Gå til innhold

Ionaa`s bollebakeri


Ionaa

Anbefalte innlegg

Oioioi...glemte å skrive at det er

:hjerter: :hjerter: :hjerter: 1 måned siden Konrad ble født :hjerter: :hjerter: :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Grattis. :gratulerer:

1 mnd i dag... :hjerte:

Håper å se dere snart. :klem:

Du må gratulere Kali og mann så masse...

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konrad var en tur på Barsel idag. Han hilste på sin fremtidige kone :ler: (Det var Kali- sin idè....men da må Konrad bli større enn Maiken altså....). Av alle babyene vi traff der så var fortsatt Konrad minst..og han har passert 1mnd. :briller: Men så er han ekstra søt, så det veier opp for størrelsen. Dessuten syns mannen det er så kjekt med en et-hånds-baby. :Hehe: Kali-mannen var så stolt at han holdt på å sprekke. Ganske så søtt. Men jenta var ganske så stor...ho og Konrad lå i trille-senge-balja sammen (poserte for Kali som skulle ta bilde) ganske stor forskjell der altså. Og så begynte de å krangle om plassen, Maiken lå å fekta med armene og skrek, mens Konrad lå med lukkede øyne og trutmunn :ler2: Jenta var så mørk og fin, og masse masse hår på hodet.

Konrad blir flinkere og flinkere på puppen. Han holder ikke ut så lenge...men han får godt tak og suger ganske lenge på samme taket. Men han trenger litt påfyll etterhvert. For når han mener han ikke får til mer, da er det klin umulig å få puppen inn i munnen hans. Men dette går fremover...hurraaa!! Inatt lå Konrad store deler av natten i egen seng...ikke dårlig. Så da fikk mamma og pappa ligge å holde rundt hverandre og kose seg litt :hjerte: Han kom oppi til oss i 5-tiden...da oppdaga han at han lå alene...hehe. Han sover aldri så godt som når han sover midt i senga vår. Ser ganske morsomt ut. Ligger i midten med en egen mini-dyne med bamser på. Han er så herlig atte. Og han ligger alltid med ansiktet mot den av oss som ligger nærmest han.

Vi er egentlig steintrøtte her i huset :Gjesp: måtte bare skrive at vi har hilst på lille-store Maiken. Natti natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynner lillegutt å bli stoor gutt. Mannen var på helsestasjonen med han igår for vektkontroll. Da veide han hele 2640 g :tommelsmil: Og så hadde visst helsesøstra skryti fælt av han på alle måter. (På helsestasjonen er det eneste stedet Konrad ikke skriker når han blir skifta på eller er naken). En annen mor som hadde time etter guttene mine var også veldig facinert av gutten vår (han er jo så liten og skjønn) :hjerte: Så pappaen blei så sprekkeferdig stolt at han tok Konrad med seg til Åsane senter. Han skulle handle litt brus og ol til besøket som skulle komme rett etter helsestasjonsturen og dro like godt til Åsane (nærbutikken vår er et skrekk-kabinett). Inne på matbutikken der hadde han fått sååå mye skryt av div jenter i 20-30 årene (Konrad altså...hehe). :Hehe: Jeg vet i allefall om en gutt som eeeelsker å vise frem sønnen sin, han var helt i hundre da han kom hjem igjen til meg og fortalte alle kommentarene Konrad hadde fått :hjerter: det er ingen tvil om at han er stolt av sønnen sin :hjerter:

Fredag var det nattåpent på dumme Lagunen (dumme fordi mannen måtte jobbe). Kjipt å sitte helt alene en fredagskveld til langt over 12. Men jeg ble reddet av supersnille Magnhild som jeg chatta med i evigheter på msn. Om brudekjoler osv. Savner litt å planlegge bryllup ja...nesten dumt at man gifter seg bare en gang (de fleste da...ingen planer om å bytte bort verdens beste mann her nei). Min stakkars mann var ganske trøtt og sliten da han kom hjem (visstnok ganske lav gjennomsnittsalder på de som var på Lagunen på kvelden...halvfulle fjortisser osv :roll: ) Og så måtte han på jobb på nytt idag tidlig...han forsov seg litt da, men kom bare 15min for seint. Stakkars gutten min. Men han har kost seg veldig ikveld sammen med oss og slappa av. Jeg lagde pai til han idag (det må være noe av det beste han vet..hehe).

Det er utrolig mye som skal ordnes med leiligheten i disse tider. Før 15.April skal vi hatt møte med kjøkkenlevrandøren for å finne ut hvilket kjøkken vi vil ha, dra på Gården å plukke ut fliser (om ikke vi bruker noe pappa kan skaffe oss), hatt møte med elektriker, vært på baderomsbutikk og avtalt hva de skal levere, møte med byggherren om evt endringer (gulv, vinduskarmer etc) osv (jeg har overhodet ikke oversikt, godt ammetåke bare er delvis smittsomt). Dette var ting vi fikk beskjed om i midten av februar og planla å ha det klart før småen ble født...hehe. Sånn ble det ikke. Så nå må han bli med i noen butikker og møter, og noen ganger setter vi han hos farmoren.

Mamma og pappa kommer i påsken. Jippii. Jeg vet at de gleder seg noe villt. De har ikke sett han siden jeg lå på Barsel. (Mamma påstår at ho har tjora seg fast for å ikke fly over fjellet). Skjønner at de skulle ønske de var mere her når ho blei helt i hundre da ho hørte Konrad skrike i bakgrunnen mens vi snakka i telefon....ho ropte på pappa at han måtte komme å høre og de var like gira begge to. :ler::ler: Over babyskrik!! Jeg måtte le av de.

Det er sååå kos med hilsner i dagboka mi. Stooor :klem: til alle som er innom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var stor og gjev gutt, ja!!

Ikke rart pappan er sprekkferdig av stolthet når han viser frem sønnen i alle butikkene! :hoho:

Ammetåken er god å ha i mange tilfeller. Lider litt av det enda jeg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Hehe: Supersnill Magnhild som ikke har noe annet å gjøre på en fredagskveld...

Ionaa mannen er kjempestolt av gutten da. Tror min mann kan konkurrere med han om det også faktisk... Han er ganske søt han også. Men min mann sitter jo og drømmer når han ser bilder av Konrad da. *han er jo så liten og nydelig'... Jaja, nå skal jeg sove...

Sove godt da ionaamor!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg ser mannen din spankulere rundt stolt som en hane :) Herlig :hjerte:

Koselige besteforeldre også. Det er så koselig når de er så engasjerte :) Mine foreldre kommer også i påsken. Mamma vil nemlig følge med på at magen vokser :ler: Og så har jeg bursdag også da.. Gleder meg til besøk :hoppe:

Takk for praten i går.. Vi snakkes snart igjen :kyss:

Klem fra Meta som vil på trilletur med deg og Magnhild :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så kjekt å lese her inne :)

Kjekt å lese at dere koser dere og at Konrad vokser til :wink:

Håper du får en fin dag og uke :)

Må ellers takke for koselige hilsener, bl.a. bursdagshilsen, inne hos meg.

Masse klemmer fra ny dag :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Idag har jeg Termin!!! Ifølge ultralyden, og imorgen ifølge legekalederen. :o

Tenk på alt jeg hadde gått glipp av da om jeg hadde ventet til termin...da hadde jeg ikke ant hvem Konrad er...rart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så rart!! Jaja.. Konrad er VELDIG fin som han er han, så det ble jo bare bra alt sammen :)

Komme innom neste gang da! Jeg er klar jeg :)

Klem fra Meta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

:gratulerer: Grattis med termin da...

Vær glad at Konrad ikke ble født i morgen: Apriiiil... :roll::ler:

Tusen hjertelig for tilbudet om hjelp.

Men for det første:

Dere har mer enn nok å henge fingrene i selv...

For det andre - så har vi kjempemasse hjelp...

For det tredje - så har jeg plass til spiker og nåler i vesken... :ler:

Men det var veldig snilt å tilby hjelp da... :klem:

Hilse mannen og si tusen takk...

Dagene går så altfor fort - skal bare ordne ditt og datt.

Oops - der var nok en dag gått gitt...

Håper å se deg og Konrad snart...

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for koselig hilsen inne hos meg.

Håper du har hatt en fin "termin-dag" :wink:

Kanskje jeg skal begynne å kalle deg for tjuv-starteren :ler:

Neida...

Masse klemmer fra "termin-søster" ny dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en koselig dag!

Jeg reiste opp på Lagunen jeg. Og der fant jeg marihøner, et par stempel og litt papir. Og selvfølgelig litt mer embossingpulver... :roll: Sånt skjer...

Ellers så må vi bare ta en trilletur igjen en annen dag... For det var megakoselig!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Her kommer Pludre stormende med en liten påskeblomst til deg :blomst_opp:

ØNSKER DEG EN RIKTIG GODT PÅSKE !!

:klem: fra Pludre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...