Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Party, folk på besøk og en baby som legges på armen i stuen så sent som kl 20?

Høres ikke bra ut! Bekymringsmelding.

Anonymkode: 93ff9...5c2

jah, for hun mente sikkert bokstavelig talt at det var ordentlig fest!

 

 

Dette sa min sønn til min mor etter litt tenking: "æ har to bestemødre. Ei som kan strikk, og ei som kan ikke". 

En annen gang var han veldig sulten og ventet på middag. I en dramatisk tone sa han dette etter ståhei sa at middagen snart erferdig: "men æ KAN ikke vent til middagen e ferdig. Da blir æ jo GAMMEL!".  

Endret av Teriyaki
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest The Lost Dreamer

Søsteren min har tragisk nok sett nedre del av pappa på en eller annen måte (hun er 4år) og en gang når vi var på veg hjem fra barnehagen (heldigvis var vi alene) sa hun ''Tissen til pappa danser''

Lo meg skakk ihjel og måtte sette meg ned på huk fordi jeg lo så mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min har tragisk nok sett nedre del av pappa på en eller annen måte (hun er 4år) og en gang når vi var på veg hjem fra barnehagen (heldigvis var vi alene) sa hun ''Tissen til pappa danser''

Lo meg skakk ihjel og måtte sette meg ned på huk fordi jeg lo så mye. 

Jeg hadde vært mer bekymret om hun aldri hadde sett det.

Anonymkode: d9b6d...80a

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Jeg hadde vært mer bekymret om hun aldri hadde sett det.

Anonymkode: d9b6d...80a

Seriøst? Er det vanlig for barn å se foreldrene naken som liten? Selv husker jeg ingenting den slags hehe:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min unge, men noe jeg overhørte i køen på McDonalds. Ei lita jente, si 3-4 år gammel står sammen med pappaen sin rett ved kassen. Bak kassen står det da en mørkhudet mann. Jenta sier plutselig til pappaen sin høyt nok til at både han bak kassen og vi andre i køen kunne høre det: "Jeg vet at han der har en tiss selv som han ikke ser ut som oss." 

Stakkars faren ble ganske stresset, hahaha. Han bak kassen holdt på å le seg ihjel

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Er det vanlig for barn å se foreldrene naken som liten? Selv husker jeg ingenting den slags hehe:fnise:

Selvfølgelig, hvordan ellers skal man få et normalt forhold til nakenhet?

Anonymkode: d9b6d...80a

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest The Lost Dreamer

Selvfølgelig, hvordan ellers skal man få et normalt forhold til nakenhet?

Anonymkode: d9b6d...80a

Ja du sier noe der. Har ikke tenkt så veldig mye på det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sure kj......

Du er mer enn 25 år for sent ute. Ungen er voksen for lenge siden.

Du får lese linjene rett. Det burde kanskje stått "partytricks" i gåseøyne, for det var ment som "triks til underholdning", en morsom greie, de kunne vise frem for gjester og more seg over. Ja, de hadde altså gjester. Ingen har sagt at de drakk alkohol eller noe. Folk har lov å komme på besøk selv om man har babyer i hus, eller er du i mot alt sosialt liv etter at man har fått barn også? Klokka åtte er en helt normal leggetid for en unge. Min egen sønn la seg halv åtte i flere år fra han var baby. Hvilket klokkeslett som helst er greit, kommer an på barnet og familien. Leggetiden kommer helt an på rutinene til hver enkelt familie. Det finnes ikke noe leggetidspoliti, heldigvis, som har bestemt hva som er rett leggetid for alle, sånn som du synes å tro.

Uansett, det innlegget mitt ovenfor kunne jeg kanskje spart meg. Jeg leste trådens overskrift feil. Jeg synes det sto "pinlige OG morsomme ting barn sier", men det var visst bare "pinlige" det sto, ser jeg nå. Så da passet vel egentlig ikke innlegget inn her.

 

Så fort jeg leste innlegget ditt tenkte jeg at en sur f....e kjærring kom til å klage på leggetiden :fnise: Det er ikke så sent da.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Jo kom på enda en, men dette om min 8 år gamle bror... Jeg var i butikken med lillebroren min for å handle litt snop og sånt og tok med meg en pakke med bind i samme slengen, før jeg gikk bort til broren min som ventet i snopavdelingen. Når jeg gikk bort til han kikka han i kurven og spurte høyt og tydelig ''Hvorfor kjøper du bleier til deg selv igjen!?''. Det var en del folk rundt, og mange begynte å le. Jeg ble drit flau, og som om det ikke var nok gikk noen gutter forbi oss når han sa det og en av guttene gikk i klassen min, og selvsagt lo de.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i en helt ny barnehage (vikar) og møtte på en liten gutt jeg aldri hadde sett før. Han kom bort til meg, sa: "Du?", og deretter "jeg liker deg ikke"... Og så gikk han bare. Haha, jeg måtte bare le litt for meg selv. Ble litt satt ut der jeg sto...
 

Jeg selv var en rar liten skrue som barn. Min mor har fortalt meg mye artig, men det jeg har ledd mest av var da jeg så en same i butikken, og ropte "SE MAMMA! En å-lå-le-lå-a!!!" :fnise:
 

Vi brukte å leke at vi var voksne - og jeg & lillebroren min (den mellomste) hadde funnet ut at det var morsomt å leke at vi drakk voksen-drikker. Øl og vin og sånt. Dette hadde min yngste bror plukket opp. Han var vel rundt 4 år på den tiden. Min mor var på butikken og handlet sammen med han. Pappa hadde bedt henne kjøpe litt øl for han og dette la hun i vogna. Hun gikk til kassen, så over på lillebror og så at han var på tur å si noe han IKKE burde si... Og så kom det... "Mamma... Ikke sant vi bruker å drikke øl?"... :klaske: Mamma ble ekstremt flau og irritert, og sa "nei!! det gjør vi ikke" - "Jooo, det gjør vi mamma, vi drikker øl. Vi drikker KJEMPE MASSE øl hjemme, NAAAMMM!" :flau: "Nei! det gjør vi altså ikke!" brøt hun ut i flauhet. Haha, stakkars... Heldigvis kjente hun de i kassa (liten småplass) og de bare lo. 


Da jeg var tenåring var den yngste broren min ganske liten enda. En dag brøt han ut, da jeg lå på senga og leste: "Du har STOR rumpe, du!!" 

 

Barn er morsomme små mennesker altså. :) 

Endret av lillekattepus
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min som akkurat har bikket 4 år og jeg satt på legekontoret i forrige uke. Det var ganske mange mennesker der, det er vel influensasesong eller noe ;)  Legen var over tredve min for sein og vi var tredve minutter for tidlig, så for å slippe at guttungen skulle fortelle hele legekontoret om alt mellom himmel og jord, så gav jeg han telefonen min slik at han kunne se på bilder. Han kom i prat med en eldre dame og de utvekslet litt ord mens han bladde igjennom bildene. Han satt et lite stykke unna meg med telefonen i hånden, da han tydeligvis har kommet over et bilde av meg...høygravid, hufsetufsa var uten truse og daiene var uten bh. Jeg hadde/har strekkmerker like store som et jævla atlas..."HAHAHA, SEE her da. Det er mamma sin mage. Der så hun rar ut!" ropte han ut, mens han strakk armen i været, med telefonen i hånden, til alles beskuelse. Jeg har iphone 6 plus, så bildet var på "storskjerm". Det ble musestille på legekontoret, man kunne hørt en knappenål falle i bakken. Jeg tok med meg guttungen og telefonen og kjørte der ifra. Legetimen kan vente, den. 

Merkelig at du ikke hadde noen klær på - helt naken altså?

Anonymkode: 93ff9...5c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært mer bekymret om hun aldri hadde sett det.

Anonymkode: d9b6d...80a

Ja ha? Synes ikke det er så viktig at små jenter ser mannetisser jeg da men...

Anonymkode: 93ff9...5c2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig, hvordan ellers skal man få et normalt forhold til nakenhet?

Anonymkode: d9b6d...80a

Vet om flere av oss som ikke så voksne nakne - men vi har et helt normalt forhold til nakenhet.

Vet også om noen som HAR sett foreldrene nakne og de har IKKE et normalt forhold til nakenhet.

 

Anonymkode: 93ff9...5c2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om flere av oss som ikke så voksne nakne - men vi har et helt normalt forhold til nakenhet.

Vet også om noen som HAR sett foreldrene nakne og de har IKKE et normalt forhold til nakenhet.

 

Anonymkode: 93ff9...5c2

Vel, det høres ikke ut som du har fått et veldig normalt forhold til nakenhet når du går ut i fra at man ikke får det av å se foreldrene sine nakne? :Knegg:

En mannetiss er ikke BARE seksuell da. Den brukes jo primært til tissing ;)

Anonymkode: 8b88e...077

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sure kj......

Du er mer enn 25 år for sent ute. Ungen er voksen for lenge siden.

Du får lese linjene rett. Det burde kanskje stått "partytricks" i gåseøyne, for det var ment som "triks til underholdning", en morsom greie, de kunne vise frem for gjester og more seg over. Ja, de hadde altså gjester. Ingen har sagt at de drakk alkohol eller noe. Folk har lov å komme på besøk selv om man har babyer i hus, eller er du i mot alt sosialt liv etter at man har fått barn også? Klokka åtte er en helt normal leggetid for en unge. Min egen sønn la seg halv åtte i flere år fra han var baby. Hvilket klokkeslett som helst er greit, kommer an på barnet og familien. Leggetiden kommer helt an på rutinene til hver enkelt familie. Det finnes ikke noe leggetidspoliti, heldigvis, som har bestemt hva som er rett leggetid for alle, sånn som du synes å tro.

Uansett, det innlegget mitt ovenfor kunne jeg kanskje spart meg. Jeg leste trådens overskrift feil. Jeg synes det sto "pinlige OG morsomme ting barn sier", men det var visst bare "pinlige" det sto, ser jeg nå. Så da passet vel egentlig ikke innlegget inn her.

 

Huff da :-)

Anonymkode: 93ff9...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min mamma passet 3 barn noen dager i måneden, og en dag vi gikk tur møtte vi på en mann med kilt. Minste jenta (8-9 år) sa høyt "oi han mannen der har på seg skjørt!". Mamma er typen som svarer "normalt" istedenfor å hysje. Hun svarte "Han har på seg en kilt, var det fint?", så svarer jenta fnisende "neeeei". Mannen i kilt smilte bare :P 

 

Kom også på noe jeg sa på butikken høyt med mormor. Jeg var (dessverre) så gammel som 12-13 år og skulle få et sånn tennåringsmagasin med gossip. Det sto en artikkel om en eller annen kjendis som var rundbrenner. Jeg spør så mormor høyt "hva er en rundbrenner?" :fnise: mormor lo å ble tydelig feil å prøvde å inkludere mannen i køen forann oss XD Hahahah 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe som ble sagt men sist helg var det en event på handlesenteret hvor jeg bor, ikke i norge, hvor det var en sånn klovn som lagde ballongdyr til barna. Min gutt på 16mnd elsker slike ting så jeg stilte meg i køen med vogna. Bak oss sto det en mor med en 4-5 åring gutt som var GANSKE tykk. Min gutt kikket på den tykke gutten og smilte, og gutten vinket å smilte tilbake. 

 
Siden det var 5 barn forann oss i køen tok jeg lillegutt ut av vogna siden han ikke liker å bar sitte der.  Han gikk rett bort til den tykke gutten og begynte å daske ham på magen mens han ropte dong dong dong. :ohmy: Helt tilfeldig, for han kan bare si noen få ord, men “dong” betyr tjukk på det lokale språket. Jeg ble helt satt ut og dro ham vekk fra gutten, min gutt var bare blid men den andre gutten begynte å gråte, herregud, fikk skikklig dårlig samvittighet, Mora hans tok det veldig pent da, hun lo faktisk:P:fnise:
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at du ikke hadde noen klær på - helt naken altså?

Anonymkode: 93ff9...5c2

Er det merkelig? I eget hjem? Jaja, da er jeg merkelig :) jeg kan leve med å være naken og merkelig enn påkledd og normal ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...