Gå til innhold

kvn sin lille engel


kvn84

Anbefalte innlegg

Da var jeg 100% sm, var innom legen i dag og urinp var bra men likte ikke at jeg har gått ned 3,5kg.., så nå skal jeg spise og veie meg den neste uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ah, da forstår jeg litt mer! :)

Vel, får håpe at du blir bedre snart, og at kvalmen har gitt seg for godt :) Spis godt, sånn at du får masse energi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10uker! Nesten for godt til å være sant! En uke til første kontroll me legen, sånn på ordentlig, og 14 dager til ul igjen.. Håper bare alt står bra til! Hva er sannsynligheten for at det ikke er noe liv der da? Så jo et hjerte i uke 8...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10uker! Nesten for godt til å være sant! En uke til første kontroll me legen, sånn på ordentlig, og 14 dager til ul igjen.. Håper bare alt står bra til! Hva er sannsynligheten for at det ikke er noe liv der da? Så jo et hjerte i uke 8...

Jeg har lest at når man ser et friskt og levende foster i uke 8 så er det 95 % sjanse for at alt går bra :) Så jeg tror du kan puste ut! Hurra for 10 uker :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for første ordentlige middag på 4 dager! Kjenner at jeg har godt av å være hjemme å pleie nurket og ikke minst meg selv! Mannen har også begynt å skjønne alvoret i at jeg ikke får i meg mat og gjør alt han kan:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du får i deg litt mat igjen og at du har forståelsesfull mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig dag i dag:( har en sånn dag hvor jeg ikke tror det er noe inni meg, prøver å trøste meg me at alt var bra i uke 8 og at det bare er 11 dager til neste... Mannen har funnet frem navneguide så np sitter vi å prøver å finne noen guttenavn, det hjelper!!

Kanskje vanlig at humøret svinger sånn? Håper jeg klarer å slappe av i helgen, da ska vi på hotellweekend:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært igjennom det samme selv, har hatt utrolig dårlige dager der jeg gråter masse, og er overbevist om at jeg ikke har noe liv i meg, men så lenge du ikke blør eller får veldig vondt, så er det egentlig ingen grunn til å tro noe annet. :)

Vi skal på UL om en uke, jeg gleder meg veldig, men gruer meg også, for tenk hvis hjertet har sluttet å slå? Ikke særlig fin nyhet å få like før bryllupet...

Dette skal nok gå bra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Havnet innpå siden din her. Dette er virkelig spennende! Gleder meg til å følge med videre :) Ønsker dere lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Havnet innpå siden din her. Dette er virkelig spennende! Gleder meg til å følge med videre :) Ønsker dere lykke til videre :)

Så hyggelig med nye fjes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei av denne kvalmen... Går ikke en dag uten at det kommer i retur! Er redd for at kroppen ikke får den næringen den skal ha. Noen tips der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 uker! Legebesøk i morgen og håper på å få høre hjertelyd! Håper at det i det hele tatt er noe der jeg... Er litt lite optimistisk om dagen men det går vel over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at kvalmen er så plagsom - håper det roer seg snart. Det er jo et godt tegn da, om ikke annet :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gikk fint hos legen BT og urin er bra! Sjekka ikke noe me magen! Sykeneldt 4 uker til så nå har jeg sommerferie gitt:) nå er det vare å vente til tirsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fikk noen uker til på deg! Håper det blir fint vær nå da, så er det bare å nyte sommeren :) Har kvalmen din roet seg bittelitt nå? Håper det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fikk noen uker til på deg! Håper det blir fint vær nå da, så er det bare å nyte sommeren :) Har kvalmen din roet seg bittelitt nå? Håper det!

Den har vært bedre i dag men spiser små mengder mat!! Sommer? Hvor finner man det? I trøndelag bare regner det:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør det her på Østlandet også. :( Men deilig å ikke trenge å stresse med jobb når man ikke er helt i form :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...