Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sønnen(3-4år) til en kompis (faren hadde fiksa platting utenfor huset)

"Pappa gadd ikke bruke lys da han laga den, for han var drittlei.

Dummeste jeg har hørt!"

Litt latter da, ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg og min lillesøster var små var det mye i media om kidnapping. Min lillesøster var da rundt 4 år da hun og jeg skulle på butikken. Vi bodde rett ved siden av butikken så foreldrene våres lot oss gå alene siden de kunne følge med fra verandaen. Vi hadde fått vite fra mamma at vi ikke skulle prate med fremmede og heller ikke sitte på med fremmede om noen spurte om dette. Da vi stod i kassa oppdager vi at vi er noen få kroner for lite til lørdags godteriet vi hadde valgt ut. En hyggelig eldre mann bak oss i køen sier at han gjerne kan gi oss de få kronene... Min lillesøster kikker skeptisk opp på han og sier med en skarp tone "Ja takk, men jeg blir ikke med deg inn i bilen din skal du tro!" og vifter med pekefingeren. Mannen så ganske forskrekket ut og han og kassadama begynner etterhvert å le :P

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søsteren til Ton

Da min lillesøster var ca 5 år var hun veldig ”guttejente” med kort hår og kunne godt bli tatt for å være gutt. Vi var på besøk hos noen bekjente av våre foreldre som de ikke hadde truffet på lenge.

Vi ungene presenterte oss og da min søster sa hun het Tone, sa mannen i huset ”Tore?” ”Nei”, sa min søster, ”Tone, jeg er jo jente”.

Mannen begynte å erte henne litt og sa at nei, du er jo en gutt osv.

Så sa min søster; ”Jeg er jente, jeg kan vise deg det!” Min mor forsøkte å gripe inn, antakelig livredd for hva det var min søster hadde tenkt å vise fram, men min søster var kjappere.

Før noen fikk sukk for seg hadde hun tatt av seg genseren og under hadde hun en T-skjorte hvor det sto: TONE

Vi har hatt my moro med den historien!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

En venninde av meg var i svømmehallen med sin far da hun var liten.

Hun måtte jo bli med inn i guttegarderoben,og mens pappan dusjer,går hun og ser seg rundt. Plutselig sier hun HØYT(mens hun peker):

Pappa se hvor liten tiss han har!!!!!

ha ha.. stakkars mann . fikk sikkert problemer senere i livet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å lese disse innleggene får meg virkelig i bedre humør! :ler:

Den beste er helt klart om gutten som som lovte å ikke kommentere mennesker når de er i ute, som sier når han ser en tjukk dame i butikken: "Jeg skal ikke si noe mamma, men hun der skal vi snakke om når vi kommer hjem!" :ler:

Endret av Mady
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke det som ble sagt som var det flaue her...

Dattere min og jeg var i butikken, det er vel to måneder siden.

Hun hadde akkurat fylt tre da.

Midt i butikken, på en lørdag, går hun bort til meg, tar et skikkelig grepa tak i skrittet på meg og sier Du har ikke tissa du

Jeg har jo måttet kjenne litt på bleia hennes tidligere om den var moden for et bytte og slikt, men aldri gjort som hun gjorde til meg.

Men flaut?

Gjett da....

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke det som ble sagt som var det flaue her...

Dattere min og jeg var i butikken, det er vel to måneder siden.

Hun hadde akkurat fylt tre da.

Midt i butikken, på en lørdag, går hun bort til meg, tar et skikkelig grepa tak i skrittet på meg og sier Du har ikke tissa du

Jeg har jo måttet kjenne litt på bleia hennes tidligere om den var moden for et bytte og slikt, men aldri gjort som hun gjorde til meg.

Men flaut?

Gjett da....

hahah åååh :ler: søteste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mykje bra her ja:)

Når jeg var rundt 4-5 år flyttet jeg og min mor. På den nye plassen var vi på butikken, når vi sto i kassa var det ei gammal dame bak oss (den dama er veldig rar og går alltid med rød kåpe og rød hatt selv om det er sol og sommer) der utbryter jeg: Mamma er det dette som er julenissen her? Mamma blei litt lattermild og flau. Kassadama måtte late som ho hadde mista nåke bak kassen for ho lo så masse.

Bor du i Sogndal???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Dette skjedde i da: jeg og sønnen (5 år) min sto og skulle betale noe på narvesen når han prøver å hviske noe til meg. Jeg ber ham om å snakke så jeg kan høre ham, hvis han skal si noe (litt stressa mor), hvopå han sier høyt og tydelig: Mamma; de som er mørke kommer fra fattige land, ikke sant? Betyr det at alle de er fattige da?

***

:nocomment:

innser at dette er bivirkningen av å bo et sted med stort sett kun etnisk norske familier og en barnehage som har hatt prosjekt for å hjelpe barn i fattige land. Men det var ganske flaut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på toget med jentungen min på tre år etter å ha hentet henne i barnehagen!

På plassene ved siden av oss sitter en mørk familie, mamma, pappa og ei lita jente.

Jenta mi sitter å studerer disse en stund, så ser hun ned på de leire-møkkete hendene sine og sier høyt og tydelig, "se her a mamma, jeg er jo en skikkelig neger-unge!!!"

Familien tittet ikke lite missfornøyd over på oss, og jeg hade mest lyst til å synke dypt ned mellom setene :P

En annen gang på toget, sammens med en kompis og sønnen hans på 5!

Det er rimelig fullt, og vi fikk en del oppmerksomhet etterhvert :P

Guttungen utbryter veldig høyt, "er du forelsket i xxx?" (meg)

Hvor kompisen min ler, og svarer neida, han er forelsket i mamman hans.

Guttungen fortsetter, jamen hvorfor kysser du xxx da?

Faren en smule flau, "det har jeg da ikke, jeg kysser bare mamma jeg! "

Guttungen fortsetter, "jeg så dere kyssa jeg, dere sto sånn der smaskesmaskekysse!" Og så lager han masse grimaser og susselyder mens han fniser og ler :P

Greia var at guttene og jentene i barnehagen har begynt å leke kysseleker og være kjærester og sånn, og det var visst enormt stas!

Men må si det var rimelig flaut med blikka fra de andre passasjerene, kan jo lure på hva de tenkte om meg og faren hans:P

Samme gutten under samme "periode" i barnehagen.

Jeg jobber forøvrig i barnehagen hans :)

Faren og mora kommer for å hente guttungen, og gutten løper i mot og roper, "pappa, kan ikke vi bytte ut mamma med xxx!"

Faren ler litt, og svarer, "men tror du ikke mamma blir litt lei seg da?"

Sønn ser på mora, ser så på meg, så sier han, "jamen xxx er jo penere enn mamma!"

Og så skuffa når han skjønte det ikke gikk :P

Må si jeg følte det litt ubehagelig ja :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

min lillesøster var vel rundt 4 år ,da hun hylte ut på nærbutikken: mamma har svart hår i rumpa....

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På vei til butikken med sønnen min på snart 4:

"Lover du å ikke slå meg på butikken, mamma?"

Jeg sa ja, hvorpå han svarte "Jeg lover å ikke slå deg"

Jeg har aldri hverken slått eller truet med å slå, så hvor det kom fra aner jeg ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien vår på 4 var ute og kjørte bil. Pappa og storebror forran, mamma og lillesøster på 6 år bak.

Dagen før hadde vi snakket om hvordan barn ble til og lillesøster satt nå i bilen og filosoferte over hvordan hun hadde det før hun ble lagd. Hun har aldri vært av den blyge typen.

"- Tenk at jeg har vært i tisseluren din, pappa. Hvor stor var jeg da?"

"- Tja", svarer pappaen. "Du var nå bare et lite frø."

"- Åhh, var jeg virkelig lita?"

"- Ja, du var faktisk enda mindre, bare et bitte lite rusk." svarer pappaen.

Lillesøster, tydelig oppglødd og nyskjerrig: " Er det virkelig sant? Men hvordan klarte mamma å støvsuge meg ut?

Vi hadde store problemer både med å holde maske og å komme med et ok svar.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige gullkorn her :)

Har noen, ikke så flaue da men..

mamma fortalte meg en historie om da jeg var liten.(4-5år) Jeg og mamma var ute og gikk da vi møtte på en bekjent av mamma. De hilste, og dama kikket ned på meg og sa "Hei, M***". Jeg svarte ikke, og trakk meg litt unna. Hun prøvde igjen, men det kom ingen respons fra meg. Moren min ser litt oppgitt på meg og sier at jeg må da svare når folk snakker til meg! Jeg ser forskrekket på moren min og sier: "men, mamma! Du har jo sagt at jeg ikke må snakke med fremmede!" Moren min ser rart på meg, "ja, men hun sier jo navnet ditt! da må du jo forstå at hun kjenner oss!" Jeg ser skeptisk på dama, snur meg mot mamma og forteller at denne dama er fremmed for meg, jeg har ihvertfall ikke sett henne før!

Mamma ble litt oppgitt.. men jeg gjorde jo bare som hun sa.. :)

Da jeg skulle slutte som ansatt i en barnehage var det noen av barna som hadde med gave til meg. de var veldig stolte over dette. "Per" på 3 år sitter over meg i lunsjen. Han har tenkt litt før han ser på meg og sier:

Per: M***, du skal få en gave av meg også!

Jeg: Å tusen takk Per, det var veldig hyggelig av deg, men det trenger du ikke..

Per:Joda! Du SKAL få en gave av meg!

Jeg: okai, hvis du insisterer.. Hva skal jeg få da?

Per: hmm.. jo, du skal få en bil!

Jeg: En bil?? Ojda! Men Per.. jeg trenger ikke å få noen gave av deg altså.

Per: JODA! Du TRENGER det! Du trenger en bil M***!

Jeg: Gjør jeg det ja? Men jeg har jo allerede en bil..? (Per vet jeg har en Hyundai)

Per: Ja, men du trenger en Audi Cab!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en venninne fortalte da hun og hennes sønn (1år) hadde besøk av tante og mormor. Tante kjører en litt eldre bil som ikke er like fin i gassen.

Mor: hva sier bilen?

barnet: Brooom

Mor: hva sier bilen til tante?

Barnet: Pang!!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...