Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde før på dagen hatt en samtale med min niese som på det tidspunktet var 7år om hvorfor jeg ikke hadde barn, siden alle de andre tantene hennes hadde det kunne hun ikke helt skjønne hvorfor jeg ikke hadde noen. Jeg hadde forklart "vis tante vil ha barn må hun først finne seg en kjæreste" Så kom samtalen inn på at denne kjæresten ville bli hennes onkel.
Da vi noen dager senere var på kafé med min bror med familie og en god del venner av dem, satt hun og hørte på samtalen mellom de voksne som gikk ut på at, la oss kalle ham "Per" burde skaffe seg dame snart siden han var 30år og singel. Da det blir et opphold i samtalen spør hun "Per.. kan jeg kalle deg for onkel?" og han smilte bare og sa at klart hun kunne det om hun ville, det var jo bare koselig med en ekstra "onkelunge". Da brøler jenteungen ut "TAANTEEE! TANTE! NÅ KAN DU FÅ BARN, FOR PER VIL VÆRE ONKELEN MIN!"



Anonymous poster hash: 9fa24...20a
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

I går tok gutten på farfaren og sa "Så hard tiss har du, farfaren". Og da sa farmoren: "nei, lille venn, det er bare nøklene der som er harde".



Anonymous poster hash: d6183...1ba
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lypcha

Jeg var på besøk hos naboen som har amputert det ene benet sitt. Nabogutten på 4 år kom bortom og lurte på hvordan han hadde fått robot ben. Han syns det var så kult å kunne lage lyder med benet og å lade det. Ikke så pinlig men veldig søtt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg, mannen min og baby ute og handlet på butikken. Plutselig peker en 4 åring på baby og sier "se, mumitrollet!" Moren ble rimelig flau, vi bare lo. Har tydeligvis en trollunge! 😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tante barnet til venninnen min på da 8år sier høyt og tydelig til henne mens de står kø: Nå trenger jo ikke du og onkel å sexe mer. For nå har du jo baby.

Venninnen min ble skikkelig flau, og hjalp ikke at hele køen lo godt.

Kjenner en familie som fant ut at de skulle dra til Akvariet i Bergen på tur.

De angret veldig da de kom dit, og skulle virkelig ønske de hadde ventet til datteren hadde lært seg å si fiskene og ikke sa fittene.

Kjempe morro med ei lita jente som løper rundt hele dagen å sier høyt og tydelig: Pappa, pappa... Se på alle fittene!!

Endret av MissPierce
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går utbrøt 2-åringen til pappaen "pappa, du har ikke lov å slå meg!". Pappaen gikk bare fredelig forbi og har selvsagt aldri lagt sin hånd på barnet. Bare familie til stede, men det slo meg da, at det er nå detbbegynner, det er nå han kommer til å komme med pinlige uttalelser på butikken. For er det noe jeg har skjønt, så er det at det kommer mange rare utsagn basert på misforståelser og ting han har hørt i barnehagen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på besøk hos gode venner og skulle tydeligvis bli servert noe ordentlig godt for fireåringer deres kom og annonserte at snart skulle vi få honningsex! Vi lagde store øyne i to sekunder før vi bare "kjeks!!! Han mener kjeks!!!"

Anonymous poster hash: 4d913...2d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren vår på 15 måneder har akkurat lært seg å si ordet "ball", og dette er et ord hun bruker flittig for tiden om alle runde ting (baller, såpebobler, ballonger osv). I dag på butikken sto vi bak en dame i køen som var godt over gjennomsnittet rund i kroppsformen. "Ball" sa min datter og pekte. "Ball, mamma, ball". Jeg døde litt, fyren bak meg i køen måtte gå vekk for å skjule latterutbruddet. Heldigvis tror jeg ikke den stakkars damen forran oss fikk med seg hva det var snakk om. 😳

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var rundt 4-5 år og på tog tur med tanta mi, så spurte hu meg om jeg hadde slept en fis. Nei svarte jeg og ropte ut "TANTE FEIS" (prompa for dere som ikke vet hva fis/feis er) hele vogna begynte å gal le. Og en veldig flau tante...

Anonymous poster hash: 4e32a...77c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne her er kanskje litt på kanten men..

Min mor og far hadde sex, og jeg var vel 5-6 år eller noe sånn. Gikk inn på romme dems å sa "kan dere være rolige, jeg får ikke sove" gikk ut igjen og dagen etter skulle vi ha familie selskap. Hvor jeg utbrøt "skal jeg fortelle hva mor og far gjorde i sengen igår, mor sang opra og far var helt rød i fjeset!" HELE familien lo slik dem fikk vondt i magen og mor ble nesten litt sur. Hahahah!

Anonymous poster hash: 4e32a...77c

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min var så flau at hun holdt på å dø da storebroren min var liten og satt i vogn. De møtte på en arbeidskollega av faren vår og konen hans.

De stoppet og pratet litt og så bøyde de seg over mot lille gutten i vogna og sa: "Så søt en liten gutt! Hva heter du da?" hvorpå gutten kontant svarte høyt og tydelig: "Pikken!"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Datteren min spurte hvordan barn ble til, på buss stoppet blant masse mennesker. Jeg svarte så godt jeg kunne at "når noen er kjærester, så koser de, og så kan det komme en baby inn i magen til mammaen." Tok den enkleste versjonen grunnet tidspunktet og plassen hun spurte om dette på (og si til henne at det kan jeg svare på senere er nyttesløst - da gjentar hun gjerne spm x-antall ganger til hun får et svar).

Men dette svaret var ikke tilfredstillende nok, så hun - som på toppen av det hele er veldig høylydt av seg, spør "men mamma, akkurat hvordan havner babyen inne i magen?" Hvorpå jeg sier at det skjer slik jeg nettopp forklarte. "Men mamma da, en baby kan jo ikke bare komme inn i mammaen sin mage fordi hun koser med kjæresten!!"

Herregud... Folk lo, og jeg hadde bare lyst til å synke ned i et hull i bakken. Hvorfor må de spør om slike ting i offentligheten!? Skrekk og gru!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min som har akkurat fylt tre år sier til alle entusiastisk med litt tilgjort stemme: "Hallåå Kompis!" (Etter en barnetv-fyr som begynner sendingen med det). Unntatt til dem som er tykke. Da sier hun: " Hallåå tjukkas!" Og ler hjertelig. Det har skjedd et par ganger nå, og vi har tatt samtalen om at man ikke sier sånt, at folk kan bli lei seg osv, men det når bare ikke inn. "Men han HAR tykk mage, mamma!". Tror snart jeg må holde henne hjemme noen år.

Anonymous poster hash: 697f7...239

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Mamma, jeg vil ha sex. Kan jeg få sex, mamma?"

Han mente såklart kjeks, men var rimelig flaut inne på butikken likevel :P

Anonymous poster hash: f493e...702

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg har en liten søt en fra helgas tur på legevakta, ikke pinlig men morsom;

Var inne hos vaktlegen med gutten min på 8 år mens pappan hans og søstra satt igjen på venterommet. Der ble han undersøkt for kraftig urinveisinfeksjon, og det var så ille at den hvite trusa han hadde på seg hadde store, røde blodflekker da han kledde av seg før undersøkelsen.

Da legen var ferdig fikk sønnen det travelt med å komme seg ut til pappan igjen, for han hadde nemlig nyheter. Tydeligvis hadde han reflektert over funnet, for han annonserte fortvilt og høyt til pappan og de 30 andre menneskene på ventearealet;

Pappa, seriøst. Æ har fått mensen!!! :hakeslepp:

Stakkars gutt. :fnise: Gikk heldigvis fort over da, frisk og mensfri igjen nå.

Endret av la Flaca
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaut, men min 5-åring sa litt halvhøyt til meg mens vi ble ekspedert av en overvektig dame i en klesbutikk: Den dama er veldig klumpete (som hun jo var, men ikke noe man må si høyt). Sa til ham "neida, det er hun ikke. Ikke si det."

Uff.

En annen gang gikk vi bak en ganske overvektig mor og hennes datter, og da sa han til meg (hvisket heldigvis denne gangen): Hun har spist for mye mat.

I dusjen etter å ha vært i bassenget: Den damen er gammel, hun er en bestemor (dama var vel 50 eller noe -litt flaut at han sier sånt i hennes hørevidde).



Anonymous poster hash: cb1e4...0cb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på butikken med datteren min på nesten to. Plutselig roper hun høyt med DEN entusiasmen "se mamma, se a mamma, se! " og peker tydelig. Jeg snur meg og ser. Der er det en eldre mann i elektrisk rullestol, og han tok det ikke med et smil. Jeg prøver å avlede henne, men det er nyttesløst. Så hun fortsetter. Butikken var stappfull så var mange som gliste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...