kvn84 Skrevet 15. mai 2010 #1 Del Skrevet 15. mai 2010 Jaja, nå har jeg sittet å lest gjennom mange av disse dagbøkene og tenkt at det kanskje kunne vært artig å hatt sin egen bok mens vi venter på det lille mirakelet. vi er et par på 25 som snart har prøvd i et år. Har nettopp begynt å bli kjent med syklusen min etter 6år på pilla. Det går kanskje ikke så fort som vi hadde håpet på, men men den som venter på noe godt venter ikke forjeves:) Prøvde forresten healing for første gang forrige helg og stilte noen spm rundt graviditet. Det var ganske spennende! Hun mente at jeg hvertfall var frisk og rask:) Noe andre som har prøvd healing? Håper at jeg kan bruke dette forumet til å bli kjent med andre prøvere, og utveksle tips og tanker i tiden som kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #2 Del Skrevet 26. mai 2010 Inne i en ny spennende EL periode nå.... startet opp med hostesaft på dag 10, samt at jeg tar folat. håper at dette kan sette fart på sakene:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 30. mai 2010 #3 Del Skrevet 30. mai 2010 Så spennende med EL Håper dere får rask klaff, så du slipper å henge her inne alt for lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 2. juni 2010 Går bare å venter nå... litt kjedelig det også, for jo mer jeg tenker jo verre blir det jo:) Nå er det bare en uke til TR skal være her, får håpe at det ikke skjer..... har snart prøvd et år.... Kanskje vanlig det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 11. juni 2010 Da er det snart tid for at TR skal ta turen innom, men krysser forsatt fingrene for at det ikke skjer. Har hatt noen varsler de to siste dagene slik jeg pleier, men har lissom et ørlite håp da vettu:) Skal på jobbavslutning i kveld så kanskje jeg klarer å slappe av og ikke tenke så mye på det. Tenkte å teste meg på mandag hvis det ikke har skjedd noe:) Neste måned skal jeg teste EL, skal bestille i dag tenkte jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 13. juni 2010 Forsatt ingen tegn på TR, bank i bordet! Er småkvalm, og masse murringer i magen. Egentlig litt mer enn jeg pleier å ha i forkant. Har TR ikke dukket opp i morgen blir det nok litt testing! Bestilte faktisk EL tester for neste PP i går, så hvis det ikke skulle klaffe denne gangen er det jo bare å sette i gang igjen neste mnd:) Ha en fin søndag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. juni 2010 #7 Del Skrevet 13. juni 2010 Så spennende det var her da Håper at TR holder seg borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 13. juni 2010 #8 Del Skrevet 13. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #9 Del Skrevet 13. juni 2010 Klarte ikke å holde meg og tok en test i dag... den var negativ. Kan jo være at jeg har bomma på EL, og at jeg egentlig har IKM ila denne uka. Vi krysser fingrene for det, forsatt ingen TR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 14. juni 2010 Natten til i dag har vært super merkelig. Har kun sovet 1 time, og det er kjedelig når man starter på jobb 0630. Det hele endte med voldsom kvalme og hodepine, og rett hjem på sofaen. Her har jeg ligget rett ut hele dagen helt til solen tittet frem og jeg klarte å stable meg på beina for en god tur i skogen med verdens beste hund:) Merkelig denne kroppen! Samboer sier at det er denne mnd det skjer, men jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. hadde vært innmari kult om det hadde vært en positiv test på onsdag, for da er det to år til vi skal gifte oss, 3 mnd siden vi forlovet oss, og 1 år og 5mnd siden vi ble sammen. Kunne vært kult å få vite at vi skal ha barn den 16 også:9 Det hadde vært sjebnen det!!! Den som venter på noe godt venter ikke forjeves:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #11 Del Skrevet 15. juni 2010 Ny negativ test i dag, og ingen TR. Bestilte EL tester på lørdag, og de lå i postkassen da jeg kom hjem idag. Tjohei... da er det bare å glede seg til PP11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 16. juni 2010 #12 Del Skrevet 16. juni 2010 Håper dett er denne pp det skjer for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #13 Del Skrevet 16. juni 2010 jaja ta dukket tante opp... tror jeghar litt lenger syklus plutselig. Får sjekke om jeg faktisk har EL neste periode.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #14 Del Skrevet 26. juni 2010 På dag 11 nå, og har testet en gang med neg restultat. Skal jo i utgangspunktet ikke være noe før dag 16 men vil jo heller ikke gå glipp av en EL hvis det plutselig skulle komme tidlig denne gangen. Kommer nok ikke til å være så aktiv her i denne perioden da det snart er ferietid, og tid for å pleie forholdet;) Ønsker alle prøvere lykke til i denne perioden og X fingrene for at vi alle får TB i sommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #15 Del Skrevet 1. juli 2010 Nøyaktig på dag 16 testet jeg EL, og jaggu var det ikke en positiv test:) Så nå er det bare å hoppe til køys det neste døgnet! ble så glad når den viste to streker i dag, så er det jo enda et håp om at det ikke er meg det er noe galt med!!! Var hos legen på mandag, og hun mente at det var på tide med en henvisning... så nå går vi bare å venter på TB i denne PP og brev om time til utredning.. får håpe vi slipper det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #16 Del Skrevet 6. juli 2010 Idag fikk vi brev fra fertilitetseksjonen, og vi er regisrert:) Har ikke fått time enda pga ferieavvikling, men blir helt sikkert i august el september:) Det blir spennende, men før x fingrene for at vi faktisk slipper den runden her!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #17 Del Skrevet 13. juli 2010 Da er det bare å gå å vente og vente... perioden fra EL til IKM er helt grusom.... Testet pos. på EL 1/7 og 2/7 og neg. 3/7. regner med at det da skal holde at man hopper te sengs annen hver dag uken før dette, og uken etter... Var første gang jeg har testet EL så ble litt gira denne mnd. I helgen var vi i 50 årslag og snakket med en healer(igjen, spennende saker det der), og han mente at jeg ikke var gravid, men at vi skulle få tre ganske så kjapt:) Så hvem vet, kan jo være han tar feil denne mnd. Nå er det ferietid her, mannen maler kjøkken og jeg slapper av! Senere i uken ska vi reise hjem til familien min, det blir godt! Ska også til Bergen for å få me oss Muse. noen flere som skal? Vel kommer vel en oppdatering etter IKM ca 16/7:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 31. august 2010 Forfatter #18 Del Skrevet 31. august 2010 Sommeren er over... og ingen spire har klart å holde seg fast enda. Før ferien fikk jeg brev fra fertilitetsklinikken om at vi var registrert og i dag kom en hel haug med papirer som vi må sette oss inn i. Skal ila en uke eller to ned for å ta blodprøver og sædprøve. Fikk en skikkelig klump i magen, nå er vi lissom igang for å få svar på det vi lurer på Har IKM neste helg, så hvem vet kanskje vi slipper å gå i gjennom alt dette. Det hadde vært supert egentlig. Ellers er et nytt arbeidsår i gang, og det er godt å få alle kollegaene tilbake.. Selv er jeg sykemeldt ut sept da jeg er med på et opplegg for å trene rygg. I morra skal jeg på SPA som jeg fikk av kjæresten i bursdagsgave.. Livet er bare herlig om dagen, nyter hver dag!!! Høstens motto: Vær positiv og ta hver dag som den kommer! Lykke til alle prøvere der ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 1. september 2010 #19 Del Skrevet 1. september 2010 Krysser fingrene for at det blir full klaff før jul hos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #20 Del Skrevet 11. oktober 2010 Takk for det:) Siden sist har vi vært hos gyn for div, undersøkelser og alt skal visst være i full funksjon hos oss begge. SÅ vi er vel bare et av de heldige parene som må vente og vente... Gyn sa at det burde skje noe før sommeren 2011, så vi får slå oss til ro med det:) Nå er det bare en liten uke til vi reiser til tyrkia, så det blir godt! Og jaggu er ikke det samme uken som EL, det passa jo ganske bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå