Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Dette er ikke om mitt barn, men om lilleøsteren min. Hun var rundt 3 år gammel og vi badet sammen i badekaret (jeg var rundt 10). Plasket og hadde det moro som vanlig. Så blåste jeg på magen hennes, dere vet hva jeg mener? Først lo hun også snudde hun tvert og begynte å hylskrike. Løp ut til mamma i stua og utbrøt; "Mamma, søster beit meg i tissen!"... :hakeslepp:

Det var selvsagt ikke det jeg gjorde, men mamma ble kjempesint på meg, og trodde vel på det.. :sjenert:

I dag ler vi alle av hele greia. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Leeloo

Datteren min satt og så på dyreprogram på TV og det dukket opp en nusslig liten andunge. Mitt dyrekjære barn utbryter: åååååååh så søøøøt!! DEN vil jeg ha til middag!!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Dette er ikke om mitt barn, men om lilleøsteren min. Hun var rundt 3 år gammel og vi badet sammen i badekaret (jeg var rundt 10). Plasket og hadde det moro som vanlig. Så blåste jeg på magen hennes, dere vet hva jeg mener? Først lo hun også snudde hun tvert og begynte å hylskrike. Løp ut til mamma i stua og utbrøt; "Mamma, søster beit meg i tissen!"... :hakeslepp:

Det var selvsagt ikke det jeg gjorde, men mamma ble kjempesint på meg, og trodde vel på det.. :sjenert:

I dag ler vi alle av hele greia. :lol:

Og der kom den om blåsing på magen igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Lillesøsteren min var veldig overfølsom og tålte ingenting som barn. Fra hun var 3 år, og vi var i butikken og mamma kom så vidt borti henne hylte hun ut: DU SLO MEG! også gråt hun. Alle snudde seg å så på de, og jeg så jo at det ikke var sant.

Slik holdt hun på til hun var 6-7år. Etter det sa hun heller: Ikke rør meg, du kom borti meg. Etter det fant de ut at hun hadde en del psykiske problem og vrangforestillinger.

Hun får god hjelp idag da :)

Ja, det kan være vanskelig å si om barn prater sant eller ikke. Derfor skal man være forsiktig med hva man tror før man har alle fakta på bordet. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Datteren min satt og så på dyreprogram på TV og det dukket opp en nusslig liten andunge. Mitt dyrekjære barn utbryter: åååååååh så søøøøt!! DEN vil jeg ha til middag!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var rundt 4 år:

- Jeg kan ikke SE øynene mine. Hvorfor kan jeg ikke det?

- På lørdager behøver man ikke å rydde opp. På lørdager og en annen dag. For det har politiet sagt.

- Mamma sier: Du er trøtt!

Jeg: Nei! (jeg har halvåpne øyne). Bare sliten og våken!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var rundt 4 år:

- Jeg kan ikke SE øynene mine. Hvorfor kan jeg ikke det?

- På lørdager behøver man ikke å rydde opp. På lørdager og en annen dag. For det har politiet sagt.

- Mamma sier: Du er trøtt!

Jeg: Nei! (jeg har halvåpne øyne). Bare sliten og våken!

Ntåå så søtt :fnise: så typisk barn og ikke vil inrømme når de er trøtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

:skratte: Den var bare best altså, dere vant :jepp:

Ler så eg griner!!!!!! Skrape!!!! Hahahaha!! Og Hufsa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Vi var i kirken i barnedåp i fjor sommer, min lille gullunge begynner å kjede seg litt og hvisker til meg" mamma, når har eg bursdag?" " i august" hvisker eg tilbake, da roper han ut sinna og fornærmet " æ e ikke dust!!!" " nei, du har bursdag i AUGUST" " neeeeeheeeeiiii æ e ikke duuuust!!!" da var det bare å avslutte den samtalen ja... Litt senere i gudstjrnesten reiser han seg opp på benken og begynner å synge" p p p pokerface" HØYT!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare fortelle hva poden på fire år gjorde!

I går ettermiddag var vi på besøk hos min gamle grandtante, og det var også en del andre fjerne slektinger til stede som vi ikke treffer så ofte. Så der sitter vi da, rundt kaffebordet og prater om løst og fast, da min sønn, som sitter i fanget til min grandtante, høyt og tydelig utbasunerer: "Pappa slår mamma og drar henne etter håret" :overrasket:

Dette stemmer selvsagt ikke i det hele tatt, det må være noe han har hørt enten på tv eller i barnehage, men stemningen ble så utrolig "awkward". Jo mer sambo og jeg forsøkte å avkrefte det hele, jo merkeligere ble det. I tillegg er sambo en svær og muskuløs mann full av tatoveringer, og ser nok noe skummel ut for gamle fruer :ler:

Noen flere som har noen gode historier å fortelle om pinlige ting barn har fortalt eller gjort?

HAHAHA!!!

Og det VERSTE er at INGEN trodde en dritt på hva dere sa. Barn forteller alltid sannheten. Sånn er det bare. Alle tror at dere har et turbulent forhold nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: jeg har skratta så hele nabolaget snart lurer på om det har klikka for meg.. Her var det jammen meg mye bra.

I leiligheten jeg og ungen min bor nå er det litt for kaldt, sokkelleilighet uten varme i gulv. Noe som gjør at jeg har klaget både til husvert og til familie rundt. En fin og varm sommerdag i juni fikk ungen min en pose med potetskruer og spurte meg om han kunne ta den med ut. Jeg så han satt på trappen utenfor og hørte husverten spør: sitter du her du da? ja sier min på 5 år; det var så kaldt inne så jeg måtte ut for å kose meg.... :fnise:

En kald høstdag hadde den gamle bilen min fryst helt hvit. I kaoset om morgenen var det bare å få sønnen min i bilen og begynne å skrape vinduer i full fart, unnagjort, og satt meg inn i bilen så gikk ikke døra på bilen min igjen så jeg tok sats flere ganger men det sa bare "pang" hver gang uten at den lukket seg. Det kom noen saftige gloser ut av min munn og til slutt gikk jeg ut av bilen tok spenntak så bildøra smalt igjen. Vel inne i bilen igjen og etter et par satser igjen for å få lukka døra, pusta jeg ut... og ble sittende 2 sekunder for å senke roen: da kom det tørt fra den ellers stille sønnen i baksetet: du mamma, går det bra med deg....

En dag jeg hentet 4 åringen min i barnehagen tok jeg han opp i fanget og gikk mot garderoben. Da ser han på meg helt alvorlig og sier: du mamma, har du store pupper? det har du det se her.. og drar ut genseren.. :ler: (og alle voksne rundt måtte også dra på smilebåndet)

og da han ble opptatt av tiss systemet kom han på badet en morgen og ser på meg og spør; du mamma har du mista tissen din?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel kanskje ikke SÅÅ morsomt, men jeg har en lillestøster på 11 år, da hun var på besøk hos brorne min og svigerina mi for en stund siden kom den reklamen om kondomeriet ( den der hun kjører over en grind i veien, og får en orgasme) Og de har orgasme garanti. da ser søstra mi på svigerina mi og spør. Duu jeg skjønner ikke så mye, hvorfor puster hun sånn når hun kjører over den greia i veien? og hvorfor i alle dager gidder hun kjøre over den flere ganger da? jeg vil også ha en garanti altså... hva betyr egentlig orgasme garanti.. Svigerinna mi blir litt vell satt ut og forklarer pent at hun kan forklare det når hun blir et par år eldre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

da jeg var på Tøyenbadet for en stund siden hørte jeg plutselig en unge si "julenissen, julenissen". jeg snudde meg og så at det vr meg han pekte på. faren fortalte at mannen (altså jeg) ikke nødvendigvis var julenissen selv om han hadde skjegg. dette trodde ikek ungen på så han fortsatte å peke og kaldte meg for julenissen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Susanne

Var mykje bra her ja:)

Når jeg var rundt 4-5 år flyttet jeg og min mor. På den nye plassen var vi på butikken, når vi sto i kassa var det ei gammal dame bak oss (den dama er veldig rar og går alltid med rød kåpe og rød hatt selv om det er sol og sommer) der utbryter jeg: Mamma er det dette som er julenissen her? Mamma blei litt lattermild og flau. Kassadama måtte late som ho hadde mista nåke bak kassen for ho lo så masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Susanne

Hadde en historie til jeg kom på.

Vi fikk oss ny hund for noen år siden. Den var 1,5 år når vi fikk den så den hadde allerede navn. Men vi hadde missoppfatta navnet litt og trodde navnet var tiffen. Etter en måneds tid ringer han som eigde den før for og høre hvordan det gjikk. og broren min tok telefonen. Forsige eiger: Hei. Hvordan går det med Jippen? Bror: Nei vi har ikkje ein jeep vi vi har ein Volvo! Da var pappa rask med og dra telefonen ut av hendene på broren min :skratte:

Ein anna gang broren skulle ta telefonen så var det ein som spurte etter pappa men pappa var ute og jobba så han kunne ikkje ta telefonen. og da sier broren min: nei pappa er no på do kl to han! Hvor han plutseleg forsto hva han hadde sakt blei drit flau og heiv telefonen bort til meg så eg skulle ordne opp. Uff flaut :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBruker

Var ute med begge jentene mine, den yngste var baby og lå i dypvogn, storesøster var 2.5 år. Ofte på trilleturene ville storesøster ha med dukken i dukkevognvogn, slik at vi begge var "mammaer".

Vi hadde vært en snartur innom Rema'en, jeg med lillesøster i vogn og hun med sin "Lora" (nå hvor hun fikk det navnet fra...), og på vei ut fra butikken kræsjet hun vogna i døra, bommet litt på utgangen. Vogna velta, og mens hun strevde med å løfte den opp igjen, sier hun irritert: "Fia faan! Den jævla dukkevogna!" :overrasket:

Jeg synes i utgangspunktet ikke det er så sjarmerende med unger som banner, men her måtte jeg snu meg bort og le. Det gjorde også noen andre damer som overhørte utbruddet. Det skal sies at siden den gang og fram til nå, sju år senere, har jeg ikke hørt henne banne mer...

(Og den skyldige? En far som ofte slo tåen i dørstokken... :fnise: )

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg og min datter var hjemme en dag hun var rundt 3, vi skulle få nytt kjøle- og fryseskap som skulle bli levert på døren.

De skulle ikke komme før om noen timer, og jeg stod i dusjen da de ringte på.

Datteren min åpnet døren og hilste på mannen som kom.

- Er mammaen din hjemme?

- Ja det er hun, hun står i dusjen men du kan sikkert bare gå inn til henne.

- Eh.. Jeg skal bare levere et kjøleskap, men du kan jo vise meg hvor kjøkkenet er så kan jeg bære det inn.

- Jeg synes du skal gå inn til mamma nå, badet er her.. sier jenta og går mot badet...

Heldigvis hadde jeg fått på meg klærne og var på tur ut da jenta mi kom inn til meg og fortalte at av i hadde besøk.

Jeg lo så tårene trillet da han fortalte hva datteren min hadde sagt da han kom...

Godt han ikke tok henne på ordet og kom inn i dusjen til meg :skratte:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...