Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anjelika
Skrevet

Du satser altså på et slags Stockholmsyndrom?

:skratte:

Fønix, du gjør disse Steinar-trådene verdt å lese

Videoannonse
Annonse
Gjest green tea
Skrevet

Dette er en av de større forskjellene på kvinner og menn.

Kvinner velger klær som de føler seg vel og fine i. Og la oss for all del ikke glemme sminke etc. som er en viktig del i det å føle seg vel og fin ;)

jeg som trode jeg var kvinne nå lurer jeg på om jeg er mann :ironi:

Skrevet

Basert på det du skrev som jeg kommenterte.

Jeg har aldri skrevet noe som ville fått et normalt menneske til å tolke det dithen at jeg og min partner lever som single i et parforhold. Jeg vet ikke hva et slikt "par"-forhold går ut på en gang.

Hvis man er singel er man singel, er man i et parforhold, så er man i et parforhold. Det er faktisk så enkelt, Steinar.

Gjest Sandbekken
Skrevet

menn liker nå å se ok ut de også da Steinar..

Skrevet

Du er gjennomskuet for lenge siden - du har det utvilsomt kjempemoro med disse trådene dine, og elsker å kverulere og få folk til å svare deg i fullt alvor :ler:.

Tja, jeg er vel kanskje ikke alltid like døds-seriøs her som mange synes å tro ;)

Dessuten er det alltid stor forskjell på å diskutere noe teoretisk, og hvordan samme situasjon blir i praksis.

Skrevet

Og det er sånn du tror de fleste kvinner er altså? :filer:

Nei, jeg tror ikke de fleste kvinner er så ekstreme.

Men det er ingen tvil om at de fleste kvinner er veldig opptatt av sitt utseende og dets innvirkning på andre. Noe som forsåvidt er helt normalt - vanligvis.

Skrevet

jeg som trode jeg var kvinne nå lurer jeg på om jeg er mann :ironi:

Å? Bruker du ikke klær du føler deg fin i og andre skjønnhetsprodukter da eller?

Skrevet

Tror du seriøst at det kun er kvinner som kler seg for å føle seg vel og for å se bra ut? Da er du litt på viddene, Steinar.

Skrevet

menn liker nå å se ok ut de også da Steinar..

Ja, men hvis vi ser bort ifra alle jålebukkene, så betyr eget utseende mye mer for kvinner enn det gjør for menn.

Skrevet

Tror du seriøst at det kun er kvinner som kler seg for å føle seg vel og for å se bra ut? Da er du litt på viddene, Steinar.

Nei, jeg sier jo at det finnes mange jålebukker ;)

Gjest green tea
Skrevet

Å? Bruker du ikke klær du føler deg fin i og andre skjønnhetsprodukter da eller?

Jeg føller meg fin i alle klær.

Det eneste jeg bruker av produkter er a vitamin krem for kvisene.

Sminke jeg kan ikke fordra det.

Skrevet (endret)

Jeg føller meg fin i alle klær.

Det eneste jeg bruker av produkter er a vitamin krem for kvisene.

Sminke jeg kan ikke fordra det.

Ja, jeg har lest at A-vitamin krem er veldig bra for huden :)

Omtrent det eneste som virkelig fungerer, etter hva jeg har forstått.

Smart å ikke bruke for mye sminke og parfymer etc. Slike produkter inneholder veldig mange skadelige stoffer. Hvis de ikke er økologiske da selvfølgelig.

Endret av Steinar40
Skrevet

Nei, jeg tror ikke de fleste kvinner er så ekstreme.

Men det er ingen tvil om at de fleste kvinner er veldig opptatt av sitt utseende og dets innvirkning på andre. Noe som forsåvidt er helt normalt - vanligvis.

Men altså ikke automatisk betyr at man legger seg etter en hver mann som kaster et blikk i ens retning...

Nei, klart at å sitte og se på bilder av damer i bikini kan nok være slitsomt, ja :jepp:

Forøvrig, fin bikini - regner med at ordene full coverage, no show-through er et pluss :nigo:

Skrevet

Men altså ikke automatisk betyr at man legger seg etter en hver mann som kaster et blikk i ens retning...

Nei, det får man virkelig håpe!

Nei, klart at å sitte og se på bilder av damer i bikini kan nok være slitsomt, ja :jepp:

Ja, det er tøft å måtte forkaste så mange fine bikinier gitt :smoke: hehe

Forøvrig, fin bikini - regner med at ordene full coverage, no show-through er et pluss :nigo:

Pluss? Det er et krav selvfølgelig!

Gjest KateW
Skrevet

Ja, selvfølgelig skulle jeg ha godkjent bikinien først. Dvs vært med når hun kjøpte den. Dama som er i sammen med meg er altså ikke singel lenger - faktisk.

I fjor da jeg skulle kjøpe bikini var det kø helt ut på gata. Det er bare en butikk i Oslo som fører min størrelse i overdel.

Dette gjorde at jeg måtte trekke kølapp, og sitte og vente i to og en halv time før det var min tur.

Hadde du, Steinar, med hånda på hjertet sittet i fire timer i en undertøysbutikk midt i sommer-og-sol-varmen for å godjkjenne en bikini til dama di?

Vet du, det tror jeg jaggu ikke du hadde, og hadde du det hadde du vært syk.

Skrevet

I fjor da jeg skulle kjøpe bikini var det kø helt ut på gata. Det er bare en butikk i Oslo som fører min størrelse i overdel.

Dette gjorde at jeg måtte trekke kølapp, og sitte og vente i to og en halv time før det var min tur.

Hadde du, Steinar, med hånda på hjertet sittet i fire timer i en undertøysbutikk midt i sommer-og-sol-varmen for å godjkjenne en bikini til dama di?

Vet du, det tror jeg jaggu ikke du hadde, og hadde du det hadde du vært syk.

Nei, jeg må vel bare innrømme at de 4 timene der hørtes veldig lite fristende ut, ettersom jeg hater køer verre enn pesten! hehe

Men det går an å bli enige på forhånd også vettu :)

Gjest KateW
Skrevet

I fjor, da jeg kom fram etter fire timer i kø, var det en bikini som passet meg. Hadde du da med hånda på hjertet, ment at jeg måtte få tillatelse av deg før jeg kjøpte denne?

Eller tror du at det finnes damer som har forstand nok til å vite hva de kler?

Gjest green tea
Skrevet (endret)

jeg hade likt å se andre menn svart her en bare steinar40

Endret av green tea
Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Det er jo en helt vanlig bikini dette, som mange av oss går i, jeg liker å variere jeg da. Viser jo en del hud den syns jeg, så jeg lurer på hva du egentlig tror vi kvinner har på oss på stranda? Sytråd og et par tre frimerker til å dekke de strategiske punktene?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...