Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Pappa lager fæle lyder om natten" og begynner deretter å lage gryntelyder og stønnelyder midt under et stort familieselskap.

Anonymous poster hash: 52a82...abb

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var i en barnedåp og satt sammen med min yngre fetter som på det tidspunktet var en 6-7 år. Ut av ingenting skrek han plutselig: "Åhhhh, sååå stooooore pupper du har fått, Fashionistaen! Kan jeg være så snill å få ta på de?!" Såpass høyt at faktisk hele kirken snudde seg. var en rundt 12/13 da, så det var hakket flauere enn det det hadde vært idag...

Endret av Fashionistaen
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min løp ut til naboen som stod utfor huset og ropte: " mamma er syk!! Hjelp, hjelp du må komme!" Naboen kom løpende inn og fant meg hengende over doskåla. Måtte bare innrømme at jeg var gravid...

Anonymous poster hash: fae2f...f02

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt fra andre..

Mor og liten gutt på fire år skal til å betale i butikken. Gutten sier uten videre til mannen i kassa... faren min har stor pikk. Mor ble flau og han i kassa lo seg i hjel.

Så en om meg selv da jeg var seks år. Min far har aldri vært flink til å pusse tenna jevnlig for å si det sånn. Jeg sitter i tannlege stolen med mamma ved siden av meg. Tannlegen sier.. ja nå må du være flunk til å pusse tenna dine da..

Jeg svarer. . Pappa pusser aldri tenna sine. Flaut for moren min ja

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

på restaurant. Far skjønte ikke hva datter (8) snakket om da hun prøvde å beskrive hva hun ville ha.

far: Nå skjønner jeg ikke hva du mener.

datter (høyt, så alle i restauranten hører det!): Pappa, er du full igjen?!

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomme historier her :-)

Min sønn har ad/hd så kunne skrevet en bok om alt han v e l d i g spontant har sagt!

En gang måtte jeg låne penger av mine foreldre, og da s a n g han i bussen på vei hjem : maammaa har fått peeenger av mormor, yhea yehaa så nå får jeg iis!

Med høy og skjærende stemme.

Mange som lo da ja. Jeg krøp sammen ;-)

Anonymous poster hash: 758f0...5d2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Morsomme historier her :-)

Min sønn har ad/hd så kunne skrevet en bok om alt han v e l d i g spontant har sagt!

En gang måtte jeg låne penger av mine foreldre, og da s a n g han i bussen på vei hjem : maammaa har fått peeenger av mormor, yhea yehaa så nå får jeg iis!

Med høy og skjærende stemme.

Mange som lo da ja. Jeg krøp sammen ;-)

Anonymous poster hash: 758f0...5d2

awww så søtt daa :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg var rundt 10 år. Hadde nettopp klipt meg kort, og var veldig fornøyd selv. (Er jente). Løper inn på butikken med mamma, og da stopper det opp en liten gutt forran meg.
Det første han sier er; Er du gutt eller jente?"


Kom gråtende ut av butikken igjen. :P



Anonymous poster hash: c85a9...229
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg var rundt 10 år. Hadde nettopp klipt meg kort, og var veldig fornøyd selv. (Er jente). Løper inn på butikken med mamma, og da stopper det opp en liten gutt forran meg.

Det første han sier er; Er du gutt eller jente?"

Kom gråtende ut av butikken igjen. :P

Anonymous poster hash: c85a9...229

Haha tnåå! :grine::fnise:

Anonymous poster hash: f6e05...191

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på jobb idag (kassa på ICA) da en liten gutt kom bort til meg helt alene. Kunne nok ha vært rundt 5år.

Gutt: "Synes du pappa er fin?"
Meg: "Ehh..? Hvem er det som er faren din da?"
Gutt: "Han der!" *peker bort på en mann som står ved tacohylla*
Meg: "Vel han ser veldig snill ut, du er heldig som har en snill pappa tenker jeg." *Smiler og er storfornøyd med at jeg rodde meg veldig fint ut av situasjonen.*

Det jeg ikke hadde regnet med var at gutten skulle løpe rett bort til faren og rope av full hals: "Pappa, pappa, dama i kassen sier at du er fin og snill og ALT!"

Det jeg iallefall ikke hadde forventet var at damen som sto på andre siden av tacohylla var kona til samme mann og mor til gutten... My gad, kids altså! Brukte litt tid på å forklare hva som hadde skjedd, men de tok det veldig fint og selv om jeg var rød som en tomat så klarte vi alle å le av det hele. :fnise:

(Tenkte med èn gang på denne tråden). :)

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bror er veldig glad i å ta seg et glass øl til middagen i ny og ne. Har invitert han en del på middag til oss da poden på 2 år elsker sin kule onkel på 24 år.

Vi er inne på meny og går forbi juicen

"Jeg drikker sånn!" Og peker bort på eplejuicen.

"Mamma drikker sånn!" Sier poden da vi triller videre forbi Pepsi maxen.

"Og onkel drikker masse, masse 'våssenbjus!(voksenbrus)" roper han og peker da vi er på vei mot kassen og han oppdager øl-flaskene.

Jeg lo godt da. Andre i butikken begynte også å le :fnise: dette var for 3 dager siden.

For noen uker tilbake tok han opp skjorten sin og sa stolt "jeg har fin mage". Etterpå klappet han lett på magen min "mamma? Du har STOOOOR mage!". Skjønner ikke hvor han har det i fra :(:fnise:

Endret av HenLu
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde besøk av søsteren min, og hennes to barn på 4 og 2 år..

Helt ut av det blå, mens han er på vei inn på stua, roper 4åringer "FYY FAAAAAAAAAA'AAAAAAN!"

Jeg og søster i kor: "Hva var det du sa nå, X?"

Uten å blunke engang sier han: "Jeg sa ikke det, jeg sa pyromaaaaaaaaan!"

Som om det var så mye bedre :fnise:

2-åringen er veldig opptatt av hva hun har på seg, og elsker kjoler og pynt. Vi skulle ut, så da sa jeg at hun måtte ha på bukse. Det var greit, helt til vi stoppet innom butikken. Der presterer hun å løpe bort til en dame (med kjole og strømpebukse), dra henne i foten og rope "Taante, seeee. Seeeeeee. Hun ikke bukse!! Jeg heller ikke bukse, taaante!"

Deretter fortalte hun omtrent hver eneste person i butikken at "tante slem. Tante sier jeg måå ha bukse. Liker ikke bukse. Bukse stygg. TANTE STYGG!"

:skratte:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige nervøen min snakket ikke særlig rent da han var liten....

Han var på butikken da moren spurte: hva kunne du tenke deg til middag i dag da?

Gutten roper høyt (storfornøyd med at han fikk velge) roper ut: Jeg vil ha kuuuuuuk!

Mor: ah! du vil ha agurk?

Fikk noen blikk fra folk i butikken der ja.... haha



Anonymous poster hash: ca3ed...acb
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også veldig kjekt da fiskene blir pikkene, og man skal være en hel dag på Akvariet i Bergen.

Mamma mamma, se alle de store pikkene!!!

Å sånn fortsatte det i timesvis med store, små, rare, morsomme osv pikkene.

Folk smilte og lo godt av frøkna på 2år den dagen :)

Anonymous poster hash: 5e626...cdf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Datteren min snakker engelsk. Da hun var rundt halvannet år gammel var vi ute og spiste på restaurant. Hun mistet gaffelen sin på gulvet og roper veldig høyt "Fuck mommy. Oh no" Jentungen prøvde å si fork, men det kom ut som fuck :sjokkert:

Vi øvde veldig lenge på å si fork korrekt etter den hendelsen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde med ei venninne av meg da hun var 5-6 år gammel: På kjøpesenteret passerte hun og moren en mørkhudet mann som satt på en benk. Da spurte x: Gjør det vondt å være svidd? Moren beklaget seg og var meget flau, mens barnet forklarte at alle fra Afrika var jo mørke fordi solen brente dem.

Lillesøsteren min nektet også å bli sett sammen med mamma på butikken etter et frisørbesøk. "Jeg skammer meg over deg", hadde hun sagt før hun gjemte seg mellom hyllene.

Hun kommenterte også til en av de første kjærestene mine "Har du sett X uten sminke"? Nei svarer han. " Da vet du ikke hva du er sammen med, hun ser heelt annerledes ut". Jeg prøvde å forsvare meg med at jeg brukte veldig lite sminke til å være 14 år (7 år mellom oss), men kampen var tapt.



Anonymous poster hash: 018e1...3e0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekte med en gutt på 2,5. Han har et godt språk men prater veldig fort! Han tar en ball og forteller meg det at han skal kaste den på kuken min! Jeg trodde jeg hørte feil, så jeg spurte jo hva det var han sa. Han gjentar seg, og nå trodde jeg at jeg hadde skjønt det, men spurte hvor han sa han skulle kaste den. Gutten kommer bort til meg, bøyer seg fram mot meg og gjentar seg, klart og tydelig. "På KUUKEEN din!"

Jeg lo!!

Så skulle jeg kaste den tilbake til han, og da sier han.. "Ikke kast den på kuken min!"

Han har vel og merke eldre søsken, regner med det kommer der fra:p



Anonymous poster hash: 811b8...80e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde i fjor sommer, jeg bor i Sør-Korea, med mannen min. I Korea er det ganske vanlig med plastisk kirurgi, særlig for å få så-kalt “double-eyelid” aka større øyne.

Vi satt i parken, med hunden vår, en flat-neset pekingeser, med ganske store brune øyne. En 4-5 årig jente kom bort med mammaen sin for å klappe hunden vår.
Jenta sa oiiiii han er søøøt! Jeg takket og sa at ja, hunden er snill og søt. Jenta fortsatte å klappe hunden og utbrøt: Han har stooooore øyne Mamma! Jeg lo og svarte at han hadde store øyne og det var ikke pga plastisk kirurgi. Da smilte jenta, pekte på mammaen sin og sa ”mamma har operert øynene sine, nå er de store, men før var de små” :fnise:
Vi måtte virkelig anstrenge oss for å ikke le høyt, moren stakkars så ut som hun ble veldig flau :laugh:
Endret av Tanuki
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...