Gå til innhold

Velge bikini for dama?


Tabris

Anbefalte innlegg

Gjest Prøvekandidat

Jeg kan ikke uttale meg om han og deg ettersom jeg ikke kjenner noen av dere ;)

Men trenger han egentlig å dirigere deg så lenge du innretter deg innenfor hans grenser?

Du skjønner det Steinar, at noen av oss velger ikke kjærester som strider helt mot det vi liker. Og det vil heller ikke for deg være naturlig å bli kjæreste med ei dame som går kledt i vulgære klær når dette strider mot dine preferanser. Vi velger stort sett partnere ut fra våre egne preferanser, og da finner man noen som har nogenlunde likt syn på det meste og det finner vi ut mens vi blir kjent med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ludovie

Vil du leve i et parforhold, så er det bare å begynne å innstille seg på nye lover og regler. Du kommer nemlig aldri til å finne et normalt mannfolk som ikke har noen regler for deg og din oppførsel.

Hvis du ikke skulle være så (u)heldig å finne en total dott og dørmatte.

Lover og regler? :klø: Det har jeg aldri vært borti. Og hvis en fyr hadde presentert meg for noe sånt, hadde jeg løpt så fort jeg kunne.

Alle par diskuterer vel hvordan de vil at forholdet deres skal være. Men det at det er lover og regler involvert, må høre med til sjeldenhetene. Jeg har i hvertfall aldri hørt om noe sånt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvekandidat

Jepp, helt ulike verdener tydeligvis.

Og det at man aldri blir enige om noe, illustrerer (beviser) også et veldig VIKTIG poeng her. Altså at folk som er altfor ulike ikke passer i sammen, og ikke klarer å samarbeide eller innrette seg etter hverandre.

What? Man er vel ikke kjæreste med noen man ikke klarer å samarbeide med eller ikke passer sammen med? Derfor velger vi kjærester med samme syn på sakene som oss, og igjen, det innebærer ikke utroskap over en stor sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg innbiller meg ikke det, men innbiller du deg at den som har en utro kjæreste aldri oppdager det? Les på samliv så finner du mange tråder både fra kvinner og menn som har mistanke om at deres kjære er utro.

Mange oppdager det - mange oppdager det aldri - og mange vil ikke oppdage det, og fortrenger det istedet.

Som sagt, jeg har ennå ikke vært utro og det til tross for fri omgang med det annet kjønn. Å ta sjanser hører med til livet, å alltid skulle være med kjæresten gir deg ikke noe bilde av om hun kommer til å være utro så snart hun er alene. Oppførselen hennes når dere er sammen sier ingenting om hvordan hun opptrer når hun er alene.

Jeg ser ikke hvordan hun oppfører seg når hun er alene, og derfor finner jeg ikke ut noe av det uansett.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner det Steinar, at noen av oss velger ikke kjærester som strider helt mot det vi liker. Og det vil heller ikke for deg være naturlig å bli kjæreste med ei dame som går kledt i vulgære klær når dette strider mot dine preferanser. Vi velger stort sett partnere ut fra våre egne preferanser, og da finner man noen som har nogenlunde likt syn på det meste og det finner vi ut mens vi blir kjent med hverandre.

Ja, det blir fort mye bortkastet tid av sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lover og regler? :klø: Det har jeg aldri vært borti. Og hvis en fyr hadde presentert meg for noe sånt, hadde jeg løpt så fort jeg kunne.

Er du pysete?

Alle par diskuterer vel hvordan de vil at forholdet deres skal være. Men det at det er lover og regler involvert, må høre med til sjeldenhetene. Jeg har i hvertfall aldri hørt om noe sånt før.

Nei, det tviler jeg ikke på ett sekund. Og det var sikkert på tide at du hørte om det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Ja, det blir fort mye bortkastet tid av sånt.

Hva mener du med dette, da? For å bli kjent med noen må man nødvendigvis bruke tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For deg, husk det. Det er flere menn her inne som ikke ser livet på samme måte som deg.

Og de fleste mannfolka som ikke er her inne, ser det akkurat som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvekandidat

Og de fleste mannfolka som ikke er her inne, ser det akkurat som meg.

:rulle:

De fleste menn jeg kjenner er ikke på KG, og de fleste av dem igjen, er ikke som du.

Du og damen kan bli enige om hvordan dere vil ha det, full kontroll eller ei. Og jeg og mannen blir enige om hvordan vi ønsker å ha det, og ditt forhold og mitt forhold trenger ikke være like. Hovedsaken er at de som er i forhold med hverandre er enige om hvordan de ønsker å ha det. Det finnes ingen fasitsvar, det er det aktuelle paret som må finne ut hvordan de ønsker deres forhold skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvekandidat

Grunnen til at hun ikke skjønner problemet er at det ikke er et problem i hennes verden. :sukk:

Jepp, det er sant, det har ikke vært et problem i min verden, god til å plukke mannfolk jeg skjønner du, ser ikke noe poeng i å ha et forhold hvor vi ikke matcher hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rulle:

De fleste menn jeg kjenner er ikke på KG, og de fleste av dem igjen, er ikke som du.

Du og damen kan bli enige om hvordan dere vil ha det, full kontroll eller ei. Og jeg og mannen blir enige om hvordan vi ønsker å ha det, og ditt forhold og mitt forhold trenger ikke være like. Hovedsaken er at de som er i forhold med hverandre er enige om hvordan de ønsker å ha det. Det finnes ingen fasitsvar, det er det aktuelle paret som må finne ut hvordan de ønsker deres forhold skal være.

Ja, selvfølgelig. Det sier seg selv.

Men det betyr ikke at det vil være fornuftig å gå i vulgære klær etc.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Prøvekandidat

Ja, selvfølgelig. Det sier seg selv.

Men det betyr ikke at det vil være fornuftig å gå i vulgære klær etc.

Hvis det ikke samsvarer med dine preferanser så vil det ikke være fornuftig for deg. Andre har andre preferanser på det området og det er fornuftig for dem.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Ja, selvfølgelig. Det sier seg selv.

Men det betyr ikke at det vil være fornuftig å gå i vulgære klær etc.

Men du kan ikke bestemme at noe ikke er fornuftig...

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så vi er egentlig enige her da? ;) hehe

Selvfølgelig er vi ikke det, Steinar, hva i alle dager får deg til å tro noe sånt?

Du kjenner ikke de fleste menn rett og slett, du kjenner de du kjenner. Og det får meg til å lure litt på hva slags miljø du vanker i, for jeg har kun møtt én mann i hele mitt liv som tenker som deg, og han banket meg opp til slutt.

Endret av Cho
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet iht KGs regler.

Anbefaler gjerne å starte en dagbok der man ikke er avhengig av å holde seg til tema.

Bond, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Kvinnemenneskene her som lurer meg til å ikke holde meg til tema sikkert ;)

Åssen bikini har du forresten? Skal jeg godkjenne den for deg? :smoke: hehe

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...