Steinar40 Skrevet 25. mai 2010 #441 Del Skrevet 25. mai 2010 Tom for argumenter nå? Tja, dette er ikke noe jeg kan argumentere for eller imot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunette88 Skrevet 25. mai 2010 #442 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Riktig bikini er viktige saker det. I hvert fall når det dreier seg om dama mi. Svar på spørsmålet du.. er det du som avgjør hvilken bikini damen din skal kjøpe? Hva skjer om hun kjøper en du ikke godkjenner? Får hun ikke lov til å gå med den? Hva hvis hun går med den? Hvis valg av bikini er en viktig sak, da lurer jeg på hvordan andre saker, virkelig alvorlige saker blir behandlet. Endret 25. mai 2010 av Brunette88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 25. mai 2010 #443 Del Skrevet 25. mai 2010 Som mann ville jeg absolutt foretrukket at dama mi gikk steder hvor hun fikk være i fred, selv om folkene som lot henne være i fred var nakne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. mai 2010 #444 Del Skrevet 25. mai 2010 Som mann ville jeg absolutt foretrukket at dama mi gikk steder hvor hun fikk være i fred, selv om folkene som lot henne være i fred var nakne. Ja, det er mye mulig om det ikke finnes andre og bedre alternativer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #445 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Hva hadde du gjort, Steinar, om dama di hadde kjøpt seg en slik retro-badedrakt/bikini vi så tidligere i tråden (og som du ikke godkjente), og var klar på at hun likte den, kledde den, og ville gå med den selv etter du hadde sagt at du syntes andre bikiner var penere? Tidligere har du snakket om at "det ville blitt krangling". Men hva om hun hadde stått på sitt, og gått med den på stranden? Endret 25. mai 2010 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. mai 2010 #446 Del Skrevet 25. mai 2010 Hva hadde du gjort, Steinar, om dama di hadde kjøpt seg en slik retro-badedrakt/bikini vi så tidligere i tråden (og som du ikke godkjente), og var klar på at hun likte den, kledde den, og ville gå med den selv etter du hadde sagt at du syntes andre bikiner var penere? Tidligere har du snakket om at "det ville blitt krangling". Men hva om hun hadde stått på sitt, og gått med den på stranden? Tja, si det du. Det er ikke godt å si noe helt konkret om, men jeg tror generelt at det ikke er så veldig smart å trumfe igjennom sin egen vilje, direkte imot den andres vilje. Selv om det kan gå noen ganger, så vil det bygge opp kraftig irritasjon. Så da må man ha en ekstremt god grunn for å ignorere hva den andre mener. Eller hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #447 Del Skrevet 25. mai 2010 Det er ikke godt å si noe helt konkret om, men jeg tror generelt at det ikke er så veldig smart å trumfe igjennom sin egen vilje, direkte imot den andres vilje. Men det er jo det du ønsker? Du vil trumfe din vilje gjennom hos dama? På generell basis har jeg stor tro på kommunikasjon og kompromiss. Men jeg kan ikke se annet enn at det kan bli store konflikter i et forhold hvis det at dama di selv velger sine egne klær for deg er å "trumfe sin vilje mellom" og vil føre til "kraftig irritasjon". Det høres slitsomt ut, for både henne og deg. Hvis det ikke skal mer til før du reagerer slik, så er det nok duket for mange konflikter fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 25. mai 2010 #448 Del Skrevet 25. mai 2010 Tja, si det du. Det er ikke godt å si noe helt konkret om, men jeg tror generelt at det ikke er så veldig smart å trumfe igjennom sin egen vilje, direkte imot den andres vilje. Selv om det kan gå noen ganger, så vil det bygge opp kraftig irritasjon. Så da må man ha en ekstremt god grunn for å ignorere hva den andre mener. Eller hva mener du? Men hadde hun latt være å gå med den selv om hun syntes det var den beste badedrakta hun noen gang hadde hatt, og føyet seg etter din vilje, da ville det jo vært du som hadde fått trumfet gjennom viljen din. Men så lenge det er du som får trumfet gjennom viljen din, så er det helt greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunette88 Skrevet 25. mai 2010 #449 Del Skrevet 25. mai 2010 Men hadde hun latt være å gå med den selv om hun syntes det var den beste badedrakta hun noen gang hadde hatt, og føyet seg etter din vilje, da ville det jo vært du som hadde fått trumfet gjennom viljen din. Men så lenge det er du som får trumfet gjennom viljen din, så er det helt greit? Ja, det er sånn det funker i Steinar sin verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. mai 2010 #450 Del Skrevet 25. mai 2010 Men det er jo det du ønsker? Du vil trumfe din vilje gjennom hos dama? På generell basis har jeg stor tro på kommunikasjon og kompromiss. Men jeg kan ikke se annet enn at det kan bli store konflikter i et forhold hvis det at dama di selv velger sine egne klær for deg er å "trumfe sin vilje mellom" og vil føre til "kraftig irritasjon". Det høres slitsomt ut, for både henne og deg. Hvis det ikke skal mer til før du reagerer slik, så er det nok duket for mange konflikter fremover. Ja, kommunikasjon og kompromiss, men det forutsetter at man ikke ser verden på totalt ulike måter. Ellers blir det fort konflikter uansett. Men det er ingen problem i at dama velger sine egne klær, bare ikke hun med det tråkker kraftig over mine grenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. mai 2010 #451 Del Skrevet 25. mai 2010 Men hadde hun latt være å gå med den selv om hun syntes det var den beste badedrakta hun noen gang hadde hatt, og føyet seg etter din vilje, da ville det jo vært du som hadde fått trumfet gjennom viljen din. Men så lenge det er du som får trumfet gjennom viljen din, så er det helt greit? Kan jo hende jeg hadde fått dårlig samvittighet, og gitt meg, spesielt hvis hun hadde kjøpt den uten å vite at jeg ikke likte den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. mai 2010 #452 Del Skrevet 25. mai 2010 Det er jo en helt vanlig bikini. Hm,om det er det at man ikke skal kunne seg gjennom den så skjønner jeg jo,men trodde ikke det var så mange som kjøper bikini som er/blir gjennomsiktig.Ikke til å bade i ihvertfall. Nei dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sasha Sasha Skrevet 25. mai 2010 #453 Del Skrevet 25. mai 2010 Selvfølgelig er ikke de "badedraktene" godkjente - herregud! En av de tinga som virkelig irriterer meg med dere kvinner, det er at dere har så jævla stort behov for å få oppmerksomhet og bekreftelse. Poenget er åpenbart å være attraktive og se sexy ut, slik at (flest mulig) menn legger merke til dere. Jeg kan godt forstå det så lenge dere er single og vil kapre en mann, men det stopper jo ikke der. Selv når dere er i parforhold så trenger dere oppmerksomhet og bekreftelse fra andre menn. Hvorfor??? Skal hun gå i skikkelig stygge klær hele tiden da? Jeg tror ikke at det er så mange som har et stort behov for å få bekrefteslse og oppmerksomhet fra andre når de er i et parforhold.. Men de fleste har vel et behov for å se ok ut og ha på ok klær. Men de fleste er vel litt opptatt av hva de har på seg, om de har lyst på kjæreste eller ikke. Jenter/ kvinner pynter seg også for hverandre eller for seg selv har du tenkt på det. Om en kvinne skal på besøk til ei venninne tar hun ikke på seg det styggeste og mest komfortable hun har fordi det ikke er menn der... Du høres veldig inbilsk ut tror du virkelig helt seriøst at kvinner og jenter bare pynter seg for menn? Jeg kler meg ikke i sexy klær for å tilfredsstille en kjæreste hvis de klærne føles ubehagelig for meg. Og ja, pene klær kan også være sexy - jeg syntes mannen min var veldig sexy i dress og det er jo ingenting vulgært med dress. Jeg synes samboeren min er veldig sexy i dress og det synes en del andre også. Hvorfor vil samboern min prøve og få oppmerksomhet fra andre ved å gå i dress Steinar? Hvorfor trenger han bekreftelse og oppmerksmhet fra andre kvinner? Hvorfor går han i dress? Du har kanskje ikke lagt merke til det Steinar men det er jo slik at det er ulike kleskoder for kvinenr og menn om en mann går i dress da går gjærne en kvinne i kjole sansynligvis en fin kjole som noen også vil synes er sexy på samme måte som at kvinner synes dress er sexy. Kan ikke dere andre hjelpe meg og finne et plagg som ikke kan være sexy som steinar kan ha på seg på julebord og andre selskaper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 25. mai 2010 #454 Del Skrevet 25. mai 2010 Kan ikke dere andre hjelpe meg og finne et plagg som ikke kan være sexy som steinar kan ha på seg på julebord og andre selskaper? Jeg kan ikke tenke meg at Steinar deltar i noen form for festligheter . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 25. mai 2010 #455 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Kan ikke dere andre hjelpe meg og finne et plagg som ikke kan være sexy som steinar kan ha på seg på julebord og andre selskaper? onepeace? Endret 25. mai 2010 av mirandaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #456 Del Skrevet 25. mai 2010 Tenker jeg kunne ha godkjent denne bikinien for dama: http://www2.victoriassecret.com/commerce/onlineProductDisplay.vs?namespace=productDisplay&origin=onlineProductDisplay.jsp&event=display&prnbr=GP-204270&page=1&cgname=OSSWMBIKZZZ&rfnbr=1232 Men det er jaggu ikke lett å godkjenne bikinier altså Jeg hadde ledd noe grusomt om jeg så dame i den der. Hadde hvertfall ikke klart og la være og stirre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sasha Sasha Skrevet 26. mai 2010 #457 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Hjjjelp... Jeg har akkuratt samme problemet som deg Steinar. Vi skal i konfirmasjon og samboeren min vil ha på seg en dress! Og han kler seg slik som en ser i dressmann reklamene vet du, Helt forferdelig sexy og utfordrende. Jeg skjønner ikke hva vi skal gjøre jeg for han har ikke respekt for meg for han vil ha på seg dress. Jeg som trodde at et forhold dreide seg om og diskutere og bli enige... Og ikke nok med det på jobben vil han ha på seg noe slikt! http://img5.custompublish.com/getfile.php/896401.1165.fcwtcrsbfb/dressmann+mai.jpg Hjelp hjelp hjelp sos hjelp Håper du hjelper meg Steinar for jeg er (nesten)like desperat som deg. Og jeg har sagt til sambo at han ikke får ha på seg slike klær på jobb men han hører ikke på meg. Og jeg skjønner ikke hvorfor han har på slike klær når han er i et forhold. For jeg er sikker på at noen av klærne er i samme stil som da han var singel. Altså er de singel klær!!!. Ergo ikke akseptable klær når en er i et forhold! Endret 26. mai 2010 av Sasha Sasha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #458 Del Skrevet 26. mai 2010 Er det noe jeg virkelig ikke skjønner så er mennesker som ikke vil at partneren skal være sexy, pen og atraktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. mai 2010 #459 Del Skrevet 26. mai 2010 Du høres veldig inbilsk ut tror du virkelig helt seriøst at kvinner og jenter bare pynter seg for menn? Jeg ser virkeligheten som den er. Jeg synes samboeren min er veldig sexy i dress og det synes en del andre også. Hvorfor vil samboern min prøve og få oppmerksomhet fra andre ved å gå i dress Steinar? Hvorfor trenger han bekreftelse og oppmerksmhet fra andre kvinner? Hvorfor går han i dress? Fordi han er forfengelig og svak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. mai 2010 #460 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg hadde ledd noe grusomt om jeg så dame i den der. Hadde hvertfall ikke klart og la være og stirre... Ja, da har du jaggu dårlig smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg