Gå til innhold

kvn sin lille engel


kvn84

Anbefalte innlegg

Grattis med 8 uker :) Hvordan går det med deg i dag? Like kvalm og forkjøla? Åh blir spennende med ul til torsdag da, tenk at du skal få se det vesle knøttet :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Feberen har gitt seg men hoster forsatt! Har holdt på maten i 6 timet nå og det er bra:) ellers så har jeg nettopp bestilt liverpool body, tjohei! Sa til mannen da vi startet prøvingen at han skulle få det den dagen vi ble gravide, endelig fått ut fingeren;)

I morgen skal jeg fortelle arbeidsgivet nyheten pga sykemeldingen, det blir litt skummelt syns jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jobber du med? Eller, altså: Er det muligheter for å tilrettelegge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jobber du med? Eller, altså: Er det muligheter for å tilrettelegge?

Jobber på skole og det er jeg som har ansvar for arbeidslistene:) så jeg jobber med saken, men folk ska jo lissom ikke vite hvorfor det blir gjort om på mine arb. oppg enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt i orden me peanutten vår;) er som antatt 8 uker og termin er 05.01.12:) lykkelige tilstander her nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke kommer noe positivt ut av denne kvalmen så går jeg i flint! Har vært fint en uke men nå er jeg i gang igjen, godt jeg kan bruke litt tid på morran:)

Ser på ul bildene hver gang etter jeg har vært på do, hjelper det:€

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! :vinke:

Innom og kikker litt ettersom vi er i samme terminklubb. Heldiggrisen som har kommet deg helt til 8 uker og UL unnagjort! Skjønner godt at du var stressa før dere fikk bekreftet at alt var ok :klem:

Følger deg gjerne videre på veien, og heier på deg frem mot neste milepæl på 12 uker :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joda kaster nå opp hver morgen og kommer meg ikke på jpbb før 10... Håper det gir seg snart! Enn me deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig me besøk... Må bare rette deg litt: 9 uker i dag:)

Formulerte meg kanskje litt dårlig - så at du nå er 9 uker, men jublet for at du uansett er forbi de første 8 og UL tatt da. Det er liksom 8 uker og 12 uker som er litt "magiske" for mange virker det som, inkludert meg selv :)

Ha en fin dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, to dager uten kvalme er det virkelig mulig! Hjelper kanskje me lang helg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...