Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Jeg var med mamma på visning i en gammel leilighet som ca. 2-3 åring da jeg utbrøt ganske så høyt og tydelig: Kom a mamma, vi går, det lukter så vondt her!

Da sønnen min ikke hadde lært seg å snakke rent ennå hadde vi en morsom (men flau) episode i barnehagen. Han kalte laks for rosa fisk, det var bare det at han uttalte det rosa pikk. En dag han kom i barnehagen forklarte han de ansatte fornøyd at han hadde fått rosa pikk av faffa (far far). Måtte forklare litt da ja :)

Broren min sa en gang stolt til vår mor at: "Du har så fine fiiine lange pupper mamma". :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sønn: vi er alle født til forskjellige ting. Jeg er født til å spille fotball. Mamma er født til å rydde og vaske.

jeg- hva?

Sønn: ja, for det er jo det du gjør HELE tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevnte jegat jeg protesterte høyt å tydelig på mammas reaksjon da jeg fikk lus?

Jeg hadde dyr i hodet, det var smittsomt, det som smitter er en sykdom, men jeg slapp å dra til helsesøster, for dyrene måtte dø, og sånt gjør man hos dyrlegen!;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThatWoodcut

Lillebroren min da han var ca. 4 år og så hunden vår klippet for første gang: Mamma, mamma! Lotta er blitt voksen! Hun har fått pupper og det er ikke noe hår på dem!

Lillebroren min igjen, dog han var ikke så liten, men timingen var så bra at jeg må fortelle allikevel: Han sitter med en matteoppgave, mens mamma forteller at tante skal komme i morgen.

Mamma: Og så kan hun jo kanskje hjelpe deg litt med å ordne på rommet?

Lillebror: (veldig irritert) Åå! Hva har jeg gjort nå da?! (Om oppgaven som aldri ble riktig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da lillebror min på 4 år var hos frisøren, satt det en tamilgutt og ble klippet i stolen ved siden av. min bror stirret og stirret lenge og så utbryter han: "døøh? han gutten der- (og peker) har han ikke vasket seg han? :ler: guh, det var flaut :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var kanskje 5-6 år hadde jeg og pappa vært på butikken, og deretter hentet vi broren min et sted med bilen. Da vi hadde stoppet bilen hjemme spurte broren min meg "har dere kjøpt Donald?" Jeg svarte "Nei, det glemte vi." og gikk så ut av bilen og smelte igjen døra. Da begynte broren min å hyyyyyle, og jeg sa "Herregud, er det noe å skrike for da". Jeg hadde smelt igjen døra over to av fingrene hans...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Da jeg var kanskje 5-6 år hadde jeg og pappa vært på butikken, og deretter hentet vi broren min et sted med bilen. Da vi hadde stoppet bilen hjemme spurte broren min meg "har dere kjøpt Donald?" Jeg svarte "Nei, det glemte vi." og gikk så ut av bilen og smelte igjen døra. Da begynte broren min å hyyyyyle, og jeg sa "Herregud, er det noe å skrike for da". Jeg hadde smelt igjen døra over to av fingrene hans...

Hvor gammel var broren din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen barn, men har to historier fra da jeg selv var barn. Disse hører jeg om hver gang det er familieselskap. Først var det da jeg var tre år. Mamma hadde møtte en gammel venninne da vi var på butikken. Egentlig en veldig søt dame, men hun hadde noen mørke dun på overleppa. Jeg hadde nistirret på henne, og etter hvert ytret de berømte ord: "Mamma, hvorfor har den dama der bart?"

Det andre skrekkeksempelet er fra da jeg var fire. Dette var på 17. mai, og vi var på en skole for å feire. Der var det dekket langbord som vi satte oss ved. Jeg ble sittende ved siden av en ganske kraftig dame jeg ikke kjente, og hun var litt innpåsliten og skulle hele tiden snakke med meg. Jeg hadde visst fått nok av dette etter en stund, for jeg hadde sagt "hold kjeft, din feite gris!" Familien min hadde blitt helt målløs, for jeg var alltid høflig, snill og veloppdragen, så det kom visst veldig uventet på dem.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min lillesøster var en såkalt lystløgner når hun var liten, hun fortalte så mye at hun trodde det var sant selv, men en gang fortalte hun til naboen vår som tilfeldigvis er lennsmannen her, at pappa han puler på mormor ute i hagen vår! dette var jo selvfølgelig ikke sant, men herregud mamma var så flau!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var nesten tre år og hadde ikke sett sin far naken? Hjelpes... :filer:

Det kan jo være at hun rett og slett ikke hadde språk før?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kan jo være at hun rett og slett ikke hadde språk før?

Nemlig, eller ikke var gammel nok til å legge merke til sånt? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig, eller ikke var gammel nok til å legge merke til sånt? :)

Eller ikke gammel nok til å kommentere på sånt :). Jeg har en treåring som har sett oss nakne hundrevis av ganger, men det var først da hun ble ca. tre og veldig opptatt av tiss, bæsj og promp at hun begynte å kommentere slike ting. For eksempel gårsdagens: "Pappa, du har VELDIG store pupper!" :fnise:

(stakkars mannen som ikke har pupper engang :fnise:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eldste sønnen til en venninne var som barn et oppkomme av pinlige utsagn, alltid sagt med høy og tydelig stemme, og med fullt publikum.

- Pappa har KJEMPESTOR tiss! Du har ikke tiss, du mamma, du har bare hår!... Hvorfor sier du hysj?! (Dette skjedde i kirken...)

- Hvorfor slo du meg, mamma? (På bussen. Hun slo ALDRI.)

- Han er ikke helt som han skal være, han! (Om presten, som hadde CP)

Det var mange fler, får ta dem når jeg husker.

Datteren til en annen venninne som så moren naken, tittet opp på henne og utbrøt:

- SE DYRET!!

:ler:

Klarer ikke å slutte å le av denne.. :ler:

Endret av Filur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...