Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Dette opplevde du ikke. Dette er en vits, som noen har tenkt ut. Små barn vet ikke hvem Spøkelseskladden er...og de har ikke visst det på lenge.

Anonymkode: a6eef...309

Jeg hadde med en gjeng fra barnehagen på bussen i Oslo, og noen av de ble livredd ei dame. For de var sikker på at hun var Hufsa 😂

Har hørt fler barn tro det opp igjennom. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Arkana skrev:

En far var og hentet barnet sitt på SFO og hadde med et yngre søsken. Der hadde de akkurat delt ut frukt og lillesøsteren fikk et eple som hun taust tar i mot. Faren ser på barnet og spør (som foreldre jo gjør i oppdragelsens ånd) "Hva sier man da?" hvorpå barnet skuler opp på giveren og svarer "Er den vasket?". :fnise:

Omtrent i samme gate: Søsteren min hadde med seg datteren sin på 3-4 år til kusinen vår. Og så skulle de dra og jentungen begynner å løpe opp trappa opp til parkeringen. Søsteren min ville at hun skulle si hadet når de dro, så hun roper etter datteren sin: "Hva sier du da?" og jentungen ropte bakover mens hun fortsatte å løpe: "Takk!" 

Anonymkode: af8c1...68e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En digresjon, men da datteren min var liten så var hun en skøyer som kravlet over alt.

"Å, du din lille luremus!" klarte en bekjent å si til 2- åringen min :laugh:. Rødmende etterfulgt av et "Oi...Det kom helt feil ut! Jeg mente altså at hun ser så lur ut og er en liten klatremus.

Anonymkode: 64428...77f

  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som lærer. En dag hadde jeg en gruppe fra mellomtrinnet i en oppgave der vi hadde mulighet til å sitte og skravle litt. De hadde tidligere på dagen hatt seksualundervisning i naturfag.

Vi begynte å snakke litt om meg. Ungene lurte på om jeg bodde i hus, om jeg var gift osv. Så spurte de om jeg hadde barn. "Nei det hsr jeg ikke", svarte jeg.

"Hvorfor har du ikke barn?" spurte en.

Så ramler det ut av en annen elev: (Som tydeligvis hadde lært litt fra seksualundervisningen 😂) "Det er fordi hun ikke har kommet i senga enda!!"

Elevene var dønn seriøse. Jeg måtte le inni meg, men sa bare noe sånt som at nei det har jeg ikke gjort enda.

Samme timen, når de spurte meg om jeg var gift, så forklarte jeg at jeg hadde hatt kjæreste før men at vi ikke er sammen lenger.

"Er du skilt???" spurte noen da. Ikke den morsomste kommentaren, men jeg måtte le litt inni meg fordi de tydeligvis trodde at man MÅ være gift for å være sammen :P

Har også fått spørsmål av elever som har fått vite at jeg bor alene i en liten leilighet, om "Når skal du kjøpe deg hus, gifte deg og få barn??". Mange barn som syns det er rart at jeg ikke har hus, mann, bil og barn :P 

Anonymkode: d9eec...dc3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Dette opplevde du ikke. Dette er en vits, som noen har tenkt ut. Små barn vet ikke hvem Spøkelseskladden er...og de har ikke visst det på lenge.

Anonymkode: a6eef...309

Vi var på ferie i Italia, og en fire-fem nonner i sorte lange burkaaktige gevanter trasket over Piazzaen. Min treåring satte opp store øyne og ropte "Ohhoo! Ohhoo! Spøkelser! Weæ!".

Så de vet i hvert fall hva spøkelser er og hvordan de ser ut.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Leste noen gullkorn fra barnemunn på Aftenposten her om dagen, her er mine tre favoritter:fnise:

"Jeg tror Clinton hadde kysset en dame på skrivepulten sin. Derfor ble alle kjempesinte, fordi han ikke fortalte det til noen. Og fordi hun var så tjukk."

"Jeg vil ikke begraves når jeg blir gammel, for jeg klarer ikke å ligge så lenge under jorda uten å puste."

"En ektefelle er den fellen man går i når man gifter seg."

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en hjerneblødning for noen måneder siden og barnet mitt sier så fint på bussen "Husker du når du var syk i hodet mamma"...Fantastisk opplevelse da samtlige på den fulle bussen snur seg å kikker rart på meg.😂

Anonymkode: ccf6f...022

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har min drøyt 4 år gamle niese på besøk denne helgen. Hun fikk en liten omvisning i "kjøkkenhagen" min, inkludert smaksprøver. Jeg viftet litt med hånden i basilikumen for at hun skulle kjenne lukten bedre, hvorpå hun gjør store øyne og lyser opp.

- Den blomsten vet jeg heter pasta! 

:rodmer:

Anonymkode: e7587...cfc

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på butikken med min datter her om dagen (snart 6 år), stod i kø ved kassa. Så utbryter hun: "OI, mamma seee! Han mannen hadde lite hår på hodet. Lurer på hvorfor. Hvorfor det mamma?" Kunne høre mange i køen små lo, og han mannen smilte stort og lo godt. Han tok det jo pent heldigvis. Han visste at barn er barn. Nysgjerrige små skapninger :fnise: Litt flaut for meg, jeg ble helt satt ut. Visste ikke hva jeg skulle svare :fnise::fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde med meg tvillingene i badeland og skulle i dusjen. Mens jeg vasker håret til jenta så roper plutselig sønnen min høyt ut «SEEE MAMMA, DEN DAMEN HAR EN UUULV UT AV TISSEN» vi kom oss fort ut av dusjen og kledde på oss. Dattera mi står og venter ved skoene, jeg hører bare «HADET UUUlvedamen», siste gang jeg har med begge alene i garderoben!!

(Damen var lite fornøyd, selv med flere unnskyldninger. Det ble en alvorsprat hjemme) :laugh:

Anonymkode: 852c0...1ca

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde med meg tvillingene i badeland og skulle i dusjen. Mens jeg vasker håret til jenta så roper plutselig sønnen min høyt ut «SEEE MAMMA, DEN DAMEN HAR EN UUULV UT AV TISSEN» vi kom oss fort ut av dusjen og kledde på oss. Dattera mi står og venter ved skoene, jeg hører bare «HADET UUUlvedamen», siste gang jeg har med begge alene i garderoben!!

(Damen var lite fornøyd, selv med flere unnskyldninger. Det ble en alvorsprat hjemme) :laugh:

Anonymkode: 852c0...1ca

Dette høres ut som en bisarr versjon av Rødhette. :hoho:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, padawan skrev:

Den skjønte jeg ikke. 

Hun hadde hår på tissen. Du vet, slik kvinner egentlig ser ut (når de ikke vokser seg fra topp til tå). 

Anonymkode: e7587...cfc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så pinlig, men litt søtt og morsomt. Femåringen sier utrolig mye rart, i det siste, når han er i ekstra godt humør, noe som er ganske ofte. Så kaller han meg baby istedet for mamma. På butikken "Kan du sette handlevognen på plass?" Han med et stort smil og stor innlevelse: "OK, BABY :)" Og slik går dagene. 

Anonymkode: 13af2...c59

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9. mars 2017 den 13.31, Blair Waldorf skrev:

Var barnevakt en gang for noen år siden, vi gikk en tur på butikken og ungen fikke se ei dame i svart burka , og spør: var det Spøkelseskladden ?

:hoho: Fantastisk! :skratte: 

På 9. mars 2017 den 16.47, AnonymBruker skrev:

Nei. Dette opplevde du ikke. Dette er en vits, som noen har tenkt ut. Små barn vet ikke hvem Spøkelseskladden er...og de har ikke visst det på lenge.

Anonymkode: a6eef...309

Hvordan kan du påstå noe sånt? Hvorfor vet ikke små barn hvem Spøkelseskladden er? Han er vel sikkert fortsatt i Donald og barn leser Donald. Eller er Spøkelseskladden blitt rasistisk og blitt kastet ut av Donald? Alt er jo rasistisk idag. :rolleyes: Uansett kan barn lese gamle Donald arvet av foreldrene sine eller noen andre så mye de vil, så å påstå at Blair lyver er bare stygt gjort. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 9.9.2017 at 9:39 PM, AnonymBruker said:

Har min drøyt 4 år gamle niese på besøk denne helgen. Hun fikk en liten omvisning i "kjøkkenhagen" min, inkludert smaksprøver. Jeg viftet litt med hånden i basilikumen for at hun skulle kjenne lukten bedre, hvorpå hun gjør store øyne og lyser opp.

- Den blomsten vet jeg heter pasta! 

:rodmer:

Anonymkode: e7587...cfc

Var det pinlig? syns det var utrolig søtt bare jeg

Anonymkode: d9b6d...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var det pinlig? syns det var utrolig søtt bare jeg

Anonymkode: d9b6d...80a

Jeg misforstod tråden. Beklager. :) 

Anonymkode: e7587...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på Legoland i fjor, med guttungen som da var to år og følgelig ikke snakket så veldig rent. Inne i akvariumet ble han veldig fascinert av de største fiskene, han ville dele sin entusiasme med pappaen og ropte ut: "Pappa! Stooooor pikk! Stooor pikk!". Faren ble temmelig ivrig på å få samtalen over på noe annet, men gutten fortsatte å rope "pappa, stor pikk!" :fnise:

Anonymkode: d52e9...54c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...