Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tråden er ryddet og delt. Diskusjonen rundt burka kan leses her.

Helen, mod.

Endret av Helen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg kjenner var i butikken med sin datter på ca 2 år. Dette er på vei hjem for å lage middag, og hun lurer på hva hun skal finne på denne dagen. Snur seg mot datteren og spør hva hun synes de skal ha til middag i dag. "Vet da faen jeg!" sier jenta høyt og tydelig. Mor mer enn bare litt flau her ja...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ei jeg kjenner var i butikken med sin datter på ca 2 år. Dette er på vei hjem for å lage middag, og hun lurer på hva hun skal finne på denne dagen. Snur seg mot datteren og spør hva hun synes de skal ha til middag i dag. "Vet da faen jeg!" sier jenta høyt og tydelig. Mor mer enn bare litt flau her ja...

Det hadde moren godt av, hvis hun mener at toåringen skal bestemme menyen :ler: .

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje akkurat pinlig, men morosamt.

Har blitt fortalt at då eg var tre-fire år, så dusja eg saman med min far. Etterpå hadde eg sprunge bort til mamma og fortalt, ekstremt entusiastisk: "MAMMA!! Pappa har utover-tiss, men eg og du har innover-tiss!!"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min sønn er nå 4 år og det kommer gullkort nesten daglig. Heldigvis har jeg skrevet ned de fleste ;)

En i barnehagen har mistet bestemoren sin så de har snakket masse om dette der.

Småtten kommer til meg en morgen og sier: Mamma jeg vil ikke dø!

Jeg prøver å forklare at det er kjempelenge til noen av oss skal dø, vi får rynker og grått hår først,

og at han ikke trenger å tenke på dette siden det er sååå lenge til.

Dette medførte jo da noen gullkorn..

-mamma når jeg dør vil jeg ha puten med meg i jorden!

-Oldefar du har grått hår, skal du dø nå?

-Frank kortid skal du dø?

-Du har grått hår!!

-Jeg har litt grått hår jeg også. Det vokser her bak

Kommer jo alltid noen gullkorn i hverdagen også.

-mamma har du pung? (skjønner ikke hvor han har lært dette)

-Kaptein Sabeltann har ikke rumpe

Småtten bader og jeg har nettopp kommet ut av dusjen.

Småtten: Mamma har du pupper?

Meg: ja det har jeg.

Småtten ser ned på sine brystvorter og sier: Jeg og vil ha sånne store!

Blir veldig lei seg..

Småtten: Skal du ha pepper på tungen eller?

(En kompis i barnehagen som lærte han..)

Småtten: Jeg har lang tiss.. Det har ikke du mamma! Det betyr at du ikke er voksen!

Småtten: jeg spise sikkert?

Meg: Det går ikke an å spise sikkert vennen.

Småtten: Tomt for sikkert?

(nesten to år)

Småtten falt å slo seg en dag i sommer.

Det var litt vondt så han gråt en del.

Plutselig sier han: Jeg vil være glaaaaaad, mens han hylgriner.

En dag i sommer prøvd jeg å lære småtten hva terrassen var.

Småtten skriker: Kor e rassen min?!!

En dag i barnehagen.

Småtten til barnehagedamen: Du har skjegg i nesen din!

Han mente jo selvfølgelig hår.. SIkkert ikke så kjekt for en dame å få høre at hun har skjegg..

peker på en dame i butikken

-er hun sint gammel dame?

jul i svingen har tydeligvis gjort inntrykk :P

mamma du må gå meg genser! t-skjorte bruker vi bare om sommeren

Småtten:Er det snus?

meg: ja, sånn for voksne

Småtten: når jeg blir voksen kan jeg snuse da?

Småtten til en jente som jobber i barnehagen

- sandra, er du fin?

hihi så søtt :)

vi har pantet flasker og småtten gir lappen til damen i kassen

- no må du betale meg! kan jeg få masse?

Vi er i butikken og småtten spør meg: Mamma har hun lov til å PLUKKE på ting?

(snakket om butikkdamen som hentet sko til oss) hun ble sprutrød i fjeset stakkars!

Jeg, mamma og småtten har nettopp kjørt min pappa til helikopterflyplassen.

Vi sier hade og kjører hjemover

Småtten: Nå er morfor oppi himmelen!!

Småtten snakker om en jente i barnehagen: X har stooor rumpe!

Vi har kjøpt ny sånn toalettsete så småtten slipper å bruke potten

Småtten: nå detter jeg ikke ned i do lenger!

Vi stopper på ikea

Småtten: mamma, er vi på kinky nå?

(han mente jo selvfølgelig Ikea)

Jeg ligger å løser kryssord i sengen og snakker med med selv,

plutselig hører jeg fra småtten:

shhh, shhhh. det er natt mamma! no skal vi sove..

(klokken var 00.30) hahaha

Småtten ligger å ser på thomas toget

Småtten: mamma kan du hente gordon toget til meg? Jeg er så veldig opptatt!

Småtten: mamma, det er en smule i hanken på koppen min!

Meg: det bare ser sånn ut, det er bare ett merke

Småtten: mamma jeg vet at det er en smule for jeg har sett det!

Ikke så veldig mange pinlige heldigvis, men mange morsomme :)

Så at det ble en deeel, menmen :)

Endret av amyrlinn
  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på butikken i dag, og der hadde de sånne svære hortensia til 179,- . Tenkte at den kunne bli fin på platten min, og satte en oppi handlevogna.

Mens jeg står i kø for å betale, er det en liten gutt bak meg som sier til mamman sin: "Mamma, hvorfor skal dama kjøpe seg brennesle?"

Ikke så pinlig, men det ble mye latter av det. :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på butikken i dag, og der hadde de sånne svære hortensia til 179,- . Tenkte at den kunne bli fin på platten min, og satte en oppi handlevogna.

Mens jeg står i kø for å betale, er det en liten gutt bak meg som sier til mamman sin: "Mamma, hvorfor skal dama kjøpe seg brennesle?"

Ikke så pinlig, men det ble mye latter av det. :ler:

:skratte:

Mitt barn da hun var ca. 2-3 år: Mamma, du er ikke tjukk, du er deilig og humpete å sitte på! (visst nok lært av Ole brum)

Samme alder. Ramlet og slått seg for ørtende gang, hyl og grin. Midt i: " Jeg skal ALDRI ramle og slå meg mer! Det gjør VOOOOOONDT!!!"

Jeg: "Men det hender det at man slår seg, selv voksne gjør det. Sånn er det gjerne når man lærer seg nye ting"

Barnet: "Da skal jeg aldri gjøre noe! Skal sitte stille heeeele tiden!" *snufs hyl grin*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Min niese var svært nysgjerrig på hvordan barn ble til da hun var i 4-årsalderen, som de fleste andre. Foreldrene forklarte litt sånn forsiktig at det var noe som skjedde mellom to voksne som var veldig glade i hverandre, og forklarte også at pappa sin tiss måtte inn i mamma sin tiss. Da spør min niese om hun kan få se på neste gang :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veslejenta mi, 2,5-3 år, såg pappaen sin naken på badet. Forskrekket:-Mamma, pappa har en banan i rumpa.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg satt med dattera til venninna mi (ca 3 år) i fanget og prater med venninna. Den lille jenta gnir seg inntil brystet på meg og plutselig snur hun seg smilende og klemmer meg på puppene, og sier med et digert glis: Du har pupper! (klemmer litt til og smiler enda bredere) Stoooore pupper!!! Både jeg og moren lo godt av dette :ler:

Den samme jenta kom hjem fra barnehagen og erklærte høylytt til sin mor at hun var kåt. Moren spurte undrende om hun visste hva "kåt" er, og da tenkte jenta seg om et øyeblikk og svarte smilende "Jaaa, jeg tror det er et dyr!" :)

Et av mine egne gullkorn var når jeg skrev stil i første klasse om en hyttetur med familien, og skrev at min pappa hadde "drukket MASSE øl når vi kom på hytta". Hehe, han hadde tatt seg ei flaske lettøl...

Og min far mobber meg enda for den gangen vi var på bilferie i Finnmark og jeg (ca 2-3 år) fikk øye på en rein, og utbrøt entusiastisk: "Se hesten pappa!!!"

Jeg får stadig også høre om den gangen vi var på campingferie i Sverige og satt ute om kvelden og drakk Sprite. Mamma og pappa sa ifra om at det var leggetid, og jeg sa høyt og tydelig: "Jada, skal bare drikke opp sprit'n min først!" Tror foreldrene ble litt småflaue over 8-åringens drikkevaner da ja :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde for mange år siden,da min lillebror var rundt 2,5 år tenker jeg.

Mamma,bestemor,lillebroren min og jeg var å handlet i matbutikk for oldemor. Lillebroren min sa høyt og tydelig: husk sprit til oldemor. Mamma og bestemor ble så flaue,og svarte; ja,vi må huske SPRITE til oldemor. Dette var hennes favoritt drikke,og det hadde han fått med seg,manglet bare uttalen... :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veslejenta mi, 2,5-3 år, såg pappaen sin naken på badet. Forskrekket:-Mamma, pappa har en banan i rumpa.

:skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veslejenta mi, 2,5-3 år, såg pappaen sin naken på badet. Forskrekket:-Mamma, pappa har en banan i rumpa.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo i et kvarter av denne! hahahah!!

Mor tok seg en liten prat med lillebror, da han hadde det med å kommentere mennesker i offentlighet. Han fikk beskjed om at man ikke måtte si alt man tenker høyt, men hvis han syntes noen var veldig tykk eller hadde en rar nese kunne han heller få si det når de kom hjem.

På kjøpesenteret, i en klesbutikk, kommer det inn en veldig stor dame. Pjokken kikker på henne med store øyne, og utbryter:

"Mamma, se der! Jeg sier ingenting, men hun der skal vi snakke om når vi kommer hjem!"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest AnonymBruker

Veslejenta mi, 2,5-3 år, såg pappaen sin naken på badet. Forskrekket:-Mamma, pappa har en banan i rumpa.

Hun var nesten tre år og hadde ikke sett sin far naken? Hjelpes... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...