Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest linneawarp

mye morsomt her :D

for noen år siden hadde jeg med den nye kjæresten min på bursadags selvskap, da tantungen min på 7 oppdager dette utbryter hun høyt

"har du ny kjæreste IGJEN?"

jeg ble litt flau og svarte forsiktig "ja jeg har nok det"

fortsatte hun med "hvor mange kjærester har du egentlig hatt nå a?"

Opplevd det også :fnise: veldig flaut foran mange mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En unge spurte meg om jeg var gravid på jobben en gang. Det var jeg altså ikke. Og selv om det kanskje ikke er et smigrende spørsmål, så tok jeg det pent. Foreldrene ble forferdelig flaue og fikk det travelt med å betale for det de skulle ha. :P

Den har jeg og fått. Jobbet som vikar i en barnehage en kort periode, og der var det en liten jentegjeng som var ganske rett frem. Vi sitter ute og jeg har på meg en jakke som buler ut litt, i tillegg til at jeg pga. medisiner var en del kilo større enn vanlig på den tiden. Så jeg var ikke akkurat på mitt mest selvsikre.

" Skal du ha baby?"

"Nei"

Åh....du har stor mage"

"......"

Omtrent samme dag tror jeg inne:

"Har du kjæreste?"

"Nei"

"Hvorfor ikke?"

"........"

"Hvorfor har du ikke barn?"

"......."

*Pust dyyyypt inn*

(edit)

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en gang jeg og broren min var på besøk hos bestemor og bestefar. Vi kjeda oss veldig en dag. Så fant jeg ut av vi like godt kunne begynne og rive tapet på rommet vi lå på. Huff, vi hadde rivi ganske mye da bestefar kom inn, tror det var første gangen vi så han skikkelig sinna..

Andre gangen måtte være da jeg og fetteren min bygde hytte med nyinnkjøpt material (Planker, spiker, hammer, alt var helt nytt. Og helt uten lov, såklart) inne i garasjen. Vi hamret i vei og kom faktisk ganske langt før vi ble oppdaget :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min sier til datteren sin(tanteungen min): Den flisen var jo så liten, at du kan dra den ut med fingeren! Skal jeg gjøre det?

Tanteungen: ..Bare om du drar ut tissemannen din.

:bond:

Anonym poster: f6e058984f38ec60345a0c5ecc2a7191

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min sier til datteren sin(tanteungen min): Den flisen var jo så liten, at du kan dra den ut med fingeren! Skal jeg gjøre det?

Tanteungen: ..Bare om du drar ut tissemannen din.

:bond:

Anonym poster: f6e058984f38ec60345a0c5ecc2a7191

Hun er forresten 5 år. :P

Anonym poster: f6e058984f38ec60345a0c5ecc2a7191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 åringen min sa for ikke lenge siden høyt og tydelig om en jente med masse kviser - åj, se på hun med alle piggene i fjeset da

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ei venninne og hennes datter var på vei igjennom sikkerhetskontrollen på Gardemoen da dattera plutselig roper ut; ''Du mamma! Har du husket å slå av hjemmebrent apparatet?!!''

De i sikkerhetskontrollen humra godt mens en pinlig berørt mor hadde mest lyst til å grave seg ned :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da min mor gikk høygravid med meg var hun på butikken for å pante flasker, med seg hadde hun min bror som da var vel to år.. De fleste venter jo til det har samlet seg opp en del før de panter dem. Så hun hadde også en del ølflasker hun skulle pante. Og nei, hun drakk ikke alkohol mens hun gikk gravid.

Mens hun står og panter ølflaskene, snur min bror seg til mannen bak og sier.

"Vi skal bare pante alle ølflaskene til mamma!"

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da min mor gikk høygravid med meg var hun på butikken for å pante flasker, med seg hadde hun min bror som da var vel to år.. De fleste venter jo til det har samlet seg opp en del før de panter dem. Så hun hadde også en del ølflasker hun skulle pante. Og nei, hun drakk ikke alkohol mens hun gikk gravid.

Mens hun står og panter ølflaskene, snur min bror seg til mannen bak og sier.

"Vi skal bare pante alle ølflaskene til mamma!"

Jeg var på det ene senteret her med datteren min, da 6 år, og gikk innom polet. På vei inn sier hun: Åhhh, mamma. HVORFOR må vi alltid innom her når vi skal handle?? De rundt oss glante litt ekstra da ja.

Så skal det sies at jeg hater sentre, og er kanskje innom der en gang hver annen måned. Men flau var jeg ja...

Anonym poster: ef81ce2bb572e957dd9290501e27b9f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min sier til datteren sin(tanteungen min): Den flisen var jo så liten, at du kan dra den ut med fingeren! Skal jeg gjøre det?

Tanteungen: ..Bare om du drar ut tissemannen din.

:bond:

Anonym poster: f6e058984f38ec60345a0c5ecc2a7191

Touchè! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min og sønnen vår på snart 6 år satt i en kinosal og ventet på at filmen skulle begynne. Da vises en reklamefilm men noen lekre, lettkledde damer og sønnen vår bryter ut (i en stille sal) "Pappa! der er sånne damer du liker så godt å se på" hehe, ble litt latter og humring i salen etterpå.... :fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma fortalte akkurat at da jeg var liten, hadde vi vært i et familiebesøk. Der var det en dame med kraftig, mørk hårvekst på bena. Da jeg så dette, pekte jeg på beina og utbrøt: se mamma! Den damen har skjegg på beina!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*bump*

Anonym poster: 3d8e0ec0458083919125490af5b75a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løp etter kidden på 3 år mens jeg ropte "NÅ KOMMER JEG OG SPISER DEG...!!!", og barnet lo hysterisk rundt foran meg. Brått fra ingensteder stopper kidden midt på gulvet, snur seg og ser alvorlig på meg og sier:

"Mamma, det er IKKE lov å spise barn for da begynner de å blø!"

Jeg så på tv en annen gang når kidden var 3år og hadde lagt seg 30 min før. Jeg satte på NCIS på tv og brått hører jeg kidden bak meg sier "OI" fordi det lå en død mann på tv... (så kun at mannen lå fredfult på bakken og ikke hvordan det hadde skjedd)

Jeg: Oisann... Han snublet og sølte ketshup på seg! *zappe videre til annen kanal*

Kidden: Mamma, han sølte ikke ketshup; han er død!

Jeg: Neida, åssen skulle han blitt død da? Han bare datt jo, den kløna!

Kidden: Han ble banga han! *kidden snudde seg og gikk i seng*

Og "klassikkeren" som ble fortalt til alle i barnehagen... "Når jeg blir voksen så får jeg stoooooore pupper og hår på tissen, og da begynner jeg å blø ut av tissen akkurat som mamma!"

:sjokkert:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest susidusi

Jenta mi på 2 år har begynt å imitere babyer når folk snakker til henne. Om noen sier hei, så bare ser hun på de og sier "gæææææææhæhhih"

Hun klarer GODT å svare for seg, men dette er noe nytt hun har begynt med. Haha, hu ser jo helt fjern ut når hun gjør det!!

Dessuten har hun begynt å annonsere at "mamma bebi magen" ..........

Altså, det er jo nesten det eneste hun sier til folk!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nefertiti.

Jeg satt på bussen her om dagen, og det var to ledige plasser rett ovenfor meg. Så kommer det en far inn sammen med sin sønn.

Sønnen: Du har store pupper (peker på meg)

Jeg: Hehe, ja det stemmer nok.

Faren: (Blir flau og ser en annen vei)

Sønnen: Ikke sant, pappa?

Faren: Sånt sier man ikke til fremmede, (guttens navn)

Sønnen: Jammen, pappa see da! Jeg vet du liker å se på sånne.

Jeg måtte jo bare le, men faren ble forferdelig flau og kom seg ut av bussen på neste stopp. "Jammen, pappa da, det er ikke her vi pleier å gå av." hørte jeg fra sønnen i det de fòr av bussen. Mange smilende passasjerer rundt, ja :fnise:

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og broren min løp rundt når vi var små og ropte "Jeg sitter på en tissefant!" gang på gang på gang...

Jeg husker veldig godt at jeg ikke skjønte hva tissefant var: Når jeg sa den setninga så jeg for meg at jeg satt på månen og svevde blant stjernene... xD Stakkars mamma..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nefertiti.

Kom på en til!

En venninne av meg jobber i barnehage, og en gang hun stod og kledde på en av jentungene utbryter hun "Vet du hva? Mamma og pappa har håndjern på soverommet :sjokkert:." Venninna mi ble litt forfjamset og sa "åja, de har det, ja". Jenta så på henne med store øyne, og sa "Er det fordi de leker polti og tyv?". Venninna mi lo litt, og sa at det visste hun ikke..

Da mor kom for å hente jenta senere på dagen, sa hun stolt til mammaen "Nå har jeg sagt til (remser opp navn til andre barn i barnehagen) at du og pappa leker polti og tyv!". Moren så litt spørrende ut, og venninna mi måtte nesten forklare hva hun hadde sagt tidligere på dagen. :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

Jeg satt på bussen her om dagen, og det var to ledige plasser rett ovenfor meg. Så kommer det en far inn sammen med sin sønn.

Sønnen: Du har store pupper (peker på meg)

Jeg: Hehe, ja det stemmer nok.

Faren: (Blir flau og ser en annen vei)

Sønnen: Ikke sant, pappa?

Faren: Sånt sier man ikke til fremmede, (guttens navn)

Sønnen: Jammen, pappa see da! Jeg vet du liker å se på sånne.

Jeg måtte jo bare le, men faren ble forferdelig flau og kom seg ut av bussen på neste stopp. "Jammen, pappa da, det er ikke her vi pleier å gå av." hørte jeg fra sønnen i det de fòr av bussen. Mange smilende passasjerer rundt, ja :fnise:

Ler så jeg griner av denne. Klassiker! Hadde nok kjent igjen følelsen pappaen hadde der hvis det hadde vært mitt barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...