Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en 4-åring som konmer med høylytte kommentarer, av og til er det søtt og av og til ekstremt pinlig. En gang på bussen: det kom en eldre mann og satte seg på setet foran. 4-åringen sier (høyt): se den gamle mannen, snart er han DØD! (Jeg tror han klarte seg fint, jeg ble imidlertid så flau at jeg trodde jeg skulle dø..)

En annen gang gikk et ungt par forbi oss på tur i skogen, og h*n sier høyt: Se den fine dama! Hvorpå kjæresten snur seg og ler, tror kanskje hun "dama" ble litt flau da men 😊

Anonymkode: 2aac9...139

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Fortsetter under...

Husker søskenbarnet mitt på 3 år sa i et bursdagsselskap at jeg har store pupper, viste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg ☺️

Anonymkode: 03489...a4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i en matbutikk. Sto en gang og ryddet like ved smågodthylla. Var en dame som plukket seg ut litt godteri og en far og en liten unge. Så hører jeg ungen rope til faren: «Hun stjeler godteri.» og peker på damen. Hun ble en smule flau og turte ikke se meg i øynene når hun senere betalte i kassen min

Anonymkode: 7f219...659

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Husker søskenbarnet mitt på 3 år sa i et bursdagsselskap at jeg har store pupper, viste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg ☺️

Anonymkode: 03489...a4c

Søskenbarnet mitt på 5 trodde jeg skulle ha baby for jeg hadde så store pupper😂😂

Anonymkode: f1a36...3f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2019 den 23.15, AnonymBruker skrev:

Søskenbarnet mitt på 5 trodde jeg skulle ha baby for jeg hadde så store pupper😂😂

Anonymkode: f1a36...3f9

😂😂

Anonymkode: 03489...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min lille hadde en periode når hun var rundt ett der hun høyt og tydelig ropte «se! Mamma vann» hver gang vi gikk forbi Pepsi på butikken. 
 

nå snakker hun ikke rent enda, så både fisk, fiske, fikse osv blir «fitta». Litt pinlig når hun ser fisk og roper med stor iver «se, fin fitta» eller ødelegger noe og sier høyt «mamma fitta» 😂

Anonymkode: 1ed28...1f0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dattra mi på kom ned til frokosten idag, og vet dere hva hun sa?! 7 ÅR!..Mamma, jeg vil ha hundbæsj på skiva! 7ÅR! og vi looo, og vi loo. 

Anonymkode: c7f5f...b39

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

min lille hadde en periode når hun var rundt ett der hun høyt og tydelig ropte «se! Mamma vann» hver gang vi gikk forbi Pepsi på butikken. 
 

nå snakker hun ikke rent enda, så både fisk, fiske, fikse osv blir «fitta». Litt pinlig når hun ser fisk og roper med stor iver «se, fin fitta» eller ødelegger noe og sier høyt «mamma fitta» 😂

Anonymkode: 1ed28...1f0

3-åringen min er to-språklig og blander norsk og engelsk i setningene. 

Hvis ett klesplagg ikke passer så nærmest roper hun "Den fitte ikke meg!", eventuelt "Den fitte!" når det passer 🙈😂

 

Det kan tidvis være litt flaut 🤣

Anonymkode: f2f19...56a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dattra mi på kom ned til frokosten idag, og vet dere hva hun sa?! 7 ÅR!..Mamma, jeg vil ha hundbæsj på skiva! 7ÅR! og vi looo, og vi loo. 

Anonymkode: c7f5f...b39

Dette er jo fra Parterapi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er jo små og veldig pratsomme begge to, jeg sluttet å rødme etter flere episoder. Pupper (mine), tiss og bæsj diskuteres stadig, det er lite hemninger. Min eldste, da treåring, sluttet med bleier, begynte med bukser - med den følgen at tissen ble da lett tilgjengelig for litt selv-tafsing. Vi måtte ta en prat at det ikke er greit å gjøre det blant folk. Vi sitter på bussen og han leker med tissen - og jeg sier: Ola, hva gjør du? (eller noe..husker ikke) Og han svarer høyt, sånn at hele bussen hører "JADA mamma jeg vet det, jeg skal bare leke med tissen hjemme!" 😱

Min minste er nå to, og fullstendig apekatt, gjentar alt etter storebror. Og han er jo blitt så tøff nå. Så sitter hun i barnehagen, og sliter med å få av seg sokkene, og sier "men for fan da!" 🤡 jeg banner aldri og kan ikke skjønne annet at det lærte hun av broren.

Anonymkode: 3400c...c37

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, padawan skrev:

Dette er jo fra Parterapi.

Jeg tror det var poenget 😊

Har en niese på seks som til stadighet spør om folk er gravide. Jeg fikk det spørsmålet og smilte og sa at jeg nok ikke var gravid og fikk til svar "vet du ikke hvordan man gjør tiss mot tiss?" foreldrene ble flau, mens jeg syntes det var mest morsomt😜

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min gikk i kristen barnehage. Hun var vel rundt 4 år da hun pekte på en som gikk på skøyter på isen, og brøt ut «se mamma, der er Jesus!» 😂 

Anonymkode: 56055...d26

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var i svømmehallen og skulle ta en sklie med niesen min. Jeg fortalte henne om et triks om man bretter/drar trusen litt inn(ikke i selve rumpa altså, men hadde en ganske stor bikinitruse) slik at det blir mer hud, går det fortere. Hun syntes det ble litt for fort, og når vi skulle ta samme sklia igjen sa hun høyt "Ikke ta den i rumpa tante!!!" og "Ikke ta den i rumpa sånn som sist"😳

Anonymkode: 0993f...8a9

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra min egen barndom. Jeg skulle inn på Liseberg og på den tiden var jeg 6 år. Min far stod i luka og sa at jeg var 5 år(redusert eller gratis inngang under 6 år). Kommentaren fra meg: «pappa, jeg er ikke 5. Jeg er 6.» 🤦🏽‍♀️ 

Anonymkode: 2c5ec...40c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del år siden nå, men vi ler stadig av det. Vi var på parkeringsplassen utenfor kjøpesenteret. En annen mann (som tilfeldigvis var skallet) var også på vei til bilen sin. En dame med en unge går forbi ham hvorpå ungen BRØLER til moren sin "Mamma! Den mannen der er ekkel!" Moren prøver å hysje på ungen mens mannen begynner å le, hvorpå ungen protesterer enda høyere "Jammen, han ER det!!"

Forrige helg var jeg på en bruktbutikk i Asker hvor det også er et svensk par med et barn. Barnet har tydeligvis bestemt seg for at de har vært der lenge nok for det er nesten gjenklang i lokalet når hun brått brøler "Jag vil inte vara här mer! Vi har varit här jättelänge!" Foreldrene så ut som om de skulle dø av skam helt til de så hvor godt vi lo.

Endret av Emmelise
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min yngste lillesøster utbrøt etter å ha blitt bedt om å rydde rommet sitt: "såååå mye jobb for en liten knert som meg" 😂

Tror hun var ca 7-8 (men yngstemann altså😉

Anonymkode: ef6d7...ef4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn var rundt 4 år. Vi gikk inn på en bensinstasjon, der sto det en mørkhudet mann. Så sier sønnen min, mamma han har spist mye sjokolade! Mannen tok det humoristisk og jeg ble litt flau.

Anonymkode: 73bcc...2ed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevøen min pekte på en mann med veldig mørk hud og solbriller og utbrøt: se, en apekatt med solbriller! Har aldri vært så flau i hele mitt liv. 

Anonymkode: 74be8...927

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var to og skulle til legen så jeg ei jente som var mørk i huden. Jeg bare, ‘Se, der er det en ape’😂

Anonymkode: 3a881...b57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...