Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gemini7

Og i går passet jeg litt på ei nabojente, som da proklamerte både at mammaen var streng fordi "når jeg vil ut så bare tar hun meg i armen og river meg inn!", mens faren visstnok "sitter bare inne og spiller og spiller hele natta, hele dagen, hele natta, hele dagen".. -Ok, hva spiller han da? -På mobilen til storebror ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En sånn har jeg lest tidligere i tråden også, om en jente som sa det samme.

Anonym poster: 794215e3d2b3eaaea1460b9b8c408fb4

Jeg også!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 3 åring sto på buss, bane osv. å skrek at han hadde vondt i hodet og måtte på sykehuset (vi hadde vært på lekerommet på Ullevål på barnekirugisk avd. og sett en gutt som hadde hodeskader. Min ville tilbake ditt og leke.)

Han kaller tissen sin for naken.

"mamma, det kommer tiss ut fra naken"

Eller på butikken så roper han:

"mamma, jeg er naken"

som betyr: mamma, jeg må tisse.. men blikkene som glor.

Anonymous poster hash: 3b670...871

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har også kalt damer i burka for spøkelser.

Anonymous poster hash: 3b670...871

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gemini7

Jeg kom på et par herlige gullkorn til fra min eldste datters munn. Hun hadde det med å glimte til titt og ofte da hun var liten.

Dette var i jula og jeg hadde pyntet meg fordi vi skulle bort i selskap. Hadde på meg en svart topp med litt glittertråder, et langt smykke og glitrende øredobber. Min datter sto i gangen, klar til å gå da jeg kom for å ta på sko. Hun ser på meg, legger hodet på skakke og sier storøyd; -ÅÅÅÅåhh mamma, så FIN du er! Du ser ut som et JULETRE!!! HAhaha, har ledd så mye av den opp igjennom. Hører med til historien at juletrær var det vakreste hun visste på den tiden, så jeg valgte å ta det som et kompliment selv om det juletre ikke står øverst på sammenligningslista ;)

Samme lille tuppa så faren sin svinse rundt i bokseren da hun var ca 2 år. Hun la merke til "klumpene" foran og lurte "Bæss?"... hadde visst lagt merke til at andre barn fikk klumper på bleia når den ble fylt opp :D

Ok, kom nå på at det skulle handle om noe pinlig.. men søtt var det da definitivt ;)

Endret av Gemini7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte en fantastisk en i helgen. Foreldrene hadde kommet frem til at de skulle vært helt åpne med datteren sin, og svare ærlig å alle spørsmål. Her skulle det ikke skapes noen tabuer! Helt til en dag de står i kø i matbutikken. Den lille jenten ser ned i kurven til damen foran seg og får øye på en pakke bind. Etter å ha tenkt seg litt om, napper hun forsiktig i ermet til damen og spør "Har du mensen du da?". Damen blir litt rød og prøver å overse barnet, mens foreldrene gjør et desperat forsøk på å redde situasjonen. Den lille jenten tenker selvfølgelig at damen ikke har hørt henne, og napper henne i ermet en gang til, og gjentar høyt og tydelig "Hallo! Jeg spurte om du hadde mensen!"

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Åh, fred og bevare meg vel... Kjenner jeg blir flau på dine vegne, LaFlaca. *rødmer*

Vet iallefall at jeg ikke skal la ungen lese på eska om man får et eller annet middel som kan brukes til både uskyldige, og pinligere ting... Greit at man må regne med at man kan havne i noen pinlige situasjoner når man har barn, men jeg tror så langt din er den absolutt pinligste. Hjelpe meg! http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/blink.gif

Slike ting skjer så ofte med meg og. :ler:

Tror jeg har kjøpt 4-5 legemidler til nå som både brukes til noe uskyldig men også kjønnssykdommer! Litt pinlig, spesielt nær jeg hentet flere samtidig. De var jo ikke engang for slikt. :(

Endret av miramis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Uff, jeg husker jeg var kanskje 5-6 år gammel. Min mor og jeg hadde ligget i sengen å tullet, hvor jeg da hadde sleika henne i hele ansiktet for å plage.

Senere på formiddagen var det en tur i kirken, hvor jeg satt meg ned foran bena på henne og sier " mamma, kan jeg slikke deg?" mamma ble sprutrød å tok meg med hjem ASAP.

Anonym poster: 853afce6dd7e631333ee5788c72b1d4b

Huff... 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Mamma har blod i tisse sin, skrek mine barn ut i barnehagen. De skal av en eller annen merkelig grunn inn på do når jeg er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 4-5 år så min eldste storebror (6 år eldre enn meg) på Hotel Cæsar og jeg pleide å tjuvtitte bak veggen. Det var den perioden Juni var alkoholiker.

Da mamma og meg var på butikken kjøpte hun noen øl. Så hadde jeg spurt ved kassen "mamma, er du alkoholiker?"

Haha, hun ble veldig flau og prøvde vel å forklare det...

Var også en gang når det var mye snakk om lus hjemme fordi storebrødrene mine gikk jo da på skolen så vi ble sjekket hver kveld.. En dag på toget hadde jeg tatt i håret til mamma og sagt "lus?"

Anonymous poster hash: 6c7c7...d10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da min eldste forklarte for alle i bursdagsselskapet at "Pappa og mamma hadde Pula 2 ganger de"

Hvor han da pekte på seg selv og lillebror. Var el rundt 4-5år gammel

Teknisk sett hadde han jo rett men pinling da vi hadde "tjukke" slekta på besøk

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Da jeg var liten og ble med mamma til polet. Da hun stod i kø - pekte jeg mot en bestemt type alkohol som mamma og pappa liker å kose med en gang i blandt (egglikør). Jeg sa : NAM NAM NAM.

Mamma ble så veldig flau :P

En annen gang ble jeg med mamma og søster til en skobutikk - mamma forstod ikke hvorfor det er mange hull i sko og klaget på det. Hun forklarte at hun kjøpte sko med hull i - vet ikke hvorfor. Min søster sa:

DET VET JEG! Det er henne som lagte hull med nål! Mamma ble så flau! :fnise:



Anonymous poster hash: 558f1...114
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei lita jente jeg kjenner var med foreldrene på ferie da hun var 2år.

Da de sto å ventet på heisen, sto det ett par og snakket fransk.

Lille frøkna bøyer seg mot de fra armen til pappaen og sier: bla bla blablabla, med tydelig fransk lyd.

Foreldrene ble fint lite flau, og det franske paret lo godt.

Har også hatt med en bhg gruppe på trikken, hvor ei ble livredd ei burka. Måtte jo skjønne at Huffsa var kjempe skummel.

Lille jenta på 3 år skreik og skreik: Jeg vil ikke være med Huffsa, jeg vil ikke være med Huffsa.

Søstreren min satt på kjøkken benken mens mamma lagde mat, da hun pluttselig sier: Mamma husker du da du slo meg i hode med steikepanna.

Mamma tittet bare rart på henne.

Da svarer hun flirefullt: Nei, nå fantaserer jeg fælt igjen du :)

Var med pappa i bastuen i svømmehallen da jeg var 2-3 år. Det satt en naken mann på benken bak oss og halvsov.

Jeg tok tak i tissen hans. Dro i den og sa: Pling, pling.

Pappa trodde han skulle dø av flauhet

Tok taxi sammen med mamma og søsteren min da jeg var 4år.Mamma hadde sagt at vi ikke trengte å si det til pappa.

Da utbryter jeg i taxien til lillesøsteren min. Nå må ikke du si til pappa at vi tok taxi siden han har fått sparken da.

Han hadde ikke fått sparken, men firmaet gikk dårlig så alle hadde blitt permitert.

Tok bussen en gang også i 3 år alderen, og busssjåføren var skukkelig grinete.

Fornærmet over mannen sier jeg høyt og tydelig: Tenk å være så frekk. Sånne burde holde seg hjemme.

Den hadde jeg nok hørt fra mormor.

Hun kunne ikke fordra sure og frekke mennesker.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble vitne til en søt episode i en butikk for en stund tilbake. Det går en liten tass og holder mammae'n i hånden. Mitt i kasse-køen spør småen: "Mamma, de som har store rumper, har de egentlig bæsjet på seg?"

Barn er herlige i sin visdom :kalle:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en fra den gangen jeg gikk på barneskolen (for over 25 år siden). Det var vel rundt jul og alle i klassen skulle tegne noe fra juleevangeliet. Vi tegnet i vei og mot slutten av timen kom læreren bort til meg og så at jeg bare hadde tegnet Maria og Jesus-barnet i stallen. Hun spurte meg da hvor Josef var hen. Da svarte jeg med den største selvfølgelighet: "Han har tatt med seg eselet og dratt til byen for å handle!" http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/Happy.gif Skulle ønske jeg hadde like gode svar på spørsmål nå for tiden...

Ååå! Det minner meg sånn om min nevø som i juleskuespillet skulle spille eieren av hærberget som skulle fortelle Josef og Maria at det var fullt, men de kunne få stallen. Min lille søte nevø syntes nok litt synd på paret og sier høyt og klart' det er ikke flere rom, men du kan få sengen min!'

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...