Gå til innhold

kvn sin lille engel


kvn84

Anbefalte innlegg

:vinke:

Innom og sniker litt :)

Håper kvalmen snart går over for deg og at du får i deg litt mer mat, trenger den energien når man har bolle i ovnen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Energi energi kom til meg! Det er no inni meg som tar fra meg all energi... Spøker for utdrikningslaget for ei venninne av meg i helgen, må fly og det ser ikke lovende ut nå:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også i utdrikningslag i helgen.. Blir veldig spennede hvordan jeg skal gjøre det med å ikke drikke alkohol.

Heldigvis trenger jeg ikke fly da, men skal på rafting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også i utdrikningslag i helgen.. Blir veldig spennede hvordan jeg skal gjøre det med å ikke drikke alkohol.

Heldigvis trenger jeg ikke fly da, men skal på rafting!

Har informert forlover jeg så alkoholen er jeg ikke så bekymret for men vi ska på båttur så den er verre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass.. Ja jeg har fortalt det til noen av mine nærmeste venninner som også skal i utdrikningslaget så får se hva jeg finner på når det gjelder de andre. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er bedre, tjohei! Startet dagen me to kornmo kjeks og ingefærte:) gått en halvtimestur i skogen og klart å dusje, det er jo helt utrolig;) kroppen er sliten men det er nok ettetvirkninger fra gårsdagens 8 runder på porselenskåla... Hurra! Beklager hvis noen føler jeg sutrer mye, men tar det her så slipper alt å gå utover mannen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke noe problem med at du sutrer, jeg følger med deg uansett :klemmer: Kjipt med at du gruer deg til båttur, det skjønner jeg godt! Men jippi for energi! Og at du kaster opp viser jo bare at du er gravid. :) Men det kan ikke være lenge til det gir seg nå, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe problem med at du sutrer, jeg følger med deg uansett :klemmer: Kjipt med at du gruer deg til båttur, det skjønner jeg godt! Men jippi for energi! Og at du kaster opp viser jo bare at du er gravid. :) Men det kan ikke være lenge til det gir seg nå, vel?

Blir ingen båttur meldt mye vind! Men er såpass at jeg klarer å reise nå:) får heller ta te takke me litt mammapleie i morgenkveld! Er jo snart 12 uker så håper det hjelper snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med spire i magen! :klemmer: En stund siden jeg har vært her inne ser jeg, så dette hadde jeg ikke fått med meg... Krysser fingrene for at formen blir bedre snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med spire i magen! :klemmer: En stund siden jeg har vært her inne ser jeg, så dette hadde jeg ikke fått med meg... Krysser fingrene for at formen blir bedre snart :)

Takk takk! 12 uker i morgen. Ska på ul også i morgen så det blir spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg gråtet meg til ul:) ble noe kluss me timen min men det var jo ikke min feil:) en frisk og aktiv liten krabat på 54mm! Endelig over den magiske grensa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gråtet meg til ul:) ble noe kluss me timen min men det var jo ikke min feil:) en frisk og aktiv liten krabat på 54mm! Endelig over den magiske grensa!

:hoppe:

Håper du klarer å slappe av litt mer nå! Så godt å høre at alt var bra. Ble det snakk om at du ikke kunne få timen likevel? Sånt kan de da ikke gjøre når du har bestilt og venta lenge på å få sjekka at alt er bra. Bra at det ordnet seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innom å hilser på :vinke: Hyggelig å se at du har vært på ul og alt var bra ;) Er formen din bedre nå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene er lange om dagen... Består i å ha små mål som sette på en maskin, spise jevnt og trutt, og sove masse! Begynner å bli go i å svitche på tven! Har også " kranglet" litt me min " gode" nabo i dag, hu er ei skrulle og jeg har nok av hormoner å ta av. Hehe! Idag hadde visst min hund dratt ut jord fra et bedd på trappa, lurer på hvordan hu ska takle en skrkende baby og en bjeffende hund:) godt barneværelset ligget vegg i vegg me hennes soverrom!

Vel det var dagens frustrasjon:) i morra er det 13 uket allerede!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee var nettopp i postkassa og der lå innkalling te ul:) da teller vi ned til 08/08-11:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...