Gå til innhold

kvn sin lille engel


kvn84

Anbefalte innlegg

Da er der snart avreise te hjembyen, må si jeg gruer meg til 8 timers biltur i dag når formen ikke er optimal:( får bare ta den tia det tar! Har passert 13 uker nå og det har kommet en kul på magen min, samboer syns det er så kos at hdn stryket på den hver kveld;) håper alle har det bra der ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ferie i hjembyen nå og formen er strålende... Tror jeg har godt av å være ute av leligheten jeg;) enn det, 14 uker allerede!!! Magen begynner å titte frem, det er stas:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen begynner å titte frem her og :) Men jeg har stor mage over navelen, og nesten ingenting under. Ser litt rart ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iiik jeg har gått opp 1,5kg på en uke men men gikk jo ned tre i starten!

Hehe kan jo bare være noen "jojo-kilo" da :) Spiser du godt på ferie? Det er bare bra det, bare å kose seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har generelt mer matlyst men spiser ikke overdrevent mye mat... Tror egentlig jeg forsatt spiser litt for lite men får spise mye frukt i varmen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har generelt mer matlyst men spiser ikke overdrevent mye mat... Tror egentlig jeg forsatt spiser litt for lite men får spise mye frukt i varmen:)

Hm lurer på hvor denne varmen du snakker om er! Her er det bare :regn: dag ut og dag inn :P satser på at det blir bedre vær når samboer skal ha ferie :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm lurer på hvor denne varmen du snakker om er! Her er det bare :regn: dag ut og dag inn :P satser på at det blir bedre vær når samboer skal ha ferie :Nikke:

Sol i trøndelag i dag:) nyter hvert eneste minutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk kjøpt meg mammabukse og shorts i dag:) åpnet en ny verden for meg dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk kjøpt meg mammabukse og shorts i dag:) åpnet en ny verden for meg dette!

Jeg veit!! Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke kjøpte mammaklær mye tidligere.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at formen er bra! :jepp:

Her er det mye opp og ned, sliter litt i varmen ja, så holder meg endel inne.. :sjenert:

Mammaklær er deilige! Har endel jeg snaart skal finne fram fra sist, men regner med det blir noen nye denne gangen ja :fnise::Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 15 uker! Som tiA flyr!!!! Har pådratt meg kraftig hoste, og har så mye slim i halsen at jeg holder på å bli gal.. Noen som vet om det er farlig me hostesaft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 15 uker! Som tiA flyr!!!! Har pådratt meg kraftig hoste, og har så mye slim i halsen at jeg holder på å bli gal.. Noen som vet om det er farlig me hostesaft?

Tror ikke det er farlig, men vet ikke hundre prosent sikkert.

Har du fått sjekket denne hosten din? Jeg hadde kraftig hoste rett etter at jeg fant ut at jeg er gravid, viste seg å være halsbetennelse. Fikk pencillin for det var visst ufarlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff hunden min er lagt inn pga ormbitt:( ska opp til henne nå.... Har vært våken i hele natt me henne før vi kjørte te dyrlegen så fort de åpnet! Får drypp og ska ta blodprøve... Skummelt dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg vært til kontroll hos legen igjen, og er videresykemeldt pga denne kvalmen og stress. Må bruke god tid hver dag jeg for åkomme meg gjennom dagen. Ska en tur på apoteket nå og få noe vitaminer, for er ikke så dreven på frukt/grønnsaksfronten enda, spiser kun nektariner... heheh! ellers så har jeg verken hiv eller syfilis så det er jo godt å vite;) eheh...

I dag ska vi reise hjem på ferie til mor og far, og de vet ingenting om at vi kommer så det blir spennende. snakka med mor i går og da holdt hun på å bestillte billetter opp hit, fikk heldigvis avverga det. Sa bare at det hadde vært hyggeligere om de kom når formen min var litt bedre:) Så det blir spennende å se hva de sier når vi plutselig står på døra i kveld!!

håper alle dere andre har en flott sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med overraskelses besøk :jepp:

Kjipt at formen ikke blir noe bedre, får håpe du får slappet av i ferien og kanskje henta deg inn litt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17uker.... Formen svinger voldsomt, men ved godt mot:) det vokser jo noe helt fantastisk inni meg....17dager te ul det blir stas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...