Gå til innhold

kvn sin lille engel


kvn84

Anbefalte innlegg

Vært hos legen i dag og som forventet ca 6 uker på vei.... Har fått henvisnong il tidli ul så det sier jeg ikke nei til:) blir rundt uke 12 altså slutten av juli:) nå kan skuldrene senkes.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deilig å få det bekreftet!

Jeg tenker også å komme meg til tidlig UL, men pga reising, så håper jeg å få gjort det i uke 10 :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ska jeg hjem til mamma!!!!! Som jeg gleder meg har ikke sett de siden jul.. Og me denne kvalmen blir det godt å få litt mammasympati! Skal være helt til 18. Mai så det blir stas

Prøvde bunaden i går og det er nok siste året jeg kan bruke den vil jeg tro:€ har ikke gjort noe me den siden konfirmasjonen min for 12 år siden så litt imponert over det!

Ha en strålende helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var imponerende! :jepp:

Håper du får noen fine dager hjemme hos mamma. Du skal fortelle henne det høres det ut som?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var imponerende! :jepp:

Håper du får noen fine dager hjemme hos mamma. Du skal fortelle henne det høres det ut som?

Hun er godt informert allerede... Foreldrene våre vet alle sammen:) Måtte bare dele det me noen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalm kvalm kvalm! Men velger å ta det som et positivt tegn:) i dag er jeg 6+5 og kan snart hoppe for 7 uker:) godt er det også å være hjemme hele tredager til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips som funket på meg: Ingefær :) Prøv! :)

Og hvis du sliter med halsbrann: lovehearts :)

:klemmer: Ikke gøy å være kvalm, men det er verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første dag med oppkast... håper jeg ikke blir som min mor, hun holdt på i 9 mnd!!! Funker med ingefær ja, og formen kommer seg rundt kl 11 hver formiddag. har fri fra jobb nå, men blir arti når jeg skal tilbake....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått time te tidli ul:) også akkurat på 12 uker da gitt!!! Vi teller ned til 21.06:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykemeldt i 30% slik at jeg får litt tid på morran. Akkurat nå har jeg en snikende forkjøelse på gang og er relativt slapp! Kvalmen er ikke like fremtredende som forrige uke, bør jeg være bekymret?

Har en veldig tenkende dag i dag og er livredd for at dette ikke skal gå... Kjenner etter alle symptomer.... Flere som har hatt det sånn? Tenker at så lenge jeg ikke blør er alt i orden, men hva vet vel jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalmen kan svinge, så det trenger du ikke bekymre deg for...

Har de samme tankene som det. Faktisk nettopp skrevet om det i egen bok :sjenert: Så lenge man ikke blør så er sannsynligheten svært stor for at alt er i orden. Og selv om man blør så kan også ting være i orden. Det er jo veldig vanlig å blø litt i første trimester! Men kjenner litt som sagt på de samme tankene som deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte faktisk bestille UL, da jeg synes at ligamentsmertene forsvant "over natta", og kvalmen fortsvant også. Vel, det var visst helt normalt, for jeg var fortsatt gravid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å bestille UL hos gyn i dag! Må ha bekreftelse på at det er noe der, tror lissom ikke på det! Er en av de som leser overalt om alt som kan gå galt så gjør det ikke så lett for meg selv!

Ellers så har forkjølsen tatt seg til nye høyder, feber og hoster te jeg brekker meg... Holder senga i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, selv om det er mye støtte og informasjon her inne på KG, så tror jeg ikke alltid at det er så sunt for meg å lese heller. Mange triste historier her.

Dette går nok bra kvn84! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Time til torsdag:) da kan jeg faktisk telle dager! Får håpe det er verdt pengene og at jeg roer meg litt ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare smetter innom for å si hei. Du er jo hakk i hæl på meg! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...