Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest anette

Mange artige utsagn her :fnise:

- Jeg var ikke gamle jenta, når jeg lurte på hvordan barn ble til. Hadde fått en forklaring av moren min, og tydeligvis tenkt mye på dette i ettertid. I kassa på butikken samme dag, drar jeg ivrig i moren min og utbryter høyt og tydelig "Men, hvordan kom jeg inn i magen din da? Hoppa jeg ut av lomma til pappa da eller?". En meget flau mamma da, ja..

- Hadde bursdagsselskap for mannen, og det var samlet flere venne par der + familie. Det ene venne paret vårt spurte om ikke vi var interessert i å være med ut å spise, og se en film til helgen, hvorpå jeg svarer at det hadde vært hyggelig, dersom vi fikk barnevakt. Dette fikk den nest yngste datteren våres på 5 år med seg, og utbryter "Men, du kan jo bare gi oss bort da!". Jeg ler litt, og sier "Jeg vil da ikke gi dere bort, jeg er jo så glad i dere". Datteren min svarer "Ja, men da kan du jo få nye barn!". Alle lo, og jeg visste ikke helt hva jeg skulle svare på det..

- For mange år siden var jeg og min yngre søster med moren våres til aker brygge. Hun skulle kjøpe en ny dekoder til TVen, og står å ser på utvalget. Plutselig hører hun en kjent stemme si "Deg har jeg sett før, på TV!". Da stod min lillesøster og dro Krister Falck i buksebeinet og så opp på han. Mamma ble veldig flau, mens Krister Falck lo godt.

- Min nest yngste på 5, kommer med mye forskjellige utsagn for tiden. For et par måneder siden, var vi på besøk hos noen venner, som vi ikke hadde sett på en stund. Datteren min sitter på fanget til faren sin, og som prater med kameraten. Plutselig utbryter datteren vår "Peter i barnehagen og jeg har blitt kjærester. Han har baller han, sånn som Leander har (Leander er lillebroren hennes)." Faren hennes håper på at det ikke kommer flere utsagn nå, men hun måtte avslutte med "Guttene i barnehagen har forresten sånn tiss som deg pappa, bare myyyyyyye større altså!!!". Faren ville bare synke ned i jorda, og vi lurte fælt på hva disse små gjør i barnehagen....!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke såååå pinlig. Men har ett tantebarn på 9år som sa ganske høyt i butikken at hun ville bli kjæresten til David Tennant. Så sa jeg litt sånn forsiktig til henne at han er 42år... SÅ?HAN ER MIN!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle hente tanteungen i barnehagen, og der sto det noen gutter og spurte hun ene dama "er du gravid?" dama var godt vant med at unger spurte, så hun forklarte at hun hadde hatt barn der. og ikke hadde noen nå. denne samtalen syns tanteungen min var spennene, så han løp bort og så på dama, så sier han "du er bare tjukk fordi du har mye mat i magen din du" han så veldig fornøyd ut og gikk:)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søtt! http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/wub.gif For en sympatisk liten fyr!

Har en historie jeg hørte av noen andre (sikkert noen feil her, men poenget er det samme, så what the heck):

Det var en mor og en sønn som var på besøk under en konfirmasjon, også sa moren at han skulle få hilse på en som het Kitty.

Da de møtte Kitty presenterte de seg og snakket litt, men da Kitty skulle hilse på sønnen så han dypt fornærmet ut og studerte henne med en rynke i panna.

Til slutt gikk Kitty for å hilse på andre folk, og da snudde gutten seg til moren, ganske snurt, og sa: "Men mamma! Det der var jo ikke Hello Kitty!"

Jeg lo så jeg grein da jeg hørte det http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/o030.gif

Enten skriver du frekke, uvitende svar, eller så skriver du totalt uinteressante innlegg. Hvorfor er du egentlig her?

Anonymous poster hash: f3a3f...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor jobbet en periode på et bakeri, og da annonserte jeg stolt i barnehagen at "mamma har begynt å selge sæks!" Mamma fikk en litt bekymra telefon hjem da, kan man si.



Anonymous poster hash: 86ce2...383
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg var ute med sin trassige treåring, og hun måtte på do. Treåringen ville så absolutt ikke være med inn båsen, og står og hamrer på døren og hyler at hun vil ut. Noen på utsiden trodde at det var et barn som hadde låst seg inne på do, så de gikk og hentet en sikkerhetsvakt som låste opp. Og der satt da venninnen min, rimelig rød i toppen :flau:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mor jobbet en periode på et bakeri, og da annonserte jeg stolt i barnehagen at "mamma har begynt å selge sæks!" Mamma fikk en litt bekymra telefon hjem da, kan man si.

Anonymous poster hash: 86ce2...383

Høres ikke særlig sannsynlig ut.. For et barn ville det være mye mer nærliggende å si at moren har begynt å selge boller, brød eller andre ting som er vanlige å kjøpe i et bakeri. Å kjøpe kjeks hos bakeren hører med til sjeldenhetene.

Anonymous poster hash: ef01c...1a0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker lillebroren min kom med en stjernekommentar;)

Der vi bodde før, skikkelig på landet, så måtte en ringe på legekontoret for så og vente i evigheter på at legen ringte opp igjen hvis en måtte ha legehjelp.

Så da var det bare å holde seg inne og vente på telefon (dette var før mobilen var allemannseie).

Mamma satt på do i det telefonen ringte, og lillebror (som da var ca 4 år) løp for å ta telefonen. Før jeg rakk å fravriste han røret hører jeg han sier "Mamma sitter på do og bærsjer, det lukter bærsj helt ut hit" før han la på røret!

Mamma var passe fortvilet, men jeg lo så jeg sto tvekroket :fnise:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke særlig sannsynlig ut.. For et barn ville det være mye mer nærliggende å si at moren har begynt å selge boller, brød eller andre ting som er vanlige å kjøpe i et bakeri. Å kjøpe kjeks hos bakeren hører med til sjeldenhetene.

Anonymous poster hash: ef01c...1a0

det var nok det ungen tenkte å;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke særlig sannsynlig ut.. For et barn ville det være mye mer nærliggende å si at moren har begynt å selge boller, brød eller andre ting som er vanlige å kjøpe i et bakeri. Å kjøpe kjeks hos bakeren hører med til sjeldenhetene.

Anonymous poster hash: ef01c...1a0

Kjøper ofte kjeks hos bakeren jeg, såkalte jødekaker som man ikke får kjøpt i butikk!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Enten skriver du frekke, uvitende svar, eller så skriver du totalt uinteressante innlegg. Hvorfor er du egentlig her?

Anonymous poster hash: f3a3f...644

Det innlegget der er 2 år gammelt, og det at jeg har rukket å få meg en stalker/hater viser jo at jeg har vært her aaaaltfor lenge... Hva gjør du her da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg var med min far i svømmehallen (jeg er jente) jeg var kanskje 6 år og ble med pappa i mannegarderoben. Pappa hoppa i dusjen ved siden av en mann som kanskje var rundt 50 år, han selv var 27-28. Så utbryter jeg til han ukjente mannen "hvorfor er din så skrukkete og hvorfor henger sekken så langt ned?"

Pappa ble utrolig flau, så på mannen ved siden av seg som humret litt. Tror nok han skulle ønske det var et stort hull i bakken der ja :)



Anonymous poster hash: 853af...d4b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har hørt en del rare ting små barn har sagt. Og jeg tror de har et tendens til og si mye rart i situasjoner.

Men man kan vel aldri få nok av en vits? :)

Jeg har en.

To barn satt og lekte i en sandkasse.

Plutselig løp det en naken mann forbi (Nudist strand i nærheten.)

Barna forteller det til mammaen.

-Æsj får en gris, sa hun.

Ungen:

-Nei det kan han ikke ha vært, han hadde halen foran...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest susidusi

Har fått meg ny kjæreste, som mer eller mindre bodde hos oss da..

Vi har ikke lås på badet, da mini mer enn gjerne låser seg selv inne på badet om hun får muligheten til det....

Så hadde vi besøk av ei venninne av meg, samt samboeren hennes og deres nyfødte. Kjæresten min var på do, og mini var høyt og lavt som vanlig. I et ubevoktet øyeblikk hadde hun komt seg inn på badet der kjærste min sto å tissa. Hun kommer sjokkert tilbake, og kan rapportere følgende: "mamma!!!! **** har sååååå stor slange (mens hun demonstrerer ivrig med hendene)! Jeg sååå det mamma!"

Jeg klarte ikke å holde meg, og brast ut i latter. Det samme gjorde de to andre. Mini var tydelig fornøyd med sin rapport, og smilte iherdig. Stakkars kjæresten min skjønte ingenting da han kom tilbake igjen, men var nokså fornøyd med veslejentas beskrivelse av utstyret :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, det skjedde med lillebroren min og mannen også! De gikk inn i herregarderoben og når de kom ut og møtte oss, kunne lillebror fortelle med stooore øyne at "tissen til XX er sååååååå stor!" Og det veeeldig høyt, midt i et offentlig svømmebasseng. Ble en del blikk der, ja :fnise:



Anonymous poster hash: 86ce2...383
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en til:

Eldste gutten min hadde hatt en kompis på besøk, så kom faren hans (en litt spinkel, lav mann med veldig vennlig stemme om det går an å beskrive den sånn) for å hente ham hjem. Jeg og pappaen står og snakker litt i gangen da datteren min på 4 år kommer. Hun ser lenge på ham, og så spør hun meg ; "mamma? Er det en mann eller en dame?"

Ble litt flau da ja. Han tok heldigvis dette veldig bra, og kunne fortelle at han forstod ikke helt hvorfor, men det var ikke første gang barn hadde stilt det spørsmålet. Han lurte på om det kunne ha noe med stemmen hans å gjøre :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og barna hadde vært i svømmehallen, og etter vi var ferdig satte vi oss i badstua. Der satt det flere litt lubbene gamle damer. Plutselig utbryter 2-åringer: "Oi, hu dama der har stooooooooor rompe!". Dama ble dritsur og jeg passe flau. Kom oss fort ut derfra ja...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en til:

Jeg og 3-åringen var ute på tur her om dagen. Etter en liten stund møter vi på en dame med en liten Mops. Datteren min løper bort til hunden, ser opp på damen og spør forsiktig: "Kan jeg klappe grisen?". Hun tok det heldigvis med et smil :D

Endret av Twisted_me
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg om min da 4 år gamle sønn sto bak en en fra brasil eller noe slikt på platasjen. Han utenlandske hadde kortklipt afro og jeg sto med en husfred i hånden. Så sønnen min kikka lenge på både planta og håret til mannen før han skriker: Men mamma!! Han ser ut som den busken du skal ha i vinduet!!.

Anonym poster: d081152c41c48ef3884682a15724ae0c

DØØØR :hoho:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min på snart 4 år og mannen min er i matbutikken en mandag, like ved ølhyllene, med endel personer i nærheten.

Sønnen: - Sånn MÅ du ha, pappa, og peker på ølen.

Mannen: Nei, det trenger vi ikke idag.

Sønnen: Jo, pappa, du liker jo øl!

Mannen: Joda, men vi skal ikke kjøpe det idag.

Sønnen: Jamen pappa, du EEELSKER jo øl.... :fnise:

Denne er mer søt enn pinlig da:

Samme sønn som nevnt over, på overnatting hos bestemor og bestefar.

Bestefar har lagt seg i senga ved siden av for å si god natt.

Sønnen: - Bestefar, nå jeg blir stor, og bestefar sånn som deg - da skal jeg ha bart og skjegg og ødelagt hår sånn som deg :hjerte:

(bestefaren har ganske lite hår på hodet....)

:ler:



Anonymous poster hash: c4c21...b89
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...