Gå til innhold

Velge bikini for dama?


Tabris

Anbefalte innlegg

Er det noe jeg virkelig ikke skjønner så er mennesker som ikke vil at partneren skal være sexy, pen og atraktiv.

Er det noen som ikke vil det da?

Innenfor rimelighetens grenser selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KateW

Og shorts, og skjørtlengde og være med på shopping, alt for at ikke menn skal se på dama di, for da er hun utro.

FÅr du drypp etter at du har skrevet et innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og shorts, og skjørtlengde og være med på shopping, alt for at ikke menn skal se på dama di, for da er hun utro.

FÅr du drypp etter at du har skrevet et innlegg?

Ja, selvfølgelig. Alle klær hun måtte bruke interesserer meg. Men ikke noe mer enn at jeg liker dem godt nok.

Jeg må ikke være med på shopping heller, hvis hun ikke vil ha meg med ;)

Og jeg tror jo ikke at dama er utro bare fordi andre menn ser på henne. Herlighet. Det er hennes oppførsel som er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Hm? Ja selvfølgelig? DU får altså drypp etter at du har skrevet et innlegg?

Og liker dem godt nok? Hva betyr det, at du skal bestemme hva hun kler seg med?

Endret av KateW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm? Ja selvfølgelig? DU får altså drypp etter at du har skrevet et innlegg?

Og liker dem godt nok? Hva betyr det, at du skal bestemme hva hun kler seg med?

:ler: Nei, det håper jeg da virkelig ikke!

Ikke bestemme men heller påvirke. Hvis de ikke er uanstendige da selvfølgelig.

Men det virker jo som du har godt vett på området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

:ler: Nei, det håper jeg da virkelig ikke!

Ikke bestemme men heller påvirke. Hvis de ikke er uanstendige da selvfølgelig.

Men det virker jo som du har godt vett på området.

Nå vil jeg spørre deg om noe, Steinar, som ikke har spesifikt med din (eventuelle) partner å gjøre. Du er ekstremt opptatt av at klærne skal være anstendige og tilknappet, ikke vise særlig mye hud osv.

Når du er sammen med mennesker i forskjellige sammenhenger, ser du da mange voksne damer som er kledd uanstendig og usømmelig for anledningen? Er det for eksempel vanlig på din arbeidsplass (jeg vet riktignok ikke hva slags arbeid du har, om det er damer der) at voksne damer går med miniskjørt og topper utringet til navlen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vil jeg spørre deg om noe, Steinar, som ikke har spesifikt med din (eventuelle) partner å gjøre. Du er ekstremt opptatt av at klærne skal være anstendige og tilknappet, ikke vise særlig mye hud osv.

Når du er sammen med mennesker i forskjellige sammenhenger, ser du da mange voksne damer som er kledd uanstendig og usømmelig for anledningen? Er det for eksempel vanlig på din arbeidsplass (jeg vet riktignok ikke hva slags arbeid du har, om det er damer der) at voksne damer går med miniskjørt og topper utringet til navlen?

Nei, det er nok dårlig med det gitt ;)

Men dette med klær (bikini) er egentlig bare et slags eksempel på alt som har med samarbeide, respekt, hensyn og tilpasningsevne å gjøre. Altså hvor kompatible to ulike individer er og hvor ekstremt viktig det er i et parforhold.

Man trenger egentlig ikke gå lenger enn til arbeidsplassen for å se hvor vanskelig samarbeide kan være mellom ulike individer. Og i et parforhold blir dette helt ekstremt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvekandidat

Nei, det er nok dårlig med det gitt ;)

Men dette med klær (bikini) er egentlig bare et slags eksempel på alt som har med samarbeide, respekt, hensyn og tilpasningsevne å gjøre. Altså hvor kompatible to ulike individer er og hvor ekstremt viktig det er i et parforhold.

Man trenger egentlig ikke gå lenger enn til arbeidsplassen for å se hvor vanskelig samarbeide kan være mellom ulike individer. Og i et parforhold blir dette helt ekstremt.

På arbeidsplassen min er det mange ulike personligheter og klesstiler, men vi har ikke vansker med å samarbeide. Og et forhold hvor samarbeidsmiljøet blir helt ekstremt vanskelig, hvem ønsker å leve i et sånt forhold? Og hvem ønsker å leve i et forhold hvor kun den ene skal bestemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvekandidat

Jeg ser virkeligheten som den er.

Fordi han er forfengelig og svak.

På noen arbeidsplasser er det dresskode, du er klar over det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På arbeidsplassen min er det mange ulike personligheter og klesstiler, men vi har ikke vansker med å samarbeide. Og et forhold hvor samarbeidsmiljøet blir helt ekstremt vanskelig, hvem ønsker å leve i et sånt forhold? Og hvem ønsker å leve i et forhold hvor kun den ene skal bestemme?

Ja, hvem ønsker noe sånt ... my point exactly.

Derfor vil vi unngå dette for enhver pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Ja, hvem ønsker noe sånt ... my point exactly.

Derfor vil vi unngå dette for enhver pris.

Og da tror du at det hjelper å legge regler for bikinibruk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og da tror du at det hjelper å legge regler for bikinibruk?

Hjelper?

Det beviser om vi er kompatible, eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper?

Det beviser om vi er kompatible, eller ikke.

Hvis dere er kompatible, så trenger du vel ikke legge regler for bikinibruk?

Og hvis du trenger det, er dere vel ikke kompatible, så da kan du jo finne noen andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

og da er han forfengelig og svak hvis han følger dresskoden?

Nei, dresskode er selvfølgelig noe spesiell.

På den annen side, så er ofte menn som har jobber der det er krav om dress, noe forfengelige etc., for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere er kompatible, så trenger du vel ikke legge regler for bikinibruk?

Og hvis du trenger det, er dere vel ikke kompatible, så da kan du jo finne noen andre...

Ja, det stemmer.

Ja, det stemmer også, men hele poenget her er å finne ut dette så tidlig som overhodet mulig.

Aller helst før første date ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Hjelper?

Det beviser om vi er kompatible, eller ikke.

Kompitable i betydningen at hun gjør som du sier og bestemmer?

Og du har ikke svart på det jeg lurer mest på, hvor har du sett damer som kler seg i strenger, miniskjørt og utringing til navlen.

Nederst på Karl Johan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvekandidat

Ja, det stemmer.

Ja, det stemmer også, men hele poenget her er å finne ut dette så tidlig som overhodet mulig.

Aller helst før første date ;)

Og det finner du ut, hvis smak og behag og ubehag har vært en del av konversasjonen forut for en date.

En mann som ser at jeg ikke lever opp til hans "standard" vil ikke legge an på meg og be meg på en date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...