Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ville vært litt oppmerksom på det sistnevnte der pga mulighet for pedofili fra faren.

Anonymkode: c9335...c15

*ruller med øya*

Det bør være normalt at barn ser foreldrene sine nakne. Hadde du sagt det samme om ungen ropte mamma mamma når den så ei naken dame med pupper som spretter?

Anonymkode: f97ff...69d

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobba mange år i bhg. Satt å spiste brettspill med 5åringer. Han ene sier " har du barn?" 

Meg "nei " 

Han: " har du melk i puppene dine?" 

Meg "Nei. Det får man om man har baby i magen" 

Han *glor på puppene* "jeg vil suge melk av puppene dine".......

 

Wtf 🥵

 

Anonymkode: 15d8f...b51

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

altflyter skrev (På 9.12.2015 den 13.30):

 

Nå kom jeg faktisk på en fra det virkelige liv. Passet en liten jente på 2 år. Hun var forferdelig frustrert fordi filmen hun ville se ikke virket... Hun hadde puttet en vaffel i dvd-spilleren.

Fantastisk🤣

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min på 7 spurte hva kondomer er, og det spurte han høyt om når vi var på butikken 😳Jeg svarte bare at det får vi snakke om når vi kommer hjem 🙄

Anonymkode: 5014d...cda

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jente på jobben (bhg) som brukte F istedet for S og hun sa til meg" du får ikke fitte her...."

 

Anonymkode: c9105...902

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttunge med stumme r'er. 

Pikken gjør vondt! 🙉 Altså prikken gjør vondt. 

Han hadde molusker i en periode, det var snakk om mange vonde pikker da 🙈 Forklaringsbehovet mitt fikk kjørt seg litt for å si det slik. 

Anonymkode: 37df2...ba5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine sønner på 5 og 8 år var med meg på stranden..vi skulle skylle leker og gå for å pakke. Ei relativt kraftig dame ligger å soler seg der vi går forbi. 5 åringen utbrøt ganske høyt etter vi passerte: åhhh, feiteste dama ever! 

Det ble en grei prat i bilen...han har ikke gjort det siden

Anonymkode: e2f48...537

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da den ene svogeren min var barn var grøt det beste har fikk. Da moren kom inn i stuen mens han satt og spiste hørte hun han si: en skje til meg og en skje til deg mens han mata vhs spilleren med grøt… De åpnet opp videospilleren og den var full i grøt 😅

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.3.2020 den 20.16):

Hadde med femåringen på en teppebutikk. Informasjonsdisken var så høy at jeg løftet han opp så han fikk sitte der, mens mannen som jobbet der drev å leita etter noe på pc’en. Kjekk mann med skjegg. Så sier sønnen min plutselig «se mamma, han har skjegg i ansiktet og du har skjegg i rumpa».

Hun bak meg holdt på å krepere mens jeg trodde seriøst jeg skulle besvime.. 😱

Anonymkode: 42061...04e

Min gutt utbrøt også. Mamma har skjegg i rumpa en gang. Heldigvis ikke ute blant folk  Da hadde jeg blitt rimelig flau 🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Nå har jeg ledd meg gjennom store deler av den tråden, så jeg tenkte å bidra med et par til fra da barna mine var små.

 

Mine to yngste (da ca 3 og 5 år gamle) sitter ved bordet og klipper papirfigurer. 

Sønn: Jeg skal klippe figurer av alle jeg kjenner i barnehagen, jeg skal lage A, B, C og meg selv.

Datteren min, tydelig fornærmet over å ikke bli nevnt, sier: Jeg går jo også i barnehagen din! Hvorpå sønnen min svarer "Ja, men jeg kjenner ikke deg så godt."

-----

En gang forteller mannen min til datteren vår at han ble påkjørt av en bil da han var liten, og hun spør "Døde du?" 

------

Da datteren min var 5 reiste vi to alene på besøk til moren min. Vi hadde akkurat satt oss på flyet da det kommer en familie med to små barn ombord og setter seg i nærheten av oss. Barna er tydelig grinete og trassige og datteren min studerer styret som pågår noen minutter før hun lener seg mot meg og sier "Å reise med små barn er jammen slitsomt."  (Du sier ikke det! :Knegg:)

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var rundt 6-7 år døde bestefaren min. Vi var samlet oppe hos bestemor og hun gråt og var åpenbart i stor sorg. Da gikk jeg bort og klemte henne og sa: «Jeg er glad du ikke er død jeg, bestemor. Jeg hadde savnet den gode maten du lager!»

  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

onkelen og tanta mi var i kirken på julaften, under julegudstjenesten. Og idet kirkeklokkene begynte å ringe julen inn,

spratt fetteren min opp og utbrøt "Isbilen!". Han var nok rundt tre år.

  • Liker 6
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Besina said:

Her i huset bruker vi "riktige" ord om kroppen, som penis, vagina, vulva osv. En dag spiste sønnen min på 4 år is og jeg spør om den var god. Da svarer han: "åh ja, den smaker vagina!".. Heldigvis var vi hjemme 🙈

Vi var i dåp en gang da jeg var liten, sikkert 4-5 år. Under talen til presten begynte jeg å kjede meg, og hvisket til faren min om han ville høre en vits. 

Han hvisker: sssh, ikke nå, B.

B: katta med slips. Vil du høre resten?

Han svarer ikke, så jeg spør igjen om han vil høre resten, med litt høyere stemme, hvorpå han igjen hysjer på meg.

Og da hever jeg stemmen og roper: RUMPA TIL PRESTEN! :fnise:

Wtf…..

 

Anonymkode: 99586...30d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Min niese var vel rundt 4 da hun sa til bestefaren: "når du dør, da skal jeg komme og grave deg opp igjen". 

Gikk forbi en eldre dame på kjøpesenteret, så sier hun "stakkars deg gamle dame, for du er så gammel og skal snart dø" 

Og det gjelder å passe seg for hva man sier når hun hører. I familiebesøk sa hun høyt at vet du hva mamma har sagt? At *navn på kusine* er bortskjemt og en breleunge. Ble litt dårlig stemning da. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...