Gå til innhold

kvn sin lille engel


kvn84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du begynt å kjenne spark? Jeg kjente de første sparkene først i helgen

Hmmmm litt usikker på hva det er egentlig! Det er noe innimellom på kvelden når jeg ligger på ryggen... Heldig du er som har kjent det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"problemet" mitt er at jeg har hatt veldig treg mage hele svangerskapet, og det har ført til mye luft. Det kjentes ut som at luft føk gjennom tarmen, men så skjedde det så mye, uten at jeg kjente noe luft som "presset på". Sånn skjønte jeg at det var spark :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det uke 18 gitt.. har begynt å kjenne det jeg tror er spark, men kjenner ikke hver dag. Det er kanskje vanlig? Forsatt sykemeldt og godt er det! Prøvde å kjøre te jobb forrige uke med sykemelding, det tok sin tid... Pyntet motorveien fire ganger...

I dag får jeg besøk av noen herlige kollegaer så håper jeg klarer å ordne i stand litt her....

Bare 10 dager te ul!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt legetime jeg nå... Har hatt så hard mage siste dagene og det setter igang bekymringene... Sikkert ikke no galt men greit å få sjekket....en uke te ul....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hørt fosterlyden for første gang! Bare gråt hos legen jeg... Senker skuldrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med å høre fosterlyd! Jeg hørte det første gang i dag selv, og det var helt fantastisk :hjerte:

Ville egentlig grine jeg og, men måtte ligge rolig, så jeg ikke forstyrret UL-bildene :fnise:

Godt at alt stod bra til med spiren din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg passert 19 uker og bare to dager te ul... Evt 1 ,5 dag :) ligger å kjenner på det jeg tror er spark og jeg kjenner det hver dag.. de kommer rett under navlen både på høyre og venstre side...

Formen nå:

- forsatt oppkast 1-2 gr pr dag

- kan ikke kjøre bil da blir jeg dårlig

- klarer å spise mer variert

- vekta går oppover så det må jo være bra:-)

Regner nok me at jeg forsatt blir sykemeldt da jeg har lang kjørevei te jobb... Det funker dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også våken nå da gitt... Lange timer frem te 1245 nå... Da lager vi en tippeliste: gutt eller jente?

Selv tror vi jente men det viktigste er at alt er som det ska:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært te ny kontroll hos legen i dag for å få videre sykemelding... Ble 80% så nå er det opp til arbeidsgiver å tilrettelegge 20%... Enten en dag eller to halve. Ska bli godt å komme ut litt mer! Ellers sto.alt.bra til me jenta.vår:) har også fått time te jordmor nå så det blir spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja i dag ska jeg prøve meg.på.jobb igjen for første gang siden mai.. skal ha to halve dager.men det ska bok gå fint::)

Ellers så har vekten begynt.å stige, liker dårlig men det må vel til.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja i dag ska jeg prøve meg.på.jobb igjen for første gang siden mai.. skal ha to halve dager.men det ska bok gå fint::)

Ellers så har vekten begynt.å stige, liker dårlig men det må vel til.....

Lykke til på jobb i dag :) Håper det går bra, og at du slipper å være så dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

22uker i dag!!! Tia flyr! Går bra på jobb så regner me å forsette en mnd til slik... I lveld ska jeg hjem te mor og blir helt til mandag så det er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...