hytta (med stor terasse, nydelig utsikt, tusletur til bading, båt....ooo herrrrlige sommer. Det bør bli kanonvær nå altså). Skal prøve å komme meg på nett for å følge med på gjenget. Kanskje jeg bumper inn i noen på det gale østland??

Uansett ønsker jeg alle gravide en herlig livat sommer med masse spark og kos, alle prøvere en produktiv sommer fylt med høyhopping og sengekos, og resten ønsker jeg også en strålende:

:danse::kose:God Sommer!!! :kose::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et nydelig dikt! :klappe:

Takk for hilsen i boka mi! :blomst:

Ha en riktig god sommer du også! :-D

Klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skrev Lyckans minut på et kort til en venninne i helgen, da tenkte jeg på deg. Håper du har en gullegod ferie nå! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal dere ikke snart komme hjem da???

:( Det er så stille på msn med alle sammen vekke. Lillen, meta og Ionaa vekke på en gang...

Det er litt mange det...

Kom hjem da!! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei

Jeg var på besøk hos Ny Dag i går. Vi ble enige om at det var på tide med et treff i sommer. Forslaget er uke 31. Altså ikke til uken, men uken etter det.. Hadde vært kjempekos om du kunne være med også!

Helgeklem fra Meta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Da blir det treff tirsdag til uken :hoppe: Bizzy er så grei at hun sier vi kan være der :) Håper du kan komme :)

Er ikke helt sikker på når vi skal treffes denne gangen. Enten så må vi spise før vi kommer, eller så kan vi bestille pizza fra Peppes? Vet ikke hva du syns jeg?

Forresten så tenkte jeg kanskje det var greit at noen av oss andre baker siden hun holder hus. Jeg kan bake. Hvis du har anledning, så hadde det vært greit :)

Klem Meta

Ps.. Adressen til Bizzy kan jeg sende på en PM om du vil komme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bestemt at det blir treff hos Bizzy tirsdag klokka 1830. Kakespising og skravling står på planen.

Håper du kommer :)

Send meg en PM hvis du vil, så skal jeg sende deg adressen til Bizzy.

GOD HELG :blomst_opp:

Klem fra Meta :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fortsatt fin uke!! :vinke:

Nå tar jeg ferie til søndag!!!

:sur: Er litt sint fordi jeg ikke kommer på treff.

Har fremkalt bildene av meg og Konrad, de var morsomme!!! Tusen takk for dem!!!

Håper du har og får det bra!!!

:hoppe:

:klem: Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei!

Ville bare si takk for i går. Veldig koselig å hilse på deg og lille Konrad! :hjerte: Han er en herlig liten gutt!

Ønsker dere en finfin dag i dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Innom med en liten :klem:

Kan aldri gjøres for ofte...

Takk for i går.

Det var kjempekoselig.

Blir litt lei meg for at jeg aldri fikk se Konrad som skikkelig liten jeg da... :cry:

Men jeg synes at han har vokst godt fra sist jeg så ham.

Skjønn gutt iallefall. :hjerte:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Takk for sist!! Kjempekoselig å se deg og Konrad! Jeg må nok melde meg inn i fanklubben hans jeg også :wink:

Håper dere får en fin dag selv om solen forsvant!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Heisann sveisann!!

Det er en smule vedmodig (stoor smule), men jeg melder herved flytting til generell dagbok. Dåpen er for lengst overstått, småen nærmer seg 1/2 år :o og vi er delvis på flyttefot. For de som ønsker å følge med videre skal den nye dagboken min være linket til i signaturern ( i allefall i teorien...hehe)

Jeg vil takke for følget inne på graviditetsdagboken...det har vært en flott tid, koselig tid, med masse oppturer og bekymringer. Tusen takk for de siste som har tappert reddet meg fra dagbokfortapelsen langt bak i sidetallene.

Og en gang...om en stund så kommer jeg sikkert tilbake. Og da skal alle prøverne her inne ha minst(!!!) to barn hver (hvilket betyr at dere skal bli fort gravide....nemlig!!!) Jeg lar befruktningsfeen bosette seg her inne.

Klem :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...