Gå til innhold

Ionaa`s bollebakeri


Ionaa

Anbefalte innlegg

Gjest Mayamor

Pst...

Har forslått nytt SM treff onsdag 29.oktober kl. 18.00. :wink:

Håper du kan komme (og jeg for den saks skyld... :ler: )

Fredagsklem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oioioi...har det virkelig gått så lenge siden sist jeg skrev??? Dagene går fort (egentlig ganske treigt...men når jeg plutselig blir trøtt...DA er jeg trøtt da... :oops:

Tusen tusen takk for hilsner Magnhild, Mayamor og Kipa er så sinnsykt kos å få hilsner i dagboka si :P Takk Takk Takk Håper dere hadde gode helger også!!!

Kan jo oppsummere litt: Tirsdag:Var på skolen noen timer...sleit sinnsykt med å komme meg dit. Måtte droppe de fire første timene og kom til kl.12 for å jobbe med et gruppeprosjekt. Jeg fikk helt angst når jeg fant ut hvor lite jeg kunne :hår: fikk hjulpet til med noe men var vel ellers mest til bry....jeg var jo i elendig form. Stort mer fra tirsdag husker jeg ikke....sov vel tenker jeg

Onsdag: Dåååårlig. Fikk skikkelig panikk da jeg satt på do, veeeldig tissatrengt og så plutselig ville det noe ut andre veien også. Heldigvis var mannen min uhyre kjapp og plasserte en bøtte under haka mi.....jeg er sååå imponert over farten hans. Og så er han så go` :hjerter:

Torsdag: Ganske dårlig i dag og...men vi skulle til jordmor for første gang så jeg stålsatte meg og tok med et par poser i bilen. Jordmor var en kjempekoselig dame. Jeg fikk lagt ut om hvor dårlig jeg hadde vært og fortsatt var...og ho var snill og trøsta. Ho fortalte oss masse, ga oss masse lesestoff osv. Jeg er heldig med jordmora ja. Ho jobber 30% på legesenteret "mitt" og 70% på Haukeland. Kanskje det er ho som skal hjelpe meg å føde?? Håper nesten det. Mannen min fikk også høre hjertelyd for første gang og syns det var kjempestas. Jeg kava så fælt med å komme meg til jordmor at jeg glemte urinprøva :oops: Men alt annet så ganske bra ut. Vel...jeg har ikke lagt på meg noe. Gikk ned når jeg blei dårlig, men har i allefall ikke gått mer ned.

Fredag: Skjedde det noe på fredag?? Sov vel sikkert hele tiden...sukk.

Lørdag: Flott dag!!! Lå lenge i senga og leste bok. Sto opp, dusjet, pynta meg litt. Tok buss til Lagunen...(okei...DA sleit jeg noe sinnsykt. Vannvittig varm buss, skremmende illeluktende mann bak meg...skikkelig stinkende. Satt å kjedespiste lakrisal og mandler, samt drakk plenty blåbærsaft for å holde ut. Pusta kun med munnen, og tok dyype åndedrag når bussdøra var åpen...men jeg overlevde.) Møtte mannen på jobb...handla mat. Satt på i bilen uten problemer. Spiste middag uten problemer....flott dag.

Søndag: Dårligere...sen opp av senga. Spiste middag hos besteforeldrene til mannen. Slitsomt. Får i kål...blei kål og poteter på meg. Dro hjem tidlig og har sløva resten av kvelden. Koste meg litt med Buffy da. (Buffy ble erstatningen etter at "Vampire the masqurade" serien slutta å gå og har sett det siden.) Har lekt litt med Chinchillaen...har funnet ut at han eeeelsker mandler og gjøre mye for en liten bit...koseklumpen.

Ultralyd timen min blei flytta. Fikk brev i posten om at den timen måtte utgå og fikk ny time dagen før...passet meg utmerket. En dag mindre venting. Fikk også brev fra den derre Mor og barn undersøkelsen....maaange spørsmål.

God søndagskveld i stuene der hjemme...

Klem Ionaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er forresten invitert i Bryllup på nyttårsaften. Panikk! Hva i alle dager skal en gravid Ionaa ha på seg??? Satser på at noe dukker opp. Og jeg som er så ille kresen. Men jeg gleder meg veldig da.

Min svigerfarmor sa idag at jeg kler å være gravid. Skjønte ikke helt hva ho mente men det var veldig koselig likevel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Idag er det tirsag og jeg har (igjen) vært hjemme fra skolen. Skulle nesten ønske jeg gikk på kveldsskole, tror det hadde gått litt bedre. Tror ikke jeg er så pop blant to av jentene lenger. De tok meg med på gruppa si i et gruppearbeid jeg gikk glipp av starten på (veldig takknemlig for det)...men jeg har kun vært på skolen to dager (ikke hele dager en gang) og så har visst fjerdemann droppa faget så de to har sitti alene med nesten alt. Har sinnsykt dårlig samvittighet og er sååå lei meg. Men det er ikke noe jeg gjør med vilje. SKulle ønske jeg kunne droppe resten av året...henger så villt etter....det var dagens syting

Har chatta medMayamor på messenger idag. Koselig. Oppmuntring i en hjemme alene tilværelse der Chinchillaen enda ikke har våknet. Manner er på jobb til kl 20 så jeg gleder meg veldig til han kommer hjem. Han er så skjønn. Han hadde bestilt en CD tll meg på Amazon som kom igår. Det er en CD jeg har leita vettet av meg etter, men ingen butikker har akkurat den cd`en. Så han hadde bestilt den til meg og jeg fikk den igår...han er sååå skjønn :hjerter: Cd`en var forresten Frank Zappa "make a jazz noise here" og er sinnsykt kul.

Igår satt jeg og min svigersøster i sofaen hos svigers og koste oss med nudler, lakrisal, mandler og blåbærsaft (det er det jeg klarer å spise) og så på tv. Ho er kjempeskjønn og gleder seg veldig til å bli tante. Ho har ikke helt bestemt seg om ho vil bli kalt tante snill eller tante snop (hennes egne ideer). Tror ho blir en veldig bra tante. Gruer meg til ho er ferdig på videregående og skal flytte vekk....kjekt med barnepiker :wink:

Lurer på om jeg skal bake noen scones idag jeg....kanskje det hadde vært godt?? Magen er litt i opprør men. (Kommer det ikke fort ut den ene enden så kommer det den andre...ikke hatt noe treg mage jeg nei..hehe)

Hmmm.....imorgen er jeg 16 uker på vei....det er 4 måneder det. Ikke lenge til jeg er halvveis..og nå er det bare 16 dager igjen til UL (Jippiiiiii). Blei ganske glad for at de hadde flytta UL til en dag tidligere. Var litt skeptisk til å ha UL på selveste Halloween. Tenkt om de lagde et mosterbilde på UL apperatet bare for å lure meg... :sjokkert: har noe bisarr fantasi...dere skal være glad jeg ikke legger ut mine drømmer her. I følge min svangerskapskalender har jeg 170 dager igjen av svangerskapet...Det er noen dager det.

Ha en kos kveld. Er jeg våken og opplagt blir det oppussingsprogram på tv, CSI Miami og Friends på meg... (ellers så ser jeg det på video imorra...hehe)

Kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Tror kanskje jeg hadde tenkt det samme som deg med UL på Halloween!! :roll:

Har du hatt noen morsomme drømmer??

Jeg drømte at jeg skulle ha firlinger. De ble født gjennom navlen og var fire skikkelig fine appelsiner... Jeg gav vekk tre av de pga halsbrann etter den første... :sprettoy:

Jaja, hvis du vil så kan du jo legge meg til på msn også da. Jeg er her hele tiden jeg. Også håper jeg at vi treffes på treffet neste gang. Gjerne før det også om noen vil være med på lunsj, litt færre mennesker liksom tenker jeg da...

Ha en fin dag :blomst_opp:

Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Tusen takk for chatten i går. :tommel:

Det var koselig...

En blir litt mer åpen og rett fram når en bare er to... :wink:

Selv om av og til glemmer jeg at dette er internett og at hvem

som helst kan lese det jeg skriver... :oops:

På den annen side - for et kjedelig liv... :roll:

Ikke mye dritt å finne fram dersom jeg blir kjendis eller politiker en dag... :ler:

Det har forundret meg mange ganger:

Hvorfor har kjendiser og politikere så mange skjeletter i skapene sine?

Ha en strålende dag.

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det onsdag...jaja. Jeg trodde faktisk det var torsag idag jeg. Så jeg blei helt i hundre da jeg endelig kom meg opp av senga og i dusjen for jeg skulle på Lagune ogVi reist opp og jammen var det ikke stengt gett. Ække torsdag før imorra jo :klaske: så da dro vi inn på lagunen for å titte på klær. Det var ganske slitsomt (har ikke kondis lenger og en sår rygg og rompe (?) ) men veldig godt å komme ut og vekk. Spiste et rundstykke på baker Bruun, testa manneparfymer (mannen må ha ny lukt og leter etter lukt som gir meg "sug" i mangen...thihi) titta på klær. prøvde klær, titta på barneklær ++

Fikk forresten (endelig) i posten 3 bøker i "Baby blues" serien. Jippiii!!! Har venta fælt på de. Eier allerede nr 4 og 5, var derfor veeeldig spent på åssen det hadde gått i begynnelsen. (Fra første dag ungen blir født og i bok fire fyller ungen 1år) Sinnsykt morro. Gleder meg til å lese litt på senga (og mens mannen ser på fotball...han prøver forresten å få Chinchillaen til å se på fotball òg..går ikke så bra hehel)

Mayamor: tenkte på det du sa med kjendiser og politikere med skjelett i skapet. Skjelettene er sikkert den ikke rent lite snuskete veien de brukte for å bli nettopp kjendiser og politikere. Og veldig mange nesten-kjendiser blir plutselig rikskjendiser når noen graver opp noe dritt om de :eeeh: så vi har vel ikke mye å frykte enn så lenge

Magnhild: Mange av mine drømmer er så sære at jeg tror jeg hadde blitt lagt i tvangstrøye om jeg sa de høyt :hoho: Mine drømmer blir ofte brukt som underholdning når venner samles (helst med vin så de glemmer hvor sær fantasi jeg har dagen etter..hehe). Men lunsj høres bra ut...i allefall de dagene jeg står opp før kl 14....hehe

Alt i alt har dagen vært helt ok (etter at jeg kom meg ut av senga...hehe) :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ser det er en stund siden jeg har skrevet her!

...men det betyr ikke at jeg ikke følger med!

Du hadde rett i signaturen min ja, frk. Detektiv:

Ingen danser edru!

Synes din var veldig søt...

Har du vært på Toys'r'us idag da??

Har forresten ikke hørt om Baby blues før...

Anbefales? Moro?

Ok, det var en del jeg lurte på idag...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en rar og ekkel dag idag....og ikke minst trist. Idag "tidlig" lå jeg og min mann i senga og jeg syns plutselig jeg kjente noe i magen som jeg trodde kanskje var tegn på liv. Noe vi syns var koselig. Så ringte mamma ca 1/2 t senere...fra hjemmetelefon og det var rart for ho skulle vært på jobb. Ho fortalte at en av hennes veninner (i mange mange år...hennes forlover bla) var død. Helt plutselig...hjerneblødning tror jeg ho sa det var. Helt grusomt :cry: :cry: Tenker så fælt på hennes mann og barn...og mamma. Jeg likte denne venninnen veldig godt og familien hennes....og det var alt for alt for ungt å dø--og ikke minst miste sin mor. Jeg har vært så lei meg i hele dag. Det livet jeg kjente var max 30min etter at ho døde....og nå føles det helt feil at jeg skulle kjenne noe idag. :cry:

Sender mine tanker idag til hennes mann og barn...og takker alt av høyere makter for at jeg har en så god og støttende mann. Og må alle rundt de ta godt vare på de når hverdagene begynner igjen

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Sender noen varme gode tanker din vei, Ionaa.

Det er trist...

Men du må ikke la det gå ut over din gode følelse av nytt liv i magen. Du skal ikke ha dårlig samvittighet eller noe, fordi du kjente liv og koste deg med det...

Ta vare på hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått noen dager igjen nå. Vært litt deppa. Alt blei lissom så rart og "feil" for meg plutselig. At jeg kjente liv omtrent samtidig som ho døde førte til en rekke tanker og funderinger. Bla når får et menneske sjel??? Umiddelbart etter unnfangelsen? Senere i svangerskapet? Ved fødselen?? Fant ut at om det var ved unnfangelsen ville usannsynlig mange sjeler gå til grunne og det høres ikke fornuftig ut. Tenkte så at kanskje sjelen kommer ved første kontakt med moren og det fikk meg til å strigrine....jaja...dødsfall og hormoner er ikke en behagelig kombinasjon. At ho som døde jobba på sykehuset med fortidligfødte hjalp heller ikke...værst syns jeg det må være for mannen hennes. Ungene tar det tung...men kan ikke tenke meg værre enn å misten den man elsker. Mamma og pappa skal i begravelse neste uke, vi deler en bårebukett (el krans??) ei venninne av meg skal lage. Det er for langt for meg å reise, spesielt siden jeg kaster veldig lett opp.

På fredag tok mannen min med meg ut på Dromedar (kaffebar)...deilig å komme ut. Jeg bestilte en Chai Latte (det er sååå godt). Det var deilig vær så selv om jeg var totalt utslitt var det en flott tur å tusle i Bergen. På lørdag dro vi til byen igjen (takk og lov for at de fleste butikker tidligst stenger kl 15.oo). Vi leita etter mønster og stoff til en kjole jeg kan bruker til jul og bryllup. Ikke så enkelt det. Satser på å gjøre det om igjen når jeg reiser til Oslo isteden. Vi gikk innom på the Earth Collection...de har mye fint...spesielt barneklæt. sukk. Og de skulle få masse nytt og stilig til våren for da kom kolleksjonen til en ny designer. Jippiii...kanskje jeg kommer inn i de klærne til sommeren?? Uansett kunne vi ikke dy oss og kjøpte en nydelig genser str 6.mnd....er vel et år til vi kan bruke den...menmen...er det første plagget vi har kjøpt i det hele tatt da

Ellers har dagene tuslet avgårde...mye dårlig fortsatt :-?

lillen : Takk for trøst. Har desverre ikke kjent noe mer liv men jeg gleder meg til neste gang. Jeg var på Toys `r`us på torsdag ja. Kom i 14-15 tiden og trodde alle de galeste menneskene hadde vært der for lengst. Vel om det var sant er jeg glad jeg ikke var der da for de som var der når vi var der var mer enn gale nok :o ørten meter høye stabler av leker i både handlevogn og barnevogn. Kasta seg desperate over varene. Vi lovte å kjøpe en karaokegreie til min svigersøster ellers skulle vi bare titte...og folka var nesten gøyere enn lekene :lol: Skjønner ikke de som tok med små unger i det kaoset...menmen hver sin lyst. Jeg var utslitt og kvalm etterpå...men morro var det.

Baby blues anbefales...gir et godt inntrykk av det å være førstegangsforeldre. Faktisk er den til tider hysterisk morsom...mange gode poenger. Jeg har bare lest de 5 første bøkene (er minst 17 bøker) som dekker litt mer enn det første året til ungen. Kan absolutt anbefales...i slutten av bok 5 virker det som om de kommer til å få en unge til...hehe. De ender i allefall opp med 3stk. Får meg til å glede meg enda mer selv om jeg ser hvor klønete de er :ler:

Igår kokte jeg fudge forresten. Tok mye lenger tid enn jeg trodde...men deilige er de. Nå blir vel jordmor glad...fått beskjed om å legge på meg søh` :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, igjen, Ionaa!

Først og fremst; TUSEN TAKK for utfyllende hilsen i boka mi. Ble veldig glad for at du skrev at støtten fra lånekassen regnes som inntekt... Men må man ikke trekke fra studielån på max lånesum? Og kan jeg spørre hvilken bank dere bruker? Flott at man også kan ta med sommerjobb og dele alt på 12... Pappa er ingen rik mann, men akkurat nå har han litt penger, så han kaller det bare omplassering. Tror ikke vi kan vente med nedbetalingen til han, så vi må regne med det som en ekstrautgift i måneden, men det går nok... Vi har en husleie på 5000 akkurat nå, men kan nok gledelig gå opp noen kroner når det ikke lenger er snakk om å kaste penger ut av vinduet :wink:

Mulig jeg kommer til deg, når jeg trenger flere råd og tips... :P

Fudge?? Det trodde jeg var noe man hadde i håret, så du kan tenke deg hva jeg tenkte da jeg leste at du kokte det og trengte det for å legge på deg litt! :ler:

Dødsfall og hormoner ja...kan ikke være helt grei kompinasjon det! :roll: Nå begynte jeg oså å tenke på det med sjel... Og fant bare ut at sjel er en uforklarlig (og ubeskrivelig) ting! :oops:

Jeg håper at du har en fin kveld, og at du snart for kjenne mer til det nye livet inni deg... :hjerte: Sikkert deilig følelse... :D

Igjen; takk...

Lillen-klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Nammis...Fugde... :tommel:

Har du oppskrift kanskje... :sexy:

Har ikke fått tak i en god en...

Trenger ikke å legge på meg, men FUGDE... :o

Det er noe som heter:

Det er ikke hva en spiser mellom jul og nyttår som er farlig...

Men det en spiser mellom nyttår og jul...

Så da er det vel greit at jeg spiser masse mellom jul og nyttår da vel? :ler:

Klem fra fugde-elskeren Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillen skrev:

Fudge?? Det trodde jeg var noe man hadde i håret, så du kan tenke deg hva jeg tenkte da jeg leste at du kokte det og trengte det for å legge på deg litt!

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Ser for meg hva du tenkte ja...uff...hadde tatt seg ut!!! Miin fudge er ille god men jeg tror den er ekkel i håret. Tviler på at noen frisører vil ha den i sortimentet :ler:

Vi betaler forresten 4500 i måneden med renter, avdrag og husleie (renta gikk så vannvittig ned...så vi betaler mindre i mnd nå enn det vi gjorde da vi kjøpte leiligheten, og da betalte vi ikke avdrag). Noe av det beste er at husleia vår er inkludert vaktmester (fikser opp alt som tuller seg), varme og varmtvann. Vi hadde full guff på varmen i hele vinter og jeg tar laaange, varme dusjer uten at det har noe å si for strømregninga...DEILIG!!

Idag var jeg og mannen på IKEA...veldig lenge siden sist. Var forholdsvis oppegående så det var på tide. Og jommen har de gjort om litt ja...samt det var en del julegreier nede. Blei ikke heeelt i hundre, ikke så mye som passer hos oss. Men digg å se juleting. (hadde litt lyst til å kjøpe pepperkakedeig....men klarte å la være. Er fortsatt oktober. Julemarsipan er tyvstart nok....foreløpig) Kjøpte en del småting som trengte å fornyes samt ny dørmatte. Katta til naboen har bosatt seg på den allerede. Tror den liker oss best...hehehe!!! Så den daglige laaange samtalen der min stakkars mann må prøve å fiske ut hva som jeg overhodet kunne få til å spise til middag.

Min mann er veldig skuffa over at jeg ikke har fått noen diller enda. Det venter han fælt på. Men han påstår at jeg har fått pika på dårlig humor. Takk for den...men jeg er veldig klar over hva han mener :oops:

Sinnsykt vondt i rompa for tiden...dvs halve rompa. Teit sted å ha vondt. Desverre også en del i ankelen...den er logisk. Et gammelt brudd etter et judouhell (dvs en dust av en nybegynner som ikke hadde helt kontroll....det farligste man kan gjøre i judo er å gå mot nybegynnere...spesielt de som vil tøffe seg litt ovenfor en viderekommende jente :riste: ). Ankelen blei aldri helt bra...men legen har ikke skjønt hvorfor så jeg gruer meg litt til jeg blir svær. Men jeg klarer å trene kicboxing med den ankelen så da klarer jeg å være gravid også---skulle bare mangle. Og takk til dagens syting....greit å få det ut

Fant et perfekt "hus" til oss idag. Kunne blitt dødskult (syns jeg da). Desverre er det i gokk. (Vi er ikke på husjakt, bare liker å titte). Det var en nedlagt skole fra 1986. 468kvm tror jeg og 3 mål tomt. 2 klasserom og diverse andre rom pluss kjøkken. Det som hadde gjort det hele så sinnsykt kult var at da hadde vi fått en egen gymsal og fotballbane på tomta. Tenkt så gøy å arrangere feks barnebursdag i egen gymsal?? Og leke med apparater, tau, tjukkas osv i egen gymsal. Kommer ikke over hvor stilig det kunne blitt med en del ominnredning, oppussing osv.....ideen var god da :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha den skolen!!!!

akkurat passe stort nok!!!

Og EGEN gymsal!!! :hoppe:

VIL HA VIL HA!!

(Hvor langt i gokk var det, og i hvilken retning?)

Jaja, det får bli en annen gang kanskje!!!

Jeg drømmer om et lite gårdsbruk jeg, som jeg kan renovere

og ha noen få dyr på... Men det får bli en annen gang tenker jeg.

Så et gammelt hus til salgs på veien fra Kvamskogen og inn til byn.

Men det lå så nærme veien. Så da blir ikke mannen med på det...

Tusen takk for fine samtaler på msn om dagen!

Håper vi treffes snart! :roll:

Og at jeg ikke føder før treffet den 29.!!!

Ha en fin kveld!!!

:blomst_opp:

Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Magnhild:Skole hadde vært vannvittig kult..spesielt gymsalen. :enig_animasjon: Vikanes het stedet, Nordhordaland. Lindårområdet tror jeg, med meeget spredt bebyggelse

Mayamor:Fant oppskrift på internet jeg. http://www.krem.no/jul.htm#fudge Eneste foskjellen jeg gjorde var å bruke termometer istedenfor sånne "karamellprøver", får liskom ikke de helt til...og termometer er veldig greit. For fudge skal temperaturen være 115 grader (celcius). Tar ganske lang tid å koke det til 115, sist jeg skulle lage fudge ga jeg opp på 100 grader....litt utålmodig ja. Men det er jammen verdt å vente...de blir liksom litt porøse. Tror det er sånn at de blir hardere og seigere jo høyere temperatur man kommer opp i. Eneste problemet med hjemmelaget fudge er at man får se hvor usunt det egentlig er :sjokk: Men litt skal man jo unne seg

Håpet at min venninne som stakk av til Australia skulle være på messenger idag jeg....men nei hulk. Faktisk er ingen der :cry: Emigrerte venner burde være på hele tiden...hehe. Så jeg får stille min pratetørst. Skal til akupunktur idag....nå vil jeg slutte (!!!) å være kvalm. Koster en liten formue disse nålene...men det har hjulpet hittil så det er verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioioioi...for en natt det har vært. Mer dramatikk enn det jeg har godt av :hår: men alt endte heldigvis bra. :hoppe: Skal i allefall aldri mer bruke internet for å finne ut hva enkelte symptomer kan bety.

Snakka med mamma i telefonen på kvelden...så fikk jeg plutselig så vannvittig vondt i magen og måtte legge på og løpe på do. Trodde nok en gang at magen protesterte på mat. Til min store forskrekkelse fant jeg blod. Jeg har ikke blødd en dråpe hittils i svangerskapet så jeg blei litt(?!?!)redd. Bedre ble det ikke da jeg ikke fant noen annen grunn til mine symtomer enn fosterdød på internet :evil: :grine: Magen var fortsatt elendig og jeg var livredd. Mannen kjørte meg på legevakten, var der ca 23.45. Legen fant da selfølgelig ingen hjertelyd. Ho prøvde lenge, kjente på magen, prøvde igjen, til slutt kjørte ho apperatet hardt ned i magen så det gjorde vondt. Jeg ble mer og mer redd, lå og grein. Mannen holdt på å besvime stakkar. Da ho gikk ut begynte jeg å hylgrine!!! Legen ringte opp på KK og ba oss kjøre dit. Legen vi traff der opp var utrolig grei...blei veldig skeptisk til han med en gang...men han var skjønn. Det aller første som ble gjordt var ultralyd...og det var ingenting galt med fosteret O` LYKKE :hoppe::hoppe: Har aldri vært så letta noen gang. Tok en del andre tester og fant ut at det var veldig, veldig mye sopp som forårsaket blødning. Vi fant også ut at det bare var et foster og at det muligens er noe eldre enn vi trodde...kanskje det blir et marsbarn da...Jeg skal ha ordinær ultralyd om en uke så han gjennomgikk ikke alt. Han snakka myyye med meg og med oss som par. Skjønneste legen jeg noen gang har møtt. Han digga forresten skoa mine :briller: Vi dro fra KK ca 2.15...ganske slitne men utrolig lykkelige. Alt for mye dramatikk for min smak. Det at legen ikke fant hjertelyd var det j***** jeg har vært med på....håper det aldri skjer igjen!!!

Idag sov vi leeenge, koste oss med deilig frokost og gikk til Dromedar igjen...hehe. Tusla rundt i byen og skal nå spise deilig mat min mann har laget. For en deilig magefølelse jeg har idag!!! Gleder meg sinnsykt til ordinær UL. Skjønte ikke så mye når vi var der inatt...var ganske omtåket og ekstremt lettet...mannen skjønte alt og var helt i hundre etter vi fikk vite at alt var ok.

Nei nå er jeg ille sulten gett!!

God helg!!!

:blomst_opp: :hoppe::klovn::Hehe::tommelsmil::hjerte: :ekstra kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Så godt det gikk bra da... :kysse:

Ekkeltmed alle slike ting en ikke vet hva er.

Internett kan være til nytte men også til pest og plage... :wink:

Tusen hjertelig for oppskriften(e) -kommer sikkert til å lage mer derfra... :oops:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...