Gå til innhold

kvn sin lille engel


kvn84

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk 3D-UL? Vi elsket vår :) Fikk med dvd og bilder, og så på de hele tiden den første uka :)

Lignet hun på noen av dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan gikk 3D-UL? Vi elsket vår :) Fikk med dvd og bilder, og så på de hele tiden den første uka :)

Lignet hun på noen av dere? :)

Det var helt supert:) Fikk medover 60 bilder ogfilmer...ikke lange filmene mennok til at vi smelter:) Har sett på de tre ganger bare i dag, så det var absolutt verdt det! Hu har nok noen trekk fra hver av oss, blant annet min nese, og det er jeg jo glafor:)

Nå er det høstferie her med jordmor time og siste besøk hjem til familien før snuppa kommer! Ha en god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var helt supert:) Fikk medover 60 bilder ogfilmer...ikke lange filmene mennok til at vi smelter:) Har sett på de tre ganger bare i dag, så det var absolutt verdt det! Hu har nok noen trekk fra hver av oss, blant annet min nese, og det er jeg jo glafor:)

Nå er det høstferie her med jordmor time og siste besøk hjem til familien før snuppa kommer! Ha en god helg

Så koselig med 3D UL. Gleder meg til det er vår tur :) hvor var dere på 3D UL forresten?

God helg til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med 3D UL. Gleder meg til det er vår tur :) hvor var dere på 3D UL forresten?

God helg til deg også :)

ultraportalen i Trondheim... Der vi var i uke 8 også... Dyrt men de er veldig ålreite:)Jordmødrene der jobber til vanlig påSt.Olavs ettersom jeg har forstått det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ultraportalen i Trondheim... Der vi var i uke 8 også... Dyrt men de er veldig ålreite:)Jordmødrene der jobber til vanlig påSt.Olavs ettersom jeg har forstått det!!

Godt å høre at du er fornøyd med ultraportalen, er dit vi skal på 3D UL også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du er fornøyd med ultraportalen, er dit vi skal på 3D UL også :)

Når ska dere da? Bor du i trondheim, har det gått meg hus forbi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når ska dere da? Bor du i trondheim, har det gått meg hus forbi?

29. Oktober. Bor ikke i trondheim, men trondheim er nermeste plassen det finnes 3D UL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal man begynne å jobbe i 40%.. blir spennende:) snart uke 28 nå og kan juble for siste trimester.. om 12-14 uker er vi foreldre:) det er sykt å tenke på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vips så var man 100% sykemeldt igjen etter jordmor besøk... Hun ville ikke ha meg på jobb så lenge arbeidsmiljøet var slik det er nå... Så da skal jeg nyte de siste ukene til det fulle:) mye frem og tilbake men glad for at jeg har en jordmor son ser meg og jenta vår sine behov!!

Nå er jeg på vei hjem til mor, og det ska bli godt!!! God helg alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 29 uker! Tenk bare 11 igjen, det går ført det her:) kjenner liv hver dag, ei aktiv frøken. Hu sover når jeg sover då det et vel bra:)

Elllers så ska jeg starte på aquayoga til onsdag, det blir både godt og spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da har vi faktisk passert 31 uker... Nå går det ført!!! Frøkna gir lyd fra seg hver dag ,og kroppen blir tyngre:) nyter høstværet i trondheim og slapper av, kjenner jeg trenger det!!

Til mandag er det jordmortime igjen, og mannen skal være med så det blir koselig:)

God helg til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

33 uker i dag! Begynner å bli tungt, då nyter hver eneste dag:) akkurat nå er jeg hjemme på ferie en uke:) godt å få litt pleie fra mor:)

Tenk om 7 uker er kanskje snuppa her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, tenk at du er 34 uker allerede - og vi som er i samme terminklubb til og med :daane:

Jeg føler meg veldig lite klar så langt iallfall - vet ikke hvordan det er med deg? Du har jo noen ukers forsprang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, tenk at du er 34 uker allerede - og vi som er i samme terminklubb til og med :daane:

Jeg føler meg veldig lite klar så langt iallfall - vet ikke hvordan det er med deg? Du har jo noen ukers forsprang :fnise:

34 uker på torsdag så nå går det fort ja:) det går faktisk veldig bra, har ei aktiv jente i magen:- enn der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå går det fort! Nesten Gla den siste mnd er i desember for det er så koselig med advent, og enda.bedre å være sykemeldt så tiden kan nytes te det fulle...

I dag har jeg vasket ned soverommet te mæ og mannen, og det trengtes gitt! Men har Kynnere så må ta mange pauser!!!

Uke 35 i dag og 38 dager te termin.hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Da var jeg offesielt i permisjon:) alle klær er vasket, bagen er pakket så nå kan hu bare komme:) ska på jordmortime i dag, og litt rart at det kanskje kan være den siste! Ellers så skal vi bare slappe av og nyte julen og tiden sammen som kjærestepar før hu dukker opp

God jul alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott! Nå er det absolutt ikke lenge igjen, når permisjonen har startet :) Lykke til, kos dere masse sammen og god jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det pjusk! På den tiden i går sov jeg gitt, var helt skutt etter gaveåpningen:) 14 dager te termin!!! God jul:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...