Gå til innhold

Velge bikini for dama?


Tabris

Anbefalte innlegg

Er det noe feil med at kroppen til dama mi bare er for mine øyne?

Hadde du hatt problemer med at dama di gikk med bikini på stranden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde du hatt problemer med at dama di gikk med bikini på stranden?

Jeg skulle faktisk ha godkjent bikinien først. Og skulle hun gå på stranden uten meg, så måtte det vært et unntak. Det naturlige hadde vært at vi var i sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle faktisk ha godkjent bikinien først. Og skulle hun gå på stranden uten meg, så måtte det vært et unntak. Det naturlige hadde vært at vi var i sammen.

:skratte:

Ja, for tenk så ille det hadde vært om hun dro på stranda og slappet av sammen med venninnene i bikini...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godkjent bikinen først? Et "unntak" å gå uten deg? :hakeslepp:

:skratte:

Ja, for tenk så ille det hadde vært om hun dro på stranda og slappet av sammen med venninnene i bikini...

Ja, selvfølgelig skulle jeg ha godkjent bikinien først. Dvs vært med når hun kjøpte den. Dama som er i sammen med meg er altså ikke singel lenger - faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig skulle jeg ha godkjent bikinien først. Dvs vært med når hun kjøpte den. Dama som er i sammen med meg er altså ikke singel lenger - faktisk.

Sorry, Steinar. Men med en slik uttalelse begynner jeg å forstå nå at det ikke er mulig å føre en seriøst diskusjon med deg.

Godkjenne bikinien, være med for å kjøpe den? Spar meg. Det blir bare for dumt. Heldigvis har min samboer skjønt det. Fortelle meg hvem han liker best/ikke liker - ja. Bestemme at jeg kun får lov å kjøpe den eller den - ikke snakk om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Jeg skulle faktisk ha godkjent bikinien først. Og skulle hun gå på stranden uten meg, så måtte det vært et unntak. Det naturlige hadde vært at vi var i sammen.

Jeg gnir meg i øynene, kan ikke tro det jeg leser. Mener du for ramme alvor at du må godkjenne/forkaste bikinien hennes? Og at du må være med på stranden? Det kan jo ikke være for annet enn at du skal vokte på henne.

Jeg var gift i 16 år for lenge siden. Selvom min mann hadde sine sære ideer om mangt og mye, bestemte han virkelig ikke hva jeg skulle kle meg i. Det vil si han blandet seg ikke bort i min påkledning enten det gjaldt bikini eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, Steinar. Men med en slik uttalelse begynner jeg å forstå nå at det ikke er mulig å føre en seriøst diskusjon med deg.

Godkjenne bikinien, være med for å kjøpe den? Spar meg. Det blir bare for dumt. Heldigvis har min samboer skjønt det. Fortelle meg hvem han liker best/ikke liker - ja. Bestemme at jeg kun får lov å kjøpe den eller den - ikke snakk om!

Det blir akkurat det samme - du får lov til å kjøpe hvilken bikini du vil - innenfor visse grenser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst, Steinar, så tror jeg du kunne hatt ok muligheter til å finne deg ei dame innenfor BDSM-miljøet. Der kunne du funnet ei dame som var sub/underdaning, og som ønsket å leve i et kjæresteforhold med en som var dominant og hadde styringen på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir akkurat det samme - du får lov til å kjøpe hvilken bikini du vil - innenfor visse grenser ;)

Hvordan blir det det samme? Jeg sa ikke at han plukket ut de han likte og jeg valgte mellom de. Jeg plukker ut de jeg liker. Han kan si sin mening om hvem av de jeg har valgt ut han liker best, og jeg kan velge å høre på han eller ta en av de andre, om jeg likte de best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gnir meg i øynene, kan ikke tro det jeg leser. Mener du for ramme alvor at du må godkjenne/forkaste bikinien hennes? Og at du må være med på stranden? Det kan jo ikke være for annet enn at du skal vokte på henne.

Jeg var gift i 16 år for lenge siden. Selvom min mann hadde sine sære ideer om mangt og mye, bestemte han virkelig ikke hva jeg skulle kle meg i. Det vil si han blandet seg ikke bort i min påkledning enten det gjaldt bikini eller annet.

Jeg liker å være med på stranda.

Jeg liker også å vurdere hva slags klær dama bør ha og ikke. Viktig for meg at hun ser bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ja, selvfølgelig skulle jeg ha godkjent bikinien først. Dvs vært med når hun kjøpte den. Dama som er i sammen med meg er altså ikke singel lenger - faktisk.

Hva slags tanker har du om damer? Det ligger tydelig under det du skriver at du mener single damer kler seg utfordrende for å tiltrekke seg menns oppmerksomhet. Når de er i et forhold, skal de tildekke seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å være med på stranda.

Jeg liker også å vurdere hva slags klær dama bør ha og ikke. Viktig for meg at hun ser bra ut.

Herre min... Du må jo nesten bare stole på at du har valgt deg ei dame som har vett nok til å kle seg vettugt selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt seriøst, Steinar, så tror jeg du kunne hatt ok muligheter til å finne deg ei dame innenfor BDSM-miljøet. Der kunne du funnet ei dame som var sub/underdaning, og som ønsket å leve i et kjæresteforhold med en som var dominant og hadde styringen på den måten.

Har ikke noe med det å gjøre. Det dreier seg om å samarbeide og at hun også respekterer mitt syn og min smak, akkurat som at jeg gjør det samme for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir det det samme? Jeg sa ikke at han plukket ut de han likte og jeg valgte mellom de. Jeg plukker ut de jeg liker. Han kan si sin mening om hvem av de jeg har valgt ut han liker best, og jeg kan velge å høre på han eller ta en av de andre, om jeg likte de best.

Det blir nesten det samme da i hvert fall ;) hehe

Men jeg er ikke helt urimelig jeg heller faktisk :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg liker også å vurdere hva slags klær dama bør ha og ikke. Viktig for meg at hun ser bra ut.

Du tiltror ikke damen din hennes egen gode smak, med andre ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Prøvekandidat

Ja, selvfølgelig skulle jeg ha godkjent bikinien først. Dvs vært med når hun kjøpte den. Dama som er i sammen med meg er altså ikke singel lenger - faktisk.

Når jeg er i et forhold så er heller ikke jeg singel lenger, men klærne mine deriblant bikini har jeg alltid valgt og kjøpt selv. Jeg velger selv og ville jeg ha mannens mening så kunne han mene noe om de plaggene jeg hadde valgt ut og som jeg var usikker på hvilket av dem jeg ville velge. Mannen min følte ikke noe behov for å bli med meg og handle klær såfremt jeg ikke ba spesielt om det.

Når det gjelder å kunne gå på stranden alene, hvis du ikke liker å gå på stranden og hun liker strandlivet - hvordan blir det da? Må hun gi avkall på strandliv da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe med det å gjøre. Det dreier seg om å samarbeide og at hun også respekterer mitt syn og min smak, akkurat som at jeg gjør det samme for henne.

Det du snakker om har ikke så mye med samarbeid å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvekandidat

Det blir akkurat det samme - du får lov til å kjøpe hvilken bikini du vil - innenfor visse grenser ;)

Det er i såfall grenser hun har satt selv siden det er hun som har valgt ut det han kan velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Ja, selvfølgelig skulle jeg ha godkjent bikinien først. Dvs vært med når hun kjøpte den. Dama som er i sammen med meg er altså ikke singel lenger - faktisk.

Er det faen mulig.. jeg vet ikke om jeg skal le eller grine :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...