Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det merkelig? I eget hjem? Jaja, da er jeg merkelig :) jeg kan leve med å være naken og merkelig enn påkledd og normal ;)

Jeg kan trøste deg med at vi er to. Jeg kan ikke se det sjokkerende i å lette på antrekket i sitt eget hjem, for å være ærlig.

(Er det alltid et problem å være naken i eget hjem for øvrig? Går det bra om man bor alene? Med partner? Eller er det bare et problem om man bor med barn?)

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja ha? Synes ikke det er så viktig at små jenter ser mannetisser jeg da men...

Anonymkode: 93ff9...5c2

Jeg syntes det er normalt at barn bader/dusjer med foreldre. Med både mor og far. Jeg syntes også barn skal få være med i svømmehall osv hvor det er naturlig å se folk nakne. Og da er det like-gjerne far som tar med barn av begge kjønn som mor.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos barn og nakenhet.  Vår 3,5 åring utbrøt idag:  "Oj, pappa har skjegg på tissen!" Så selv om hun har sett ham naken hundrevis av ganger så har tydeligvis ikke tissen vært i fokus.  Ikkeså veldig flaut, ettersom det ble sagt her hjemme, men jeg syntes det passet inn i diskusjonen.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det merkelig? I eget hjem? Jaja, da er jeg merkelig :) jeg kan leve med å være naken og merkelig enn påkledd og normal ;)

Ikke noe galt i at du var naken i eget hjem. Reagerte heller på at du hadde bilde av det på telefonen... og likevel da lot sønnen din bla gjennom bildene på et legekontor. 

Anonymkode: 39e7b...769

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe galt i at du var naken i eget hjem. Reagerte heller på at du hadde bilde av det på telefonen... og likevel da lot sønnen din bla gjennom bildene på et legekontor. 

Anonymkode: 39e7b...769

Syntes det er rart å ha det på sin egen mobil i det hele tatt jeg. Iallfall når man ikke kan stå for det. Og det gjorde ikke vedkomne, da hadde hun blitt på legekontoret.

Endret av VinterSnø
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

Ikke noe galt i at du var naken i eget hjem. Reagerte heller på at du hadde bilde av det på telefonen... og likevel da lot sønnen din bla gjennom bildene på et legekontor. 

Anonymkode: 39e7b...769

 

Syntes det er rart å ha det på sin egen mobil i det hele tatt jeg. Iallfall når man ikke kan stå for det. Og det gjorde ikke vedkomne, da hadde hun blitt på legekontoret.

Hun er nok langt fra den eneste som har nakenbilder på telefonen. Hvis hun var høygravid i tillegg er det antagelig magen som er i fokus, og ikke kjønnsorganer. Og én ting er å stå for det, en helt annen ting er å få vist det til et helt legekontor. Jeg står for de nakenbildene jeg har sendt til kjæresten min når han er vekk lenge av gangen (jepp, jeg er så gæren at jeg har sendt nakenbilder av meg selv...), men ikke faen om jeg vil at de skal vises på legekontoret. 

Ja, det var kanskje litt korttenkt å la ungen leke med mobilen når man har slike bilder liggende, men sånn skjer. Man kan ikke tenke på alt heller. Synes det var en morsom historie, og både jeg og samboeren lo godt :) 

Endret av hockeyfrue
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apropos barn og nakenhet.  Vår 3,5 åring utbrøt idag:  "Oj, pappa har skjegg på tissen!" Så selv om hun har sett ham naken hundrevis av ganger så har tydeligvis ikke tissen vært i fokus.  Ikkeså veldig flaut, ettersom det ble sagt her hjemme, men jeg syntes det passet inn i diskusjonen.

Haha!

Min påstår at jeg har masse hår på rompa. Gjerne offentlig. Og jeg HAR ikke det, den lille skjønner ikke helt forskjell på rumpa der bak og rumpa forran. Aner ikke hvorfor hun ikke sier tissen... Hun kaller både forran og bak rumpe. :P

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hun er nok langt fra den eneste som har nakenbilder på telefonen. Hvis hun var høygravid i tillegg er det antagelig magen som er i fokus, og ikke kjønnsorganer. Og én ting er å stå for det, en helt annen ting er å få vist det til et helt legekontor. Jeg står for de nakenbildene jeg har sendt til kjæresten min når han er vekk lenge av gangen (jepp, jeg er så gæren at jeg har sendt nakenbilder av meg selv...), men ikke faen om jeg vil at de skal vises på legekontoret. 

Ja, det var kanskje litt korttenkt å la ungen leke med mobilen når man har slike bilder liggende, men sånn skjer. Man kan ikke tenke på alt heller. Synes det var en morsom historie, og både jeg og samboeren lo godt :) 

Jeg syntes det er kortenkt og grenser til dumt å ha slike bilder på mobilen. Det er en morsom historie ja, men jeg syntes ikke TS klarer å stå for det når hun rømte legekontoret. Hadde hun blitt hadde hun stått for det i mine øyne. Men det kanskje bare meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hun er nok langt fra den eneste som har nakenbilder på telefonen. Hvis hun var høygravid i tillegg er det antagelig magen som er i fokus, og ikke kjønnsorganer. Og én ting er å stå for det, en helt annen ting er å få vist det til et helt legekontor. Jeg står for de nakenbildene jeg har sendt til kjæresten min når han er vekk lenge av gangen (jepp, jeg er så gæren at jeg har sendt nakenbilder av meg selv...), men ikke faen om jeg vil at de skal vises på legekontoret. 

Ja, det var kanskje litt korttenkt å la ungen leke med mobilen når man har slike bilder liggende, men sånn skjer. Man kan ikke tenke på alt heller. Synes det var en morsom historie, og både jeg og samboeren lo godt :) 

Riktig! :) og som jeg skrev; jeg husket virkelig ikke at det bildet var på TLF. Jeg ønsket et bilde av magen, ikke et "kom og ta meg"-bilde. Synes det er kjekt å se tilbake på, i tillegg til å sammenligne med forrige/neste graviditet. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide å bade med pappa helt til jeg begynte å fortelle alle at "pappa har snabel" :fnise: 

Anonymkode: 1f588...82a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er normalt at barn bader/dusjer med foreldre. Med både mor og far. Jeg syntes også barn skal få være med i svømmehall osv hvor det er naturlig å se folk nakne. Og da er det like-gjerne far som tar med barn av begge kjønn som mor.

Og risikere at barna blir utsatt for pedofile mannfolk?

Anonymkode: c9335...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og risikere at barna blir utsatt for pedofile mannfolk?

Anonymkode: c9335...c15

Om foreldrene er pedofile vil ikke bading/dusjingen gjøre noe fra eller til. Mor kan like gjerne være pedofil som far, så hvem skal vaske de da om man skal være helt sikker.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg har to voksne sønner. Hun har alltid vært en morsom type, som finner på mye rart.

Hun fortalte meg at da eldste gutten hennes var baby, typ et år gammel, så lærte hun ham å si "Åtte" hver gang hun pekte på klokka som hang på stueveggen. Babyen hadde jo ingen anelse om hva klokka var, bare at han skulle si "åtte" når hun pekte på den.

Så et morsomt partytriks hver gang de hadde folk på besøk på kvelden, ble å ta babyen på armen når klokka ble åtte, og si høyt:"Ja, nå er det jo leggetid for deg, småen. Du ser jo hva klokka er blitt?" *peker på klokka på veggen*

Babyen tar ut smokken og svarer tydelig: "Åtte!"

Gjestene måper og klapper i begeistring over den lille babyen som er sååå smart at han har lært seg klokka allerede som så liten baby.... :)

Så hun bruker babyen som underholdning når hun har fest hjemme? Her burde det sendes bekymringsmelding til bv

Anonymkode: c9335...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hun bruker babyen som underholdning når hun har fest hjemme? Her burde det sendes bekymringsmelding til bv

Anonymkode: c9335...c15

:murvegg:

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og risikere at barna blir utsatt for pedofile mannfolk?

Anonymkode: c9335...c15

Ja fysjom!  Mye bedre med pedofile kvinner :jepp:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun bruker babyen som underholdning når hun har fest hjemme? Her burde det sendes bekymringsmelding til bv

Anonymkode: c9335...c15

Si at du kødder?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest supernova_87

Og risikere at barna blir utsatt for pedofile mannfolk?

Anonymkode: c9335...c15

Så hun bruker babyen som underholdning når hun har fest hjemme? Her burde det sendes bekymringsmelding til bv

Anonymkode: c9335...c15

Er du helt idiot, eller bare later du som? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Later sikkert bare som. Men nå er det vel over leggetid, så da...

Anonymkode: 8b88e...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en morsom en min datter sa da hun var 4-5 år gammel. Jeg far og svigerforeldre satt på terrassen da dattera mi kom med en klut som hun vasket seg i ansikte med, da far spurte hvor hun fant kluten hen? Da svarer hun helt sjokkert. HAR DU HATT DEN I RÆVA? Heehehe.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...